ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

03 Ιουλίου 2021

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΠΟΚΤΑ ΒΑΡΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ. Ερντογάν: «Η Τουρκία εξελίσσεται σε κόμβο παραγωγής αεροσκαφών και ελικοπτέρων».

 

Σε «νεκροταφείο» του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού φιλοδοξεί να μετατρέψει το Αιγαίο το τουρκικό Ναυτικό: Παίρνουν 48 προηγμένες αμερικανικές τορπίλες βαρέως τύπου για τα Type 214TN.




Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΞΙ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ (Type 214TN) ΣΑΝ ΤΑ 4 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ ΚΛΑΣΗΣ «ΧΟΥΑΝ ΚΑΡΛΟΣ». ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΜΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ (ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ) ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.


ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΓΙΑ ΚΟΜΒΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΚΑΡΣΟΝ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΩΝ». Ο Ερντογάν παρουσίασε ΤΟΥΡΚΙΚΟ κινητήρα ελικοπτέρων TEI-TS1400: «Να μην εξαρτόμαστε». 


ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΞΥΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΤΟΥΣ… 


AKSUNGUR: Η Τουρκία ξεκινά τη μαζική παραγωγή ενός ακόμη εξοπλισμένου UAV μάχης.


Ο Ερντογάν κατέγραψε το εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας με χρονικό όριο δεκαετίας.  

Ο  ΚΟΥΛΗΣ  ΚΑΙ  Ο  ΠΡΟΔΟΤΗΣ  ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ  ΤΑ  ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ  ΣΕ  ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ  ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ  (ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ)  ΜΕ  ΟΡΙΖΟΝΤΑ  20ΕΤΙΑΣ.

 

 

Ερντογάν: Έχουμε εκτιμήσεις για αποθέματα πολλών τρισ. κυβικών μέτρων φ.α. στην (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) Ν.Α.Μεσόγειο.


Πραγματοποιήθηκε πρώτη δοκιμή κινητήρα εσωτερικού ελικοπτέρου στο Eskişehir

 Πραγματοποιήθηκε πρώτη δοκιμή κινητήρα εσωτερικού ελικοπτέρου 


στο Eskişehir.  


AKSUNGUR: Η Τουρκία ξεκινά τη μαζική παραγωγή ενός ακόμη 


εξοπλισμένου UAV μάχης.


AKSUNGUR: Η Τουρκία ξεκινά τη μαζική παραγωγή ενός ακόμη εξοπλισμένου UAV  μάχης | Defencenet 

 

Τη μαζική παραγωγή ενός ακόμη εξοπλισμένου UAV ανακοίνωσε ότι ξεκινά η Τουρκία. Πρόκειται για το UAV AKSUNGUR, το οποίο έχει συμπληρώσει περί τις 300 και πλέον ώρες πτήσης σε δοκιμές, ενώ στην 49η πτήση του παρέμεινε στον αέρα για 59 ώρες όπως αναφέρουν τουρκικά ΜΜΕ.
Το UAV με πλήρες φορτίο όπλων θα μπορεί να περιπολεί για 28 ώρες σε ύψος 20.000 ποδών. Μαζί τα TB.2 Bayraktar και το Akinci η Τουρκία διαμορφώνει μια τριάδα εξοπλισμένων UAV μάχης και μια συγκεκριμένη απειλή για τις ΕΔ.

 

 

 

 

Ο Ερντογάν παρουσίασε ΤΟΥΡΚΙΚΟ κινητήρα ελικοπτέρων TEI-TS1400: «Να μην εξαρτόμαστε». 

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΞΥΣΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΤΟΥΣ…


Ο Ερντογάν παρουσίασε τον εγχώριο κινητήρα ελικοπτέρων TEI-TS1400: «Να μην  εξαρτόμαστε» | Pronews 

Στην παρουσίαση κινητήρα, ο οποίος σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την τουρκική εταιρεία Tusas Engine Industries (TEI), προχώρησε ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δηλώνοντας παράλληλα πως η χώρα του θα γίνει κέντρο παραγωγής κινητήρων για την αεροπορική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, ο Τούρκος πρόεδρος παρουσίασε τον κινητήρα TEI-TS1400, ο οποίος χρησιμοποιείται σε ελικόπτερα, σημειώνοντας πως με αυτόν τον τρόπο η Τουρκία «μειώνει την εξάρτησή της από την εισαγωγή κινητήρων για το εγχώριο ελικόπτερο πολλαπλών χρήσεων Gokbey».
Όπως συμπλήρωσε ο Ερντογάν «δεν υπάρχουν τόσες πολλές χώρες στον κόσμο, οι οποίες να έχουν φωνή στον τομέα της τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων. Επιτέλους, η εταιρεία TEI βρίσκεται στο δρόμο να αναπτύξει, να παράγει και να πωλεί κινητήρες σε όλο τον κόσμο. Με αυτά τα έργα, μπαίνουμε σε μια νέα εποχή του αμυντικού κλάδου. Βήμα προς βήμα, πλησιάζουμε τον στόχο μας να κάνουμε την Τουρκία κέντρο σχεδιασμού και κατασκευής όλων των τύπων κινητήρων, ιδίως στην αεροπορία».
Οι συγκεκριμένες δηλώσεις έγιναν το Σάββατο στην τελετή έναρξης ενός κέντρου σχεδιασμού για τον TEI-TS1400.
Σύμφωνα με τον Τούρκο πρόεδρο, η χώρα του αναπτύσσει επίσης κινητήρες για νέα θωρακισμένα οχήματα, αεροσκάφη και πυραύλους. «Θα ακολουθήσουμε τον δικό μας τρόπο, μέχρι να δημιουργήσουμε όλους τους κινητήρες για την αμυντική βιομηχανία» πρόσθεσε ο Ερντογάν.
Ο κινητήρας TEI-TS1400 και το ελικόπτερο Gobkey
Ο TEI-TS1400 είναι ένας κινητήρας 1400 ίππων που σχεδιάστηκε υπό την επίβλεψη 250 Τούρκων μηχανικών για οκτώ χρόνια. Κατά τη διάρκεια της τελετής, πραγματοποιήθηκε η δοκιμαστική λειτουργία του κινητήρα. Το ελικόπτερο πολλαπλών χρήσεων Gokbey σχεδιάστηκε από την Turkish Aerospace Industries για εγχώριες και ξένες αγορές.
Το ελικόπτερο μπορεί να μεταφέρει έως και 12 επιβάτες και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως ελικόπτερο φορτίου και έκτακτης ανάγκης. Το πρώτο πρωτότυπο του ελικοπτέρου πραγματοποίησε την παρθενική του πτήση το 2018. Η βιομηχανική του παραγωγή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2021.

 

Η  ΤΟΥΡΚΙΑ  ΑΠΟΚΤΑ  ΒΑΡΙΑ  ΠΟΛΕΜΙΚΗ  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  ΜΕ  ΕΞΑΓΩΓΙΚΟΥΣ  ΣΤΟΧΟΥΣ.  Ερντογάν: «Η Τουρκία εξελίσσεται σε κόμβο παραγωγής αεροσκαφών και ελικοπτέρων». 

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: «Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΓΙΑ ΚΟΜΒΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΚΑΡΣΟΝ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΩΝ».


Η Τουρκία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει κέντρο σχεδιασμού και παραγωγής όλων των τύπων κινητήρων, ιδίως στον τομέα των αερομεταφορών.
Αυτό δήλωσε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μιλώντας μέσω βίντεο στην τελετή κέντρου παραγωγής και σχεδίασης του πρώτου κινητήρα για το ελικόπτερο Gokbey, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από τοπικές εταιρείες.
«Με αυτά τα έργα, μπαίνουμε σε μια νέα εποχή στον αμυντικό τομέα», δήλωσε ο Ερντογάν.
Ο Τούρκος πρόεδρος τόνισε ότι η «Tusas Engine Industries (Tei)», θα γίνει μοντέλο στην Τουρκία με τις προγραμματισμένες επενδύσεις της στο έργο ανάπτυξης κινητήρων στον τομέα των αερομεταφορών.
"Με κάθε βήμα που κάνουμε, βλέπουμε για άλλη μια φορά ότι στη γεωγραφία που ζούμε", είπε ο Τούρκος πρόεδρος.
«Σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα πιο ολοκληρωμένο σύστημα συντονισμού μέσω της προεδρίας και της εκτελεστικής επιτροπής των αμυντικών βιομηχανιών», πρόσθεσε ο Ερντογάν.
«Στις οικονομικές πολιτικές που εφαρμόζουμε, εστιάζουμε σε μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους στον τομέα», δήλωσε ο επικεφαλής του τουρκικού κράτους.
Το πρώτο ελικόπτερο πολλαπλών ρόλων που κατασκευάζεται από την Τουρκία, το Tai T625 Gokbey, είναι ένα ελικόπτερο νέας γενιάς έξι τόνων που αναπτύχθηκε ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση της αγοράς. Κατά τη διάρκεια της τελετής, οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν στον κινητήρα, ο οποίος παράγει 1.660 ιπποδύναμη. Το έργο ξεκίνησε το 2017.

 

 

Ερντογάν: Έχουμε εκτιμήσεις για αποθέματα πολλών τρισ. κυβικών μέτρων φ.α. στην (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) Ν.Α.Μεσόγειο.

ΣΕ δηλώσεις με νόημα προχώρησε ο Τούρκος πρόεδρος Ρ.Τ.Ερντογάν αναφορικά με τα ενεργειακά κοιτάσματα της ανατολικής Μεσογείου. Πιο συγκεκριμένο ο Τούρκος πρόεδρος είπε:
«Υπάρχουν εκτιμήσεις ότι στην ανατολική Μεσόγειο υπάρχουν αποθέματα φυσικού αερίου μεταξύ 3,5 και 10 τρισ. κυβικών μέτρων, ενώ για υδρογονάνθρακες οι εκτιμήσεις αναφέρουν περί το 1,5 με 3,5 δισ. βαρελιών».
Οι δηλώσεις αυτές του Τούρκου προέδρου δεν είναι τυχαίες βέβαια, καθώς εννοεί ότι όλα αυτά τα κοιτάσματα ανήκουν στην τουρκική ΑΟΖ και η Τουρκία θα τα εκμεταλλευτεί.

 

Αποτυχία του πρώτου «τουρκικού» ελικοπτέρου ενώπιον του Ρ.Τ.Ερντογάν.

Υπό το βλέμμα του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πραγματοποιήθηκε η ενεργοποίηση του πρώτου «τουρκικού» ελικοπτέρου, με μεγάλη αποτυχία, με τον ένα μηχανικό να τονίζει ότι κάποιος θέλει να τους σαμποτάρει.

Στο βίντεο της τελετής εκκίνησης του κινητήρα ελικοπτέρου, που μεταδόθηκε ζωντανά στην τουρκική τηλεόραση, ο  Μαχμούντ Φαρούκ Ακσίτ, Γενικός Διευθυντής της Tusas Motor Sanayii A.S., που παράγει τον κινητήρα, ακούγεται να λέει: «Δεν θα συγχωρήσουμε αυτούς που θέλουν να σαμποτάρουν την παρουσίαση», «Κάνε τη δουλειά σου σωστά».

Η Turkey Now ανέφερε ότι η αιτία της ενόχλησης του γενικού διευθυντή ήταν η βλάβη του κινητήρα όταν προσπαθούσε να τον βάλει μπροστά ενώπιον του προέδρου και των ανωτέρων αξιωματούχων, συμπεριλαμβανομένου του υπουργού Άμυνας Χουλουσί Ακάρ.

Η τουρκική εφημερίδα  «El-Aziz»  ανέφερε ότι η αιτία του προβλήματος ήταν η έλλειψη μετάδοσης του ήχου του κινητήρα στη ζωντανή μετάδοση και η ομάδα που ήταν υπεύθυνη για την τελετή δήλωσε ότι «ο κινητήρας δεν λειτουργεί», σε αντίθεση με τα βίντεο που επιβεβαίωσαν τη δουλειά του, τα οποία ώθησαν τον διευθυντή της εταιρείας να παρέμβει, όπως σημειώνεται.

https://youtu.be/Bff3HLsc7Iw

https://youtu.be/44plnFwEWo0

 

Altay,  το πρώτο τουρκικής  κατασκευής  άρμα μάχης.


To πρώτο εγχώριας κατασκευής τουρκικό άρμα μάχης Altay θα έχει  ρυθμό παραγωγής-παράδοσης  έξι (6) άρματα μάχης το μήνα (72 το χρόνο) κατά την κατασκευάστρια εταιρεία BMC.
Δεδομένου ότι το συμβόλαιο αφορά στην προμήθεια 250 αρμάτων μάχης, οι παραδόσεις θα ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο του 2023.
Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα δεδομένα, από τα 250 Altay, τα 40 πρώτα θα ανήκουν στη διαμόρφωση T1, με κινητήρα της γερμανικής MTU, ενώ τα υπόλοιπα 210 άρματα θα ανήκουν στη διαμόρφωση T2 και θα ενσωματώνουν κινητήρα της Tumosan τουρκικής σχεδίασης, ισχύος 1.500 ίππων.
Με άλλα λόγια, ο τουρκικής σχεδίασης κινητήρας θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη και τις δοκιμές του το 2020, οπότε θα έχουν ολοκληρωθεί οι παραδόσεις των 40 Altay T1 και θα πρέπει να ξεκινήσει η παραγωγή της έκδοσης Altay T2.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τη σύμβαση ανάπτυξης του τουρκικού κινητήρα, η οποία υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2018, ο πρωτότυπος κινητήρας θα πρέπει να είναι έτοιμος το 2023, να ακολουθήσει περίοδος δοκιμών διάρκειας 12 μηνών και να ξεκινήσει η παραγωγή του το 2024.
Συνεπώς ή οι παραδόσεις θα καθυστερήσουν ή τα άρματα θα παραδοθούν στην ώρα τους μεν, αλλά με γερμανικούς κινητήρες (πιθανότερο σενάριο) και ο τουρκικής σχεδίασης κινητήρας να ενσωματωθεί στη δεύτερη παρτίδα (250 άρματα), εάν και εφόσον υπάρξει νέα παραγγελία.
Και ας μην ξεχνάμε ότι στη γραμμή παραγωγής θα πρέπει να χωρέσει και η παραγγελία του Κατάρ για 100 Altay με κινητήρα της MTU, έτσι ώστε να ομοιοτυπία με τους κινητήρες των 62 Leopard-2A7+ που αναμένεται να παραλάβει το Κατάρ.

Εφημερίδα Sözcü: η Τουρκία συνεργάζεται  με  το  Κατάρ για  το άρμα μάχης Altay;

«Προκειμένου να αποφευχθεί η καταγραφή εμπιστευτικών πληροφοριών από μια ξένη χώρα, δεν δίνεται καμία ‘αμυντική βιομηχανία’ σε ξένους συνεργάτες οπουδήποτε στον κόσμο.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία είναι οι χώρες που κατασκεύασαν τα εθνικά τους άρματα μάχης. Χωρίς ξένους συνεργάτες, εμείς γιατί μοιραστήκαμε την κατασκευή του άρματος  Altay  με το Κατάρ;», γράφει ο αρθρογράφος Necati Doğru στην εφημερίδα Sözcü.

Τα εθνικά εγχώριας παραγωγής άρματα μάχης της Τουρκίας ήταν «επείγουσες επιχειρησιακές απαιτήσεις από το 1992» που σχεδιάστηκε. Και η παραγωγή του άρματος Altay γεννήθηκε από αυτήν την ανάγκη, σημειώνει ο συντάκτης.

Τις τελευταίες ημέρες, μάλιστα, (συνεχίζει το κείμενο) υποστηρίχθηκε ότι κατασκευή του εγχώριου και εθνικού άρματος μάχης Altay δεν είναι επείγουσα ανάγκη όπως πριν. Είναι μια συγκαλυμμένη  προετοιμασία για την αποτυχία της εταιρείας BMC που συνεργάζεται με το Κατάρ να εκπληρώσει την ευθύνη της;

Που είναι το άρμα; Ρωτάμε: γιατί δεν παράγεται;

Το 2018 σχεδιάσαμε, με υπουργό Εθνικής Άμυνας τον Νουρετίν Τζανικλί, το «κινητήρα του Altay tank ως εγχώριο, με την προοπτική να παράγουμε στις αρχές του 2020 το αργότερο το  Altay Tank με εγχώριο κινητήρα». Παραπλανάτε ακόμη την κοινωνία;

Όταν το εγχώριο και εθνικό άρμα μάχης Altay υποβλήθηκε σε διαγωνισμό και ο διαγωνισμός ανατέθηκε στην BMC, δεν υπήρχε συνεργασία με το Κατάρ.

Ήταν η συνεργασία του Κατάρ στο μυαλό, την καρδιά και τα σχέδια, αλλά ήταν κρυμμένη από το λαό; Η πολεμική βιομηχανία είναι μια στρατηγική παραγωγή, οι ξένοι εταίροι δεν γίνονται δεκτοί. Από πού, λοιπόν,  προήλθε το Κατάρ;

Ο συντάκτης στη συνέχεια καταφέρεται εναντίον της εταιρείας BMC που ευνοήθηκε από το τουρκικό κράτος, αποκτώντας κρατική γη για το εργοστάσιό του στην «Sakarya Karasu», «αφού το εργοστάσιό της στη Σμύρνη θεωρήθηκε ανεπαρκές. Όλα αυτά δεν ευνοούν μια εταιρεία ενός ατόμου που με την ευνοιοκρατία μετεβίβασε ένα μερίδιο της εταιρείας του στο Κατάρ;», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Πηγή: echedoros-a.gr

 

 

 

 

 Ο Ερντογάν κατέγραψε το εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας με χρονικό όριο δεκαετίας.  

 

Ο  ΚΟΥΛΗΣ  ΚΑΙ  Ο  ΠΡΟΔΟΤΗΣ  ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ  ΤΑ  ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ  ΣΕ  ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ  ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ  (ΧΑΝΟΥΜΑΚΙΑ)  ΜΕ  ΟΡΙΖΟΝΤΑ  20ΕΤΙΑΣ.

 

 

 Ο Ερντογάν κατέγραψε το εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας με χρονικό όριο δεκαετίας, δηλαδή μέχρι το 2023, ( συμβολική χρονολογία επέτειο των εκατό χρόνων της ίδρυσης της τουρκικής δημοκρατίας), Τα προγράμματα αυτά είναι τα εξής :

SOM
Πρόγραμμα πυραύλων αέρος εδάφους και θαλάσσης, δηλαδή πολλών χρήσεων της Tübitak, με 200 χιλιόμετρα βεληνεκές. Διαθέτει δυνατότητα δορυφορικού εντοπισμού του στόχου. Παράλληλα προχωρεί και το πρόγραμμα παραγωγής των ίδιων πυραύλων με βεληνεκές 500 χιλιόμετρα.
ROKETSAN της UMTAS
Σύστημα αντιαρματικών πυραύλων παραγωγής της UMTAS, για τα επιθετικά ελικόπτερα. Λειτουργεί μέρα νύχτα και σε όλες τις καιρικές συνθήκες Δυνατότητα απόκρυψης από στοχοποίηση.
Δυνατότητα ορισμού συγκριμένου σημείου πρόσκρουσης.
Αξιόλογη αποτελεσματικότητα επιτυχίας στόχου. Χρησιμοποιείται με τις ίδιες δυνατότητες και για κινούμενους και για σταθερούς στόχους.
Δυνατότητα ενεργοποίησης εκτός πλατφόρμας με κατεύθυνση στόχο ευρείας γωνίας. Είναι αποτελεσματικό ενάντια σε όλες τις απειλές, (επιθέσεις), από τεθωρακισμένα εδάφους.


TI29 ATAK
Πρόγραμμα επιθετικών και εποπτικών ελικοπτέρων.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια ελικοπτερα
 

Επιθετικά πολεμικά ελικόπτερα. Η συμφωνία κατασκευής 50 ελικοπτέρων υπογράφθηκε το 2007 και στην συνέχεια το 2010 υπογράφτηκε πρόσθετη συμφωνία παραγωγής άλλων 15 ελικοπτέρων
Η συμφωνία είναι συμπαραγωγής με την AgustaWestland.
Στις 17 Αυγούστου του 2011 έγιναν τα πρώτα τεστ από δυο ελικόπτερα στην Ιταλία και τρία στην Τουρκία με συνολικά 750 ώρες πτήσης.
Το πρώτο T129A ήταν έτοιμο για πτήση υπηρεσίας τον Απρίλιο του 2012, ενώ το δεύτερο εξάμηνο του 2013 άρχισε η κανονική παράδοση. Παράλληλα άρχισε και η ειδική εκπαίδευση των πιλότων που θα πιλοτάρουν τα ελικόπτερα.
T -155 FIRTINA OBÜSÜ
Πρόγραμμα οβιδοβόλων παντός καιρού. Είναι το πρώτο σύστημα πυροβολικού που κατασκευάστηκε στην Τουρκία. Κατατάσσεται πρώτο σε αποτελεσματικότητα οπλικό σύστημα μετά τα μαχητικά F16. Αποτελεσματικό σε κατάσταση πολύ άσχημων καιρικών συνθηκών, όπως καταιγίδες και θύελλες.


ALTAY -MİLLİ TANK
Πρόγραμμα αρμάτων μάχης Altay, «Ana Muharebe Milli Tankı».

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

Καινούργια Άρματα μάχης, Altay, τουρκικής παραγωγής. Η συμφωνία παραγωγής από τον γνωστό όμιλο Koç Grubu, υπογράφτηκε το 2007. Τώρα βρισκόμαστε στην φάση παράγωγης τρίτης γενιάς αρμάτων. Το σχετικό νομοσχέδιο παραγωγής τους ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο 2015. Ήδη έχει αρχίσει η πρώτη φάση παραγωγής τους.
AKYA – MİLLİ TORPIDO

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

Πρόγραμμα τορπιλάκατων. Συμπαραγωγή με την συνεργασία της Νοτίου Κορέας, Συμβάλουν στον εξοπλισμό τους οι τουρκικές πολεμικές βιομηχανίες ROKETSAN και TÜBİTAK.


MİLGEM MİLLİ GEMİ
Πρόγραμμα πολεμικών πλοίων. Milgem Savaş Gemisi = Τα πρώτα Πολεμικά πλοία Milgem, τουρκικής παραγωγής.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια 

Ήδη οι υπερσύγχρονες φρεγάτες, TCG Heybeliada, TCG Büyükada, έχουν παραδοθεί στον τουρκικό στόλο ενώ συνεχίζεται η ναυπήγηση και άλλων στα ναυπηγεία του Burgazada. Τα σχέδια έγιναν το 2004 και η πρώτη ναυπήγηση άρχισε στις 26 Ιουλίου του 2006 στα ναυπηγία İstanbul Tersanesi, υπό την εποπτεία του Επιτελείου Ναυτικού. 

Στις 27 Ιουλίου του 2008, την ημέρα της 470ης επετείου της νίκης του οθωμανικού στόλου στην ναυμαχία της Πρέβεζας, η πρώτη φρεγάτα Heybeliada, (F-511), εισήρθε στην θάλασσα ενώ εισέρχεται και η δεύτερη φρεγάτα Büyükada, (F-512).

 
ANKA- İNSANSİZ HAVA ARACI
Μη επανδρωμένα «ειδικά» αεροσκάφη κατασκοπείας. Η πρώτη πειραματική δοκιμαστική πτήση έγινε το 2010. Η παραγωγή τους συνεχίζεται ενώ έχει υπογραφεί συμφωνία κατασκευής 10 τέτοιου τύπου αεροσκαφών. Μπορεί να πετάξει σε ύψος μέχρι 23 χιλιάδες μέτρα και επί 18 συνεχείς ώρες.
ATMACA -MİLLİ GEMİSAVAR
Συστήματα πυραύλων για το πολεμικό ναυτικό. Η συμφωνία είναι ύψους 80 εκατομμύρια ευρώ και είναι παραγωγή της Roketsan και της Aselsan.
ARMA -ZIRHLI MUHARABE ARACI
Τεθωρακισμένα οχήματα με την ονομασία Arma 8×8. Έχουν δυνατότητα κυκλοφορίας υπό καθεστώς καπνού και στο σκοτάδι. Διαθέτουν κάμερα νύχτας. Κυκλοφορούν μέσα στο νερό και αναπτύσσουν ταχύτητα εντός υδάτων 8 χιλιόμετρα. Το πλήρωμα μαζί με τον οδηγό και τον διοικητή φτάνει μέχρι τα 12 άτομα. Ανώτατο εκτόπισμα 24 τόνους. Καύσιμα για 750 χιλιόμετρα. Είναι 450 ίππων.
BMC KİRPİ
Kirpi Projesi = Το «Σχέδιο Σκαντζόχοιρος». Σχέδιο παραγωγής ειδικών οχημάτων προστασίας από ναρκοπέδια. Από τα προγραμματισμένα για παραγωγή 614 οχήματα, ήδη έχουν παραδοθεί τα 473.
Καύσιμα για 800 χιλιόμετρα ενώ ακόμα και με σκασμένα λάστιχα έχει δυνατότητα πορείας άλλα 40 χιλιόμετρα. Θεωρούνται κατάλληλα για τις επιχειρήσεις σε ναρκοπέδια που ναρκοθέτησε το ΡΚΚ.
COBRA -ZIRHLI TEKERLİKLİ ARAÇ
Τεθωρακισμένα κυλιόμενα οχήματα, (ACV), παράγωγης της Otokar. Είναι 4×4 και έχουν πλήρωμα μέχρι 9 άτομα.
Ενδιαφέρων είναι ότι χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στον πόλεμο της Νότιας Οσετίας. Υπάρχουν παραγγελίες για εξαγωγή από τις χώρες Αζερμπαϊτζάν, Αλγερία, Μπαχρέιν, Μπαγκλαντές, Γεωργία, Μαλαισία, Μαλβίδες, Νιγηρία, Σλοβενία, Πακιστάν, Περού και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
GÖKTÜRK MİLLİ KESİF UYDUSU
İMECE uydusu = Υψηλή δορυφορική τεχνολογία İMECE, για τις ένοπλες δυνάμεις. Προγραμματίζεται η εκτόξευση του δορυφόρου, Göktürk-3, με υπερσύγχρονα ραντάρ, το 2019, ενώ ο δορυφόρος Göktürk-1, προγραμματίζεται να εκτοξευτεί το 2015.

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

Το πρόγραμμα προβλέπει την δυνατότητα παροχής πληροφοριών για τις περιοχές Ευρώπη, Καύκασος και Μέση Ανατολή. Θεωρείται ότι θα συμβάλλει σημαντικά στην αντιμετώπιση της τρομοκρατίας. Η πρώτη συμφωνία κατασκευής υπογράφτηκε το 2009 με την ιταλική Telespazio και με την γαλλική φίρμα αμυντικής βιομηχανίας, Thales.
Συμμετέχουν οι τουρκικές, Aselsan, TÜBİTAK, Ulusal Elektronik ve Kriptoloji Araştırma Enstitüsü.
GÖZCÜ -MİNİ İNSANSIZ HAVA ARACI
Μη επανδρωμένα αεροπορικά οχήματα παραγωγής για συλλογή πληροφοριών της τουρκικής Baykar Makine Sanayii ve Kale firması. Δυνατότητα συνεχούς πτήσεως μέχρι 25 ώρες και σε πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες.
HÜRKÜŞ EĞİTİM UÇAĞI
Τα πρώτα εκπαιδευτικά αεροπλάνα. Η πρώτη δοκιμαστική πτήση έγινε το 2013, ενώ το τελικό τεστ πτήσεων έγινε τον Σεπτέμβριο του 2014. Προγραμματίζεται η παραγωγή 15 τέτοιου τύπου αεροπλάνων.
Είναι παραγωγής της ΤΑΙ. Δυνατότητα Πτήσης μέρα και νύχτα.
İNSANSİZ DENİZ ARACI
Μη επανδρωμένα οχήματα θαλάσσης παραγωγής της TÜBİTAK, δαπάνης 3 εκατομμυρίων δολαρίων. Αναπτύσσει ταχύτητα 30 κόμβων, διαθέτει σύγχρονα ραντάρ, sonar, υποβρύχιες κάμερες, ρομποτικούς βραχίονες, συστήματα βολών. Έχει 4 μέτρα μήκος. Στην παραγωγή του İDA μετέχουν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ. Αποστολή του, έρευνα και διάσωση, κατασκοπεία, συλλογή πληροφοριών, αποτροπή σαμποτάζ, έλεγχο θαλάσσιας κυκλοφορίας, παρακολούθηση εχθρικών κινήσεων. Ακτίνα εποπτείας μέχρι 50 χιλιόμετρα και δορυφορική επικοινωνία.
KASIGRA TR -300 FÜZESİ
Σύστημα ρουκετών WS-1. δυνατότητα να φτάσει στα 100 χιλιόμετρα βεληνεκές
MELTEM DENİZ KARAKOL UÇAĞI

 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

 

Meltem 2 Projesi = Αεροπλάνα για την τουρκική Ακτοφυλακή και για τα περιπολικά του στόλου. Ήδη έχουν παραδοθεί στην Διοίκηση Τουρκικής Ακτοφυλακής, 3 «ειδικά» αεροσκάφη, στο Επιτελείου Ναυτικού, 7 αεροσκάφη και για την Διοίκηση Περιπολικών, 5 «ειδικά» αεροσκάφη.
MİLLİ PİYADE TÜFEĞI (MPT)
Modern Pivade Tüfeği = Παραγωγή σύγχρονων ντουφεκιών για τις ανάγκες του πεζικού. Παράγωγης της Makine ve Kimya Endüstrisi Kurumu (MKE)

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια oplA
 

PARS -ZIRHLI MUHAREBE ARACI
Νέα γενιά τεθωρακισμένου οχήματος 8×8, με πρώτο μοντέλο να είναι 6×6. Πίσω μπρος κάμερα. 

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια oplA 

 

Σύστημα μέρας νύχτας.
TÜBİTAK AKILLI BOMBA
Βόμβες αέρος εδάφους Βόμβες γενικού στόχου, τύπου Mk-84.
LEOPARD 214 TANKI MODERNİZASYONU
Εκσυγχρονισμός αρμάτων LEOPARD, τύπου 2A4, νέας γενιάς από την
ASELSAN. Διαθέτουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, υδροηλεκτρικά, κλπ. Νέας γενιάς συστήματα έλεγχου.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

ASELFLIR -300T
Από την Aselsan τελειοποιημένο σύστημα πλοήγησης, έρευνας, εξακρίβωσης στόχου. Θεωρούνται τελευταίας τεχνολογίας και αρίστης ποιότητας συστήματα. Χρησιμοποιούνται σε πολεμικά πλοία και στα μη επανδρωμένα αεροπορικά οχήματα.
KURTARMA GEMİLERİ

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

Πλοία Έρευνας και Διάσωσης. Αυτό το πρόγραμμα μας ενδιαφέρει άμεσα γιατί σχετίζεται με τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο Πέλαγος, μέσω των οποίων οι Τούρκοι διεκδικούν προέκταση της κυριαρχίας τους μέχρι το κεντρικό Αιγαίο. Όπως αναφέρεται, έχουν παραδοθεί τα καινούργια υπερσύγχρονα πλοία Έρευνας και Διάσωσης της Ακτοφυλακής, τύπου, TCSG Dost, (Φίλος), TCSG Umut, (Ελπίδα), TCSG Güven, (Εμπιστοσύνη), TCSG Yaşam, (Ζωή).
LOJİSTİK DESTEK GEMİSİ
Πλοία ανεφοδιασμού του στόλου. Ήδη έχουν ναυπηγηθεί δυο ειδικά πλοία ανεφοδιασμού ενώ η παραγωγή αγνώστου αριθμού και άλλων συνεχίζεται.HAVUZLU ÇIKARMA GEMİSİ PROJESİ
Εδικά πλοία με εξέδρα προσγείωσης. Είναι υπό σχεδιασμό.
MİNİ İHA

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια drone
 

Μίνι μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Όπως αναφέρεται, έχουν ήδη παραδοθεί στις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, 164, (;), μη επανδρωμένα μίνι αεροσκάφη και 4 μη επανδρωμένα μίνι ελικόπτερα, ενώ στην Τουρκική Διεύθυνση Ασφαλείας έχουν παραδοθεί 15 μη επανδρωμένα μίνι αεροσκάφη.


BAYRAKTAR VE KARAVEL İHA

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια drone
 

Μη επανδρωμένα αεροπορικά συστήματα πληροφοριών τα οποία θα έχουν «τελειοποιηθεί» το 2015.
ÖZGÜN SAVAŞ UÇAĞI VE HELİKOPTER
Πρότυπα Πολεμικά Αεροσκάφη και ελικόπτερα.
TAARUZ UÇAĞI PROGRAMI
Πρόγραμμα παραγωγής F-35 επιθετικών πολεμικών αεροσκαφών το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
 

ULAŞTIRMA UÇAĞI
Μεταγωγικά αεροσκάφη για τις ανάγκες των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων, μια συμπαραγωγή με άλλες έξη ευρωπαϊκές χώρες.
FÜZE SİSTEMLERİ

 

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
Συστήματα πυραύλων για τις ανάγκες της πολεμικής αεροπορίας σε πτήσεις χαμηλού ύψους τύπου HİSAR-A, τα οποία δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά το 2013. Παράλληλα πύραυλοι μέσου βεληνεκούς, HİSAR-A, οι οποίοι για πρώτη φορά δοκιμάστηκαν μέσα στο 2014. Σε εξέλιξη παραγωγή πύραυλων μεγάλου βεληνεκούς.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeilaakis.gr

 

 

Πραγματοποιήθηκε πρώτη δοκιμή κινητήρα εσωτερικού ελικοπτέρου στο Eskişehir

 

 

 Πραγματοποιήθηκε πρώτη δοκιμή κινητήρα εσωτερικού ελικοπτέρου στο Eskişehir

Ο  υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Μουσταφά Βαράνκ δοκίμασε τον πρώτο εθνικό ελικόπτερο κινητήρα στο Εσκισεχίρ, παρευρέθηκε στην τελετή έναρξης της κλίμακας δοκιμών ελικόπτερο T700 που θα χρησιμοποιηθεί στο ελικόπτερο «Εγχώριο Black Hawk». Υποδεικνύοντας ότι όλες οι προσπάθειές του σχετικά με τον εντοπισμό στον αμυντικό κλάδο διαμορφώθηκαν από το όραμα που έλαβαν από τον Πρόεδρο Tayyip Erdoğan, ο υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Varank δήλωσε: «Στόχος μας δεν είναι να αναθέσουμε σε υπεργολαβία τους κατασκευαστές της διεθνούς αμυντικής βιομηχανίας, αλλά να δημιουργήσουμε μια πλήρως ανεξάρτητη τουρκική αμυντική βιομηχανία». είπε.


SHEREF SIGNED BOOK

Ο υπουργός Varank, ο οποίος ήρθε στο Εσκισεχίρ για διάφορες επαφές και επισκέψεις, συναντήθηκε από τον κυβερνήτη του Εσκισχίρ Özdemir Çakacak, τον αρχηγό εισαγγελέα του Eskişehir Ferhat Kapıcı και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. Ο υπουργός Varank, ο οποίος αργότερα επισκέφτηκε τον κυβερνήτη του Εσκισχίρ, συναντήθηκε με τον κυβερνήτη Çakacak αφού υπέγραψε το βιβλίο τιμής του εδώ. Μετά την επίσκεψή του στη διοίκηση, ο Varank συναντήθηκε με τα μέλη του κόμματος υπό την επαρχιακή διεύθυνση του κόμματος AK.

Εσωτερικό Falcon γης

Στη συνέχεια, η Varank επισκέφθηκε την TUSAŞ Motor Industry Inc. / TEI και πραγματοποίησε τη δοκιμή του κινητήρα TS1400 turbocharger, ο οποίος αναπτύχθηκε εδώ και θα τροφοδοτήσει το Ελικόπτερο General Purpose Gökbey. Η Varank, που αναπτύχθηκε επίσης από το TEI και συμμετείχε στην τελετή έναρξης της κλίμακας δοκιμών κινητήρα T700 Helicopter που θα χρησιμοποιηθεί στο ελικόπτερο «Domestic Black Hawk», σημείωσε ότι η δοκιμαστική μώλωπα δεν θα είναι σε θέση να δοκιμάσει τους κινητήρες turboshaft που θα χρησιμοποιηθούν στα ελικόπτερα «Domestic Black Hawk». Η TEI είπε ότι το bremzeyl που περιγράφει για πρώτη φορά μπορεί να γίνει για τον έλεγχο παραγωγής του κινητήρα T700 Varank στην Τουρκία, είπε:

ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ GÖKBEY

«Ο πρώτος εθνικός κινητήρας ελικόπτερο μας, TS1400, τον οποίο μόλις δοκιμάσαμε, θα τροφοδοτήσει τον Gökbey, που πήρε το όνομά του από τον Πρόεδρό μας. Σχεδιασμένος και σχεδιασμένος από μηχανικούς TEI, ο κινητήρας TS1400 turboshaft είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για να απαλλαγούμε από την εξάρτηση από το εξωτερικό. Δεν θα φέρουμε μόνο τον πρώτο εγχώριο ελικόπτερο στη χώρα μας με το TS1400 Engine Development Project υπό την αιγίδα και την οικονομική υποστήριξη της Διεύθυνσης Αμυντικής Βιομηχανίας. Σε αυτήν τη διαδικασία, θα φέρουμε υποδομές βάσης δεδομένων σχεδιασμού, παραγωγής, δοκιμών και υλικών στη χώρα μας. Σήμερα, χάρη στις παγκόσμιας κλάσης δυνατότητες κατασκευής και σχεδίασης του ΤΕΙ, που έχω παρατηρήσει επί τόπου, ο κινητήρας μας θα αποκαλυφθεί, για τον οποίο όλοι μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι. Επίσης, οι εκδόσεις turbojet και turboprop αυτού του κινητήρα θα τροφοδοτήσουν διαφορετικές πλατφόρμες όσον αφορά τις εθνικές μας δυνατότητες που αναπτύσσονται τώρα. "


ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΜΑΤΙΩΝ

Ο υπουργός Varank τόνισε ότι το σημείο που επιτεύχθηκε από το TEI σε 34 χρόνια είναι εκθαμβωτικό και παραδειγματικό όσον αφορά τόσο την προστιθέμενη αξία του στην οικονομία όσο και την εκπλήρωση των στρατηγικών προτεραιοτήτων της. Τουλάχιστον ένα από τα δύο αεροσκάφη στον κόσμο, ο Varank τελειώνει δηλώνοντας ότι το ΤΕΙ περιλαμβάνει: "Η Τουρκία χρειάζεται περισσότερο TEI. Ξεκινήσαμε λέγοντας «εθνική τεχνολογία, ισχυρή βιομηχανία». Σε όλους τους υποτομείς του κλάδου μας, στοχεύουμε να αυξήσουμε τον εντοπισμό της τεχνολογικής ικανότητας της χώρας μας και να αυξήσουμε τον εντοπισμό, όπως έχουμε επιτύχει στην άμυνα και την αεροπορία. Ξέρετε, το ποσοστό της περιοχής στην αμυντική βιομηχανία μας είναι περίπου 65 τοις εκατό. Σε 16 χρόνια, κατατέθηκαν 700 αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας στον αμυντικό τομέα. Αυτό το 63% έχει συμβεί μόνο τα τελευταία 5 χρόνια. Όλες οι προσπάθειές μας στον τομέα της τοπικής άμυνας διαμορφώθηκαν από το όραμα που λάβαμε από τον Πρόεδρό μας. Στόχος μας δεν είναι η υπεργολαβία των διεθνών κατασκευαστών αμυντικής βιομηχανίας, αλλά η δημιουργία μιας πλήρως ανεξάρτητης τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας. Κινητοποιούμε όλες τις δυνατότητές μας για έργα που θα μας προσφέρουν τεχνολογική υπεροχή σε κάθε στάδιο, από στρατηγική έως πρωτότυπο σχεδιασμό, εγκατάσταση υποδομής, ανάπτυξη τεχνολογίας, τελικό προϊόν έως εμπορευματοποίηση. " είπε.

ΤΟΥΡΚΙΑ'S FACE AKI

Η Varank υπογράμμισε ότι η υποστήριξη που παρέχουν στη διαδικασία Ε & Α, επενδύσεων και παραγωγής ενισχύει τη δύναμη του ΤΕΙ και δημιουργεί ένα σοβαρό αποτέλεσμα μόχλευσης για την παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας. Η υπερηφάνεια του ΤΕΙ που είναι ένα από τα θεσμικά όργανα της Τουρκίας μέχρι το Varank, είπε: «Αυτό το μέρος λέγεται δεν μπορεί να γίνει στην Τουρκία, όπου η αλήθεια γίνεται τόπος βημάτων που θεωρούνται φανταστικά. Φυσικά, υπήρχαν εκείνοι που αγνόησαν τα ιστορικά βήματα που κάναμε στον αμυντικό κλάδο. Έχουμε ακούσει πολλές από τις κυνικές εκφράσεις που ξεκίνησαν με το «δεν μπορείτε να κινηθείτε ακόμα», αλλά συνεχίζουμε έτσι. Δεν νοιαζόμασταν για αυτά. Ενεργήσαμε υπομονετικά με τη συνειδητοποίηση ότι η πρόοδος σε αυτόν τον τομέα θα πραγματοποιηθεί βήμα προς βήμα. Εδώ σήμερα σήμερα, ο κινητήρας turboshaft της Τουρκίας, ο κινητήρας turbo diesel UAV, έχει φτάσει σε θέση ικανό για πυραύλους κρουζ με ένα turbojet. Φυσικά, δεν περιμένουμε από τον Nuri Demirağ να χειροκροτήσει αυτήν την εξέλιξη και αυτά τα ιστορικά βήματα, που έκλεισαν το εργοστάσιο αεροσκαφών και άνοιξαν έναν πόλεμο στο έθνος. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε τα μέτρα μας για να κάνουμε το έθνος μας ανεξάρτητο με την υποστήριξη της Τουρκίας σε κάθε τομέα. "

20 ΕΤΗΣΙΟ ΟΝΕΙΡΟ

Ο υπουργός Varank δήλωσε ότι υπερασπίζεται όλες τις εταιρείες που παράγουν νέες ιδέες, αναπτύσσει εφικτά έργα ή εμπορεύεται, και είπε ότι οι τεχνολογίες άμυνας, διαστήματος και αεροπορίας προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης υπό την ηγεσία της Ε & Α. Η 20χρονη Τουρκία θυμίζει τον Διαστημικό Οργανισμό Varank, "Πρακτορείο με δορυφόρους, εκτόξευση οχημάτων και συστημάτων, αεροσκάφη, προσομοιωτές, συμπεριλαμβανομένων διαστημικών πλατφορμών χώρου και αεροναυτικής όλων των ειδών προϊόντων, τεχνολογιών, συστημάτων, εγκαταστάσεων, εργαλείων και σχεδιασμού εξοπλισμού, η παραγωγή και η ολοκλήρωση θα προγραμματιστούν από μία μόνο πηγή. Οι τεχνολογίες που προκύπτουν ως αποτέλεσμα αυτών των ερευνών θα διεισδύσουν σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας μας και θα δημιουργήσουν σημαντικές ικανότητες και ικανότητες. Έτσι, το έδαφος θα προετοιμαστεί για την ανάπτυξη μιας βιομηχανίας που δεν εξαρτάται από το ξένο στο διάστημα και τις αεροπορικές τεχνολογίες, και τα εθνικά συμφέροντα της χώρας μας θα εξεταστούν επίσης στο διάστημα. Θα γράψουμε τη νέα μας ιστορία ανάπτυξης με παραγωγή υψηλής προστιθέμενης αξίας και έτσι, θα ανεβούμε υψηλότερα στην παγκόσμια οικονομία. " είπε.

21 BILLION LIRA TO ESKISEHIR

Ο Varank, το TEI, όπως το ίδρυμα φιλοξενίας της Τουρκίας, δηλώνει ότι ενδιαφέρονται πολύ για την ανάπτυξη του Εσκισχίρ, ο Πρόεδρος σημείωσε ότι η ηγεσία του Ερντογάν στο Εσκισεχίρ επενδύει 17 δισεκατομμύρια λίρες τα τελευταία 21 χρόνια.

Μετά την ομιλία, ο Varank, ο Κυβερνήτης του Εσκισεχίρ Özdemir Çakacak, η TBMM, Πρόεδρος της Επιτροπής Βιομηχανίας, Εμπορίου, Ενέργειας, Φυσικών Πόρων, Πληροφορικής και Τεχνολογίας, Mustafa Elitaş, Διοικητής της Φρουράς, Orgenaral Atilla Gülan, Αναπληρωτής του CHP Eskişehir Jale Nur Süllü, Αναπληρωτής MHP Eskişehir Metin Nurullah Sazak, GOOD Party Ο βουλευτής Arslan Kabukçuoğlu, ο αρχηγός εισαγγελέας του Εσκί Σεχίρ Ferhat Kapıcı, ο γενικός διευθυντής του TEI Mahmut Faruk Akşit και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη άνοιξαν την κλίμακα δοκιμής κινητήρα ελικοπτέρων TEI T700.

 

 

 

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...