ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

18 Μαΐου 2022

Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΠΕΒΑΛΕ ΜΕ ΝΟΜΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ, ΣΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ 4 ΕΤΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΤΑ ΕΒΡΑΙΪΚΑ, ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ή ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ;

 

Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΧΘΕΣ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ. ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ". ΤΕΛΙΚΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ; Νιώθει μετανάστης στην Ελλάδα ο Κ.Μητσοτάκης;

 


Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΟΙ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ".




Η  ΓΛΩΣΣΙΚΗ  ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Να μαθαίνουν Αγγλικά τα νήπια για  να μην μπορούν να μάθουν καλά τα Ελληνικά;  ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ,  ΝΑ  ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ,  ΑΛΛΑ  ΠΡΩΤΑ  ΚΑΙ  ΚΥΡΙΑ  ΝΑ  ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ  ΣΩΣΤΑ  ΤΗΝ  ΜΗΤΡΙΚΗ  ΤΟΥΣ  ΓΛΩΣΣΑ,  ΤΗΝ  ΟΠΟΙΑ  ΔΕΝ  ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ  ΣΗΜΕΡΑ  ΚΑΛΑ  ΟΥΤΕ  ΟΙ  ΥΠΟΥΡΓΟΙ  ΤΟΥ  ΚΟΥΛΗ.  ΜΙΑ  ΠΡΟΤΑΣΗ  ΤΟΥ Ζ.Π.:  ΝΑ  ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ  ΤΑ  ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ  ΤΗΝ  ΠΡΟΓΟΝΙΚΗ  ΜΑΣ  ΑΡΧΑΙΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΓΛΩΣΣΑ  ΣΑΝ  ΝΑ  ΗΤΑΝ  ΞΕΝΗ  ΓΛΩΣΣΑ  ΑΠΟ  ΤΟ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.  ΜΕ  ΤΑΙΝΙΕΣ,  ΜΕ  ΒΙΝΤΕΟ,  ΜΕ  ΟΠΤΙΚΟΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ  ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ,  ΟΥΤΩΣ  ΩΣΤΕ  ΣΑΝ  ΕΝΗΛΙΚΕΣ  ΝΑ  ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ  ΑΡΙΣΤΑ  ΤΑ  ΑΡΧΑΙΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Ραιημόν  Καρτιέ:  "Μεταπολεμική  Παγκόσμιος  Ιστορία".  

"Στο  Ισραήλ  από  το  1948  γίνεται  μία  αληθινή  επανάσταση  στην  Γλώσσα.  Ξαναγεννιούνται  σαν  καθημερινή  γλώσσα  τα  αρχαία  Εβραϊκά,  μία  γλώσσα  πεθαμένη  και  μη  ομιλούμενη  για  2.000  χρόνια.  
Οι  ισραηλινοί  φιλόλογοι  ανακαλύπτουν  εβραϊκές  λέξεις  όπως  αλεξίπτωτο,  ολοκληρωτικός  τελεστής, διανυσματικός  λογισμός,  διαφορική  γεωμετρία,  σε  μια  φτωχή  γλώσσα,  πεθαμένη  εδώ  και  δύο  χιλιάδες  χρόνια".



Μητσοτάκης για νομοσχέδιο Παιδείας: «Να μαθαίνουν αγγλικά τα Ελληνόπουλα από το νηπιαγωγείο». 

Συνεχίζονται  αμείωτες  οι     τουρκοσειρές  στα  «ελληνικά»  τουρκοκάναλα,  που  χρηματοδοτεί  ο  Μητσοτάκης  με  δικά  μας   λεφτά,  για  να  προβάλλουν  την  τουρκική  γλώσσα  στα  Ελληνόπουλα.


ΠΙΟ  ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ  ΟΙ  ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ   ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ   ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ  ΤΗΣ  ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.   Συριζαία  Σκούφα:  «Να  διδάξουμε καλύτερα τα ελληνικά».

Ιθαγένεια ή υπηκοότητα; Η Γλωσσική αλλοίωση ως μέσον πολιτικής επιβολής. Του Καθ. Ηλία Σταμπολιάδη


Ο  ΟΡΙΣΜΟΣ  ΤΗΣ  ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΟΗΕ

Η γενοκτονία μπορεί να επιδιωχθεί είτε με σειρά ομαδικών φόνων, όλων ή σχεδόν όλων των μελών μιας φυλής, είτε με συστηματική εξασθένιση αυτής (με διάφορα μέσα) μέχρι τη βαθμιαία εξάλειψή της φυλής. Στα βίαια δε μέσα αυτά περιλαμβάνονται και σειρά απαγορευτικών μέτρων επί εθνικών, θρησκευτικών, γλωσσικών, ηθικών, ιστορικών ή άλλων παραδόσεων προκειμένου να επέλθει διαφοροποίηση ή αλλοίωση της καταδιωκόμενης φυλής με βέβαιη την συν τω χρόνω απώλεια του εθνικού και φυλετικού γνωρίσματος της.






Ξεκάθαρος ότι η πρόθεση της κυβέρνησης ήταν να μαθαίνουν τα Ελληνόπουλα αγγλικά από το νηπιαγωγείο ήταν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων υπό τον τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» που διεξάγεται στην Ολομέλεια της Βουλής.


Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «ακούω διάφορα επιχειρήματα τα οποία στην καλύτερη περίπτωση μπορώ να τα χαρακτηρίσω ως παντελώς ανυπόστατα ως προς την ικανότητα που μπορούν να έχουν τα Ελληνόπουλα να επικοινωνούν, να μαθαίνουν αγγλικά. Άκουσα μέχρι και ότι μπορεί να πρόκειται για κάποιο... σχέδιο συνωμοσίας του ιμπεριαλισμού. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σοβαρευτούμε. Οι πιο πολλές ευρωπαϊκές χώρες διδάσκουν στα παιδιά μια δεύτερη ξένη γλώσσα από την ηλικία των τεσσάρων ετών. Αυτή είναι και η δική μας πρόθεση».
Συνέχισε, δε, λέγοντας πως «επειδή μελέτησαν το θέμα, κατά τεκμήριο η επιστημονική κοινότητα αναγνωρίζει ότι ο εγκέφαλος των παιδιών σε παιδική ηλικία έχει πολύ μεγάλη δυνατότητα απορρόφησης διαφορετικών γλωσσών από ότι τα παιδιά σε μεγαλύτερη ηλικία. Όποιος έχει παιδιά το γνωρίζει αυτό πολύ καλά. Γνωρίζει με πόσο μεγάλη ταχύτητα τα παιδιά μπορούν να έχουν πρόσβαση και σε δεύτερη και σε τρίτη γλώσσα».


ΠΙΟ  ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ  ΟΙ  ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ  ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ  ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ  ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ  ΤΗΣ  ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.  Συριζαία  Σκούφα:  «Να  διδάξουμε καλύτερα τα ελληνικά».



Μιλώντας χθες στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας   η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ  Ελισάβετ Σκούφα  είπε  για  το  θέμα της διδασκαλίας των αγγλικών στα νηπιαγωγεία η κ. Σκούφα υποστήριξε ότι «θα πρέπει να διστάσουμε να αφήσουμε τα νήπια να χαρούν τη νηπιακή τους ηλικία. Το Νηπιαγωγείο είναι ο πρώτος χώρος κοινωνικοποίησης. Το νήπιο ακόμη και στο εξελικτικό ψυχολογικό στάδιο που βρίσκεται, δύσκολα αποχωρίζεται από τη μητέρα του. Πολλές φορές ταυτίζει το πρόσωπο της νηπιαγωγού με την μητέρα ή λειτουργεί η νηπιαγωγός ως υποκατάστατο. Άρα, είναι εξαιρετικά δύσκολο, και ίσως παρακινδυνευμένο, να εισάγουμε και άλλες ειδικότητες στο Νηπιαγωγείο».
Η κα Σκούφα τόνισε επίσης ότι η κακή χρήση της ελληνικής από τους εφήβους, μπορεί να συνδέεται με τη συχνή τριβή τους με την αγγλική γλώσσα. «Άρα, τι πρέπει να κάνουμε; Να διδάξουμε καλύτερα τα ελληνικά και στα σίγουρα να προσεγγίσουμε διαφορετικά τη νηπιακή ηλικία πάνω σε γερή επιστημονική, παιδαγωγική γνώση και όχι βιαστικά να φέρνουμε ρυθμίσεις», κατέληξε.



ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΤΕΡΑΣΤΙΑ  ΝΤΡΟΠΗ  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ,  ΤΑ  ΕΛΛΗΝΙΚΑ  "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ",  ΤΟΥΣ  ΕΛΛΗΝΕΣ  ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ  ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ,  ΤΟΥΣ    ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΤΟΥ  "ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ"  ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ,  ΕΝΑΣ  ΙΣΠΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΝΑ  ΒΓΑΖΕΙ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  ΣΤΗΝ  ΓΛΩΣΣΑ  ΜΑΣ  ΚΑΙ  ΕΜΕΙΣ  ΝΑ  ΑΔΥΝΑΤΟΥΜΕ  ΝΑ  ΚΑΝΟΥΜΕ  ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;

Την  στιγμή  που  έπρεπε  να  υπήρχαν  1000  και  10.000  εφημερίδες  στα  Αρχαία  Ελληνικά.

Ραιημόν  Καρτιέ:  Μεταπολεμική  Παγκόσμιος  Ιστορία.  

"Στο  Ισραήλ  από  το  1948  γίνεται  μία  αληθινή  επανάσταση  στην  Γλώσσα.  Ξαναγεννιούνται  σαν  καθημερινή  γλώσσα  τα  αρχαία  Εβραϊκά,  μία  γλώσσα  πεθαμένη  και  μη  ομιλούμενη  για  2.000  χρόνια.  
Οι  ισραηλινοί  φιλόλογοι  ανακαλύπτουν  εβραϊκές  λέξεις  όπως  αλεξίπτωτο,  ολοκληρωτικός  τελεστής, διανυσματικός  λογισμός,  διαφορική  γεωμετρία,  σε  μια  φτωχή  γλώσσα  πεθαμένη  εδώ  και  δύο  χιλιάδες  χρόνια".





 

 

Ο  ΟΡΙΣΜΟΣ  ΤΗΣ  ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ  ΑΠΟ  ΤΟΝ  ΟΗΕ



Ο ελληνικός όρος γενοκτονία είναι ταυτόσημος με τον διεθνώς χρησιμοποιούμενο όρο genocide που προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις γένος και κτείνω (=φονεύω).
Με αυτόν τον όρο αποδίδεται κυριολεκτικά η από τους αρχαιότατους χρόνους υφιστάμενη έννοια και ακριβέστερα ένα από τα αρχαιότερα μαζικά εγκλήματα που αποβλέπουν στη συστηματική, με βίαια ως επί το πλείστον μέσα, επιδιωκόμενη εξόντωση ολόκληρης φυλής ή τμήματος αυτής σε ορισμένο τόπο.
Η γενοκτονία μπορεί να επιδιωχθεί είτε με σειρά ομαδικών φόνων, όλων ή σχεδόν όλων των μελών μιας φυλής, είτε με συστηματική εξασθένιση αυτής (με διάφορα μέσα) μέχρι τη βαθμιαία εξάλειψή της φυλής. Στα βίαια δε μέσα αυτά περιλαμβάνονται και σειρά απαγορευτικών μέτρων επί εθνικών, θρησκευτικών, γλωσσικών, ηθικών, ιστορικών ή άλλων παραδόσεων προκειμένου να επέλθει διαφοροποίηση ή αλλοίωση της καταδιωκόμενης φυλής με βέβαιη την συν τω χρόνω απώλεια του εθνικού και φυλετικού γνωρίσματος της. Σύμφωνα με το άρθρο 2 της Σύμβασης για την Πρόληψη και Καταστολή Εγκλημάτων Γενοκτονίας, η Γενοκτονία ορίζεται ως
" ...οποιαδήποτε από τις παρακάτω πράξεις με στόχο τον μερικό ή ολικό αφανισμό μιας φυλετικής, εθνικής ή θρησκευτικής ομάδας, όπως:
1.   Θανάτωση των μελών της ομάδας
2.   Πρόκληση σοβαρής σωματικής ή ψυχικής βλάβης σε μέλη της ομάδας
3.   Σκόπιμη επιβολή συνθηκών ζωής με στόχο το φυσικό αφανισμό, ολικό ή μερικό, μελών της ομάδας
4.   Επιβολή μέτρων που αποσκοπούν στην παρεμπόδιση γεννήσεων εντός της ομάδας 
5.   Δια της βίας μεταφορά ανήλικων μελών της ομάδας σε κάποια άλλη."





Υπενθυμίζουμε πως η μεταφορά και η μόνιμη εγκατάσταση των παράνομων μεταναστών στην ενδοχώρα κάτι που θα οδηγήσει σε αλλοίωση του πληθυσμού της Ελλάδας, ήταν το σχέδιο Α για την «επίλυση» του μεταναστευτικού, έως ότου ξεσηκώθηκαν οι ίδιοι οι βουλευτές της ΝΔ, μετά από πιέσεις των τοπικών κοινωνιών. Όπως όλα δείχνουν μετά το ναυάγιο (και) του σχεδίου Β για μόνιμη εγκατάσταση στα νησιά, στην κυβέρνηση επιστρέφουν στο πρωταρχικό τους πλάνο.
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο οι δομές «φιλοξενίας» αποκτούν νομική υπόσταση σαν περιφερειακές υπηρεσίες, επιτρέποντας έτσι την μονιμοποίησή τους αλλά και την ευκολότερη χρηματοδότηση τους από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων.



Ιθαγένεια ή υπηκοότητα; Η Γλωσσική αλλοίωση ως μέσον πολιτικής επιβολής. Του Καθ. Ηλία Σταμπολιάδη

Ενώ οι απλοί Έλληνες πολίτες προσπαθούμε να προστατεύσουμε το έθνος μας από τον πολύπλευρο υβριδικό πόλεμο της Τουρκίας, ένα από τα μέσα του οποίου είναι και οι προβαλλόμενες τηλεοπτικές σειρές, οι προδότες πολιτικοί μας έχουν ήδη ενδώσει σε άλλες πολύ σημαντικότερες μορφές πολέμου όπως είναι το μεταναστευτικό και οι όροι απόδοσης της ελληνικής ιθαγένειας σε ξένους λαθρομετανάστες.
Τα όργανα τους έχουν επιδοθεί στο έργο παραχάραξης και αλλοίωσης της Ελληνικής γλώσσας για να μας πείσουν ότι στα ελληνικά οι έννοιες ιθαγένεια, υπηκοότητα ή και ιδιότητα του πολίτη είναι ταυτόσημες επικαλούμενοι νομικά και όχι ετυμολογικά, γλωσσικά επιχειρήματα.
Για την θεωρούμενη ταυτότητα των όρων του πολίτη και του υπηκόου, που σχετίζονται με την εξέλιξη των μορφών εξουσίας, δεν υπάρχει ουσιαστική αντίρρηση. Η βασική αντίρρηση είναι στην διαστρέβλωση και παραχάραξη τόσο της ιστορικής όσο και της γλωσσικής ετυμολογίας της λέξεως ιθαγένεια για να την κάνουν να ομοιάζει και στο τέλος να την ταυτίσουν με αυτήν της υπηκοότητας.
Η λέξις ιθαγένεια είναι σύνθετη (ιθύς= ευθύς + γένος), ανάγεται στην Ομηρική εποχή και σημαίνει την απευθείας καταγωγή από το γένος, επομένως είναι κατ’ αρχήν βιολογικός και όχι νομικός όρος και σχετίζεται με την έννοια του έθνους. Στην πορεία μπορεί να υπάρχει κάποια διαχρονική ποικιλότητα σε ένα έθνος αλλά η συνοχή των μελών του συμπληρώνεται α) από κοινούς αγώνες επιβίωσης που καθορίζουν την ιστορία του έθνους, παρά τους κατά καιρούς εμφυλίους πολέμους, και  β) από τα κοινά ήθη και έθιμα, την γλώσσα και την θρησκεία, που νοηματοδοτούν την ύπαρξη και τις προσδοκίες του.
Η κυρία Γεωργία Σπυροπούλου ψεύδεται ασύστολα όταν στον ακόλουθο σύνδεσμο , https://www.syntagmawatch.gr/ask-a-question/poies-oi-nimikes-kai-filologikes-ennoies-tis-ithagenias-kai-tis-ypikootitas/, λέει ότι :
«Η χρήση του όρου ιθαγένεια (ιθυς+γένος) παραπέμπει στο ορθόδοξο γένος, στη θρησκευτική κοινότητα των επαναστατημένων ορθόδοξων που σταδιακά μεταμορφώνεται στο ελληνικό έθνος κατά τη διάρκεια του δέκατου ένατου αιώνα»,
Εδώ υπάρχουν τρία ψεύδη. Α) H λέξις ιθαγένεια, όπως είπαμε και ανωτέρω, είναι Ομηρική και όχι εφεύρημα των νεοτέρων Ελλήνων, όμως η χρήση της μαρτυρεί για την καταγωγική  τους συνείδηση. Β) Στην πρώτη Εθνική Συνέλευση της Τροιζηνίας με την Επανάσταση του 21 ετέθη το ερώτημα ποιος είναι Έλλην και η απάντηση ήταν «αυτός που πιστεύει στον Χριστό», διότι μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς πολλοί των κατακτητών και των μισθοφόρων που κουβάλησαν είχαν γεννηθεί στην χώρα και θεωρούντο γηγενείς αλλά δεν προείρχοντο από το γένος των Ελλήνων, δεν είχαν την ίδια γλώσσα ούτε την ίδια θρησκεία και επομένως δεν ήταν ιθαγενείς. Γ) Το Ελληνικό έθνος δεν γεννήθηκε εκ παρθενογενέσεως με την σταδιακή μεταμόρφωση των επαναστατημένων ορθοδόξων Χριστιανών σε έθνος, αυτά τα είπαν οι Γερμανοί. Η επανάσταση δεν ήταν  ενέργεια ορθοδόξων τζιχαντιστών  αλλά κυρίως επανάσταση ανθρώπων με εθνική συνείδηση, συνηγορούμενη από την γλώσσα τους, και με κοινή πίστη, δηλαδή νοηματοδότηση της ύπαρξης τους. Το σύνθημα ήταν «Για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία».
Όλοι αυτοί οι διαστροφείς της έννοιας της ιθαγένειας για να την ταυτίσουν με αυτήν της υπηκοότητας ή του πολίτη έπρεπε πρώτα να απαλείψουν εννοιολογικά αλλά και φυσικά την έννοια του έθνους ως σύνολο όμαιμων, ομόγλωσσων και ομόθρησκων ανθρώπων και να την αντικαταστήσουν με μία καινούργια έννοια ατόμων που ζουν υπό μία κρατική εξουσία η οποία έχει αφ’ εαυτής πάρει το δικαίωμα να καθορίζει ποιος είναι ή μπορεί να γίνει μέλος του συνόλου των  υπό τον έλεγχο της ατόμων, τα οποία ονομάζουν υπηκόους ή πολίτες. Ανάλογα με την προέλευση της ή εξουσία αυτή ανέχεται γλωσσικές ή θρησκευτικές διαφορές μεταξύ πολιτών της και καθορίζει τα «δικαιώματα» και τις υποχρεώσεις τους.
Οι παλαιότερες αυτοκρατορίες που διοικούσαν περισσότερα του ενός έθνη δεν τα κατέλυαν αλλά τα αναγνώριζαν αμέσως ή εμμέσως, θεωρούσαν όλα τα μέλη των διαφόρων εθνών υπηκόους υπό την εξουσία τους, αν και σχεδόν πάντα επικρατούσε το κυρίαρχο έθνος εκ της καταγωγής των εξουσιαστών. Το ελληνικό έθνος έχει υπάρξει υπό την εξουσία δύο ξένων αυτοκρατοριών. Πρώτα ήταν η Ρωμαϊκή, με ίδια προς εμάς πολιτιστικά και θρησκευτικά χαρακτηριστικά, στην οποία επιβιώσαμε στο βαθμό του να συμμετέχουμε ή και να αναλάβουμε την διοίκηση της, χωρίς να της αλλάξουμε όνομα και από αυτό προκύπτει το παρατσούκλι του Ρωμιού. Η δεύτερη ήταν η Οθωμανική, η οποία ήταν ξένη προς τον πολιτισμό μας αλλά αναγνώριζε την διαφορετικότητα μας την οποία χρησιμοποιούσε μάλιστα ως ένδειξη της υποτέλειας μας και αιτία για την κακομεταχείριση μας.
Η νέα προωθούμενη έννοια του έθνους στην ουσία καταργεί την έννοια της φυσικής του υπόστασης αντικαθιστώντας την από ένα νομικό προσδιορισμό που εξυπηρετεί τα νεοφανή συστήματα εξουσίας αν και στην ουσία τα φυσικά έθνη αποτελούν την κυρίως δομή οργάνωσης των ανθρώπων του πλανήτη.
Παράδειγμα  νεοφανούς συστήματος εξουσίας αποτελούν οι ΗΠΑ. Οι πρώτοι έποικοι, όντας ακόμη υπό την Βρετανική κυριαρχία, εξόντωσαν και υπέταξαν τον γηγενή πληθυσμό και για να αναπτύξουν τα κατακτηθέντα εδάφη συγκέντρωσαν  εργατικά χέρια από όλα σχεδόν τα έθνη του κόσμου, είτε αυτά προσήλθαν αυτοβούλως ή ως δούλοι, βάσει σχεδίου υπεράνω κάθε έννοιας ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Με την απόκτηση της ανεξαρτησίας τους, όντας όλοι ξένοι στον τόπο, και για να μπορέσουν να συμβιώσουν δημιούργησαν ένα κράτος δικαίου στο οποίο όλοι να είναι ισότιμοι πολίτες (citizens), παρά το γεγονός ότι ήταν διαφορετικού γένους. Η αδυναμία της αγγλικής γλώσσας, να διακρίνει την διαφορά ιθαγενούς, που σχετίζεται με το γένος και πολίτη, ισότιμου μέλους ενός κράτους, τους επέτρεψε να υιοθετήσουν τις λέξεις nation και nationality για να περιγράψουν την πολιτειακή του μορφή. Επειδή οι άνθρωποι ήταν ακόμη ειλικρινώς σκεπτόμενοι, για να καλύψουν την αναντιστοιχία μεταξύ των εννοιών του του ιθαγενούς και του πολίτη εισήγαγαν την έννοια του δικαίου του εδάφους που επέτρεπε σε όλους τους κατοικούντες να ονομαστούν πολίτες, μέλη του υπό νέους όρους ονομαζομένου έθνους, και να έχουν την ίδιαν υπηκοότητα nationality.
Τα υπόλοιπα εθνικά κράτη για την απονομή της ιθαγένειας ακολουθούν το δίκαιο του αίματος που ίσχυε και σε εμάς μέχρι την υποδούλωση της χώρας μας με τα μνημόνια το 2010 οπότε επιβλήθηκε και μάλιστα καταχρηστικώς το δίκαιο του εδάφους για να εξυπηρετήσει την εγκατάσταση λαθρομεταναστών βάσει σχεδίου των κατοχικών δυνάμεων. Το νομοσχέδιο αυτό κρίθηκε αντισυνταγματικό και ζητήθηκε η γνωμάτευση του  Σ.τ.Ε. το οποίο και ενέκρινε τελικά τον νόμο που ετέθη σε ισχύ από το 2015. Τα κόμματα της προδοσίας ο λαός τα έστειλε στην αντιπολίτευση ενώ οι δικαστικοί λειτουργοί που δεν εκλέγονται από τον λαό αναρριχήθηκαν σε ανώτερα αξιώματα, το δε σημερινό κόμμα που εξαπάτησε τον λαό και είναι στην κυβέρνηση εφαρμόζει το σχέδιο κατά γράμμα.
Ανέφερα προηγουμένως ότι το δίκαιο του εδάφους εφαρμόζεται στην χώρα μας καταχρηστικώς, σε παράβαση της αρχικής του έννοιας βάσει της οποίας εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ, διότι εκεί οι ονομασθέντες πολίτες αν και δεν ήταν ιθαγενείς εντούτοις διέμεναν στην χώρα όπου είχαν εισέλθει και εργάζοντο νομίμως ή με το ζόρι, αντιθέτως, στην χώρα μας χρησιμοποιείται νομικά για να ονομάσει πολίτες ανθρώπους που έχουν εισέλθει παρανόμως και μάλιστα σαν μέρος υβριδικού πολέμου εναντίον μας.
Να μας πει η κυρία Γεωργία Σπυροπούλου που έμαθε την γλώσσα μας όταν λέει στον ανωτέρω σύνδεσμο ό,τι:
«στα ελληνικά οι έννοιες της ιθαγένειας και της υπηκοότητας ταυτίζονται»;  
Από πότε οι πουλημένες εξουσίες της χώρας απέκτησαν το δικαίωμα να αλλοιώνουν τις πανάρχαιες έννοιες των λέξεων με νομοθετήματα που ψηφίστηκαν από αργυρώνητους βουλευτές, επικυρώθηκαν  από εξαρτώμενους  δικαστικούς λειτουργούς και υπεγράφησαν από επίορκους προέδρους της Δημοκρατίας; Γιατί δεν μιλάει η  Ακαδημία όταν βανδαλίζεται η γλώσσα, ο πολιτισμός και η ανεξαρτησία της χώρας μας; Τέλος ας μας πει η κυρία δικηγόρος ποιος χρηματοδοτεί την «Ελληνική» Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, για λογαριασμό της οποίας μιλάει, και εάν σε αυτούς τους ανθρώπους περιλαμβάνονται και οι υπό εξαφάνιση Έλληνες.
Ηλίας Σταμπολιάδης
Μηχανικός Μεταλλείων Μεταλλουργός
τ. Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
Μέλος του ΙΗΑ




«Από την εποχή που μίλησε ο Όμηρος ως τα σήμερα, μιλούμε, ανασαίνουμε και τραγουδούμε με την ίδια γλώσσα».
Γιώργος Σεφέρης

Ποια Ελληνική λέξη είναι αρχαία και ποια νέα;
Γιατί μια Ομηρική λέξη μας φαίνεται δύσκολη και ακαταλαβίστικη;
Οι Έλληνες σήμερα ασχέτως μορφώσεως μιλάμε ομηρικά, αλλά δεν το ξέρουμε επειδή αγνοούμε την έννοια των λέξεων που χρησιμοποιούμε.
Για του λόγου το αληθές θα αναφέρουμε μερικά παραδείγματα για να δούμε ότι η Ομηρική γλώσσα όχι μόνο δεν είναι νεκρή, αλλά είναι ολοζώντανη.
- Αυδή είναι η φωνή. Σήμερα χρησιμοποιούμε το επίθετο άναυδος.
- Αλέξω στην εποχή του Ομήρου σημαίνει εμποδίζω, αποτρέπω. Τώρα χρησιμοποιούμε τις λέξεις αλεξίπτωτο, αλεξίσφαιρο, αλεξικέραυνο αλεξήλιο Αλέξανδρος (αυτός που αποκρούει τους άνδρες) κ.τ.λ.
-Με το επίρρημα τήλε στον Όμηρο εννοούσαν μακριά, εμείς χρησιμοποιούμε τις λέξεις τηλέφωνο, τηλεόραση, τηλεπικοινωνία, τηλεβόλο, τηλεπάθεια κ.τ.λ.
- Λάας ή λας έλεγαν την πέτρα. Εμείς λέμε λατομείο, λαξεύω.
- Πέδον στον Όμηρο σημαίνει έδαφος, τώρα λέμε στρατόπεδο, πεδινός.
- Το κρεβάτι λέγεται λέχος, εμείς αποκαλούμε λεχώνα τη γυναίκα που μόλις γέννησε και μένει στο κρεβάτι.
- Πόρο έλεγαν τη διάβαση, το πέρασμα, σήμερα χρησιμοποιούμε τη λέξη πορεία. Επίσης αποκαλούμε εύπορο κάποιον που έχει χρήματα, γιατί έχει εύκολες διαβάσεις, μπορεί δηλαδή να περάσει όπου θέλει, και άπορο αυτόν που δεν έχει πόρους, το φτωχό.
- Φρην είναι η λογική. Από αυτή τη λέξη προέρχονται το φρενοκομείο, ο φρενοβλαβής, ο εξωφρενικός, ο άφρων κ.τ.λ.
- Δόρπος, λεγόταν το δείπνο, σήμερα η λέξη είναι επιδόρπιο.
- Λώπος είναι στον Όμηρο το ένδυμα. Τώρα αυτόν που μας έκλεψε (μας έγδυσε το σπίτι) το λέμε λωποδύτη.
- Ύλη ονόμαζαν ένα τόπο με δένδρα, εμείς λέμε υλοτόμος.
- Άρουρα ήταν το χωράφι, όλοι ξέρουμε τον αρουραίο.
- Τον θυμό τον αποκαλούσαν χόλο. Από τη λέξη αυτή πήρε το όνομα της η χολή, με την έννοια της πίκρας. Λέμε επίσης αυτός είναι χολωμένος.
- Νόστος σημαίνει επιστροφή στην πατρίδα. Η λέξη παρέμεινε ως παλινόστηση, ή νοσταλγία.
- Άλγος στον Όμηρο είναι ο σωματικός πόνος, από αυτό προέρχεται το αναλγητικό.
- Το βάρος το αποκαλούσαν άχθος, σήμερα λέμε αχθοφόρος.
- Ο ρύπος, δηλαδή η ακαθαρσία, εξακολουθεί και λέγεται έτσι - ρύπανση.
- Από τη λέξη αιδώς (ντροπή) προήλθε ο αναιδής.
- Πέδη, σημαίνει δέσιμο και τώρα λέμε πέδιλο. Επίσης χρησιμοποιούμε τη λέξη χειροπέδες.
- Από το φάος, το φως προέρχεται η φράση φαεινές ιδέες.
- Άγχω, σημαίνει σφίγγω το λαιμό, σήμερα λέμε αγχόνη. Επίσης άγχος είναι η αγωνία από κάποιο σφίξιμο, ή από πίεση.
- Βρύχια στον Όμηρο είναι τα βαθιά νερά, εξ ου και τo υποβρύχιο.
- Φερνή έλεγαν την προίκα. Από εκεί επικράτησε την καλά προικισμένη να τη λέμε «πολύφερνη νύφη».
- Το γεύμα στο οποίο ο κάθε παρευρισκόμενος έφερνε μαζί του το φαγητό του λεγόταν έρανος. Η λέξη παρέμεινε, με τη διαφορά ότι σήμερα δεν συνεισφέρουμε φαγητό, αλλά χρήματα.
Υπάρχουν λέξεις, από τα χρόνια του Ομήρου, που ενώ η πρώτη τους μορφή μεταβλήθηκε - η χειρ έγινε χέρι, το ύδωρ νερό, η ναυς έγινε πλοίο, το άστυ έγινε πόλη, στη σύνθεση διατηρήθηκε η πρώτη μορφή της λέξεως.
- Από τη λέξη χειρ έχουμε: χειρουργός, χειριστής, χειροτονία, χειραφέτηση, χειρονομία, χειροδικώ κ.τ.λ.
- Από το ύδωρ έχουμε τις λέξεις: ύδρευση υδραγωγείο, υδραυλικός, υδροφόρος, υδρογόνο, υδροκέφαλος, αφυδάτωση, ενυδρείο, κ.τ.λ.
- Από τη λέξη ναυς έχουμε: ναυπηγός, ναύαρχος, ναυμαχία, ναυτικός, ναυαγός, ναυτιλία, ναύσταθμος, ναυτοδικείο, ναυαγοσώστης, ναυτία, κ.τ.λ.
- Από τη λέξη άστυ έχουμε: αστυνομία, αστυνομικός, αστυφιλία, κ.τ.λ.
- Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα παραδείγματα προκύπτει ότι: Δεν υπάρχουν αρχαίες και νέες Ελληνικές λέξεις, αλλά μόνο Ελληνικές.
- Η Ελληνική γλώσσα είναι ενιαία και ουσιαστικά αδιαίρετη χρονικά.
- Από την εποχή του Ομήρου μέχρι σήμερα προστέθηκαν στην Ελληνική γλώσσα μόνο ελάχιστες λέξεις.
Η γνώση των εννοιών των λέξεων θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι μιλάμε τη γλώσσα της ομηρικής ποίησης, μια γλώσσα που δεν ανακάλυψε ο Όμηρος αλλά προϋπήρχε πολλές χιλιετίες πριν από αυτόν.
Σκοπός μας είναι να ανακαλύψουμε τις έννοιες των λέξεων για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα.  Παλαιότερα όταν έλεγαν μια λέξη καταλάβαιναν όλοι το ίδιο. π.χ για τη λέξη αρετή ήξεραν ότι είναι η μεσότητα ανάμεσα σε δύο υπερβολές.  Σήμερα ο καθένας για την ίδια λέξη εννοεί και κάτι διαφορετικό.
Πηγές: Απολλώνιου Σοφιστού Λεξικόν κατά στοιχείον Ιλιάδος και Οδύσσειας Εκδόσεις Ηλιοδρόμιο.


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ









  Υ.Γ.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΗΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020


ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 1-5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020


Την εβδομάδα 1-5 Ιουνίου 2020  εκατόν σαράντα περίπου  διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 476 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Από αυτές, έξι επιχειρήσεις αναδείχθηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» της εβδομάδος 1-5 Ιουνίου 2020, με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα σε τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης: 


Κάνουμε και πάλι έκκληση στις επιχειρήσεις που διαφημίζονται μέσα από τις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση, σαν μια στοιχειώδη «πρακτική» αντίδραση στην διαρκώς αυξανόμενη επιθετικότητα της Τουρκίας.
Υπενθυμίζουμε ότι η χιτλερικής λογικής Ερντογανική δικτατορία της γειτονικής χώρας, απαιτεί από την Ελλάδα «ζωτικό χώρο», δηλαδή διεθνώς κατοχυρωμένα ελληνικά δικαιώματα – κάτι που ήδη έχει κάνει αυθαίρετα σε βάρος άλλων χωρών όπως η Κυπριακή Δημοκρατία, η Συρία, το Ιράκ και η Λιβύη.
Είναι επιεικώς απαράδεκτο να παρακολουθούμε αμέριμνοι, εδώ και δεκαπέντε χρόνια, επιδοτούμενες τουρκοσειρές που έχουν διακηρυγμένο στόχο την διείσδυση στην συνείδηση ανυποψίαστων τηλεθεατών και τον πολιτιστικό τους εκτουρκισμό με την δημιουργία συνειδητής ή υποσυνείδητης συμπάθειας σαν μια μορφή επικίνδυνου, υβριδικού πολέμου «ήπιας ισχύος».
Είναι επιεικώς απαράδεκτο να παρακολουθούμε καθημερινά την ραγδαία συρρίκνωση των περιθωρίων ειρηνικής αντιμετώπισης των νέο – οθωμανικών φαντασιώσεων του χιλτερικού κακέκτυπου της Ερντογανικής Τουρκίας και εμείς να παρακολουθούμε αμέριμνοι την καθημερινή της προπαγάνδα -να την πληρώνουμε και από πάνω από την τσέπη μας!
Ακολουθεί ο πλήρης κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε τουρκικές σειρές-βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 1 έως και 5 Ιουνίου 2020:

Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020
International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com

3 σχόλια:

  1. Η Μενδώνη εγκαινίασε την έκθεση «Εβραϊκές επιγραφές στην Ελλάδα».
    Εβραίοι στην Ελλάδα από το τέλος του 4ου π.Χ. αιώνα.
    Την περιοδική έκθεση «Λίθινες Διαδρομές - Ιστορίες από Πέτρα: Εβραϊκές επιγραφές στην Ελλάδα» που πραγματοποιείται ταυτόχρονα στο Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος και στο Επιγραφικό Μουσείο εγκαινίασε η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη, η οποία παρέδωσε στον Πρόεδρο του Μουσείου Μάκη Μάτσα το Πιστοποιητικό Αναγνώρισης, το οποίο έχει λάβει το μουσείο από το ΥΠΠΟΑ.
    Η έκθεση βασίζεται στη βραβευμένη από την Ακαδημία Αθηνών το 2019 έντυπη επιστημονική έκδοση υπό τον τίτλο, Corpus Inscriptionum Judaicarum Graeciae (CIJG) - Σύνταγμα Ιουδαϊκών και Εβραϊκών Επιγραφών από την Ηπειρωτική και Νησιωτική Ελλάδα, η οποία τεκμηριώνει την παρουσία Εβραίων στον Ελλαδικό χώρο από το τέλος του 4ου π.Χ. αιώνα, αναδεικνύοντας το εβραϊκό στοιχείο στην Ελλάδα σε μια από τις αρχαιότερες καταγεγραμμένες εβραϊκές εγκαταστάσεις της Ευρώπης.
    Όπως είπε στον χαιρετισμό της η Λίνα Μενδώνη «το εκδοτικό αυτό έργο, είναι εξαιρετικά σημαντικό και για τον λόγο αυτό βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών, διότι αναφέρεται, διαπραγματεύεται και δημοσιεύει τους λαλούντες λίθους. Το επιγραφικό κείμενο, αυτό που είναι γραμμένο επάνω σε πέτρα, σε σκληρό γενικά υλικό, είναι το πιο άμεσο τεκμήριο ιστορικότητας ενός χώρου και του φορέα που φέρει τη γλώσσα και τη γραφή. Είναι οι αδιαμεσολάβητες γραπτές πολύτιμες μαρτυρίες, που συνθέτουν κατά αψευδή τρόπο και χωρίς τη μεσολάβηση οποιουδήποτε γραφέα, την Ιστορία. Προσφέρουν την άμεση ιστορική πληροφόρηση. Συνέπεια της έρευνας που έγινε για το corpus, είναι και το υλικό, το οποίο παρουσιάζεται σε αυτή την έκθεση σήμερα, η οποία έχει ένα ιδιαίτερο μουσειολογικό ενδιαφέρον, καθώς χαρακτηρίζεται από μια πρωτότυπη σε σύλληψη και εκτέλεση διττή διάρθρωση, απαρτιζόμενη από δύο σκέλη.
    Η μεγαλύτερη σημασία της έκθεσης έγκειται, ωστόσο, στο γεγονός ότι τόσο με τη θεματική, όσο και με τη μεθοδολογική της προσέγγιση καταδεικνύει ιστορικά ότι η διαφορετικότητα όχι μόνο δεν εμποδίζει τη συνύπαρξη, αλλά αντιθέτως συνιστά παράγοντα εμπλουτισμού, που διευρύνει τα θεμέλια, ενισχύει την προσαρμοστικότητα της κοινωνίας και εντέλει αυξάνει τη συνοχή και την ανθεκτικότητά της. Η έκθεση, λοιπόν, λειτουργεί επιπλέον παιδευτικά, προωθώντας την ανεκτικότητα ενάντια στα παντός είδους στερεότυπα και στη ρητορική μίσους και αποκλεισμού. Υπό το πρίσμα των τραγικών γεγονότων που λαμβάνουν αυτή τη στιγμή χώρα στην Ουκρανία, και μάλιστα στο πλαίσιο ενός αφηγήματος «αποναζιστικοποίησης» και «αποφασιστοποίησης», το νηφάλιο και ενωτικό μήνυμα της Έκθεσης καθίσταται ακόμη πιο επίκαιρο».


    Στο περιεχόμενο της σπονδυλωτής έκθεσης αναφέρθηκαν η Διευθύντρια του ΕΜΕ Ζανέτ Μπαττίνου και ο Διευθυντής του Επιγραφικού Μουσείου Αθανάσιος Θέμος. Τα εκθέματα στο Επιγραφικό Μουσείο παρουσιάζονται σε θεματικές ενότητες, καλύπτοντας όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής, θρησκευτικής, πολιτικής και πολιτιστικής ζωής των εβραϊκών κοινοτήτων της ύστερης αρχαιότητας. Η πρωτότυπη «ανάγνωση» που προτείνει αυτή η διπλή παρουσίαση στον επισκέπτη, έγκειται στην εξερεύνηση της πρώιμης εγκατάστασης των Εβραίων στην Ελλάδα, όχι ως ένα μεμονωμένο ιστορικό γεγονός, αλλά ως αναπόσπαστο μέρος ενός ευρύτερου ιστορικού, γεωγραφικού και χρονολογικού πλαισίου, τονίζοντας και αναδεικνύοντας, με αυτό τον τρόπο, την πολυπολιτισμικότητα της Ελλάδας.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος παρουσιάζεται η έκθεση τέχνης με τίτλο «Τέχνη της Μνήμης και της Μνημόνευσης», την οποία έχει επιμεληθεί ο Βίκτωρ Κοέν, προτείνει μια διαφορετική ανάγνωση των επιγραφών, μέσα από τη σύγχρονη ματιά δέκα καλλιτεχνών από τον κόσμο των καλών και των εφαρμοσμένων τεχνών. Συμμετέχουν, ο σχεδιαστής γραμματοσειρών Γιάννης Καρλόπουλος, ο βιομηχανικός σχεδιαστής Ανδρέας Βαρώτσος, οι καλλιτέχνες Άρτεμις Αλκαλάη, Ξενής Σαχίνης και Κατερίνα Ζαφειροπούλου, το εικαστικό δίδυμο Kalos & Klio και οι φωτογράφοι Άρις Γεωργίου και Μαρίλια Φωτοπούλου. Την έκθεση ολοκληρώνει πίνακας του εικαστικού Μωρίς Γκανή (1973-2019) - στη μνήμη του οποίου είναι αφιερωμένη η έκθεση.
      Η έκθεση πραγματοποιείται με την συνεργασία και την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και έχει χρηματοδοτηθεί από πόρους του Ελληνογερμανικού Ταμείου για το Μέλλον, του Υπουργείου Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας. Παρών στα εγκαίνια ήταν ο Πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Ερνστ Ράιχελ.
      Την έκθεση «Λίθινες Διαδρομές - Ιστορίες από Πέτρα: Εβραϊκές επιγραφές στην Ελλάδα» συνοδεύει η ψηφιακή έκδοση (e-book) του επιγραφικού συντάγματος, προκειμένου ο επισκέπτης να αποκτήσει οπτική στην πλήρη έκταση του διαθέσιμου υλικού. Επίσης, η «Τέχνη της Μνήμης και της Μνημόνευσης» συνοδεύεται από ένα δίγλωσσο κατάλογο, καθώς και μια δίγλωσση έκδοση με τίτλο «Οι Εβραίοι της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας» του ομότιμου καθηγητή Nicholas de Lange, σχετική με την ιστορία και αρχαιολογία των Εβραίων της ύστερης αρχαιότητας και του Βυζαντίου.
      Η έκθεση θα είναι ανοιχτή για το κοινό μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2023.
      ΠΗΓΗ: ΥΠΠΟΑ, ΑΡΧΕΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, 17.5.2022.
      Ζ.Π.

      Διαγραφή
  2. Τον προβληματισμό του εξέφρασε ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΣ Γεώργιος Καμπάς, για την κίνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη να ανακοινώσει από τις ΗΠΑ την αγορά των F-35 παραβαίνοντας μάλιστα το νόμο που ψήφισε η κυβέρνησή του!
    Ο Στρατηγός ε.α. Γεώργιος Καμπάς τόνισε ότι είναι η δεύτερη φορά που πρωθυπουργός ανακοίνωσε αγορά οπλικών συστημάτων χωρίς να ακολουθήσει την διαδικασία που προβλέπει ο νόμος. Ο ίδιος υπενθύμισε την ανακοίνωση της αγοράς των Rafalle από την ΔΕΔ, το 2021.

    «Δεν γίνεται ποτέ. Δηλαδή δεν βγαίνει ένας πρωθυπουργός της χώρας και να ανακοινώσει από το εξωτερικό την αγορά ενός οπλικού συστήματος» τόνισε μιλώντας στο Kontra24.

    «Ένα οπλικό σύστημα για να αγοραστεί, για να αποφασιστεί μάλλον η προμήθειά του, υπάρχει η μελέτη αρχικά, η μελέτη αναγκαιότητος από κάποιο επιτελείο, στην προκειμένη περίπτωση από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας (ΓΕΑ). Στην συνέχεια αυτό προχωράει, πηγαίνει στην Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕ), στην συνέχεια φτάνει στο Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων (ΣΑΓΕ), όπου εκεί εγκρίνεται και αυτό στη συνέχεια πηγαίνει στο Συμβούλιο Αμύνης (ΣΑΜ), δηλαδή στον Υπουργό. Στην συνέχεια ο Υπουργός (ΥΕΘΑ) αφού το εγκρίνει και αυτός σε συνεργασία με την ΓΔΑΕΕ, πηγαίνουν στη Βουλή, στην επιτροπή εξωτερικών και άμυνας στης Βουλής και ιδιαίτερα στην υποεπιτροπή για τα εξοπλιστικά, οι οποίοι γνωματεύουνε για αυτή την προμήθεια και τελικά καταλήγει στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Εξωτερικών και Άμυνας (ΚΥΣΕΑ). Αυτό είναι νόμος» διευκρίνισε ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΣ.
    Ερωτηματικά για την αφωνία του

    Μάλιστα, ο ίδιος σχολίασε το γεγονός ότι από τα χείλη του πρωθυπουργού στην ομιλία του στο Κογκρέσο, δεν βγήκε ποτέ η λέξη «Τουρκία». «Αυτό δείχνει ότι η Αμερική έχει μια διαφορετική θεώρηση για το όλο θέμα. Αυτό εμένα προσωπικά με προβληματίζει και θα πρέπει να βάλουμε ένα ερωτηματικό. Για μένα είναι το πιο σημαντικό θέμα, το οποίο μου άφησε ερωτηματικά από αυτή την ομιλία, όσον αφορά το αμυντικό θέμα και την εξωτερική πολιτική» πρόσθεσε ο Στρατηγός ε.α. Γεώργιος Καμπάς, ενώ σημείωσε μεταξύ άλλων ότι όσα ειπώθηκαν από τον πρωθυπουργό είχαν συζητηθεί προηγουμένως…
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...