ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

11 Μαρτίου 2022

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΤΟ FACEBOOK TOY ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ. ΤΟ FACEBOOK ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝ ΣΕ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ.

 











 Ζήνων Παπαζάχος: "Αυτόχθονες Έλληνες" της Δευτέρας 16 Μαΐου 2016: FACEBOOK, ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ CIA ΜΕ ΕΒΡΑΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ. Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ FACEBOOK, ΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ CIA ME ΚΩΔΙΚΟ «Ο ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΣ». (Κωδική του ονομασία: “The Overlord”‏ (zenonpapazaxos.blogspot.com)


Ζήνων Παπαζάχος: Ο ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ CIA με το κωδικό όνομα «ο επικυρίαρχος» Ζούκερμπεργκ έστειλε στους «Αυτόχθονες Έλληνες» στις 29 Νοεμβρίου 2020 το μήνυμα: «Ο λογαριασμός σας στο FACEBOOK έχει απενεργοποιηθεί. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook επειδή ο λογαριασμός σας, ή κάποια δραστηριότητα στο λογαριασμό σας, δεν ακολουθεί τους Όρους της κοινότητας». Ευχαριστούμε τους εκατοντάδες αναγνώστες των «Αυτόχθονων Ελλήνων» για τα μηνύματα φιλίας και συμπαράστασης. Να γνωρίζουν ότι δεν μας επιτρέπεται ούτε να τα ανοίξουμε και να τα διαβάσουμε. Η τουρκάλα ΤΑΟΥΑΚΟΥΛ ΚΑΡΜΑΝ, είναι κορυφαίος επόπτης στο Facebook και συνεργάτης του Ζούκερμπεργκ. Δήλωσε: «η τουρκική υπηκοότητα είναι περισσότερο πολύτιμη και από το βραβείο Νόμπελ». (zenonpapazaxos.blogspot.com)



Η Meta Platforms (τέως Facebook Inc.) ανακοίνωσε ότι επιτρέπει προσωρινά στους χρήστες ορισμένων χωρών να υποκινούν με αναρτήσεις τους βίαιες ενέργειες κατά των Ρώσων στρατιωτών, ή ακόμα και να ζητούν τον θάνατο του Β.Πούτιν.

Η κίνηση της αμερικανικής εταιρείας προκάλεσε την οργή της Ρωσίας, η οποία κάλεσε την αμερικανική κυβέρνηση να βάλει φρένο στις «εξτρεμιστικές δραστηριότητες» της Meta.

Εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας που περιήλθαν στην κατοχή του Reuters δείχνουν ότι το Facebook και το Instagram θα επιτρέπουν αναρτήσεις που ζητούν τον θάνατο του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν ή του λευκορώσου ηγέτη Αλεξάντερ Λουκασένκο, αρκεί να μην αναφέρονται σε συγκεκριμένα σχέδια δολοφονίας.


 ΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ  ΤΗΣ  CIA:  

«Μετά από χρόνια δημόσιας παρακολούθησης, μείναμε πραγματικά έκπληκτοι με το γεγονός,  πόσοι πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυμοι να δημοσιεύσουν την διεύθυνσή τους, τις θρησκευτικές  και πολιτικές τους πεποιθήσεις, την  αλφαβητική λίστα με ΟΛΟΥΣ  τους φίλους τους,  προσωπικά e-mail, τηλέφωνα, εκατοντάδες φωτογραφίες του εαυτού τους, ακόμα και πληροφορίες για το τι ακριβώς κάνουν από λεπτό σε λεπτό».  

Πράγματι ποιός λογικός άνθρωπος (δεν μιλάμε για τους  νεοέλληνες – εδώ  βασιλεύει   ο απόλυτος  παραλογισμός),  θα  παρέδιδε  Ο ΙΔΙΟΣ,  ΜΕ  ΧΑΡΑ, στις  ξένες  μυστικές  υπηρεσίες,  τον  εαυτό  του,  τους γονείς  του,  τους  φίλους  του,  την  διεύθυνσή του  και  πολλά  προσωπικά μυστικά  του,  που  οι  μυστικές  υπηρεσίες  θα  έκαναν  χρόνια  για  να   τα αποκτήσουν;

ΤΩΡΑ  Η  ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΞΕΝΟΙΑΣΤΗ.  ΤΟΥΣ  ΦΑΚΕΛΛΩΝΕΙ  ΟΛΟΥΣ  ΑΝΕΤΑ. ΟΙ  ΙΔΙΟΙ  ΚΑΤΑΔΙΔΟΥΝ  ΚΑΙ  ΚΑΡΦΩΝΟΥΝ  ΑΚΟΜΗ  ΚΑΙ  ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ.  ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ  ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ΚΑΙ  ΠΟΤΕ  ΠΑΝΕ  ΓΙΑ  ΟΥΡΗΣΗ...
Το Facebook συμπεριφέρεται στους χρήστες του ως να είναι ανόητα και αμόρφωτα ψηφιακά παράσιτα τα οποία είναι ανίκανα να επιλέξουν τις ειδήσεις και τα θέματα που τους αφορούν.




Ο νέος κανόνας ισχύει για χρήστες σε Ουκρανία, Ρωσία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν, Εσθονία, Γεωργία, Ουγγαρία, Λετονία, Λιθουανία,  Πολωνία, Ρουμανία και Σλοβακία, δείχνει εσωτερικό email.

Η Ρωσική εισαγγελία απαίτησε από την δικαιοσύνη να χαρακτηρισθεί η εταιρεία Meta εξτρεμιστική οργάνωση

Η ρωσική εισαγγελία ζήτησε από την ρωσική δικαιοσύνη να χαρακτηρίσει την εταιρεία Meta Platforms, μητρική εταιρεία του Facebook, «εξτρεμιστική οργάνωση» μετέδωσε σήμερα το ειδησεογραφικό πρακτορείο Interfax.

Η εισαγγελία ζήτησε επίσης από την ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας να περιορίσει την πρόσβαση στο Instagram, μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Meta.

Ένα άλλο ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο, το TASS , μετέδωσε ότι οι ανακριτικές αρχές στοιχειοθέτησαν υπόθεση σχετική με τις ενέργειες της εταιρείας Meta.

Η Γενική Εισαγγελία έστειλε σχετικό αίτημα στην Ρωσική υπηρεσία ελέγχου του διαδικτύου, Roskomnadzor, αναφέρει και το πρακτορείο RIA Novosti, προσθέτοντας: «Σύμφωνα με τον ομοσπονδιακό νόμο για την αντιμετώπιση της εξτρεμιστικής δραστηριότητας, η Γενική Εισαγγελία της Ρωσικής Ομοσπονδίας έστειλε αίτηση για να αναγνωριστεί η Meta Platforms Inc. ως εξτρεμιστική οργάνωση και να απαγορευθούν οι  δραστηριότητές της στο έδαφος της Ρωσίας».


Η Ρωσία «τραβάει» την πρίζα και σε Instagram και Whatsapp

Η Μόσχα μετά το μπλόκο σε Facebook και το Twitter, βάζει «φρένο» στο Instagram αλλά και το Whatsapp!

Την είδηση μετέδωσε από το Twitter της η δημοσιογράφος Polina Ivanova, ανταποκρίτρια των Financial Times στην Ρωσία, τονίζοντας πως η κίνηση αυτή της Μόσχας θα φέρει σημαντική ζημιά σε πολλές επιχειρήσεις καθώς έβγαζαν εισόδημα από το Instagram ενώ όπως είναι γνωστό αποτελεί την αγαπημένη πλατφόρμα των νεαρών ολιγαρχών της χώρας.



Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ FACEBOOK, ΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΝΜΠΕΡΓΚ, ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ!..


Για χρόνια, ο Mark Zuckerberg στη σελίδα του προφίλ του στο Facebook προσδιοριζόταν ως «άθεος». 

Αλλά στο Χριστουγεννιάτικο μήνυμά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook φαίνεται ότι επέστρεψε στη θρησκεία.

Ο Mark Zuckerberg έγραψε τις ημέρες των γιορτών: «Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Χανουκά από την Priscilla, τον Max, τον Beast και εμένα!». Ένας χρήστης του απάντησε «Δεν είσαι άθεος;», και το αφεντικό του Facebook του απάντησε «Όχι»!

Συγκεκριμένα ο Zuckerberg του έγραψε: «Μεγάλωσα σε μια εβραϊκή οικογένεια και στη συνέχεια πέρασα μια περίοδο όπου αναρωτήθηκα αρκετά πράγματα όπως η θρησκεία. Αλλά τώρα πιστεύω ότι η θρησκεία είναι πολύ σημαντική».

Μάλιστα στο profile του δεν γράφει πια «άθεος».

Ο ιδρυτής του Facebook κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Κίνα το 2015 είχε γράψει: «Ο Βουδισμός είναι μια καταπληκτική θρησκεία και γενικότερα φιλοσοφία. Ελπίζω να συνεχίσω την κατανόηση του Βουδισμού πιο βαθιά».  

Όμως ο Mark Zuckerberg κάτι αντίστοιχο είχε πει και όταν είχε γνωρίσει τον Πάπα!



ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ





Υ.Γ.



19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

Το facebook είναι μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, ένα παγκόσμιο φακέλωμα, προς χάρη των μεγάλων πολυεθνικών και των διαφημιστών, που αποθεώνουν τα εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία.
 
Το facebook περιγράφεται εύσχημα ως μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να δημιουργήσουν καινούργιες σχέσεις, να συγκροτήσουν ομάδες κοινού ενδιαφέροντος. Ο μέσος χρήστης ξοδεύει 20 λεπτά τη μέρα στο facebook. Τις τρεις πρώτες εβδομάδες, όμως, διαθέτει ώρες ολόκληρες αναζητώντας φίλους και ανταλλάσσοντας μηνύματα.

Αυτή είναι η καλή επεξήγηση της υπηρεσίας. Η κακή λέει πως το facebook είναι ένα παγκόσμιο φακέλωμα προς χάρη των μεγάλων πολυεθνικών και των διαφημιστών, που αποθεώνουν τα εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία. Φιλικό στο χρήστη.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μία προσωπική σελίδα, η οποία ουσιαστικά υποδηλώνει το δικτυακό σας στίγμα. Αν θέλετε, όμως, να σας βρουν οι παλαιοί συμμαθητές και οι φίλοι, είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητά σας.

Για πρώτη φορά στην Ιστορία τόσα εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν με προθυμία το αληθινό τους όνομα σε ένα μέσο που είναι προσβάσιμο από όλους. Η εγγραφή, όμως, δεν μπορεί να γίνει χωρίς μία έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση. Έχουμε, λοιπόν, περίπου 70 εκατομμύρια ονόματα, που αντιστοιχούν σε αντίστοιχο αριθμό ηλεκτρονικών διευθύνσεων. Το σύστημα σε προτρέπει να αναρτήσεις τη φωτογραφία σου και φωτογραφίες φίλων.

Χαριτωμένο; Όχι και τόσο. Το facebook είναι η μεγαλύτερη φωτογραφική βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε ποτέ. Στους υπολογιστές του είναι αποθηκευμένες 2 δισεκατομμύρια φωτογραφίες, ούτε το σύστημα συνοριακών ελέγχων των ΗΠΑ δεν έχει τόσες. Μέχρι να διαβάσετε αυτήν την πρόταση στη βάση θα έχουν προστεθεί εκατοντάδες χιλιάδες φωτογραφίες. Κάθε μέρα 14 εκατομμύρια φωτογραφίες εμπλουτίζουν το φωτογραφικό άλμπουμ της υπηρεσίας.

Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών έχει τοποθετήσει προσωπική φωτογραφία. Μπορεί να είναι και η δική σας κάπου εκεί, εν αγνοία σας και μάλιστα ταυτοποιημένη στο πρόσωπό σας. Πώς; Κάποιος φίλος σας «ανέβασε» φωτογραφία σας στο προσωπικό του άλμπουμ, χρησιμοποίησε τη δυνατότητα λεζάντας και έτσι όταν ο δείκτης του mouse περάσει πάνω από το πρόσωπό σας, αποκαλύπτεται και το όνομά σας. Οι χρήστες έχουν κάποιους περιορισμούς στην περιήγηση των προφίλ. Ούτως ή άλλως, δεν μπορείς να βουτήξεις σε εκατομμύρια εγγραφές, θα πνιγείς. Αλλά το facebook μπορεί να τους δει όλους. Και να τους περάσει από λεπτό κόσκινο.

Διατίθεται ένα πλήθος εφαρμογών με τεστ προσωπικότητας, τα οποία σου αποκαλύπτουν πόσο καλός εραστής είσαι ή σε ποιο είδος καταστροφής αντιστοιχείς. Για να δεις, όμως, τα αποτελέσματα, θα πρέπει να καλέσεις και άλλους είκοσι φίλους να ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι, δηλαδή να χρησιμοποιήσουν την ίδια εφαρμογή. Έτσι, όσο εσύ απαντάς σε ερωτηματολόγια για να μάθεις με ποιον τρόπο φιλάς, προσφέρεις στην καλή υπηρεσία την ευκαιρία να μάθει όχι μόνο τα δημογραφικά σου στοιχεία, αλλά και από ποιο πλευρό κοιμάσαι το βράδυ.

Δωρεάν τυρί
Το facebook δεν κρύβει πως δωρεάν τυράκι σερβίρεται μόνο σε ποντικοπαγίδες.
Οι μεγαλύτερες εταιρίες μετρήσεων συνεργάζονται μαζί του, όπως, βέβαια, και οι ισχυρότερες πολυεθνικές, αφού διαπιστώνουν ότι μπορούν να κατευθύνουν τη διαφημιστική τους καμπάνια στο πλέον εξειδικευμένο κοινό που δημιουργήθηκε ποτέ. Ήδη οι μεγαλύτερες εμπορικές επωνυμίες του πλανήτη έχουν υπερήφανα ανακοινώσει τη συνεργασία τους με την υπηρεσία. Μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και εσείς να διαφημιστείτε σε κοινό της επιλογής σας με προσιτό κόστος. Η διαφημιστική πλατφόρμα του facebook είναι τόσο έξυπνη που το μήνυμά σας θα φτάσει μόνο στους σωστούς αποδέκτες.

Μεταξύ μας, πρόκειται για ένα τεράστιο πείραμα του σύγχρονου καπιταλισμού.
Μπορείς να κάνεις λεφτά από τη φιλία; Ναι, μπορείς, αρκεί να αντικαταστήσεις τα λόγια από τον ήχο του πληκτρολογίου. Αρκεί να δείξεις πως το εύρος της δικτυακής κοινωνικότητας είναι σημαντικότερο από την ουσία της πραγματικής επαφής. Έτσι, διαβάζουμε στις τελευταίες μελέτες για το φαινόμενο πως η επιτυχία του βασίζεται στην τάση των ανθρώπων να ομαδοποιούνται και να μιμούνται ο ένας τον άλλο. Ο ένας φίλος προσελκύει τον άλλο. Για τις νεαρές ηλικιακά ομάδες η εγγραφή στο facebook είναι τόσο απαραίτητη όσο η κατοχή κινητού τηλεφώνου. Αφού είναι όλοι εκεί! Οι άνθρωποι λένε τα πάντα στο facebook και τα υπογράφουν με το πραγματικό τους όνομα, την ηλεκτρονική διεύθυνση και τη φωτογραφία τους. Και το facebook διαθέτει τεράστια μνήμη και όλη την καλή διάθεση για να συνεργαστεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αν του ζητηθεί.

Δεν χρειάζεται να σας το πει κάποιος τρίτος, το λέει και η άδεια χρήσης της υπηρεσίας, εκείνο το μακρύ κείμενο κάτω από το οποίο πάντα δηλώνουμε πως συμφωνούμε με όσα γράφει. Μεταφράζουμε: «Όταν χρησιμοποιείτε το facebook ίσως δημιουργήσετε το προσωπικό σας προφίλ, σχέσεις, ανταλλάξετε μηνύματα και κάνετε χρήση των εφαρμογών του διοχετεύοντας προσωπικές πληροφορίες σε διάφορα κανάλια. Εμείς συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες για να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες εφαρμογές». Τι μας λέει; Πως επεξεργάζονται προσωπικά στοιχεία. Το κάνουν όλοι, αλλά στο facebook οι χρήστες κάνουν μια καθημερινή online ψυχανάλυση καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους ακόμα και για τα πλέον προσωπικά θέματα.




Το facebook δεν χρειάζεται να δημιουργεί περιεχόμενο για να προσελκύσει χρήστες. Οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο και αυξάνουν τον αριθμό των συνδέσεων. Το facebook μόνο ρωτάει με έξυπνο τρόπο. Ρωτάει αλλά δεν ξεχνάει:

«Όταν τροποποιείτε τις προσωπικές πληροφορίες που έχετε διαθέσει, το facebook κρατάει αντίγραφο των προηγούμενων πληροφοριών για ένα εύλογο χρονικό διάστημα».
Ευτυχώς, όμως, μας λέει πως πρέπει να έχουμε κατά νου ότι τα προσωπικά μας δεδομένα μπορεί να εκτεθούν σε κακόβουλα μάτια: «Δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα εκτεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα. Αντιλαμβάνεστε και αποδέχεστε ότι ακόμα και αν διαγράψετε τις προσωπικές σας πληροφορίες, αυτές μπορεί να έχουν μείνει αποθηκευμένες σε σελίδες τρίτων».
Οι περισσότεροι χρήστες δεν αξιοποιούν τη δυνατότητα να απομονώσουν το προφίλ τους, επιτρέποντας την προβολή του μόνο στους φίλους τους. Αν, όμως, έχουμε να κάνουμε με εξουσιοδοτημένες κρατικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, τότε το facebook θα χαρεί να εξυπηρετήσει: «Χρησιμοποιώντας το facebook συμφωνείτε στη μεταφορά προσωπικών σας δεδομένων στις Η,Π.Α. Μπορεί να υποχρεωθούμε να διαθέσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία έπειτα από νομικές αιτήσεις ή δικαστικές αποφάσεις. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη διανομή πληροφοριών σε τρίτες εταιρίες, δικηγόρους ή πράκτορες κυβερνητικών υπηρεσιών».
Οι άνθρωποι πίσω από το facebook
Το facebook δεν πωλείται, τουλάχιστον προς το παρόν. Η κεφαλαιοποίησή του αποτιμάται στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο σταρ, αυτός που αναλαμβάνει να δανείζει πρόσωπο και φωνή στο facebook, είναι ο Μαρκ Ζούγκεμπεργκ, ο πρώην φοιτητής που δημιούργησε την υπηρεσία. Στο διοικητικό συμβούλιο υπάρχουν άλλοι δύο άνδρες. Ο Τζιμ Μπρέιερ, που εκπροσωπεί ένα venture capital και ο Πίτερ Θίελ, που ξέρει από επενδύσεις. Το τρίτο μέλος είναι ο Τζιμ Μπρέιερ, που μέσω των συμμετοχών του σε άλλες εταιρίες, είναι στενά, πολύ στενά, συνδεδεμένος με την In-Q-Tel, ένα venture capital, ένα επενδυτικό κεφάλαιο, που ελέγχεται, επισήμως, από τη CIA. Σκοπός του είναι να συνδέει την καλή υπηρεσία με την τεχνολογία αιχμής, επενδύοντας σε εταιρίες με αντικείμενο χρήσιμο για τα ζωτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών. Αν μη τι άλλο, φακέλωμα τέτοιου μεγέθους έχει και ενδιαφέρον, αλλά και ζωτική χρησιμότητα για τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.


Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε αμερικανικά πανεπιστήμια έδειξε πως το facebook είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο, μαζί με το σεξ και την μπίρα. Πρώτο είναι το ipod. Κάθε μέρα 200.000 άνθρωποι δημιουργούν σελίδα στην υπηρεσία. Κάθε χρήστης «ανεβάζει» κατά μέσο όρο 44 φωτογραφίες συνδεδεμένες με το προφίλ του. Το facebook είναι ο έκτος δημοφιλέστερος δικτυακός τόπος στο Internet. Χώρες με τους περισσότερους χρήστες: ΗΠΑ, Καναδάς, Βρετανία, Αυστραλία, Τουρκία.

«Αυτήν τη στιγμή, ο μόνος πραγματικά τρόπος ώστε να είναι σίγουρος και ασφαλής ένας χρήστης είναι να αφαιρέσει όλες τις εφαρμογές και να μην τις χρησιμοποιεί»


2 σχόλια:

  1. Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ FACEBOOK, ΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΝΜΠΕΡΓΚ, ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟ!..

    Για χρόνια, ο Mark Zuckerberg στη σελίδα του προφίλ του στο Facebook προσδιοριζόταν ως «άθεος».

    Αλλά στο Χριστουγεννιάτικο μήνυμά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook φαίνεται ότι επέστρεψε στη θρησκεία.

    Ο Mark Zuckerberg έφραψε τις ημέρες των γιορτών: «Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Χανουκά από την Priscilla, τον Max, τον Beast και εμένα!». Ένας χρήστης του απάντησε «Δεν είσαι άθεος;», και το αφεντικπο του Facebook του απάντησε «Όχι»!

    Συγκεκριμένα ο Zuckerberg του έγραψε: «Μεγάλωσα σε μια εβραϊκή οικογένεια και στη συνέχεια πέρασα μια περίοδο όπου αναρωτήθηκα αρκετά πράγματα όπως η θρησκεία. Αλλά τώρα πιστεύω ότι η θρησκεία είναι πολύ σημαντική».

    Μάλιστα στο profile του δεν γράφει πια «άθεος».
    Ο ιδρυτής του Facebook κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στην Κίνα το 2015 είχε γράψει: «Ο Βουδισμός είναι μια καταπληκτική θρησκεία και γεινκότερα φιλοσοφία. Ελπίζω να συνεχίσω την κατανόηση του Βουδισμού πιο βαθιά».
    Όμως ο Mark Zuckerberg κάτι αντίστοιχο είχε πει και όταν είχε γνωρίσει τον Πάπα!
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Facebook: Το καλύτερο εργαλείο της CIA.

    Τό Facebook δεν είναι τίποτε άλλο από ένα πείραμα της CIA καί μάλιστα πείραμα τό όποιο πήγε πολύ καλύτερα άπ' ό,τι οι ίδιοι περίμεναν.
    Τό εύσημα, σύμφωνα με τόν διευθυντή τής ΟΙΑ, ανήκουν στον Mark Zuckerberg ο οποίος στην CIA είναι γνωστός με τήν κωδική ονομασία " The Overlord " (Ο Επικυρίαρχος).

    Ο διευθυντής τής CIA, άφοΰ έδωσε συγχαρητήρια στον Mark Zuckerberg, δήλωσε τά έξης στην συνεδρίαση του Κονγκρέσου γιά τήν συνέχιση τής χρηματοδότησης του πειράματος:

    «Μετά από χρόνια δημόσιας παρακολούθησης, μείναμε πραγματικά έκπληκτοι με τό γεγονός πόσοι πολλοί άνθρωποι είναι πρόθυ­μοι νά δημοσιεύσουν τήν διεύθυνση τους, τίς θρησκευτικές καί πολιτικές τους πεποιθήσεις, την αλφαβητική λίστα με όλους τους φίλους τους, προσωπικά e-mail, τηλέφωνα, εκατοντάδες φωτογραφίες τοΰ εαυτού τους, ακόμα καί πληροφορίες γιά τό τί ακριβώς κάνουν από λεπτό σέ λεπτό. Πραγματικά είναι ένα όνειρο πού γίνεται πραγματικότητα γιά την CIA».

    Επίσης υπογράμμισε πόσα λεφτά γλυτώνει η CIA από το Facebook.
    Δυστυχώς, όπως δήλωσε, άλλα προγράμματα όπως το Twitter δεν πηγαίνουν τόσο καλά: «400 δισ tweets και ούτε μια χρήσιμη πληροφορία…»

    ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΤΗΣ CIA, ΜΕΤΑ ΤΗΝ
    ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΚΟΝΓΚΡΕΣΟΥ, Μάρτιος 2011.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...