ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

10 Ιανουαρίου 2024

KF-21 Boramae: Η Ν.Κορέα θα ξεκινήσει φέτος την παραγωγή του νέου μαχητικού αεροσκάφους εγχώριας κατασκευής. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΚΤΟΣΚΟΠΗΣΗ.

 

 

 

23.357 νεκροί Παλαιστίνιοι και 59.410 τραυματίες στη Γάζα. Τα θύματα είναι στην πλειονότητά τους γυναίκες, έφηβοι και παιδιά. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΣΣΕΛΑΚΗΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ, ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: Ο Κασσελάκης αγωνίζεται να «ξεπεράσει» τον Μητσοτάκη στον γάμο ομοφυλόφιλων. Θέλει «Γονέας Ι» και «Γονέας ΙΙ» – Παρένθετη μητέρα για όλους. Η "ήπια" πρόταση του Μητσοτάκη επιτρέπει τον γάμο και την τεκνοθεσία, όχι όμως την παρένθετη κύηση. Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΩΜΑΛΗ ΓΑΜΙΣΤΡΩΝΑ.




 


Η Νότια Κορέα, αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2024, την παραγωγή του νέου μαχητικού αεροσκάφους πολλαπλών ρόλων τύπου KF-21 Boramae, που είναι 4++ γενιάς, προκειμένου να ενταχθεί σταδιακά στο οπλοστάσιο της Αεροπορίας της χώρας (ROKAF).

Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο στην προσπάθεια της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας, να κατασκευάσει και να αναπτύξει επιτυχώς ένα προηγμένο μαχητικό αεροσκάφος, όπως το KF-21 Boramae, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Διοίκηση Προγραμμάτων Αμυντικών Προμηθειών του Υπουργείου Άμυνας της Νότιας Κορέας (DAPA).

 

Ειδικότερα, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024 αναμένεται η υπογραφή συμφωνίας με την κατασκευάστρια εταιρεία Korea Aerospace Industries (KAI) για να «ανοίξει ο δρόμος» της παραγωγής συνολικά 120 μαχητικών αεροσκαφών, που θα αντικαταστήσουν τον στόλο παλαιών μαχητικών αεροσκαφών τύπου F-4 και F-5.

Ήδη, η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Άμυνας της Νότιας Κορέας έχει πραγματοποιήσει μια σειρά απαιτητικών δοκιμών στα έξι πρωτότυπα μαχητικά τύπου KF-21, οι οποίες θα συνεχιστούν και φέτος.

Να σημειωθεί πως έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς δοκιμαστικές πτήσεις αλλά και εκτοξεύσεις πυραύλων, ενώ έχουν ενσωματωθεί προηγμένες τεχνολογίες, όπως το εγχώριας κατασκευής ραντάρ ενεργητικής ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA).

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα ανάπτυξης αξίας 6,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων ξεκίνησε το 2015, με την DAPA να αναλαμβάνει το 60% του κόστους, ενώ η Ινδονησία και η εταιρεία KAI ανέλαβαν από 20% αντίστοιχα.

Ωστόσο η Τζακάρτα δεν έχει καταφέρει να αποπληρώσει το δικό της μερίδιο και οι καθυστερημένες πληρωμές έχουν δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα, που ενδεχομένως θέσει σε κίνδυνο το σύν9ολο του αναπτυξιακού προγράμματος.

Για αυτό είναι σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο χωρών για την κατάρτιση ενός καινούργιου σχεδίου αποπληρωμής από την πλευρά της Ινδονησίας.

 

 ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...