ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

07 Ιουλίου 2021

ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΙΣ 7/7/2019, ΕΦΥΓΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΠΕΘΑΝΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 60 ΕΤΩΝ Ο ΒΛΑΣΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ.

 

Κιλκίς: Στις 9 Ιουλίου 2021, το αρχαιότερο τραγούδι στον κόσμο, του Σείκιλου, θα ακουστεί στις αιωνόβιες βελανιδιές της Κούπας Κιλκίς.

 

Η ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΚΙΛΟ ΤΟ 200 Π.Χ.

 



Η ΣΑΠΦΩ ΚΑΙ Ο ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ



 

 

 "Ο Βλάσης Ρασσιάς το προηγούμενο βράδυ, στις 6/7/2019, είχε λάβει μέρος την Ιεροπραξία των Διοσκουρείων. Μετά από λίγες ώρες ο δίδυμος αδελφός του Ύπνου τον οδήγησε γαλήνιο και δίχως τρόμο, όπως ταιριάζει σε Έλληνες, στον κόσμο που κατοικούν οι ευκλεότατοι πρόγονοι".


 

 Πέθανε σε ηλικία 60 ετών ο Βλάσης Ρασσιάς, ιδρυτής του Ύπατου Συμβουλίου Ελλήνων Εθνικών, φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Βλάσης Ρασσιάς πέθανε ξαφνικά στον ύπνο του τα ξημερώματα της 7ης Ιουλίου.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα αίτια θανάτου του, στα οποία φως αναμένεται να ρίξουν τα αποτελέσματα της νεκροψίας. 



  ΣΕ  ΝΕΑΡΗ  ΗΛΙΚΙΑ

Όπως ανακοίνωσε το ΥΣΕΕ:
«Στις 7/7/2019 μετήλλαξε τον βίο ο Βλάσης Γ. Ρασσιάς, συνιδρυτής και γενικός γραμματέας του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών. Στεφανωμένος νικητής έφυγε για τους κόσμους των Θεών, όρθιος και όχι ορθούμενος, ανέγγιχτος από την χυδαιότητα που η Ειμαρμένη έριξε στον δρόμο του. 
Αεί διάπυρος και Φωτοφόρος. 
Ο Βλάσης Ρασσιάς το προηγούμενο βράδυ, στις 6/7/2019, είχε λάβει μέρος την Ιεροπραξία των Διοσκουρείων. 
Μετά από λίγες ώρες ο δίδυμος αδελφός του Ύπνου τον οδήγησε γαλήνιο και δίχως τρόμο, όπως ταιριάζει σε Έλληνες, στον κόσμο που κατοικούν οι ευκλεότατοι πρόγονοι».

Ο Βλάσης Γ. Ρασσιάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1959 και αποφοίτησε από την Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (νυν Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Υπήρξε συνιδρυτής και συνεργάτης των περιοδικών «Speak Out» (1979), «Ανοιχτή Πόλη» (1980 - 1993) και «Διιπετές» (1991 - 2012), ενώ κατά την περίοδο 1983-1986 εξέδωσε το Mail-Art περιοδικό «Είναι Αύριο» και επίσης διοργάνωσε την πρώτη διεθνή Mail-Art έκθεση στην Ελλάδα με τίτλο «1984» (αναφορά στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Όργουελ).

Το 1981 ίδρυσε το Αρχείο Εναλλακτικής Κουλτούρας και Κοινωνικής Ιστορίας, ανέπτυξε φιλία με πολλές προσωπικότητες της διεθνούς εναλλακτικής λογοτεχνικής και μουσικής σκηνής και το 1989 ήταν ένας από τους διοργανωτές του εναλλακτικού φεστιβάλ «Ευρώπη Ενάντια στο Ρεύμα» («Europe Against the Current»), στην πόλη του Άμστερνταμ υπό την αιγίδα του εκεί Πανεπιστημίου.
Ασχολήθηκε από τα τέλη της δεκαετίας του ‘70 επισταμένως με τον αγώνα των αυτοχθόνων λαών (κυρίως της αμερικανικής ηπείρου) για την διάσωση της παράδοσής τους και για την εθνική τους αξιοπρέπεια, ενώ από τα μέσα της δεκαετίας του '80 εξέτεινε το ενδιαφέρον του σε όλες τις ζώσες, απειλούμενες ή ήδη εξαφανισμένες κουλτούρες και παραδόσεις των εθνών του πλανήτη, με ιδιαίτερη έμφαση στην αρχαιοελληνική Παράδοση.

Έχει δώσει περισσότερες από 100 διαλέξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με θέμα την κοσμοαντίληψη και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων, κείμενα και συνεντεύξεις του έχουν δημοσιευθεί σε πολλά λογοτεχνικά, φιλοσοφικά και κοινωνιολογικά περιοδικά και επιθεωρήσεις της Ελλάδος και του εξωτερικού, υπήρξε δε συνιδρυτής του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ, 1997) και του Παγκοσμίου Συνεδρίου Εθνικών Θρησκειών (World Congress of Ethnic Religions, WCER, 1998).

Έχει εκδώσει 22 βιβλία και πιο συγκεκριμένα 21 ιστορικά και δοκίμια (εκ των οποίων τα 17 αναφέρονται στην Αρχαία Ελλάδα), 1 φιλοσοφικό λεξικό (το «Θύραθεν Φιλοσοφικό Λεξικό», Αθήνα 2006), καθώς και 2 ποιητικές συλλογές, ενώ έχει επίσης αποδώσει στην νεοελληνική γλώσσα 2 έργα της Ελληνικής Γραμματείας, τα «Εγχειρίδιον» του Επικτήτου και το «Περί των Θεών και του Κόσμου» του Σαλούστιου.

Στα 6 αμιγώς ιστορικά βιβλία του, έχει επιλέξει την αυστηρή χρονολογική παράθεση, η οποία βοηθάει πολύ τον αναγνώστη να κατανοήσει πλήρως την αλληλουχία των ιστορικών γεγονότων. Θεωρεί απαραίτητο στοιχείο για την όποια πολιτιστική ή πολιτική δράση το Ήθος και την Αρετή, δίνει δε ιδιαίτερη έμφαση στο ζήτημα «Παιδεία». Κεντρική θέση στο όλο έργο του είναι ότι η κοινωνία μας χρειάζεται να περάσει έναν Διαφωτισμό, ανάλογο με εκείνον που πέρασε η Ευρώπη τον 18ο αιώνα, καθώς και ότι κάθε έθνος που δεν του επιτρέπεται να εκφράζεται μέσα από την δική του ιδιαίτερη Παράδοση είναι ουσιαστικά υπόδουλο ή θύμα εθνοκτονίας.
Από τις φιλοσοφικές σχολές της αρχαιότητας θεωρεί χρησιμότερες για τον σύγχρονο άνθρωπο εκείνες των Ελληνιστικών και Ρωμαϊκών χρόνων, δηλαδή δύο εποχών πολιτικής «ετεροθέσμισης», όμοιων πολύ με την δική μας. Ο ίδιος δείχνει προτίμηση στους στωϊκούς, στους οποίους άλλωστε έχει αφιερώσει το βιβλίο του «Θεοίς Συζήν. Εισαγωγή στον Στωϊκισμό».


ΕΝΑ  ΤΥΠΙΚΟ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ  ΚΕΙΜΕΝΟ  ΓΕΜΑΤΟ  ΑΓΑΠΗ...
 
Απεβίωσε αιφνίδια στον ύπνο του ο Βλάσης Ρασσιάς, ιδρυτής των νέο ειδωλολατρών!   Κρίμα που πέθανε ο άνθρωπος, αλλά το "παπαριλίκι"  που κληροδότησε είναι ανεκτίμητο. Έφτιαξε μια μικρή στρατιά ηλίθιων που το σκυρόδεμα μπροστά τους μοιάζει λουκούμι Συριανό.  Θάνατος - μυστήριο του 60 χρόνου Τεκτονα και συνεργάτη παρακρατικών και ξένων δογματων του οποίου η παραθρησκευτικη σέχτα αναγνωρίστηκε (η μόνη) ως δήθεν εκπροσωπούσα το νεοπαγανιστικο κινημα ως αναγνωρισμένη θρησκεία. Ο αρχαιολατρης είχε άριστες σχέσεις με κοινότητες τεκτονων, μουσουλμάνων και Σλαβομακεδονων καθώς επίσης και την Ιζραηλιτικη κοινότητα, ενώ το όνομά του φιγουραριζε δίπλα σε συνεργατών του Σορος, τους οποίους τροφοδοτουσε με Αντίχριστα κείμενα με τερατώδη ψεύδη και ανακριβειες.
 


Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
 
Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών, εν συντομία ΥΣΕΕ, ιδρύθηκε το 1997 με σκοπό την ηθική υπεράσπιση και παλινόρθωση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας  στην νεοελληνική κοινωνία. Από την ίδρυσή του έως σήμερα, το ΥΣΕΕ έχει εκδώσει περισσότερες από 300 ανακοινώσεις διαμαρτυρίας με στόχο την υλοποίηση του συλλογικού θρησκευτικού δικαιώματος όσων ασπάζονται την Ελληνική Εθνική Θρησκεία και έχει επίσης πραγματοποιήσει περισσότερες από 800 τελετές και εκπαιδευτικές διαλέξεις και σεμινάρια.
Ο οργανισμός υπολογίζει τα ενεργά μέλη περί τα 2.000. Στόχος του ΥΣΕΕ είναι η θεσμική αναγνώριση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας ως ζωντανό τμήμα της εθνικής παράδοσης, ενώ με πρόσφατο νόμο που ψήφισε το Ελληνικό Κράτος διεκδικεί επίσης και την στενότερη νομική αναγώρισή της, με χορήγηση σε αυτήν θρησκευτικού νομικού προσώπου που παλαιότερα δεν προέβλεπε η ελληνική νομοθεσία.
Στις 24 Φεβρουαρίου 2017 η Ελληνική Εθνική Θρησκεία κατέστη «γνωστή» κατά την έννοια που αποδίδει το Σύνταγμα (δεκτή στα ληξιαρχεία, έγκυροι θρησκευτικοί γάμοι, κ.λπ.) έπειτα από χορήγηση από τις αρμόδιες αρχές αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας λατρευτικού χώρου στην Αθήνα.
Το ΥΣΕΕ είναι ιδρυτικό μέλος του «Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Εθνικών Θρησκειών» («European Congress of Ethnic Religions», ECER), του οποίου την 7η διοργάνωση φιλοξένησε στην Αθήνα το 2004, συμμετείχε δε και σε προγράμματα δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά των διακρίσεων. 
Εκτός Ελλάδος
Το 2007 μέλη του ΥΣΕΕ στις Η.Π.Α. ίδρυσαν το ΥΣΕΕ Αμερικής (Hellenic Council YSEE of America), οι ιερείς του οποίου έχουν αναγνωριστεί από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης. Το ΥΣΕΕ Αμερικής έχει έδρα στην Αστόρια της Νέας Υόρκης, όπου ζουν πάρα πολλοί ομογενείς. Από το 2016 υπάρχει επίσημο παράρτημα του ΥΣΕΕ και στην Κύπρο.

Το «2017» αναγνωριστήκατε από την Πολιτεία ως «γνωστή θρησκεία». Αυτό δεν έρχεται σε αντίφαση με προηγούμενη θέση σας, όπου δηλώνατε ότι δεν επιθυμείτε αναγνώριση από ένα «ημιθεοκρατικό» κράτος»; Τι άλλαξε και ζητήσατε τελικά από ένα τέτοιο κράτος να σας αναγνωρίσει;
Έως το «2014», η ελληνική νομοθεσία δεν προέβλεπε διαδικασία αναγνώρισης θρησκειών, και σε παλαιότερες μάλιστα εποχές το ζήτημα αυτό μεταφερόταν στις «Ελληνικές καλένδες» της γραφειοκρατίας, και αν κάποτε κάποιος «αλλόθρησκος» (έτσι χαρακτηρίζονται όλοι όσοι δεν ανήκουν σε χριστιανικά δόγματα) κατάφερνε να τις υπερβεί, συναντούσε την άρνηση του τοπικού ορθόδοξου μητροπολίτη, ή ακόμα και την… θεολογική κρίση θεσμικών οργάνων της Πολιτείας! Ίσχυε δηλαδή μία εξευτελιστική διαδικασία, κατά την οποία, για να υπάρξει η ενδιαφερόμενη θρησκευτική κοινότητα, όφειλε πρώτα να «αδειοδοτηθεί» από τον τοπικό ορθόδοξο μητροπολίτη. Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών εξ αρχής είχε επισημάνει το απαράδεκτο αυτής της διαδικασίας και μέσω Υπομνήματος που κατέθεσε στις πολιτειακές και πολιτικές αρχές τον Μάϊο του «2006», ζήτησε, ανάμεσα σε άλλα, την καθιέρωση και στην χώρα μας νομικού προσώπου θρησκευτικού χαρακτήρα. Με την ψήφιση του ν. 4301/2014 που επιτέλους καθιέρωσε και στην Ελλάδα νομικό πρόσωπο θρησκευτικού χαρακτήρα, το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών έκανε χρήση του δικαιώματος, όπως αναφέραμε και στην πρώτη ερώτηση, και παράλληλα, σύμφωνα με το άρθρο 27 του εν λόγω νόμου, έκανε αίτηση για άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας λατρευτικού χώρου.


Ανακοίνωση 339/2.8."2017"

Μετά από επαφή με τις αρμόδιες αρχές, η Ελληνική Εθνική Θρησκεία ανακοινώνει σε όλους τους ενδιαφερόμενους Έλληνες Εθνικούς, πως εφεξής μπορούν να πραγματοποιήσουν αλλαγή θρησκεύματος στο ληξιαρχείο όπου υπάγονται.
Για την αλλαγή αυτή, απαιτείται βεβαίωση από την αναγνωρισμένη θρησκευτική μας κοινότητα, την οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από τον εν Αθήναις Ναό της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, Αριστοτέλους 36, 1ος όροφος, ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ή κατά τις ημέρες των ιεροπραξιών και των λοιπών εκδηλώσεών μας, αφού έχουν όμως και σε αυτή την περίπτωση προσυνεννοηθεί μαζί μας.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να προσκομίσουν υπεύθυνη δήλωση, στην οποία να δηλώνουν πως ακολουθούν την ιστορικά συνεχή και συντεταγμένη Ελληνική Εθνική Θρησκεία, δέχονται τα νομιζόμενά της και αναγνωρίζουν τους νόμιμους φορείς της.
Οι Συνέλληνες της περιφέρειας, μπορούν να επικοινωνούν στο τηλ. 210 96 02 511 (ώρες επικοινωνίας: καθημερινές 19:00-21:00) ή στο e-mail: aitnaios@ysee.gr για να κανονίσουν τον τρόπο που θα αποστείλουν την (θεωρημένη από ΚΕΠ σε αυτή την περίπτωση) υπεύθυνη δήλωσή τους και τον τρόπο που θα παραλάβουν την βεβαίωση από την αναγνωρισμένη θρησκευτική μας κοινότητα.



 
Ο. Ρασσιάς κατηγορεί όσους σήμερα προσπαθούν να αποκαθάρουν την Ορθοδοξία από τα εβραϊκά της στοιχεία ώστε να αποδειχθούν οι αρχαιοελληνικές της ρίζες. «Είναι παλαβοί. Είναι σαν να προσπαθείς να διατηρήσεις τον δεύτερο όροφο γκρεμίζοντας το ισόγειο. Δεν μπορεί μια εβραιογενής θρησκεία να αποβάλει τα εβραϊκά της στοιχεία. Τότε τί θα μείνει; Εκτός αν κατασκευάσουν νέα Ευαγγέλια με Εμπεδοκλή και Ηράκλειτο».
 









«Υπάρχουν και εντελώς αστόχαστοι άνθρωποι, που, ως ιστορικοί, γράφουν με την αφελέστατη πίστη πως είναι αυτομάτως δκαιωμένες όλες οι απόψεις που έχει ο λαός, ειδικά της δικής τους εποχής, καθώς και πως το να γράφει κάποιος σύμφωνα με αυτά που κυριαρχούν στην δική του εποχή, ισοδυναμεί εν γένει με το να είναι τάχα δίκαιος. Μια πίστη από την οποία επωφελείται η σύγχρονη θρησκεία... Πρόκειται για αφελείς ιστορικούς, που ονομάζουν "αντικειμενικότητα" το να αποτιμά κάποιος τις απόψεις και τις πράξεις του παρελθόντος με τις τρέχουσες απόψεις της τωρινής εποχής... Αποστολή τους είναι να προσαρμόζουν το παρελθόν σε ό,τι τετριμμένο υπάρχει στο παρόν. Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν αντίθετα ως "υποκειμενική", κάθε εξιστόρηση που δεν αποδέχεται ως γνώμονά της αυτό που προσκυνάει η λεγόμενη κοινή γνώμη».
 (Φρ. Νίτσε)


ΒΙΒΛΙΑ  ΚΑΙ  ΜΕΛΕΤΕΣ  ΠΟΥ  ΕΞΕΔΩΣΕ  Ο  ΡΑΣΣΙΑΣ

         

   1.  Λούφα & Παραλλαγή (ποιήματα), Αθήναι 1979 και 1981  
Ποίηση Μπητ από έναν νεαρό περιηγητή των μητροπολιτικών δρόμων.  

           
 2.  Underground Press. Η Ιστορία του, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1982   
  
Η (εικονογραφημένη)  Ιστορία του έντυπου Αντεργκράουντ στις δεκαετίες του 60 και 70.  

            3.  Ela Poemas (ποιήματα), Boulder Colorado 1984, μετφ. στην Πορτογαλική: T. Pereira   
  


            4.  Underground Press (2η έκδοση, συμπληρωμένη),    
εκδόσεις «Ελεύθερος Τύπος», Αθήναι 1988   
 
Η (εικονογραφημένη)  Ιστορία του έντυπου Αντεργκράουντ στις δεκαετίες του 60 και 70.  

            5.  Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος Α: Περί Των Πατρώων Θεών, εκδόσεις «Πανδερκής Ήλιος», Αθήναι 1992, ISBN 960-85311-1-X   
Ο πρώτος τόμος μίας γενναίας τριλογίας πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον πρώτο τόμο ο συγγραφέας περιγράφει (και υπερασπίζεται) τις ηθικές και θρησκευτικές απόψεις και πεποιθήσεις των αρχαίων Ελλήνων.   


            6.  Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος B: Η Συρρίκνωση Της Αρχαίας Ψυχής, εκδόσεις «Πανδερκής Ήλιος», Αθήναι 1993, ISBN 960-85311-2-8  
Ο δεύτερος τόμος της προαναφερθείσης τριλογίας πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον δεύτερο τόμο ο συγγραφέας εξετάζει το πώς η αυτοθεσμιζόμενη ελληνική ΠΟΛΙΣ καταργήθηκε από τον Φίλιππο και τον Αλέξανδρο, το πώς η απαίτηση του τελευταίου να λατρεύεται ως.. Ολύμπιος Θεός έβλαψε σοβαρά τα θρησκευτικά ήθη και επίσης το πώς οι Έλληνες κατέληξαν τελικά ένα αλλοτριωμένο ανίσχυρο έθνος μέσα στην αχανή Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.   
   

 
            7.  Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος Γ: Ες Έδαφος Φέρειν.., εκδόσεις «Πανδερκής Ήλιος», Αθήναι 1994, ISBN 960-85311-3-6  
Ο τελικός τόμος της τριλογίας του συγγραφέα πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον τρίτο συγκλονιστικό τόμο περιγράφεται η καταστροφή του ελληνικού Πολιτισμού από τους εκχριστιανισμένους Ρωμαίους της Κωνσταντινουπόλεως ("Βυζαντινούς") και οι απηνείς διωγμοί των χριστιανών κατά των Ελλήνων Εθνικών.   
   


            8.  Έθνος, Εθνισμός, Εθνοκράτος, Εθνικισμός, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1996, ISBN 960-85311-4-4  (επανεκδόθηκε σε 2η βελτιωμένη έκδοση το 2006) 
Μία γενναία προσπάθεια ξεκαθαρίσματος εννοιών που στις ημέρες μας συγχέονται (σκοπίμως ή από άγνοια) προκαλώντας σοβαρά προβλήματα σε κάθε υγιά απόπειρα στροφής προς τις αρχαίες, προχριστιανικές Παραδόσεις.   
 
            9.  Ζεύς. Συμβολή Στην Επανανακάλυψη Της Ελληνικής Κοσμοαντιλήψεως, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1996, ISBN 960-7747-01-8 (επανεκδόθηκε σε 2η βελτιωμένη έκδοση το 2005)  
Η εκτενεστέρα έως στιγμής μελέτη της ελληνικής και παγκοσμίου βιβλιογραφίας πάνω στη λατρεία του Θεού Διός. Ο συγγραφέας καταθέτει με λεξικογραφική σειρά και παράθεση εικόνων 527 λατρευτικά επίθετα του υπάτου των Ολυμπίων Θεών.  

            10.  Εορτές & Ιεροπραξίες Των Ελλήνων, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1997, ISBN 960-7748-05-0 (2α έκδοση 2000)  
Μία ακόμη εκτενέστατη μελέτη. Σε αυτό το βιβλίο ο Βλ. Ρασσιάς παρουσιάζει με αλφαβητική σειρά και πλούσια εικονογράφηση πάνω από 400 αρχαιοελληνικές εορτές και τελετές. Στο τέλος του βιβλίου παρατίθενται τα σωζόμενα μηνολόγια των διαφόρων ελληνικών πόλεων.  

            11.  Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος Α: Περί Των Πατρώων Θεών (2η έκδοση, συμπληρωμένη), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1997, ISBN 960-7748-09-3, 3η έκδοση 2002 υπό το αυτό ISBN  

            12.  Μια.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 1999, ISBN 960-7748-21-2 (επανεκδόθηκε σε 2η επαυξημένη 4τομη έκδοση το 2005)  
Μία εκτενεστάτη χρονολογική παράθεση (1ος-20ος αιώνας της Βαρβαρικής Εποχής) των θηριωδιών,διωγμών και παντοειδών εγκλημάτων που διέπραξε η λεγόμενη "μονοθεϊστική" θρησκεία στην προσπάθειά της να υποτάξει πολιτισμικά τα "ειδωλολατρικά" έθνη. Από τις αρχικές πυρπολήσεις ναών και βιβλιοθηκών, έως τα κυνήγια των μαγισσών και την ανά τον πλανήτη γενοκτονία των Ιθαγενών Εθνών.  

            13.   Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος Γ: Ες Έδαφος Φέρειν.., 2α επαυξημένη έκδοση, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2009, ISBN 960-7748-20-4  
Επαυξημένη επανέκδοση του τελικού τόμου της γνωστής τριλογίας του συγγραφέως πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον τρίτο συγκλονιστικό τόμο περιγράφεται με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και συνεχή παράθεση πηγών η καταστροφή του Ελληνικού Πολιτισμού από τους εκχριστιανισμένους Ρωμαίους της Κωνσταντινουπόλεως ("Βυζαντινούς") και οι απηνείς διωγμοί των χριστιανών κατά των Ελλήνων Εθνικών. Μία διαπαντός απάντηση στην γνωστή απάτη περί "ελληνοχριστιανισμού".  


            14. Υπερ Της Των Ελλήνων Νόσου. Τόμος B: Η Συρρίκνωση Της Αρχαίας Ψυχής, 2α επαυξημένη έκδοση, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2001, ISBN 960-7748-22-0  
Επαυξημένη έκδοση του δευτέρου τόμου της γνωστής τριλογίας "Υπέρ Της Των Ελλήνων Νόσου". Σε αυτόν τον δεύτερο τόμο ο συγγραφέας εξετάζει το πώς καταργήθηκε η αυτοθεσμιζόμενη ελληνική ΠΟΛΙΣ, το πώς η απαίτηση των μοναρχών να λατρεύονται ως.. Ολύμπιοι Θεοί έβλαψε σοβαρά τα θρησκευτικά ήθη και επίσης το πώς οι Έλληνες κατέληξαν τελικά ένα αλλοτριωμένο ανίσχυρο έθνος μέσα στην αχανή Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.  

            15. Ες Παγάν.. Δέκα Χρόνια Κείμενα, Συνεντεύξεις και Ομιλίες Σε Υπεράσπιση Της Αρχαίας Ψυχής, Αθήναι 2001, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», ISBN 960-7748-24-7  
Πρόκειται, όπως επεξηγεί άλλωστε και ο υπότιτλος, για μία επιτομή της γενναίας παρουσίας τού -«ιδιόρρυθμου» για τα άθλια δεδομένα της εποχής μας- λόγου του συγγραφέως μέσα στην νεοελληνική πραγματικότητα της τελευταίας δεκαετίας. Ενός λόγου που ουσιαστικά πρώτος άνοιξε, ωσάν πολιορκητικός κριός που σπάζει τις πύλες ενός κάστρου, την μεγάλη συζήτηση για την ανάγκη του επανελληνισμού μας. Σε αυτό το βιβλίο, απεικονίζεται μέσα από συνεντεύξεις, ομιλίες και άλλα κείμενα, από τα πρώτα εθνικά βήματα του συγγραφέως μέχρι τις ιστορικές του ομιλίες στο Συνέδριο του Πολεμικού Μουσείου ή στο Συνέδριο των ομογενών της Νέας Υόρκης, μία τολμηρή πορεία αφιερωμένη στο Μεγάλο Όραμα, στη δυνατότητα της «Αρχαίας Ματιάς» και ταγμένη στην όχι απλώς ονειροπόλα και θεωρητική αλλά, κυρίως, έμπρακτη πόρευση επάνω στα μονοπάτια που εχάραξε βαθιά η Εθνική Ελληνική Ψυχή, από χαμένους στην αχλύ των μύθων καιρούς, όπως διακηρύσσει άλλωστε ο ίδιος ο τίτλος «ες παγάν» δηλαδή ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ.   



           


16. «Θεοίς Συζήν. Εισαγωγή Στον Στωϊκισμό», Αθήναι 2001, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», ISBN 960-7748-25-5  
Μία πρωτοποριακή εργασία επάνω στην σπουδαιοτέρα φιλοσοφική σχολή της Αρχαιότητος αναφορικώς με τον καθημερινό βίο και την έμπρακτο εφαρμογή της Αρετής. Ένα βιβλίο που δεν παραθέτει απλώς γνώσεις και λεπτομέρειες για να εντυπωσιάσει τον αναγνώστη, αλλά που, αντιθέτως, φιλοδοξεί ν’αποδειχθεί ένα απελευθερωτικό εργαλείο, ένα «εγχειρίδιον μυήσεως» του συγχρόνου ανθρώπου στην Σοφία και τον υπέροχο Τρόπο των αρίστων προγόνων, προς το «Κατά Φύσιν» και «Κατά Λόγον» Ζήν, προς την αταραξία και γαλήνη της Γνώσεως και της Λογικής.(Διαβάστε τον προλόγο από τον Δρ Αλέξανδρο Μήτσιου).  

            17. Βλάσης Γ. Ρασσιάς «Επίτομος Ιστορία των Σπαρτιατών», Αθήναι 2003, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», ISBN 960-7748-29-8  
Μία πολυσέλιδη, πλήρης, καλοτεκμηριωμένη και ανατρεπτική παρουσίαση της ένδοξης αλλά παραποιημένης Ιστορίας των Σπαρτιατών από τις πανάρχαιες εποχές που χάνονται στην αχλύ του Μύθου έως το τέλος της πρώτης μεταχριστιανικής χιλιετίας. Ένα βιβλίο σταθμός για την ελληνική ιστορική βιβλιογραφία, μέ εξαιρετικά πλούσια εικονογράφιση, σχεδιαγράμματα μαχών και συνοπτικούς πίνακες Βασιλέων, Εφόρων, Ολυμπιονικών και Επωνύμων Πατρονόμων. (κάντε κλικ εδώ για εικόνες από την παρουσίαση του βιβλίου στις 3. 11. 2003).  

            18.  Ζεύς. Συμβολή Στην Επανανακάλυψη Της Ελληνικής Κοσμοαντιλήψεως, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», 2η βελτιωμένη έκδοση, Αθήναι 2005, ISBN 960-7747-01-8  
Η εκτενεστέρα έως στιγμής μελέτη της ελληνικής και παγκοσμίου βιβλιογραφίας πάνω στη λατρεία του Θεού Διός. Ο συγγραφέας καταθέτει με λεξικογραφική σειρά και παράθεση εικόνων 540 λατρευτικά επίθετα του υπάτου των Ολυμπίων Θεών. 

           
 19. Μια.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως (2η έκδοση επαυξημένη), Τόμος 1ος (έτη "0" - "400"), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2005, ISBN 960-7748-34-4     
Μία εξάτομη πλέον και λεπτομερέστατη ιστορική καταγραφή των αμέτρητων εγκλημάτων του Χριστιανισμού, με εικόνες, τεκμηριώσεις, παραπομπές και χρήσιμα αποσπάσματα. Πέντε τόμοι, περίπου 1.500 σελίδες. Ο πρώτος τόμος καλύπτει την περίοδο από το έτος "0" της χρονολογίας των νικητών έως το "400", δηλ. από την κατασκευή της χριστιανικής Θρησκείας έως την καταστροφή της Ελλάδος από τους χριστιανούς Γότθους του Αλάριχου. 

            
20. Μια.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως (2η έκδοση επαυξημένη), Τόμος 2ος (έτη "401" - "800"), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2005, ISBN 960-7748-35-2  
Μία εξάτομη πλέον και λεπτομερέστατη ιστορική καταγραφή των αμέτρητων εγκλημάτων του Χριστιανισμού, με εικόνες, τεκμηριώσεις, παραπομπές και χρήσιμα αποσπάσματα.  Δεύτερος τόμος για την περίοδο από το έτος "401" της χρονολογίας των νικητών έως το "800". Από τις θηριωδίες στην Βόρεια Αφρική και την Μέση Ανατολή, και την πτώση της Ρώμης έως την στέψη του "άγιου"σφαγέα  αυτοκράτορα Καρλομάγνου.
           
 21. Μια.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως (2η έκδοση επαυξημένη), Τόμος 3ος (έτη "801" - "1300"), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη»,  Αθήναι 2005, ISBN 960 - 7748 - 36 - 0  
Μία εξάτομη πλέον και λεπτομερέστατη ιστορική καταγραφή των αμέτρητων εγκλημάτων του Χριστιανισμού, με εικόνες, τεκμηριώσεις, παραπομπές και χρήσιμα αποσπάσματα.  Τρίτος τόμος για την περίοδο από το έτος "801" της χρονολογίας των νικητών έως το "1300". Από την περιβόητη εικονομαχία έως τις αιματηρές Σταυροφορίες στην Μέση Ανατολή και τις χώρες της Βαλτικής.
            
22. "Θύραθεν" Φιλοσοφικό Λεξικό, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2006, ISBN 960 - 7748 - 32 - 8
Εγχειρίδιο πλοηγήσεως στον φωτεινό χώρο της φιλοσοφικής σκέψεως των Ελλήνων και Ρωμαίων Εθνικών, με παραθέσεις και επεξηγήσεις εκατοντάδων φιλοσοφικών όρων μέσα από την πιο έγκυρη γωνία θεάσεως, δηαλδή μέσα από "αρχαία μάτια".
A Lexicon of philosophical terms, honouring the Hellenic and Roman pagan philosophical thought by presenting it through "ancient eyes".
           
 23. Μια.. Ιστορία Αγάπης. Η Ιστορία Της Χριστιανικής Επικρατήσεως (2η έκδοση επαυξημένη), Τόμος 4ος (έτη "1301" - "1600"), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2006, ISBN 960 - 7748 - 38 - 7  
Μία εξάτομη πλέον και λεπτομερέστατη ιστορική καταγραφή των αμέτρητων εγκλημάτων του Χριστιανισμού, με εικόνες, τεκμηριώσεις, παραπομπές και χρήσιμα αποσπάσματα.  Τέταρτος τόμος για την περίοδο από το έτος "1301" της χρονολογίας των νικητών έως το "1600". Από την υστερία κατά των υποτιθέμενων "μαγισσών" έως την αλληλοσφαγή των διαφόρων δογμάτων και τις απερίγραπτες θηριωδίες κατά των αυτοχθόνων λαών της Κεντρικής Αμερικής και της Άπω Ανατολής.
           
 24.  Έθνος, Εθνισμός, Εθνοκράτος, Εθνικισμός, (2η έκδοση επαυξημένη), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2006, ISBN 960 - 7748 - 40 - 9  
Μία γενναία προσπάθεια ξεκαθαρίσματος εννοιών που στις ημέρες μας συγχέονται (σκοπίμως ή από άγνοια) προκαλώντας σοβαρά προβλήματα σε κάθε υγιά απόπειρα στροφής προς τις αρχαίες, προχριστιανικές Παραδόσεις.   
   

            25. Σημειώσεις επάνω στον Φόβο και την Αφοβία, (δίγλωσση έκδοση: Notizen uber die Angst und die Angstlosigkeit), εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2006, ISBN 960 - 7748 - 37 - 9 
29 λακωνικές καταθέσεις προς μία φιλοσοφία άμεσης υπέρβασης της παράλογης αγωνίας για την ατομική απώλεια.
           
 26. Λαιμητόμος Αρετή. Ροβεσπιέρος - Σαιν Ζυστ - Κουτόν, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2007, ISBN 960 - 7748 - 39 - 5
Τιμή και ιστορική αποκατάσταση τριών υποδειγματικών επαναστατών, που βρέθηκαν σε κάποια στιγμή κυκλωμένοι από παντού, στεκόμενοι πολύ ψηλά και άρα πολύ εκτεθειμένοι, αποφασισμένοι ανάμεσα σε καθάρματα αλλά και φοβισμένους παλινδρομούντες. Τιμή σε τρεις επαναστάτες που βρέθηκαν σχεδόν εξώκοσμοι απόστολοι μιας Αρετής, προς την οποία όμως ήδη είχαν εκφράσει τον αμυντικό, οξύ φθόνο της, όχι μόνο οι τύραννοι, οι αντεπαναστάτες, οι απατεώνες και οι κερδοσκόποι, αλλά και η πολυπληθής μάζα των επίδοξων τσαμπατζήδων καταναλωτών της κοινωνικής ισονομίας, της υλικής ευημερίας και της πολιτικής ελευθερίας. Τιμή σε τρεις εξαιρετικούς ανθρώπους που βρέθηκαν απόστολοι μιας απαιτητικής Αρετής, που όφειλε να καρατομήσει τους αντιπάλους της, να γίνει δηλαδή η ίδια λαιμητόμος.

           

27. Αρετή. Το Αξιακό Σύστημα των Ελλήνων, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2012, ISBN 978 - 960 - 7748 - 49 - 2


Mία σειρά απομαγνητοφωνημένων σεμιναρίων Ηθικής Φιλοσοφίας με θέμα τις αρετές, δηλαδή το αξιακό σύστημα των εθνικών Ελλήνων, τα οποία πραγματοποίησε ο Βλ. Ρασσιάς στο εν Αθήναις «Φιλοσοφικό Αθήναιο Εκατηβόλος» κατά το πρώτο εξάμηνο του 2012. Μία κανονική μύηση σε ένα αξιακό σύστημα που εάν οι πραγματικοί Έλληνες υπήρχαν σήμερα θα μεταδιδόταν αυτομάτως από την οικογένεια και το σχολείο, όπως αυτομάτως μεταδίδεται σήμερα δυστυχώς το ακριβώς αντίθετο, ή ακόμα και αντίπαλο, «αξιακό» σύστημα της ταπείνωσης του ανθρώπου.
           

28. Εξελληνισμός. Η επαφή Ελληνισμού – Ιουδαϊσμού από την εποχή του Αλεξάνδρου έως την Ύστερη Αρχαιότητα, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2014, ISBN 978 - 960 - 7748 - 50 - 8

Η Ιστορία της ισχυρής επίδρασης του Ελληνισμού στους λαούς της Ανατολής ως πολιτισμική, θρησκευτική και βιοτική πρόταση από την εποχή του Αλεξάνδρου έως και την Ύστερη Αρχαιότητα, με επικέντρωση στην περίπτωση των ιδιότροπα αντιδραστικών οπαδών του υποτιθέμενου «Ενός Θεού».
           
 29. Non Serviam. Κείμενα ενάντια στον Εφηρμοσμένο Μονοθεϊσμό, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2016, ISBN 978-960-7748-52-2

Τέσσερα κείμενα ενάντια στον Εφηρμοσμένο (Θρησκευτικό, Πολιτικό και Πολιτισμικό) Μονοθεϊσμό, κοντολογίς ενάντια σε όλα τα προσωπεία του που έχουν αυτοεξουσιοδοτηθεί να «σώζουν» ασταμάτητα την ανθρωπότητα από τον... εαυτό της. Για προηγμένους και απαιτητικούς αναγνώστες.
           
 
 30. Αρετή. Το Αξιακό Σύστημα των Ελλήνων. Τόμος 2, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2016, ISBN 978-960-7748-53-9

Η συνέχεια των απομαγνητοφωνημένων σεμιναρίων Ηθικής Φιλοσοφίας με θέμα τις αρετές, δηλαδή το αξιακό σύστημα των εθνικών Ελλήνων, τα οποία πραγματοποίησε ο Βλ. Ρασσιάς στο εν Αθήναις «Φιλοσοφικό Αθήναιο Εκατηβόλος» από το δεύτερο εξάμηνο του 2012 έως και το πρώτο του 2015.
           

 31. "...το μεγαλείο και την απελπίσία σου" / Ιστορικό αφήγημα για την μυστική διαδρομή της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2017, ISBN 978-960-7748-54-6

Ιστορικό αφήγημα για την μυστική διαδρομή της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας από την εποχή των διωγμών της έως τον αιώνα μας.
            

32. Η Ιστορία του κινήματος της «Ελεύθερης Σκέψης», εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήναι 2017, ISBN 978-960-7748-55-3

Η Ιστορία του αγώνα για την ελευθερία της γνώσης, της άποψης και της έκφρασης, από τον Τζιορντάνο Μπρούνο έως τον 20ο αιώνα.
           

 33. Ποτέ δεν ξημέρωσε πραγματικά στην Νεοελλάδα / Ιστορική πραγματεία με αφορμή    τον «Παπουλάκο», εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήνα 2017, ISBN 978-960-7748-56-0

.. Ποτέ δεν ξημέρωσε πραγματικά στην Νεοελλάδα. Μέσα στο έλος που κρύβεται κάτω από μία λεπτή κρούστα εύτακτης «σημερινότητας», από την εποχή του Κοσμά του Αιτωλού έως σήμερα, είναι σαν να μην πέρασε ούτε μία ημέρα. Παρ’ όλο που από την ίδρυση τού Νεοελληνικού Κράτους, ο ρυθμός ένταξής του στον προηγμένο κόσμο εξωτερικά μοιάζει ικανοποιητικός, στην πραγματικότητα αυτό παραμένει ένας καθυστερημένος βυζαντινο-οθωμανικός μηχανισμός και η κοινωνία του βαθύτατα ανορθολογική, εσωστρεφής, θρησκόληπτη, υποκριτική, αλλοφοβική, διεφθαρμένη και συνάμα διαφθείρουσα".
           

 34. Μεγάλο Λεξικό του Ευρωπαϊκού Πολυθεϊσμού, Τόμος Πρώτος, Άαχ έως Βάκχος, εκδόσεις «Ανοιχτή Πόλη», Αθήνα 2018, 978-960-7748-58-4


Για πρώτη φορά στην παγκόσμια βιβλιογραφία, ένα Μεγάλο Λεξικό για τις λατρείες, τους Θεούς, τις ιερατείες, τα μυστήρια, τα σύμβολα και τις αντιλήψεις του όλου ευρωπαϊκού Πολυθεϊσμού. Ο πρώτος τόμος καλύπτει τα λήμματα από «Άαχ» έως «Βάκχος».






(Κατά χρονολογική σειρά, 
από τα παλαιότερα στα νεότερα) 

Επιστημονική Φαντασία: Το «ό,τι καλύτερο» και «ό,τι χειρότερο» στη σύγχρονη 
Λογοτεχνία.
Τι είναι η Ταχυδρομική Τέχνη
Φεστιβάλ "Ευρώπη Ενάντια στο Ρεύμα" (1989)
Για τον Λάο Τσε
Από τους Provos στους Kambouters
S. Clay Wilson: Ένας "100% νορμάλ" αντεργκράουντ δημιουργός
Δικτυώνοντας τον "Υπόγειο Τύπο"
Είμαστε οι άλλοι άνθρωποι...
Δεν υπάρχουν... ισόβια θύματα         Αντίλογος για την άτακτη επέλαση της  Πληροφορικής
Κέντρα Εναλλακτικής Κουλτούρας
Ποιήματα του '80
Χορεύοντας με τον "Λευκό Άνθρωπο"
Κατευόδιο στον Άμπυ Χόφφμαν
Kείμενα "Είναι Αύριο" στο περιοδικό "Ηχος" (1986 - 1987)
Διαγαλαξιακοί Ταξιδευτές
Το ψευδές δίλημμα "ένας ή πολλοί Θεοί;"
Ζεύς, Έρως, Ποιητής
Ελληνικό και Βυζαντινό Έθος
Χαιρετισμός στον Νικόλα Άσιμο
Εκείνος που είδε (ποίημα)
Έθνος - Εθνισμός - Εθνοκράτος - Εθνικισμός
Ο μαζικός αθλητισμός ως αποκτηνωτικό εργαλείο
Έως πότε ο Ομφαλός της Γης θα υπερσπίζεται από... χρωμοσώματα;
Ύμνος στους Καβείρους
Hellenism: what we are, what we stand for
Προμήθεια "1996"
Η Ελληνική αντίληψη περί των Αγώνων
Εν Προμηθεί... Σκέψεις πάνω στην Αθανασία και την Γνώση
Σε κάποια επόμενη στροφή...
H αλήθεια για την σπαρτιατική "Κρυπτεία"
Συνέντευξη στο εναλλακτικό portal & e-zine ΠΥΛΗ (το έτος 2000)
Πόσο Έλληνες είμαστε;
Στωϊκισμός. Η ανθρώπινη τελείωση ως απλή πραγματικότης
Το Αρχαίο Παρελθόν και το Αρχαίο Μέλλον απέχουν δευτερόλεπτα
Κλεάνθους, "Ύμνος στον Θεό Δία"
Το μίσος για τους λύκους. Ιστορική αναδρομή
Θεοί - προστάτες στον Ευρωπαϊκό Πολυθεϊσμό
Περί του ότι η λέξις "Απατεών" περιέχει το γράμμα Έψιλον
Τρελλάδικο Κυριακή πρωί... (Μια μυθιστορία γαλήνιων οπτικών και συμπερασμάτων)
Μία πολύ πολύ βρώμικη ιστορία (η περιπέτεια με τους "Ιούς")
Παρουσίαση του βιβλίου "Επίτομος Ιστορία των Σπαρτιατών"
Ποιά... "Δημοκρατία" ;
Τιμή στους Θερμοπυλομάχους
Η ποίηση του Τζαίημς Ντάγκλας Μόρρισον
Περί της υστερικής αναζήτησης των "θαυμάτων"
Η γελοιότητα των Ευημεριστών
1ο και 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εθνικών Θρησκειών
Παρουσίαση του βιβλίου για τον Στωϊκισμό
"Δημοκρατικότητα" και "Φασιστικότητα"
Σαθρό Τίποτα (ποίημα)
Παρουσίαση του βιβλίου "Μια... Ιστορία Αγάπης"
Για τον εστεμμένο φιλόσοφο Ιουλιανό
Ο Ελληνικός Υλοζωϊσμός
Πολιτεία και έργο του Μάρκου Αυρηλίου
Εκεί όπου ανθεί φαιδρά Αμυγδαλέα...
Η Λογικότητα στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία
Εκδήλωση τιμής στον εστεμμένο φιλόσοφο Μάρκο Αυρήλιο
Οι αρχαίοι Κυνικοί και η φιλοσοφία τους
Αρχαιογνωστικές Περιηγήσεις
Ανοιχτή επιστολή σε εκδότη αρχαιοτάχα φασιστικού περιοδικού
Πατρίς Άρουρα... ή περί πατρίδος
Σακόκου: Η αντίσταση των Ιαπώνων στον εκχριστιανισμό
Για το "Περί των Θεών και του Κόσμου" του Σαλλούστιου
Ανάμεσα σε ένα Αβέβαιο Μέλλον και ένα Πνιγμένο στο Ψέμμα Πρόσφατο Παρελθόν
Περί Φύσεως      Χριστιανικοί διωγμοί κατά των Ελλήνων
Christian persecutions against the Hellenes
Λουϊ Μενάρ, ο απόστολος του Ελληνισμού
Ο επαναστάτης βασιλιάς Κλεομένης, από την Σελλασία στην Αλεξάνδρεια
Τα μυστικά ονόματα των Θεών
Παρερμηνείες της κοσμοαντίληψης των Ελλήνων
Απάντηση σε φιλιατρινό θεολόγο
Η πινακίδα του Ιδαλίου και ιστορίες καθημερινής τρέλλας των ρωμιών
Περί απατεώνων , ρασοφόρων και δοτών πανεπιστημιακών
Αββάς Φουρμόν, ο καταστροφέας της Αρχαίας Σπάρτης
7ο Παγκόσμιο Συνέδριο Εθνικών Θρησκειών
Μην (ξανα)πυροβολείτε τους Έλληνες !         Το πραγματικό πρόσωπο των ρασοφόρων κατά την Οθωμανοκρατία
Μικρά βίντεο - brief videos

Περί της φύσεως των Εθνικών μας Θεών
"Αν-Ορθόδοξοι Έλληνες"
Δύο από τις βασικότερες έννοιες
Ελληνισμός - Χριστιανισμός: δύο κόσμοι αντίθετοι
Περιπέτειες του ελληνικού αλφαβήτου και της ελληνικής αριθμήσεως
Περι της αναξιοπιστίας των καθεστωτικών πηγών (προλεγόμενα στην β επαυξημένη έκδοση του βιβλίου "Μία... Ιστορία Αγάπης")
Πνευματικότητα και Παράδοση σε έναν αντι-πνευματικό Κόσμο, Antwerp 2005
Από κοράκου στόμα "κρα"...
Λέων Σγουρός, ένας εθνεγέρτης των αρχών του 13ου αιώνος.
Σκέψεις επάνω στον Φόβο και την Αφοβία
Μανιφέστο ενάντια σε εκείνους που ονειρεύονται ή απεικονίζουν την Θεά Ελευθερία γονατιστή
O εν Αθήναις Βωμός των 12 Θεών
Πέμπτη 7 του Ιουλίου «2005», Λευκωσία
"Έρημος και ισχυρός", ποίημα για τον Δημήτρη Λιαντίνη
Ο Ναός του Θεού Απόλλωνος στα Δίδυμα της Μικράς Ασίας
Οι διαφορές Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και Χριστιανισμού
"Μία κοσμοαντίληψη αξιοπρέπειας και ελευθερίας"
Συνέντευξη στο περιοδικό "Ανεξήγητο"
Πολιτική Θέση για την Παιδεία (εισήγηση για το Ελληνικό Ανανεωτικό Ρεύμα, 2007)
Το "Ολυμπιείον" των Αθηνών

Λαιμητόμος Αρετή

Για την Θεά Εστία

Η γοητεία του Στωϊκισμού.

Δυναμικές προεκτάσεις της Αρχαίας Ελλάδος στο σήμερα 1

Δυναμικές προεκτάσεις της Αρχαίας Ελλάδος στο σήμερα 2

Συνέντευξη στο περιοδικό "Κήπος του Επίκουρου", Σεπτέμβριος "2008"

Η συμμετοχή των «πληθωνιστών» στις τελευταίες μάχες του 15ου αιώνα κατά των Οθωμανών

Από την Αρχαία Ελλάδα στον Διαφωτισμό και την Γαλλική ΕπανάστασηΖώντας της Γαλλική Επανάσταση ως «ροβεσπιεριστές» κατά τις ημέρες του «Τρόμου»

Η Αρχαία Ελλάδα ως οδηγός για τον σύγχρονο Άνθρωπο

Ας μιλήσουμε λίγο για μπλουζ...

Λαιμητόμος Αρετή 2Δημόσια συζήτηση για την Γαλλική Επανάσταση

Η ποίηση μπητ συνανατάει τα μπλουζ (19.2.2010)

Tα «όργια» των αρχαίων Ελλήνων και Ρωμαίων γεννήθηκαν στα μυαλά των χριστιανών!

Σύντομη ιστορία του «Κινήματος των Αμερικανών Ινδιάνων» («American Indian Movement», AIM)Η Πολυεπίπεδη xρεωκοπία του Χριστιανισμού και η πρόταση του Ελληνισμού για το μέλλονΕπειδή σκέτος ο όρος «Παγκόσμια Κρίση» δεν σημαίνει απολύτως τίποτε

Η Αθηναϊκή Πνυξ

Ύμνοι Διοσκούρων, Ηλίου, Απόλλωνος, Άρεως

Τα «μετά θάνατον» στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία

Συνέντευξη στην Μαρία Καστανή για το ιστολόγιο «Rhythmic Horizons»

Απαντήσεις σε ερωτήσεις του διαδικτυακού περιοδικού «Ιδεών Άντρον»

Συγγραφείς, ποιητές, επαναστάτες, φιλόσοφοι, Θεοί: 210 «Knols» για πρόσωπα, πράγματα και πολλά άλλα που αξίζουν να είναι γνωστά«Ελληνισμός, Χριστιανισμός, Ισλάμ»: μία δημόσια αντιπαράθεση θέσεων και αξιών (4 Απριλίου «2012»)Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης

H λειτουργία της «Αντιφατικής Εντολής» στην σχιζοφρένεια και τον μονοθεϊσμό

Ο Ελληνισμός ως Εθνισμός αλλά και ως λάφυρο πολέμου
Ο διωγμός των Γερμανών παγανιστών από τους ναζί

Ελληνική Παράδοση και Παράδοση Ασατρού

Η Αρετή της Αγχινοίας

Μία βραδιά γεμάτη... Αρετή

Η πλαστή «αλληλογραφία» Σενέκα - «Παύλου»

Συνέντευξη στο περιοδικό «Φαινόμενα» για τις Αρετές
Στην καταδιωγμένη Υπεροχή (ποίημα)
Μακκαβαίοι, μουτζαχεντίν και σταυροφόροι για κλάμματα
Το τέλος των Πελοποννησίων «Στρατιότι» και η αρχή της «Κλεφτουριάς»

Από την λογική Εγκράτεια των Ελλήνων στην χριστιανική άρνηση της χαράς

Τιμή στον βίο και το έργο του Γεωργίου Γεμιστού - Πλήθωνος

Επαναδιεκδικώντας την πραγματική ευρωπαϊκή ταυτότητα (στα αγγλικά Reclaiming the true European identity)Επαναδιεκδικώντας την πραγματική ευρωπαϊκή ταυτότητα (στα ελληνικά)

Επαναδιεκδικώντας την πραγματική ευρωπαϊκή ταυτότητα (στα ρωσικά Восстанавливая подлинную европейскую идентичность)

Ο καυγάς εθνοφυλετισμού - αρνησιπατρίας στον «αχυρώνα» των αιχμαλώτων εθνών.

Συνέντευξη στον ειδησεογραφικό ιστοχώρο Newsbeast

Η «δήλωση Κίσινγκερ», μια ακόμα μούφα της «βαθιάς Ορθοδοξιάς»

Τα πλαστα «Σιβυλλικά Βιβλία» των χριστιανών

Ο Θεός Ήφαιστος και η Θεά Εκάτη

Πρόλογος στο βιβλίο «Εξελληνισμός»

Γιατί είμαστε και λεγόμαστε «Εθνικοί» και γιατί, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, η Θρησκεία μας είναι και λέγεται «Εθνική»

Μια άξια εισαγωγή στον Εθνικό Ελληνισμό (κριτική αναγνώστη στο www.amazon.de, Φεβρουάριος 2015)Ανοιχτή επιστολή και πρόσκληση από συγγραφέα σε... «συγγραφέα»
Για την αρχηγία, με αφορμή την μισαρχηγική λύσσα των Ρωμιών

Η περί εθνών και εθναρχών Θεών θεολογία του εστεμμένου φιλοσόφου Ιουλιανού

Το κυριότερο ελάττωμα του λεγόμενου «Μονοθεϊσμού»

Η Πραότης εδράζεται στην Υπεροχή

Ο πραγματικός και σωστός δάσκαλος...

"Το μεγαλείο και την απελπισία σου". Εικόνες και βίντεο από την βιβλιοπαρουσίαση

Τριτοπάτορες, ή "Η τιμή τιμά πρωτίστως αυτόν που τιμά!"

Βιβλιοπαρουσίαση τού «Ποτέ δεν ξημέρωσε πραγματικά στην Νεοελλάδα» στο διαδικτυακό περιοδικό «Στάχτες»

Μεγάλο Λεξικό του Ευρωπαϊκού Πολυθεϊσμού



Ο δίδυμος αδελφός του Ύπνου τον οδήγησε γαλήνιο και δίχως τρόμο, όπως ταιριάζει σε Έλληνες, στον κόσμο που κατοικούν οι ευκλεότατοι πρόγονοι.

ΓΑΙΑΝ  ΕΧΟΙΣ  ΕΛΑΦΡΑΝ  Ω  ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ








    


  Υ.Γ.



ΔΙΙΠΕΤΕΣ | ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ


Περιοδικό για την Υπεράσπιση της Αρχαίας Ψυχής. 

diipetes.ysee.gr


 Ο ΒΛΑΣΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Απόσπασμα συνέντευξης του συγγραφέα - ιστορικού Βλάση Γ. Ρασσιά κατά το Θερινό Ηλιοστάσιο του "2013".

 https://youtu.be/iKutzpWArGs


ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
https://youtu.be/jJrnWSeAQfk





Eλληνισμός  (Ελληνική εθνική θρησκεία) 

(Από  την  Βικιπαίδεια).





Ελληνισμός (Eλληνική Εθνική Θρησκεία), ορίζεται το σύνολο των αντιλήψεων και λατρευτικών πρακτικών που εξέφρασε και εκφράζει το έθνος των Ελλήνων από τα βάθη της αρχαιότητας έως και σήμερα, ελληνική μυθολογία‎, Δώδεκα θεοί του Ολύμπου (συμπεριλαμβανόμενης και της περιόδου που υποχρεώθηκε σε αφάνεια και παρανομία λόγω της επιβολής του Χριστιανισμού).
Σύμφωνα με το ΥΣΕΕ, η Ελληνική Εθνική Θρησκεία δεν αναγνωρίζει δόγματα, ιερά βιβλία, προφήτες, κεντρικά ιερατεία και αυστηρά τυπικά, αλλά αλλάζει την μορφή της ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία, νοοτροπία και θεσμούς της κοινότητας (αυτόνομης πόλης κατά την αρχαιότητα) που κάθε φορά την εκδηλώνει.
Νομική προσωπικότητα απέκτησε η Ελληνική Εθνική Θρησκεία τον Ιούνιο του 1997 με την ίδρυση του Ύπατου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (Υ.Σ.Ε.Ε.), μιας αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, ενώ στις 24 Φεβρουαρίου 2017 κατέστη αυτή «γνωστή» κατά την έννοια που αποδίδει το Σύνταγμα (δεκτή στα ληξιαρχεία, έγκυροι θρησκευτικοί γάμοι, κ.λπ.) με την άδεια ιδρύσεως και λειτουργίας λατρευτικού χώρου στην Αθήνα

Σύμφωνα με αυτούς που την ακολουθούν, η ΕΕΘ έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
·         Είναι οργανική (δηλαδή δεν είναι διαχωρισμένη, αλλά αποτελεί αναπόσπαστο οργανικό τμήμα των κοινωνιών που μέσα τους εκδηλώνεται και εξελίσσεται μαζί τους).
·         είναι πολυθεϊστική (δηλαδή δέχεται την αυθυπαρξία της ύλης, αναγνωρίζει την υποχρεωτική πλήθυνση της θεϊκής οντότητας, τοποθετεί το όποιο δημιουργικό αίτιο εντός του Κόσμου και κατανοεί ως όντα και όχι πρόσωπα τους θεούς), και, τέλος,
·         είναι φυσική (δηλαδή δεν έχει κατασκευαστεί από κάποιον ιδρυτή-ηγέτη, αλλά αποτελεί προϊόν ενός προβληματισμού αιώνων γύρω από τα ανθρώπινα και τα θεϊκά ζητήματα).
Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών θεωρεί εαυτόν φυσικό συνεχιστή της αρχαίας εθνικής λατρευτικής παράδοσης, η οποία επανεμφανίστηκε στον Κύκλο του Γεωργίου Γεμιστού Πλήθωνος στον Μυστρά στις αρχές του 15ου αιώνα, στους Ιακωβίνους της Κεφαλληνίας κατά τα τέλη του 18ου αιώνα, αλλά και στην σύγχρονη εποχή, όπου η διεύρυνση των πολιτικών ελευθεριών και στην Ελλάδα επέτρεψε ξανά την δημόσια εκδήλωσή της.
Η δημόσια επανεμφάνιση της ΕΕΘ έχει χαιρετιστεί και αναγνωριστεί από όλες τις υπόλοιπες ομοειδείς Εθνικές Θρησκείες των διαφόρων Παραδόσεων του πλανήτη μας, αποτελεί άλλωστε αυτή μέλος του Παγκόσμιου Συνέδριου Εθνικών Θρησκειών (World Congress of Ethnic Religions). Δεν έχει όμως ακόμα αναγνωριστεί από την επίσημη Ελληνική Πολιτεία, κυρίως για τον λόγο ότι στην Ελλάδα δεν προβλέπεται αναγνώριση Θρησκειών. Για το πρόβλημα αυτό κατατέθηκε από το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών το προαναφερθέν Υπόμνημα στις Ελληνικές πολιτειακές και πολιτικές αρχές, που ανάμεσα σε άλλα ζητάει και την αναγνώριση της ΕΕΘ σε επίπεδο όχι νομικό αλλά θεσμικό.
Η μεγάλη χρονική απόσταση που χωρίζει το σήμερα από την εποχή που η ΕΕΘ "ήταν η αυτονόητη και αυθόρμητη θρησκευτική εκδήλωση των ελεύθερων Ελλήνων", όπως ισχυρίζεται το ΥΣΕΕ, καθώς και τα όσα έχουν επισωρεύσει στην σκέψη μας τα σημερινά κυρίαρχα θρησκευτικά συστήματα, κάνουν εξαιρετικά δύσκολη την σωστή πρακτική προσέγγιση του ελληνικού πολυθεϊσμού. Για το ξεπέρασμα αυτής της μεγάλης δυσκολίας των προσπαθειών αναβίωσης, ο Jean Rudhardt έχει προτείνει ήδη από το 1981 τα εξής:

 «πρέπει να παρακολουθήσουμε τον τρόπο ζωής των αρχαίων Ελλήνων και να τους μιμηθούμε, στην φαντασία μας… πρέπει να μιμηθούμε τις διαδρομές της σκέψης τους, τις συναισθηματικές τους αντιδράσεις, τις συμπεριφορές τους. Οι αντιλήψεις τους καθορίζονταν από ένα δίκτυο σχέσεων, τις οποίες πρέπει να ανασυνθέσουμε στο μυαλό μας. Οι εικόνες τους αποκτούν την αξία τους από όλα όσα έχουν γι’ αυτούς σημασία. Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να ανασυνθέσουμε μέσα μας ένα ανάλογο πεδίο συνδυασμών. Οι τελετές τους βασίζονταν σε ένα συγκεκριμένο σύνολο κοινωνικών συμπεριφορών. Πρέπει λοιπόν να αναδημιουργήσουμε νοερά όλα αυτά τα συμφραζόμενα. Εν ολίγοις, για να κατανοήσουμε την αρχαία Ελληνική Θρησκεία, πρέπει να εγκαταλείψουμε όσο το δυνατόν τους συνηθισμένους μας τρόπους σκέψης και μετά ν’ ανασυνθέσουμε μία καθαρά ελληνική νοοτροπία».





      


ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  Jean Rudhardt (1922 - 2003) Φιλέλληνας  Ελβετός  καθηγητής  του   πανεπιστημίου της  Γενεύης,  Ελληνιστής,  ειδικός  στην  Παπυρολογία  και  στην  ιστορία  των  θρησκειών.  Ο  Ρουχάρντ ασχολήθηκε  κυρίως με  την  ελληνική  θρησκεία  και  την  μυθολογία.  Η  μονογραφία του σχετικά με τα θεμελιώδη στοιχεία της ελληνικής θρησκείας με βάση τις λατρευτικές πρακτικές στην κλασική Ελλάδα παραμένει σύγγραμμα  αναφοράς.  Ερεύνησε  ιδιαίτερα  τους  Ορφικούς  ύμνους. 
Βασικές αρχές θρησκευτικής σκέψης και συστατικών πράξεων στην κλασική Ελλάδα , Droz, Γενεύη, 1958 (διδακτορική διατριβή), Picard Edition, Παρίσι, 1992.
Μύθος, ελληνική θρησκεία και κατανόηση των άλλων. Droz, Γενεύη, 1981 (European Journal of Κοινωνικών Επιστημών και Cahiers Vilfredo Pareto, τόμος 19, Ν o  58).
Opera inedita. Δοκίμιο για την ελληνική θρησκεία και έρευνα για τους ορφικούς ύμνους. Λιέγη, 2008
Στην  Ελλάδα  έχει  μεταφραστεί  το  βιβλίο  του  «ΕΡΩΣ ΚΑΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΣΤΑ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ»
(. . .) Και ο Jean Rudhardt δίνει εδώ το δικό του αγώνα: μεσ’ από της αρχαίες «πηγές», ανάμεσα στις πολυάριθμες και όχι πάντα συνάδουσες μαρτυρίες των κειμένων, φέρνει στο φως και μας καλεί κι εμάς να δούμε μια «φλέβα» του θησαυρού μας, μια συνέχεια. Πώς δηλαδή οι αρχαίοι Έλληνες συνέλαβαν και εξέφρασαν στους μύθους τους τη θεϊκή οντότητα του Έρωτα, πώς αναδύθηκε στη σκέψη τους το μυθικό πλάσμα Αφροδίτη. Γιατί; Ποιες αρχές του ανθρώπινου γένους, βυθισμένες αινιγματικά στα περασμένα, προσπαθούσαν έτσι να εξηγήσουν; (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ).





Το 2015 και το 2017, το Πρωτοδικείο και το Εφετείο απέρριψαν την αίτηση του Υπάτου Συμβουλίου για επίσημη αναγνώρισή του ως νομικού προσώπου θρησκευτικού χαρακτήρα και η υπόθεση έχει φθάσει στον Άρειο Πάγο. Στις 24 Φεβρουαρίου 2017 ωστόσο, η Ελληνική Εθνική Θρησκεία κατέστη «γνωστή» κατά την έννοια που αποδίδει το Σύνταγμα (δεκτή στα ληξιαρχεία, έγκυροι θρησκευτικοί γάμοι, κ.λπ.) έπειτα από χορήγηση από τις αρμόδιες αρχες αδείας ιδρύσεως και λειτουργίας λατρευτικού χώρου στην Αθήνα (ΑΔΑ:Ω76Α4653ΠΣ-94Ξ).
Οι εναντιούμενοι στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία προσπαθούν να παρουσιάσουν ως αυθαίρετη την ταύτισή της με την ιστορική αρχαία ελληνική θρησκεία, επιχειρηματολογώντας ότι στην αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε θρησκεία. Υποστηρίζουν πως εκείνο που ονομάζεται, κατ' αυτούς συμβατικά, αρχαία Ελληνική Θρησκεία είναι ένα σύνολο πίστεων, δοξασιών, μυθολογίας, τελετουργικών πρακτικών, ιδεολογικών, φιλοσοφικώνεπιστημονικών και πολιτικών αντιλήψεων πολύ πιο πολύμορφο, λιγότερο αυστηρά δομημένο απ΄ ό,τι οποιαδήποτε θρησκεία με τη σημερινή και με τη χριστιανική έννοια. Το σύνολο αυτό αναπτύχθηκε σε μια περίοδο παραπάνω από 1500 χρόνια, τη μισή από αυτή σε εποχές χωρίς γραφή (που θα δρούσε σταθεροποιητικά), άλλαξε από περίοδο σε περίοδο και από περιοχή σε περιοχή, δέχτηκε ξένες επιδράσεις. Η πολυμορφία και η έλλειψη συνοχής, γι' αυτούς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι στην Αρχαία Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ μια ανώτατη θρησκευτική αρχή που να επιβάλει μια «ορθόδοξη» εκδοχή, ούτε υπήρξαν Ιερές Γραφές με καθολική αποδοχή, όπως η Παλαιά Διαθήκη, η Καινή Διαθήκη το Κοράνιο, και άλλα.
Άλλοι επίσης από τους εναντιούμενους στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία ισχυρίζονται ιστορική ασυνέχειά και κατά συνέπεια ελλιπή έως μηδενική γνώση, καταλήγοντας στο ότι γι' αυτόν τον λόγο δεν είναι δυνατό να αναβιώσει κανείς σήμερα την αρχαία Ελληνική Θρησκεία.

Ελληνική εθνική θρησκεία
Την ιστορική συνέχεια της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας από την εποχή του Πλήθωνος έως τον 20ο αιώνα υποστήριξε σε δημόσια διάλεξή του ο πολυθεϊστής ιστορικός Βλάσης Ρασσιάς, τον Οκτώβριο του 2010, ο οποίος και δήλωσε ότι «εάν αναζητούν, αυτοί που επιμένουν να την αναζητούν, μία υποτιθέμενη ασυνέχεια στη θρησκεία μας, οφείλουν εφεξής να την αποδείξουν, εάν μπορούν, ανάμεσα στον 4ο - 5ο αιώνα και την εποχή του Πλήθωνος».






Τεράστιο το κενό που άφησε ο Βλάσης,και δυστυχώς πλήν ολίγων εξαιρέσεων ο θάνατος του πέρασε στα ψιλά των ειδήσεων. Κάποιοι θα τρίβουν τα χέρια τους απο ικανοποίηση...Δυστυχώς όμως για αυτούς, πρόλαβε και άφησε πίσω του ανεκτίμητης αξίας βιβλία, κείμενα και βίντεο που θα αφυπνίζουν όλο και περισσότερο κόσμο. Αεί διάπυρος και Φωτοφόρος, Έλληνα Βλάση.

1 σχόλιο:

  1. Ο Jean Rudhardt έχει προτείνει ήδη από το 1981 τα εξής:

    «Πρέπει να παρακολουθήσουμε τον τρόπο ζωής των αρχαίων Ελλήνων και να τους μιμηθούμε, στην φαντασία μας… πρέπει να μιμηθούμε τις διαδρομές της σκέψης τους, τις συναισθηματικές τους αντιδράσεις, τις συμπεριφορές τους.
    Οι αντιλήψεις τους καθορίζονταν από ένα δίκτυο σχέσεων, τις οποίες πρέπει να ανασυνθέσουμε στο μυαλό μας. Οι εικόνες τους αποκτούν την αξία τους από όλα όσα έχουν γι’ αυτούς σημασία. Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να ανασυνθέσουμε μέσα μας ένα ανάλογο πεδίο συνδυασμών. Οι τελετές τους βασίζονταν σε ένα συγκεκριμένο σύνολο κοινωνικών συμπεριφορών. Πρέπει λοιπόν να αναδημιουργήσουμε νοερά όλα αυτά τα συμφραζόμενα.
    Εν ολίγοις, για να κατανοήσουμε την αρχαία Ελληνική Θρησκεία, πρέπει να εγκαταλείψουμε όσο το δυνατόν τους συνηθισμένους μας τρόπους σκέψης και μετά ν’ ανασυνθέσουμε μία καθαρά ελληνική νοοτροπία».
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...