ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

08 Μαρτίου 2022

8 ΜΑΡΤΙΟΥ 415 Μ.Χ. Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. ΠΡΙΝ 1600 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΙΕΧΩΒΑΣ.

 

Μετά την δολοφονία της Υπατίας από τους οπαδούς του Ιεχωβά, ο Ελληνισμός  έφθινε στην Ανατολική Μεσόγειο. Σε 250  χρόνια από την δολοφονία της Υπατίας  ο υπονομευμένος Ελληνισμός  της Αλεξάνδρειας  υπέκυψε  στους βαρβάρους της ερήμου.  1000 ένδοξα χρόνια χάθηκαν και έσβησαν κάτω από την μπότα του Ιεχωβά.  Όντως οι Αθηναίοι ηττήθηκαν από τους Γαλιλαίους, σε τέτοιο σημείο, ώστε το σημερινό κράτος των ρωμιών να αποκαλείται πολλάκις σαν το "Δυτικό Ισραήλ". 

 

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ «ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ» ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ.

 

 

 


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΝΑΟ (ΝΑΟΤΕΜΕΝΟΣΥΝΑΓΩΓΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ ΤΟΥΣ. ΛΕΙΠΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΜΑΡΞ.








Ο ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΖΕΛΕΝΣΚΙ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ: ΜΙΛΗΣΕ ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΪΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΔΙΑΤΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ. ΔΗΛΩΣΕ: «Ο ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΗΣ». ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΨΕΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΕ, ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛ ΑΒΙΒ ΑΠΟ ΤΟ 1973, ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ;



 Όταν βλέπω σε, προσκυνώ,  και τους λόγους,
της  παρθένου τον οίκον αστρώον βλέπων· εις ουρανόν γαρ εστί σου τα πράγματα,
Υπατία σεμνή, των λόγων ευμορφία, άχραντον άστρον της σοφής παιδεύσεως.

  ΠΑΛΛΑΔΑΣ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥΣ  

( Epigrammatum Anthologia Palatina, vol. II, Caput.IX, 400, Editoribus Firmin – Didot, Parisiis, 1888).

Ο  ΘΡΗΝΟΣ  ΤΟΥ  ΠΑΛΛΑΔΑ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ  ΤΟΥ  ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Άρα μη θανόντες τώ δοκείν ζώμεν μόνον,
Έλληνες άνδρες, συμφορά πεπτωκότες
όνειρον εικάζοντες είναι τόν βίον;
ή ζώμεν ημείς, τού βίου τεθνηκότος;

Είμαστε αλήθεια ζωντανοί, ώ Έλληνες,
καθώς μας πήρε τώρα η συμφορά
κι έγινε η ζωή μας εφιάλτης;
Ή μήπως ζούμε εμείς κι έχει η ζωή πεθάνει;

 

 "ΑΓΙΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ" : πως ηττήθηκαν οι Αθηναίοι από τους Γαλιλαίους. Πως γκρεμίστηκε η Κόρινθος από την Ναζαρέτ.

 "Λόγος μν σοβε Δημοσθένην κα ττνται θηναοι τος Γαλιλαίοις....  Ναζαρτ δονε Κόρινθον."

(Των Αγίων Αποστόλων του ταπεινού Ρωμανού ο ψαλμός)



To άγαλμα της Υπατίας στο πανεπιστήμιο της Βιέννης.  Στην  Ελλάδα  δεν  υπάρχει  άγαλμα  της  Υπατίας.

Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ


«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγονών να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά (μόνο) αυτά των δικαίων, (της Π. Διαθήκης.)» Ι. Χρυσ/μος ΠΕΡΙ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΑΤΡΕΦΕΙΝ ΤΑ ΤΕΚΝΑ (690) 641.65


Ο Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ:


«Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ’ τα βασιλικά ταμεία (!) αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν». Θεοδώρητου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΑΜΑΣΟΥ (Τομ. 5ος 329/ 8-330/8).


ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;

Ένας από τους φλογερούς μισέλληνες ήταν ο Ρωμανός ο Μελωδός (6ος αι. μ.Χ.). Ξεδιάντροπα επιτίθεται εναντίον αρχαίων Ελλήνων που δεν μπορούν ν’ αμυνθούν! Ξεμπροστιάζει τον Άρατο, τον Πλάτωνα, τον Δημοσθένη, τον Όμηρο, τον Πυθαγόρα! Όλοι τους, κατά το νοσηρό μυαλό του, είναι για τα μπάζα! Να πώς ρίχνει το μισελληνικό του δηλητήριο:


«Τι φυσώσι και βομβεύουσιν οι Έλληνες; / Τι φαντάζονται προς Άρατον τον τρισκατάρατον; / Τι πλανώνται προς Πλάτωνα; / Τι Δημοσθένην στέργουσι τον ασθενή; / Τι μη νοούσιν Όμηρον όνειρον αργόν; / Τι Πυθαγόραν θρυλούσι τον δικαίως φιμωθέντα;» (Ακάθιστος Ύμνος, 17).


Δηλαδή: «Γιατί τάχα φουσκώνουν και βουίζουν οι Έλληνες; / Γιατί υπερηφανεύονται για τον Άρατο τον τρισκατάρατο; / Γιατί πλανώνται με τον Πλάτωνα; / Γιατί αποδέχονται τον Δημοσθένη τον χτικιάρη; / Τι δεν καταλαβαίνουν από τον Όμηρο, τον άεργο ονειροπόλο; / Γιατί διαλαλούν τον Πυθαγόρα, που δίκαια φιμώθηκε;»


Σχετικά με τον Άρατο (315-240 π.Χ.), τον καθ’ ομολογία «πολυμαθή και άριστο ποιητή», προφανώς ο Ρωμανός δεν γνώριζε ότι ο απόστολος Παύλος, όταν μίλησε στους Αθηναίους, «σταθείς εν μέσω του Αρείου Πάγου», ξεσήκωσε ιδέες από το ποίημα του Άρατου, «Φαινόμενα και Διοσημεία».


Ωστόσο, σε τούτη την περίπτωση ο Παύλος δεν είναι λογοκλόπος (όπως με την περίπτωση Ευριπίδη, αντιγράφοντας το «φθείρουσιν ήθη χρηστά ομιλίαι κακαί»). Αφού παρουσίασε τη φράση (και το πνεύμα) του Άρατου, μετά μπήκε στον κόπο να συμπληρώσει: «ως και τινες των καθ’ υμάς ποιητών ειρήκασιν» (Πράξεις, 17:28), δηλ. «όπως και κάποιοι από τους δικούς σας ποιητές έχουν πει». Όφειλε όμως να είναι πιο συγκεκριμένος, λέγοντας: «ως και ο καθ’ υμάς ποιητής Άρατος είρηκεν».


Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Ρωμανός δεν πρωτοτυπεί. Ήδη πριν από αυτόν, ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός (329-390 μ.Χ.) είχε χαρακτηρίσει ολόκληρη την αρχαία ελληνική πνευματική παράδοση «γελοία κληροδοσία»! Δεν του άρεσε η πυθαγόρεια σιωπή και το «Αυτός έφα», που το θεωρεί «καινοτέραν αλαζονείαν», ούτε του «Πλάτωνος τας ιδέας και τας μετενσωματώσεις . . και τας αναμνήσεις» ούτε του «Επικούρου την αθεΐαν . . . και την αφιλόσοφον ηδονήν» ούτε του «Αριστοτέλους την μικρολόγον πρόνοιαν» (βλ. «Λόγος θεολογικός πρώτος, Προς Ευνομιανούς», 10.5-10.10»).

 

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, Ο ΑΓΑΘΟΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ

Μέγα ιστορικό παράδοξο (πάνω στο όποιο πιστεύω πως πρέπει να γραφτούν πολλές ακόμα πραγματείες στο μέλλον) η παντελής έλλειψη οποιασδήποτε οργανωμένης αντεπίθεσης του λαβωμένου ελληνισμού! Πουθενά δεν εμφανίζεται μια οδυσσειακή εκδοχή του ελληνισμού, ικανή να ανατρέψει τις προθέσεις των αδηφάγων "μνηστήρων" και να πάρει πίσω την κόσμο και την αξιοπρέπειά του! Ο ελληνισμός, παραδόξως παραμένει ένας αγαθός γίγαντας, που επί τρεις και πλέον αιώνες κατασφαγιάζεται από τον επελαύνοντα ιουδαιο-χριστιανισμό.

Οι ελάχιστοι που αντισταθήκαν (Κέλσος, Πορφύριος, Ιουλιανός, Υπατία, Λιβάνιος) δεν κατάφεραν τίποτε περισσότερο, απ' το να αφήσουν πίσω τους ματωμένες αποδείξεις της σκληρότητας του επιθετικού χριστιανισμού. Δεν έκαναν όμως φύλο-φτερό την θεολογική τους βάση. Δεν ανάλυσαν δηλαδή σε πλήρες βάθος τα "ιερά" τους κείμενα, ώστε να φτάσουν στην απόλυτη επίγνωση της αβρααμικής δηλητηριοχρηστικής μαγείας, απ' την οποία ξεχειλίζουν οι σελίδες της Βίβλου! Ετσι κάθε αντίπαλος του χριστιανισμού, ή δολοφονείται εν ψυχρώ, ή "δυσεντερίσας" δηλαδή δηλητηριασμένος… απεβίωνε.

Αν αυτό, (η οδυσσειακή αντιπαράθεση Ελληνισμού Χριστιανισμού) είχε συμβεί από τότε, σήμερα ο Χριστιανισμός θα ήταν προ πολλού μια θλιβερή ανάμνηση του παρελθόντος. Αντ' αυτού, μέχρι σήμερα η υπόθεσή μας, ότι στην ραχοκοκαλιά της ιστορίας έχει φωλιάσει ο "δαίμονας" της μαγείας, θεωρείται παραδοξολογία. Συμπέρασμά μας: Η Βίβλος είναι το κατ' εξοχήν εγχειρίδιο μαγείας, με την μαύρη μαγεία (δηλητηριοχρησία) στην Παλαιά Διαθήκη και την λευκή μαγεία (σαγήνη) στην Καινή.

" μν γρ λληνισμς πανταχο τς γς κταθες κα τς πντων νθρπων ψυχς κατασχν οτως στερον μετ τν τοσατην σχν κα τν πδοσιν π τς το Χριστο κατελθη δυνμεως......Ο δ φιλσοφοι κα δεινο ῥήτορες δξαν πολλν ο μν π σεμντητι ο δ π λγων δυνμει παρ τος πολλος χοντες μετ τν πρς μς μχην καταγλαστοι γεγνασι κα παδων ληροντων πλς οδν διαφρειν δοξαν."

(Χρυσοστόμος, Λόγος εις τον Μακάριον Βαβύλα και κατά Ιουλιανού, ή κατά Ελλήνων).

"Λόγος μν σοβε Δημοσθένην κα ττνται θηναοι τος Γαλιλαίοις.... Ναζαρτ δονε Κόρινθον."

(Των Αγίων Αποστόλων του ταπεινού Ρωμανού ο ψαλμός)











 

 

ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

1 σχόλιο:

  1. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ 6ου Π.Χ. ΑΙΩΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ.
    Θέσεις με οικοδομικά λείψανα δημόσιων κτιρίων -πιθανώς ιερών- αρχιτεκτονικά μέλη και νεκροταφεία που χρονολογούνται από τον 6ο αι. π.Χ. έως και τον 7ο αι. μ.Χ. εντοπίστηκαν στον οικισμό του Αγίου Γεωργίου, βόρεια της πόλης των Γρεβενών, ο οποίος λόγω της κομβικής του θέσης πάνω σε οδικούς άξονες επικοινωνίας, παρουσιάζει ιδιαίτερο αρχαιολογικό ενδιαφέρον.
    Πρόκειται για τα πρώτα αποτελέσματα του πενταετούς ερευνητικού προγράμματος σε συνεργασία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Γρεβενών με το Institut Catala d’ Arqueologia Classica (ICAC- Ταρραγόνα), με τίτλο «Αρχαιολογικό Πρόγραμμα Γρεβενών», το οποίο ξεκίνησε το 2021 και τα αποτελέσματα του πρώτου έτους θα ανακοινωθούν, σήμερα (Παρασκευή) το απόγευμα, στο συνέδριο για τις αρχαιολογικές εργασίες του έτους 2021 στη Μακεδονία και τη Θράκη, που πραγματοποιείται διαδικτυακά (10-11/3).
    «Στην ευρύτερη περιοχή εντοπίστηκαν σε σημεία τα όρια του οικισμού κατά τους οθωμανικούς χρόνους, αρκετές θέσεις της ρωμαϊκής/υστερορωμαϊκής περιόδου, και λιγότερες προϊστορικών και κλασικών-ελληνιστικών χρόνων», αναφέρει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η επικεφαλής των ερευνών, προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Γρεβενών Σόνια Δημάκη.
    Η ανασκαφική έρευνα έφερε επίσης στο φως τμήματα δυο νεκροταφείων ελληνιστικών και υστερορωμαϊκών χρόνων: στην πρώτη περίπτωση ερευνήθηκαν λακκοειδείς τάφοι, που έφεραν επικάλυψη από αργούς λίθους. Στα κτερίσματα που συνόδευαν τις ταφές συγκαταλέγονται αγγεία- σκύφοι, πινάκια, αμφορείς και οινοχόες- αλλά και μεταλλικά αντικείμενα, όπως χρυσά ενώτια και σιδερένιο εγχειρίδιο.
    Σε μία από τις ταφές βρέθηκε χάλκινο νόμισμα, ύστερων ελληνιστικών χρόνων, κοπής Θεσσαλονίκης (148 π.Χ. και μετά). Ακόμη, στην ίδια θέση ερευνήθηκαν τέσσερις αποθηκευτικοί πίθοι, οι επιχώσεις των οποίων απέδωσαν ευρήματα, όπως κεραμική και ελάσματα χαλκού. Στη δεύτερη περίπτωση ήρθαν στο φως λακκοειδείς τάφοι, με επικάλυψη αργών λίθων και ένας διαταραγμένος κιβωτιόσχημος. Οι τάφοι ήταν κτερισμένοι με χάλκινα βραχιόλια και δακτυλίδια, χάλκινο ενώτιο καθώς και υάλινη χάνδρα και χρονολογούνται από τον 4ο έως τον 7ο αιώνα μ.Χ.
    «Η συνέχεια του ερευνητικού προγράμματος φιλοδοξεί να ιχνηλατήσει και να παρουσιάσει το ρόλο και σημασία που είχε η άγνωστη αρχαιολογικά περιοχή των Γρεβενών στη διαχρονία», επισημαίνει η κ. Δημάκη.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...