ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΕΚΑΤΟ ΚΙΛΑ, ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΕΑΤΟΣ, ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΦΘΑΝΕΙ ΤΑ 88 ΚΙΛΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΤΑ ΕΜΦΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΣΤΟ...ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΑΣ ΑΡΕΙΜΑΝΙΩΣ ΚΑΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΜΠΡΙΖΟΛΕΣ.
Ακόμα και τους Αμερικανούς, που θεωρούνται από τους πιο φανατικούς κρεατοφάγους στον κόσμο, κατάφεραν να ξεπεράσουν οι Έλληνες. Η Ελλάδα είναι σήμερα η έβδομη χώρα στον κόσμο σε κατανάλωση κόκκινου κρέατος και κάθε Έλληνας καταναλώνει εκατό κιλά, κατά μέσο όρο το χρόνο, όταν ο κάθε κάτοικος των ΗΠΑ φθάνει τα ογδόντα οκτώ κιλά.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΟΣΑ: ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ.
Από την δεκαετία του 1960 ο μέσος ρωμιός αποτρελάθηκε τελείως: έγινε ασύδοτος, παράτησε την συνετή και ασκητική ζωή και αποτίναξε κάθε μέτρο στην συμπεριφορά του.
Καπνίζοντας αρειμανίως Μάρλμπορο, εξολόθρευσε με τα δόντια του όλες τις ολλανδικές αγελάδες, κατέφαγε όλα τα γερμανικά γουρούνια, κατάπιε όλα τα δανέζικα λιπαρά τυριά. Η καταπιόνα του φουλάρισε με σαλάμια, λουκάνικα, κασέρια, γραβιέρες, ζαμπόν, μπέικον, κοντοσούβλια, γαρδούμπες, κοκορέτσια.
Παράτησε το ταπεινό τσίπουρο και ρούφηξε τεράστιες ποσότητες νοθευμένου σκωτσέζικου ουίσκυ, που φτιάχνεται στην Βουλγαρία από βερνίκια νυχιών.
Παρατάισε τα παιδιά του και τα έκανε τα πιο παχύσαρκα παγκοσμίως.
Σήμερα, μετά τα όργια των 60 χρονών, οι ρωμιοί άρχισαν να πεθαίνουν, χωρίς σταματημό, στον ύπνο και και στον ξύπνο, καθιστοί και όρθιοι, νέοι και γέροι, άντρες και γυναίκες.
Ναι, βέβαια. Δεν φταίει η συμπεριφορά και η διατροφή του. Δεν φταίει που η χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια είναι πενταπλάσια του φυσιολογικού. Δεν φταίει που υπάρχουν 3.000.000 υπερτασικοί και 1.500.000 διαβητικοί.
Όχι. Φταίει το καταραμένο εμβόλιο.
Ο ΡΑΜΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΧΙΜΑΡΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ – ΔΕΝΔΙΑ - ΤΣΙΠΡΑ. ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΧΙΜΑΡΙΩΤΩΝ
Το υψηλότερο ποσοστό παμφάγων μεταξύ 11 ευρωπαϊκών χωρών εμφανίζει η Ελλάδα, καθώς πάνω από επτά στους δέκα καταναλωτές (ποσοστό 73%) δηλώνουν πως ανήκουν σε αυτή την κατηγορία, καταναλώνοντας μέχρι και 3,3 κιλά κρέατος μηνιαίως.
ΟΙ ΞΑΦΝΙΚΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΣΕ ΝΕΟΥΣ (ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ) ΥΓΙΕΙΣ, ΠΡΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ, ΗΤΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΤΟΤΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΩΡΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ;
Η ΕΛΛΑΔΑ EINAI H ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Πάντως, σχεδόν ένας στους δύο Έλληνες και Ελληνίδες (49%) επιθυμεί να μειώσει την κατανάλωση κρέατος, ενώ οι καταναλωτές εμφανίζονται επίσης ανοιχτοί στο ενδεχόμενο να δοκιμάσουν κρέας κυτταροκαλλιέργειας (σε ποσοστό 49%), αλλά και τρόφιμα που αξιοποιούν πρωτεΐνη από έντομα (ένας στους τέσσερις ή ποσοστό 26%). Επιπλέον, πάνω από οκτώ στους δέκα παμφάγους (82%) συμφωνούν, παρότι οι ίδιοι καταναλώνουν κρέας, ότι υπάρχουν λόγοι να γίνει κάποιος χορτοφάγος, με σημαντικότερο κίνητρο τη βελτίωση της μεταχείρισης των ζώων και επόμενους δύο την υγεία και το περιβάλλον. Στο σκηνικό αυτό, ως «μπροστάρισσα» στον χώρο των φυτικών τροφίμων και της στροφής που σταδιακά παρατηρείται προς αυτόν, εμφανίζεται η «φυλή» των flexitarians (καταναλωτές που ακολουθούν ευέλικτη διατροφή, με μειωμένη κατανάλωση κρέατος), τα μέλη της οποίας παρατηρούνται συνηθέστερα στις ηλικίες άνω των 45 ετών (ποσοστό 55,7%).
Τα παραπάνω προκύπτουν από μελέτη σε δείγμα 700 ερωτώμενων, ηλικίας άνω των 18 και κάτω των 70 ετών, η οποία διενεργήθηκε τον Ιούνιο και συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελληνική Ένωση Χορτοφάγων (HellasVeg) και την αντίστοιχη ευρωπαϊκή (European Vegetarian Union- EVU). Η πρωτογενής έρευνα διενεργήθηκε από την Καντάρ ΑΕ και η στατιστική ανάλυση έγινε από τη HellasVeg.
Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Χορτοφάγων, Σουζάνα Ισαακίδου, επισημαίνει ότι η χορτοφαγία αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά και στην Ελλάδα τα αμέσως επόμενα χρόνια, «χτίζοντας» πάνω σε μια τάση που ενδυναμώθηκε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας: «Την τελευταία διετία, με την πανδημία -που οδήγησε περισσότερους ανθρώπους στην υγιεινή διατροφή- και την κλιματική κρίση, που ανέδειξε την εντατική κτηνοτροφία ως έναν από τους σημαντικούς λόγους περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, δημιουργήθηκε δυναμική τάση ανάπτυξης της χορτοφαγίας και στην Ελλάδα. Επιπλέον, η επιθυμία και απαίτηση των νεότερων γενεών για δικαιότερη μεταχείριση των ζώων συνεισφέρει προς αυτή την κατεύθυνση. Η μελέτη δείχνει δε, ότι ακόμα και οι παμφάγοι θεωρούν ότι υπάρχουν λόγοι να είναι κάποιος χορτοφάγος. Όταν λοιπόν δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις, ώστε τα προϊόντα φυτικής προέλευσης να γίνουν πιο δελεαστικά στους καταναλωτές, τότε θα δούμε την τάση της χορτοφαγίας να αναπτύσσεται ταχύτατα» λέει η κ. Ισαακίδου.
Πώς μπορούν τα προϊόντα αυτά να γίνουν πιο δελεαστικά και τι πρέπει να πράξει η βιομηχανία για να πετύχει θετικές εξελίξεις; Όπως λέει ο Θωμάς Βασσάρας, εκπρόσωπος της εταιρείας V-Label, που μέχρι σήμερα έχει πιστοποιήσει -ως κατάλληλα για χορτοφάγους και βίγκαν- πάνω από 600 προϊόντα περίπου 100 επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η βιομηχανία χρειάζεται να κινηθεί σε τρεις κατευθύνσεις: πρώτον, να βελτιώσει τα προϊόντα φυτικής προέλευσης, ώστε να είναι αρεστά σε μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτών, κάτι που ήδη πολλές εταιρείες πετυχαίνουν: «οι ελληνικές επιχειρήσεις πραγματοποιούν έρευνα και ανάπτυξη, έχουν το δυνατό όπλο των μεσογειακών γεύσεων, ενώ λόγω μικρού μεγέθους και νοοτροπίας, διαθέτουν και την ευελιξία να παράγουν γρήγορα διαφοροποιημένα προϊόντα για λογαριασμό των ξένων πελατών τους. Πραγματοποιούν δε και εξαγωγές. Ενδεικτικό είναι ότι ελληνική εταιρεία περιλαμβάνεται σήμερα στην πρώτη δεκάδα επιχειρήσεων με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στις ΗΠΑ ως προς το φυτικό τυρί» εξηγεί ο κ. Βασσάρας.
Δεύτερον, προσθέτει, χρειάζεται να εξασφαλιστεί ευρύτερη διαθεσιμότητα αυτών των προϊόντων, μέσω του «ξεκλειδώματος» περισσότερων από τα δίκτυα διανομής τροφίμων, τα οποία είναι κατά κύριο λόγο τα σούπερ μάρκετ (84%) και οι λαϊκές αγορές (7%). Σήμερα, μικρό ποσοστό των πιστοποιημένων προϊόντων φυτικής προέλευσης έχει πρόσβαση σε αυτά τα δίκτυα. Τρίτον, λέει, η βιομηχανία πρέπει να μεριμνήσει για πιο ελκυστικές τιμές. Οι τιμές μπορούν να πέσουν μέσω της επίτευξης οικονομικών κλίμακας, κάτι που με τη σειρά του απαιτεί μεγαλύτερη πρόσβαση στα δίκτυα διανομής, καθώς οι υψηλοί τζίροι διαμορφώνουν προϋποθέσεις για χαμηλότερο κόστος παραγωγής -και άρα και δυνατότητα μείωσης των τιμών. Η ευκαιρία είναι πάντως εμφανής και για εταιρείες που παραδοσιακά δραστηριοποιούνται στον χώρο του κρέατος, οι οποίες πλέον «ρίχνουν» στην αγορά και plant-based προϊόντα.
Πόσο κρέας τρώμε στην Ελλάδα και πόσο δελεαστικά είναι για τους Έλληνες τα plant-based τρόφιμα;
Οι Έλληνες καταναλώνουν κρέας και γαλακτοκομικά συχνότερα από τον μέσο Ευρωπαίο, αλλά τρώνε περίπου το ίδιο συχνά αβγά και ψάρια/θαλασσινά. Οι flexitarians καταναλώνουν 900-1500 γραμμάρια κρέατος μηνιαίως ενώ οι παμφάγοι υπερδιπλάσια ποσότητα (2250- 3350 γραμμάρια). Επικεντρώνοντας την ανάλυσή τους στις απαντήσεις που δείχνουν μικρή και σποραδική κατανάλωση κρέατος (από μηδέν έως τρεις φορές τον μήνα), οι μελετητές διαπίστωσαν ότι μόλις το 7% καταναλώνει κρέας λιγότερο από μια φορά εβδομαδιαίως και μόνο το 5% γαλακτοκομικά με αντίστοιχη συχνότητα (τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ευρωπαίους είναι 29% και 18%).
Οι δε flexitarians ρωτήθηκαν για την κατανάλωση εναλλακτικών φυτικών τροφίμων (plant- based). Οι απαντήσεις τους δείχνουν δυσπιστία απέναντι στα προϊόντα αυτά, αλλά και διστακτικότητα να τα δοκιμάσουν. Οι βασικοί λόγοι που δεν τα προτιμούν είναι, όπως δηλώνουν, η υψηλή τιμή (35%), η όχι και τόσο καλή γεύση (21%), η έλλειψη ικανού εύρους επιλογών (21%), αλλά και ο προβληματισμός για το πόσο υγιεινά είναι (14%).
Στο μεταξύ, επιβεβαιώνεται και στην Ελλάδα ότι η υιοθέτηση βιωσιμότερων διατροφικών συνθηκών είναι ευκολότερη από τις γυναίκες συγκριτικά με τους άντρες. Οι γυναίκες είναι σε μικρότερο ποσοστό παμφάγες (67% έναντι 78% των ανδρών) και σε μεγαλύτερο ποσοστό flexitarians (29% έναντι 20%).
Ποσοστιαία, το μεγαλύτερο μέρος των flexitarians καταναλωτών εντοπίζεται στην Αθήνα και το μικρότερο στα νησιά. Στην Αθήνα και την ηπειρωτική Ελλάδα υπάρχει ακόμα ένα 3% που δηλώνει vegan ή vegetarian, με το ποσοστό να είναι σχεδόν μηδενικό στα νησιά. Η κατανομή αυτή μπορεί να εξηγηθεί και από την πρόσβαση σε περισσότερες επιλογές φυτικών τροφίμων και εναλλακτικών προϊόντων που μπορεί να έχουν οι κάτοικοι στην Αθήνα, ενώ στα νησιά η πρόσβαση σε τέτοια προϊόντα είναι πιο δύσκολη. Από την άλλη πλευρά, ένα αξιοσημείωτο ποσοστό παμφάγων καταναλωτών εντοπίζεται στα νησιά της χώρας.
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Βασίλης Παπαθεοδώρου: τον ανησυχούσε ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και η Χρυσή Αυγή. Συνελήφθη για παιδική πορνογραφία ο πολυβραβευμένος συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας Βασίλης Παπαθεοδώρου! Δίδασκε στα ελληνόπουλα πώς «να καταπολεμούν τον φασισμό στην καθημερινότητά του».
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε στην κατοχή του πάνω από 100 βίντεο με σκληρό πορνογραφικό υλικό με παιδιά κάτω των 12 ετών.
Συνέντευξη το 2013 είχε δώσει ο συλληφθείς για υπόθεση παιδικής πορνογραφίας συγγραφέας και δημιουργός κάποιων από τα πλέον δημοφιλή βιβλία της σύγχρονης παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας, Βασίλης Παπαθεοδώρου.
Στην συγκεκριμένη συνέντευξη ο Β. Παπαθεοδώρου είχε αναφερθεί σε θέματα ξενοφοβίας, ρατσισμού και Χρυσής Αυγής.
Διαβάζουμε:
«Αφορμή ήταν το βιβλίο Σχολική παράσταση (Εκδ. Καστανιώτης) που επανακυκλοφόρησε πριν από λίγο καιρό και παρουσιάζει όχι απλώς μια επικαιρότητα, αλλά θα μπορούσε να είναι κι ένα «όπλο» για τη μάχη κατά του ρατσισμού και του φασισμού.
Όταν ήδη γνωρίζουμε πως η Χρυσή Αυγή έχει σημαντική επιρροή και είχε εκπονήσει στρατηγικό σχέδιο για την διείσδυσή της στους μαθητές, τότε θα καταλάβουμε καλύτερα τη μεγάλη αξία που έχει το βιβλίο του Βασίλη Παπαθεοδώρου.
Η ιστορία διαδραματίζεται σε ένα σχολείο της Γερμανίας. Αυτή τη φορά ο «ξένος», ο «μετανάστης» είναι ο Γιώργος, ένα Ελληνόπουλο, μαθητής της Β’ γυμνασίου που αντιμετωπίζει το ρατσισμό από μαθητές και γονείς, ειδικά όταν του ανατίθεται από τον καθηγητή του ο βασικός ρόλος της σχολικής παράστασης. Την εποχή εκείνη, μάλιστα, είχαν ξεσπάσει ταραχές και εις βάρος των Ελλήνων από ομάδες νεοναζί.
Καταπιάνεστε με δύσκολα θέματα. Μερικοί γονείς θεωρούν ότι τα παιδιά πρέπει να μένουν μακριά από αυτά. Εσείς τι θα τους απαντούσατε;
«Έχω δεχτεί κάποιες φορές κριτική για τη βία, το λεξιλόγιο, τη θεματολογία των βιβλίων μου, ότι είναι βίαια, λίγο «ανάρμοστα» κ.λπ. Κάθε βιβλίο γενικά εμπεριέχει και το στοιχείο της απεικόνισης της εποχής του. Δεν είναι κακό αυτό, αντιθέτως. Άποψή μου είναι πως για να αντιμετωπίσει κανείς το κακό πρέπει να το γνωρίσει κάπως και τα βιβλία αποτελούν μέσο ασφαλούς συνειδητοποίησης.
Ζούμε σε μια εποχή όπου η βία, σε όλες της τις μορφές, ανθεί. Αυτό πρέπει να καταδειχθεί, να αποτελέσει αφορμή για προβληματισμό και συζήτηση. Αλλά για να δώσω και μια πιο απλή απάντηση, θα έλεγα πως είναι πάρα πολλά τα βιβλία που κρατάνε τα παιδιά μακριά από αυτά τα θέματα. Ας υπάρχουν και κάποια διαφορετικά.»
Στη Σχολική Παράσταση σας απασχολεί ο ρατσισμός και η ξενοφοβία αλλά και τα φαινόμενα νεοναζισμού. Υποθέτω πως αν το διάβαζαν διάφοροι θιασώτες της Χρυσής Αυγής θα πάθαιναν ένα σοκ, αφού τα θύματα είναι Έλληνες μετανάστες.
Και τα επιχειρήματα μοιάζουν τόσο με όσα λένε οι εδώ μιμητές τέτοιων ομάδων… Ποια σκέψη σας έκανε να διαλέξετε αυτό το θέμα;
«Πάντα υπάρχει κάποιο γεγονός της επικαιρότητας, που ίσως περνά στα «ψιλά» των εφημερίδων, αλλά που αν δεν προσεχθεί σίγουρα θα γίνει προάγγελος κάποιου μελλοντικού πρωτοσέλιδου. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90 είχαν γίνει ρατσιστικές επιθέσεις από νεοναζί σε τούρκικες συνοικίες γερμανικών πόλεων.
Αντίστοιχα, πριν κάποια χρόνια (πάνω από δέκα) στη Νίκαια, όταν τα κινητά δεν ήταν και τόσο διαδεδομένα, κάποιοι νεαροί γύρω στα 14-15 είχαν επιτεθεί σε συνομήλικο μαθητή, με σκοπό να του κλέψουν το κινητό του. Στο τέλος του είχαν χαράξει το μέτωπο με σουγιά.
Εγώ απλά χρησιμοποίησα Έλληνες ως θύματα στη Σχολική Παράσταση. Το ενδιαφέρον είναι πως 12 χρόνια αργότερα, στη Διαπασών, με βάση το δεύτερο περιστατικό, τα ίδια ακριβώς φαινόμενα περιγράφονται σε ελληνική γειτονιά, με μετανάστες αυτή τη φορά ως θύματα. Συγκρίνοντας τα δυο βιβλία μπορούμε να σταθούμε στην εναλλαγή ρόλων «θύματος» και «θύτη».
Με ενδιαφέρον είδα ότι η προσέγγιση σας είναι αρκετά διαφορετική στο πώς μπορεί κανείς να απαντήσει στο ρατσισμό.
Συνελήφθη για παιδική πορνογραφία ο πολυβραβευμένος συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας Βασίλης Παπαθεοδώρου!
Ζ.Π.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πώς πολεμά κανείς τον φασισμό στην καθημερινότητά του;
ΔιαγραφήΘα θέλατε κ. Παπαθεοδώρου να μας πείτε πώς αυτό θα μπορούσε να συνδεθεί με τη σημερινή κατάσταση που βιώνουμε; Πώς πολεμά κανείς τον φασισμό στην καθημερινότητά του;
«Μια κάποια μορφή ρατσισμού μπορεί να επιδεικνύουμε σχεδόν όλοι στην καθημερινότητά μας, έστω και στις σκέψεις μας. Από τα πολύ μικρά, το πώς εκφραζόμαστε όταν οδηγούμε π.χ., μέχρι τα πιο σοβαρά, το καλό και το κακό, σε διάφορες αναλογίες και αποχρώσεις ενυπάρχει στον καθένα μας.
Το πόσο χαλιναγωγούμε και καταπνίγουμε αυτές τις τάσεις είναι μέτρο του πολιτισμικού επιπέδου μας, του συστήματος αξιών μας και της παιδείας μας. Συνεπώς, εάν πρόκειται για τον εαυτό μας, η γενικότερη μόρφωση σε όλες της τις μορφές, είναι σίγουρα μέτρο αντιμετώπισής του.
Εάν αφορά τους άλλους, η ατομική και ομαδική κοινωνική αποδοκιμασία/γελοιοποίηση του φαινομένου ίσως να προσφέρει κάτι. Ειλικρινά, όμως, πιστεύω πως άμεσες μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Απλά αρχίζεις να εμφυτεύεις στους νεότερους έναν αέρα μη φοβικό.»
Πηγή: edromos.gr
Ζ.Π.
Ο Β.Παπαθεοδώρου δίδασκε στα ελληνόπουλα πώς «να καταπολεμούν τον φασισμό στην καθημερινότητά του». Συνελήφθη στα όρια του αυτοφώρου και προφυλακίστηκε στις φυλακές Τρίπολης καθώς «πιάστηκε» από το ειδικό λογισμικό της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να επισκέπτεται και να κατεβάζει πορνογραφικό υλικό ανηλίκων.
ΔιαγραφήΣυγκεκριμένα μετά από έρευνα που κράτησε έναν και πλέον μήνα, οι αναλυτές της Δίωξης εντόπισαν στα αρχεία του, περισσότερα από 100 βίντεο με σκληρό πορνογραφικό υλικό με παιδιά κάτω των 12 ετών!
Στα όρια του αυτοφώρου, συνελήφθη, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα, προφυλακίστηκε και πήρε τον δρόμο για τις φυλακές Τρίπολης.
Ζ.Π.
Εκατοντάδες πατριώτες τίμησαν την μνήμη του Γιώργου Φουντούλη και του Μανώλη Καπελώνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήEννιά χρόνια πέρασαν από την στυγνή δολοφονία δύο νεαρών ανθρώπων του Γ. Φουντούλη και του Μ. Καπελώνη. Σε μια αστική περιοχή, βόρεια των Αθηνών δύο άνθρωποι στέκονται μαζί με άλλους στον δρόμο, δίπλα σε νόμιμα κομματικά γραφεία. Και τότε εμφανίζεται μια μηχανή, σταθμεύει, ο συνεπιβάτης κατεβαίνει, πυροβολεί και σκοτώνει. Μια σκηνή δηλαδή αδιανόητη ακόμη και σε κινηματογραφικά στούντιο για μας τους Ελληνες.
Εννιά χρόνια μετά, όποιος δεν ευτελίζεται στον αυτοκαταστροφικό βωμό της αδιαφορίας, απορεί και αγανακτεί με την ανέμελη προσπέραση της φρίκης από τους κρατούντες. Αυτούς τους αθώους ανθρώπους που "άγνωστοι" δολοφόνησαν εν ψυχρώ, με την ίδια αναλγησία "γνωστοί" αυτή την φορά επιδόθηκαν στην χυδαία κατασπίλωση και διαγραφή της υπόμνησης και της μνήμης τους.
Εκατοντάδες πατριώτες τίμησαν τη θυσία τους στο σημείο όπου έπεσαν νεκροί.
Παρόντες και οι γονείς του Γιώργου Φουντούλη, ενώ στεφάνι στο μνημείο των παιδιών κατετέθη και εκ μέρους του Ηλία Κασιδιάρη.
Εννέα χρόνια μετά θρηνούμε ακόμα, με αξιοπρέπεια τον χαμό τους, όπως αρμόζει στους ήρωες.
Εννέα χρόνια που τ' αδέρφια μας μένουν σιωπηλοί και αδικαίωτοι. Δεν θα σταματήσουν ποτέ όμως να κραυγάζουν μεσα από φωνές μας για ΔΙΚΑΙΩΣΗ και ΤΙΜΩΡΙΑ των φυσικών και ηθικών αυτουργών της δολοφονίας τους.
ΑΘΑΝΑΤΟΙ
Ζ.Π.
ΠΡΙΝ 9 ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΙΣ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013, ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ, Ο 27ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο 22ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΠΕΛΩΝΗΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΑΠΟ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
ΔιαγραφήΟ κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου κορόιδευε τότε: «Οι δολοφόνοι, όποιοι και να είναι, θα αντιμετωπιστούν αμείλικτα από τη δημοκρατία, τη δικαιοσύνη και την ενωμένη ελληνική κοινωνία. Ας το γνωρίζουν οι πάντες».
Σύμφωνα με μια πληροφορία που έφτασε στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, ένας αθλητικός παράγοντας, που βρέθηκε νεκρός στο Μενίδι το Σεπτέμβριο του 2015, είχε ενημερώσει τους αστυνομικούς ότι στη διπλή δολοφονία είχε εμπλακεί ο 31χρονος Γιάνννης Τσουκαλάς, ο οποίος είχε συλληφθεί στο παρελθόν για βομβιστική επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Κορυδαλλού. Οι επαφές του στη νύχτα και, κυρίως, το ιδιαίτερο βάδισμά του, που ταίριαζε με εκείνο του εκτελεστή, τον είχαν βάλει στο «κάδρο» των υπόπτων. Όμως ο «Πιτσίλας», όπως ήταν το παρατσούκλι του, δεν κατέθεσε ποτέ, καθώς έπεσε και αυτός νεκρός από τις σφαίρες κακοποιών, το Μάιο του 2014 στην πλατεία Ελευθερίας. Οι δήθεν έρευνες κατέληξαν σε αδιέξοδο.
Στην ιστοσελίδα zougla.gr δημοσιεύθηκε μία προκήρυξη 18 σελίδων, σύμφωνα με την οποία, τις δολοφονίες έκαναν οι «Μαχόμενες Λαϊκές Επαναστατικές Δυνάμεις». "Η ιστορική διδαχή επισημαίνει ότι ο φασισμός δεν τσακίζεται στο κοινοβούλιο και με νόμους, ότι ο φασισμός τσακίζεται πάντα στη μάχη μέσα στους δρόμους".
Η φρασεολογία που χρησιμοποιείται στην προκήρυξη των τρομοκρατών, αναπαράχτηκε κατά λέξη στον λεγόμενο φάκελο του μασόνου Δένδια, και αποτέλεσε το κατηγορητήριο, με το οποίο γίνεται η "δίκη" της "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ" στο σοβαρό αυτό δικαστήριο. Σκοτώνουμε όσους Έλληνες μπορούμε και τους υπόλοιπους τους "δικάζουμε" με την σοβαροφανή "δικαιοσύνη" με το κατηγορητήριο των δολοφόνων. Οργάνωση μασονίας, μυστικών υπηρεσιών, δικαιοσύνης παναθηναϊκάκια, με την υψηλή εποπτεία του Δαυίδ Χάρρις.
Ζ.Π.
3 Νοεμβρίου 1956. Η σφαγή των Παλαιστινίων του χωριού Χαν Γιούνις στη Γάζα. Στις 3 Νοεμβρίου 1956, κατά τη διάρκεια του Πολέμου του Σουέζ, το Ισραήλ βομβάρδισε το χωριό με αποτέλεσμα το θάνατο 275 Παλαιστινίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
3 Νοεμβρίου 1956. Σε ενέδρα της ΕΟΚΑ στην Σκαρίνου κατεστράφησαν τρία στρατιωτικά οχήματα των Άγγλων. 9 νεκροί Άγγλοι κατακτητές και 3 τραυματίες. Σε επιθέσεις και ενέδρες της ΕΟΚΑ σκοτώθηκαν άλλοι 8 Βρετανοί. Από τις κατοχικές «δυνάμεις ασφαλείας», εφονεύθη στη Μεσόγη, ο Χαρίλαος Πιστέντης 45 ετών από την Τρεμιθούσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
3 Νοεμβρίου 1898. Οι τελευταίοι Τούρκοι στρατιώτες αποχώρησαν από την Κρήτη έπειτα από 229 χρόνια κατοχής . Επιβιβάστηκαν σε πλοία στο λιμάνι της Σούδας. Σήμερα απειλούν να επιστρέψουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
2 Νοεμβρίου 1917
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Λόρδε Ρότσιλντ,
Έχω την μεγάλη ευχαρίστηση να μεταφέρω, εξ ονόματος της κυβέρνησης της Αυτού Μεγαλειότητας, την ακόλουθη δήλωση συμπάθειας για τις Εβραϊκές Σιωνιστικές φιλοδοξίες, η οποία έχει υποβληθεί κι εγκριθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Η κυβέρνηση της Αυτού Μεγαλειότητας, αντιμετωπίζει θετικά την εγκαθίδρυση στην Παλαιστίνη μιας εθνικής εστίας για τον εβραϊκό λαό και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διευκολύνει την επίτευξη αυτού του σκοπού.
Θα πρέπει να καταστεί σαφές ότι τίποτα δεν θα γίνει που να μπορεί να θίξει τα πολιτικά και θρησκευτικά δικαιώματα των υφιστάμενων μη εβραϊκών κοινοτήτων στην Παλαιστίνη ή τα δικαιώματα και το πολιτικό στάτους των Εβραίων που απολαμβάνουν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα.
Θα σας ήμουν ευγνώμων εάν φέρνατε τη δήλωση αυτή σε γνώση της Σιωνιστικής Ομοσπονδίας.
Με τιμή,
Άρθουρ Τζέιμς Μπάλφουρ.
Ζ.Π.