ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

13 Μαΐου 2023

Θέμα συζητήσεως στα καφενεία η κατάσταση στη Δικαιοσύνη, του Μανώλη Κοττάκη. ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΡΟΥΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ του Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά



ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. Προσγειώθηκαν στην Καλαμάτα τα δύο πρώτα εβραϊκά Μ-346 – Τώρα οι Ισραηλινοί θα ξεκινήσουν την εκπαίδευση της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας. ΚΡΑΤΟΣ - ΟΥΓΚΑΝΤΑ.

 


Επιτέλους, άρχισε να  γράφεται δημοσίως, ότι η  ελληνική πολιτική τάξη και το κωμικό της εξάρτημα, η Δικαιοσύνη, λειτουργούν σαν κοινοί μαφιόζοι. 



Τα κόμματα ως πολιτικές εγκληματικές οργανώσεις.

Αποτροπιασμό και φρίκη προκαλούν οι εικόνες αστυνομικών να πετούν στον δρόμο συνταξιούχους, γέροντες και αναπήρους, χωρίς να τους επιτρέπουν να πάρουν ούτε μια βαλίτσα με τα ρούχα τους.

 

 Θέμα συζητήσεως στα καφενεία η κατάσταση στη Δικαιοσύνη

Πόσο επηρέασε τη δικανική κρίση συγκεκριμένων μελών του Ειδικού Δικαστηρίου η προαγωγή τους σε ανώτερες θέσεις, λίγο πριν από την έναρξη της δίκης πρώην υπουργών κατά τρόπο απολύτως αντισυνταγματικό;

Μανώλης Κοττάκης

7-05-2023  Θέμα συζητήσεως στα καφενεία η κατάσταση στη Δικαιοσύνη (newsbreak.gr)

Λίγο μετά την αποφοίτησή μου από τη Νομική Σχολή Θράκης και την απονομή του πτυχίου μου -Μάιος του 1991- ζήτησα από τους τότε καθηγητές μου, τον συνταγματολόγο Κωνσταντίνο Μαυριά, τον εγκληματολόγο Γιάννη Πανούση και τον καθηγητή Φορολογικού Δικαίου Κώστα Φινοκαλιώτη, να συστήσουν μια τριμελή επιτροπή για την εκπόνηση της διδακτορικής μου διατριβής με αντικείμενο το δίκαιο των μέσων ενημέρωσης.

Αγαπούσα το πανεπιστήμιό μου, ήθελα να συνεχίσω. Τα πράγματα ήρθαν έτσι όμως που, αντί να μελετώ «απέξω» τα μέσα ενημέρωσης, να τα ζω «από μέσα», από πολύ μέσα. Η συγγραφή αναβλήθηκε. Η πρόσληψή μου στην «Απογευματινή» από τον μέντορά μου Τίτο Αθανασιάδη τα άλλαξε όλα!

Αμφιβάλλω αν μετά 32 χρόνια και τόσες τροποποιήσεις της νομοθεσίας είναι «νομικώς ενεργή» η απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος για τη διατριβή μου, ωστόσο έχω τον πειρασμό να διερευνήσω την πιθανότητα της αναβίωσής της υπό την αίρεση της αλλαγής του θέματος «Η σχέση της δικαστικής εξουσίας και των ΜΜΕ με την εκτελεστική εξουσία υπό το φως των υποθέσεων των υποκλοπών, της Novartis, των “κόκκινων” δανείων, του αποκλεισμού κομμάτων κ.λπ.».

Η διατριβή αυτή που θα βασιζόταν στα πρακτικά των προανακριτικών επιτροπών της τελευταίας επταετίας, στις αποφάσεις παραπομπών στο Ειδικό Δικαστήριο, στα πρακτικά των συνεδριάσεων των δικαστηρίων, στις αποφάσεις των δικαστηρίων και εν τέλει στις πλειοψηφίες τους θα επιδίωκε να φωτίσει δύο θέματα: τη σύνδεση της στάσης των δικαστών κατά τη διάσκεψη για τη λήψη των αποφάσεων κρίσιμων υποθέσεων με τις προαγωγές, προηγούμενες ή επικείμενες, από το υπουργικό συμβούλιο.

Για να σταθμιστεί εν τέλει αν προάγει την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης η τυχόν σύνδεση της δικανικής κρίσης με την ανάθεση των υπηρεσιακών μεταβολών στην εκτελεστική εξουσία. Και αν όχι, να αναζητήσουμε νέο σύστημα, απαλλαγμένο από εξαρτήσεις και αλισβερίσια.

Σε επίπεδο ΜΜΕ να διερευνηθεί η σύνδεση της στάσης τους (κουκουλώνουν ή καταγγέλλουν) σε ζητήματα διαφάνειας με τη μεταχείριση που τους επιφυλάσσει, εχθρική ή φιλική, η εκάστοτε εκτελεστική εξουσία (δάνεια, χρηματοδότηση, κρατική διαφήμιση, ιδιωτικές χορηγίες). Με τελικό ζητούμενο αν η τρέχουσα συνταγματική νομοθεσία χρειάζεται μεγάλες αλλαγές ή όχι, στο μέτρο που ο καταστατικός χάρτης οδηγεί ορισμένους δικαστές σε ανταλλαγές: ψήφος έναντι προαγωγής. Ψήφος έναντι προσλήψεων τέκνων σε εταιρίες. Ψήφος έναντι προσλήψεων συγγενών σε πολιτικά γραφεία.

Μερικά παραδείγματα: Πόσο επηρέασε αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, που είχε κεντρικό ρόλο στην υπόθεση Novartis, τυχόν υπόσχεση που του εδόθη ότι θα προαχθεί στη θέση του εισαγγελέως του Αρείου Πάγου; Πόσο επηρέασε τη δικανική κρίση συγκεκριμένων μελών του Ειδικού Δικαστηρίου η προαγωγή τους σε ανώτερες θέσεις λίγο πριν από την έναρξη της δίκης πρώην υπουργών κατά τρόπο απολύτως αντισυνταγματικό; Ποια μπλοκ δικαστών σχημάτισαν συμπαγή καταδικαστική μειοψηφία απέναντι σε κατηγορουμένους, όπως προκύπτει από τα πρακτικά, ακόμη και όταν οι κατηγορίες εναντίον τους εξέπιπταν με πάταγο κατά την ακροαματική διαδικασία;

Ο συσχετισμός θα είχε μείζον ενδιαφέρον: Συμμορφούται ένας δικαστής προς τα υπόμνημα που καταθέτει ένας αρχηγός κόμματος και η συνέχεια ποια είναι; Της συμμόρφωσης επακολουθούν η προαγωγή και η κλοπή της θέσης έναντι αξιοτέρου; Προάγεται ένας δικαστής πριν από μία δίκη και η συνέχεια ποια είναι;

Η ανταπόδοση με την υιοθέτηση των αιτημάτων της μήνυσης επώνυμων πολιτικών ανεξαρτήτως της ελλείψεως αποδεικτικών στοιχείων; Καταγγέλλει ένας εισαγγελεύς παρέμβαση στη δικανική του κρίση σε εκκρεμή υπόθεση μείζονος σημασίας και ο αρμόδιος μόλις προαχθείς εισαγγελεύς δεν διατάσσει ούτε προκαταρκτική εξέταση; Γιατί; Εσείς τι λέτε; Δεν θέλουν έρευνα και καταγραφή όλα αυτά;

Σε γενικότερο επίπεδο, έρχομαι στο δεύτερο θέμα, τι προκύπτει από τη μελέτη εκδίκασης υποθέσεων υψηλού ποινικού ενδιαφέροντος στα τρία στάδια (προανάκριση, δίκη, νομοθετική παρέμβαση επί εκκρεμών υποθέσεων); Κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι αστυνομικές ή άλλες Αρχές κατά τη διάρκεια της προανάκρισης ή, πιεζόμενες από άλλες εξουσίες, καταστρέφουν αποδεικτικά στοιχεία;

Αν κάνουν τη δουλειά τους σωστά, την κάνουν ακολούθως τα δικαστήριά μας με τις συνθέσεις τους; Ναι; Αν όχι, γιατί; Και όταν την κάνουν και γίνονται επικίνδυνες για την εκτελεστική εξουσία, είναι θεμιτό το Κοινοβούλιο να νομοθετεί κανόνες αμνηστίας που ακινητοποιούν τους δικαστές, αχρηστεύουν τη δικανική κρίση και δένουν τα χέρια της Δικαιοσύνης απέναντι σε επίορκους και διεφθαρμένους;

Και τέλος ένα ειδικό θέμα: τα κωλύματα των δικαστών. Μπορεί να χειρίζεται εισαγγελέας υπόθεση πολυεθνικής από την οποία παίρνει δουλειές ο σύζυγός του/της; Μπορεί υιός ή κόρη δικαστού ή εισαγελλέως να εργάζεται σε πολιτικό γραφείο υπουργού; Αντιλαμβάνομαι ότι όλα αυτά είναι θέματα ταμπού. Αλλά πρέπει να τα ανοίξουμε για να «νομοθετήσουμε».

Πρώτον, για να διασφαλιστεί ότι οι κατηγορούμενοι του μέλλοντος θα έχουν δικαία δίκη. Δεύτερον, διότι οι δικαστές που είναι άξιοι προς προαγωγή και δεν χαριεντίζονται με την εξουσία πρέπει να πάψουν να απογοητεύονται και να καταρρακώνονται από την επέλαση της αναξιοκρατίας στο σώμα των αξίων.

Η Δικαιοσύνη δεν είναι παρακολούθημα της εξουσίας. Γράφω έχοντας υπ’ όψιν μου συγκεκριμένες συμπεριφορές συγκεκριμένων προσώπων μέσα στη δεκαετία . Συμπεριφορές που τεκμηριώνονται και θεμελιώνονται σε επίσημα κείμενα στα οποία παρέπεμψα αρχικώς, όπου υπάρχει συγκεντρωμένος πλούτος πληροφοριών.

Μόνος μου με τον φόρτο εργασίας που έχω θα αργήσω να φέρω εις πέρας αυτή τη «διατριβή». Εάν υπάρχουν πρόθυμοι πτυχιούχοι να συνδράμουν αυτό το έργο της συλλογής και της αξιολόγησης του υλικού, θα ήμουν ευτυχής. Αλλά και αν δεν βρεθούν, σιγά σιγά θα αρχίσω.

Πρέπει κάποτε να αρχίσουμε να λέμε δυνατά την αλήθεια. Η συστολή και η αυτοσυγκράτηση είναι οδηγός μας όταν πρόκειται για το ιερό προπύργιο της Δικαιοσύνης, αλλά το κακό έχει παραγίνει. Η ζημιά στην αξιοπιστία του θεσμού, που καθημερινά γίνεται αντικείμενο σχολίων στα καφενεία, είναι ασύλληπτη. Επείγει η θεραπεία της. Η Δικαιοσύνη πρέπει να φύγει από τα καφενεία. Πρέπει να επιστρέψει στον σεβασμό.





Τα κόμματα ως πολιτικές εγκληματικές οργανώσεις (newsbreak.gr)


Τα κόμματα ως πολιτικές εγκληματικές οργανώσεις, του Αλκιβιάδη Κ. Κεφαλά.

Αποτροπιασμό και φρίκη προκαλούν οι εικόνες αστυνομικών να πετούν στον δρόμο συνταξιούχους, γέροντες και αναπήρους, χωρίς να τους επιτρέπουν να πάρουν ούτε μια βαλίτσα με τα ρούχα τους.

Οι εγκληματικές οργανώσεις είναι οργανωμένες δομές που εξαναγκάζουν τα θύματά τους να πληρώνουν «προστασία», χωρίς όμως να την έχουν όταν τη χρειάζονται, χρησιμοποιούν τα χρήματα κατά άλλων όμορων ομάδων, καταστρέφουν αυτούς που αντιστέκονται, φροντίζουν μόνο το συμφέρον της ομάδας και, τέλος, χρησιμοποιούν τα έσοδα προστασίας αποκλειστικά και μόνο για τον πλουτισμό των μελών της οργάνωσης.

Η κρατική εξουσία και οι δομές της διαχρονικά, παντού και πάντοτε, διέπονται από το σύνολο των ανωτέρω λειτουργιών, συνεπώς μπορεί να χαρακτηριστούν «νόμιμες εγκληματικές οργανώσεις». Η πολλαπλή προστασία που πληρώνουν οι πολίτες στο κράτος για να έχουν ασφάλεια και υπηρεσίες έχει δεκάδες ονομασίες.

Οι πλέον γνωστές είναι φόρος εισοδήματος, ΦΠΑ, τέλος επιτηδεύματος, προκαταβολή φόρου για το επόμενο έτος, τεκμαρτό εισόδημα, ΕΝΦΙΑ, ΤΑΠ για τους δήμους και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, εισφορά υπέρ ΕΡΤ, τα διάφορα παράβολα και πολλά άλλα, οι ονομασίες των οποίων θα υπερέβαιναν την έκταση του παρόντος κειμένου. Οι προστατευόμενοι πολίτες λοιπόν πληρώνουν τους φόρους και αφελώς αναμένουν η κρατική εξουσία να τους παρέχει εσωτερική και εξωτερική ασφάλεια και υπηρεσίες. Εσωτερική ασφάλεια, όμως, πουθενά δεν υπάρχει.

Οπως αποδεικνύεται από τις χιλιάδες ληστείες, τις «μπούκες» στα σπίτια, το έγκλημα των Τεμπών, το ολοκαύτωμα της Πάρνηθας, της Εύβοιας, που κάηκαν με πλήρη άπνοια ανέμου, ο πολίτης κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή από τους εγκληματίες και την απουσία κρατικής προστασίας στο σπίτι του και στον δρόμο. Παράλληλα, η κρατική τρομοκρατία δεν έχει όρια με τις δημεύσεις σπιτιών και περιουσιών και με τις εξώσεις ηλικιωμένων, φτωχών και αδυνάτων. Στην Ελλάδα του 2023, αποτροπιασμό και φρίκη προκαλούν οι εικόνες πάνοπλων αστυνομικών που σπάνε τις πόρτες με βαριοπούλες και πετούν στον δρόμο συνταξιούχους, γέροντες και αναπήρους, χωρίς να τους επιτρέπουν να πάρουν ούτε μία βαλίτσα με τα ρούχα τους.

Με σκοπό να τρομοκρατεί διαρκώς τους πολίτες, η κρατική εξουσία νομοθετεί και βαφτίζει πλημμελήματα σοβαρά εγκλήματα. Παιδεραστές με 400 χρόνια φυλακή αποφυλακίζονται σε λίγα χρόνια, δολοφόνοι σε 5 χρόνια και καταχραστές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ δημόσιου χρήματος μέσα σε ένα με δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια της «πανδημίας», οι δυνάμεις της κρατικής εξουσίας έσερναν στα αυτόφωρα ηλικιωμένους που δεν φορούσαν μάσκα, επέβαλλαν μηνιαία πρόστιμα στους ανεμβολίαστους, απέλυαν τους αμφισβητίες και γενικά έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους ώστε, με την ισχύ που τους παρείχαν τα χρήματα της προστασίας (φόροι), να τρομοκρατούν τους πολίτες.

Λόγω της ασυλίας και της ατιμωρησίας, οι προστάτες είναι ανάλγητοι, θρασείς και αμετροεπείς. Δεν δίστασαν να χρίσουν υποψήφιο για τις επερχόμενες εκλογές ακόμα και τον υπουργό που ευθύνεται πολιτικά για το έγκλημα των Τεμπών. Oπως τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων του κοινού Ποινικού Δικαίου, τα μέλη του κόμματος που κατέχει την εξουσία προστατεύουν αλλήλους με οποιοδήποτε κόστος, χωρίς συνείδηση και κανόνες ηθικής. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των προστατών-κομμάτων για την κατάληψη της εξουσίας είναι αδυσώπητος.

Με τη βοήθεια εξελιγμένων και πανάκριβων τεχνολογικών συστημάτων παρακολούθησης (predator) και με το πρόσχημα της εθνικής ασφάλειας, τα χρήματα από την προστασία (φόροι) των πολιτών χρησιμοποιούνται για να παρακολουθεί ο ένας πολιτικός αρχηγός τα τηλέφωνα και την ηλεκτρονική αλληλογραφία του άλλου. Ο πρώην υπουργός Παύλος Γερουλάνος, με αφορμή την υπόθεση της Εύας Καϊλή, χαρακτήρισε την εξουσία «μαγνήτη χρήματος, κυρίως παράνομου» – και αυτός ο ορισμός ίσως αποτελεί τον πλέον ακριβή και ευφυή ορισμό της πολιτικής. Η εμπλοκή βουλευτών και κυβερνητικών παραγόντων σε εισπρακτικές εταιρίες κατάσχεσης σπιτιών και ιδιωτικών περιουσιών επιβεβαιώνει το αληθές των λεχθέντων. Η φιλοσοφία του νεοφιλελευθερισμού, που πρεσβεύουν τα κόμματα εξουσίας, και η απουσία ηθικής και ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης ενθαρρύνει τα κόμματα και τις κρατικές δομές που ελέγχουν να λειτουργούν ως πολιτικές εγκληματικές οργανώσεις.


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...