ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

12 Ιανουαρίου 2022

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΜΑΛΘΑΚΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

 

 

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ


ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΣΤΙΣ 7/7/2019, ΕΦΥΓΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΠΕΘΑΝΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 60 ΕΤΩΝ Ο ΒΛΑΣΗΣ ΡΑΣΣΙΑΣ.


ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΝΙΑ.

 

Οι Έλληνες στο θρήσκευμα πρέπει να ενσωματώσουν ανταγωνιστικές, ηγεμονικές, και συγκρουσιακές αντιλήψεις, αν θέλουν να επιβιώσουν


Ιφικράτης Αμυράς



ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΑΝΑΒΙΩΣΗ  ΤΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ

Ένα από τα πολλά εγκλήματα που διέπραξαν οι διάφορες "ελληνοκεντρικές" οργανώσεις, οι οποίες εμφανίστηκαν στα τέλη του 20ου χριστιανικού αιώνος, ήταν να κατασκευάσουν έναν μαλθακό και ειρηνικό Ελληνισμό, που ταίριαζε απολύτως στην δική τους διεφθαρμένη ψυχοσύνθεση.

Έναν άχρωμο και άοσμο Ελληνισμό με περιπάτους, συμπόσια, αμπελοφιλοσοφίες, εκδρομές και άνευρα μνημόσυνα. Έναν ηττοπαθή και εσωστρεφή Ελληνισμό, που στα δικά τους μάτια εκπροσωπούσε την αυθεντική συλλογική ταυτότητα των (ηττημένων) Ελλήνων.

Σε αρκετές περιπτώσεις εύρισκαν ιδεολογικά ερείσματα από περιόδους παρακμής του Ελληνισμού, κυρίως την περίοδο της ρωμαιοκρατίας, για να δικαιολογήσουν την αποχαύνωσή τους, και κυρίως την ισόβια υποταγή τους στην ρωμιοσύνη.
 
 



Ουδέποτε κατέθεσαν ανταγωνιστικά πολιτικά προτάγματα, ουδέποτε απαίτησαν και ουδέποτε αγωνίστηκαν για να οικοδομηθούν ξεχωριστά δικαστήρια, ξεχωριστοί βρεφονηπιακοί σταθμοί και σχολεία, ξεχωριστά νοσοκομεία, μμε, τράπεζες, που να διαφυλάσσουν και να αναδεικνύουν την ξεχωριστή ταυτότητα των Ελλήνων, στο θρησκευτικό, πολιτισμικό, οικονομικό, δημογραφικό, επικοινωνιακό, εκπαιδευτικό, δικαστικό πεδίο. Κάτι που οι μονοθεϊστές το κάνουν συνεχώς, ιδίως οι σημερινοί ισλαμιστές.

Το μόνο που δίδασκαν στους οπαδούς τους, ήταν ο κλαυθμηρισμός, η ηττοπάθεια, και τα χαμένα μεγαλεία.

Γι΄αυτό ουδέποτε απεδέχθησαν στις τάξεις των ανταγωνιστικές και συγκρουσιακές θεωρίες.

Ουδέποτε απεδέχθησαν την έννοια του θρησκευτικού ανταγωνισμού. Τους άρεσε και τους βόλευε μία εξωραϊσμένη αντίληψη περί Αρχαίος Ελλάδος όπου δεν υφίστανται θρησκευτικοί πόλεμοι με αλλοεθνείς. "Στον Ελληνισμό δεν υπάρχουν δόγματα και θρησκευτικοί πόλεμοι όπως στο ισλάμ και στον χριστιανισμό", είναι η μόνιμη επωδός τους.

Οπότε έλυσαν δια παντός το πρόβλημα επιβιώσεως του Ελληνισμού έναντι των αβρααμικών αιρέσεων, με την περίφημη "στρατηγική" του Καραγκιόζη: "θα με δείρει, θα κουραστεί, θα ιδρώσει, θα αρρωστήσει, και στο τέλος θα πεθάνει".

Προφανώς για να συγκαλύψουν την άρνησή τους να συγκρουστούν με τις σύγχρονες μονοθεϊστικές αιρέσεις, κατασκεύασαν έναν στατικό και παράλυτο Ελληνισμό. Αφού στα προχριστιανικά χρόνια ο Ελληνισμός δεν διεξήγαγε θρησκευτικούς πολέμους, άρα εσαεί απαγορεύεται να διεξάγει θρησκευτικούς πολέμους.

Προκειμένου να ενσταλάξουν στους οπαδούς των την ηττοπάθεια, απωθούν κάθε έννοια συγκρούσεως και ανταγωνισμού. Για τους "ελληνοκεντρικούς" καραγκιόζηδες "εθνικούς" δεν υφίσταται η έννοια του πχ πολιτισμικού ανταγωνισμού, και των πχ δημογραφικών συγκρούσεων. Διότι κάτι τέτοιο τάχα είναι ναζιστικό, και οδηγεί σε εθνοκαθάρσεις κλπ, κλπ.

Και σύμφωνα με την αρρωστημένη τους αντίληψη, δεν θα πρέπει να υφίσταται ούτε δημογραφικός ανταγωνισμός μεταξύ εθνοτήτων, ούτε πολιτικός, ούτε στρατιωτικός, ούτε οικονομικός, άρα ούτε θρησκευτικός. Και αν συμβαίνει, κακώς συμβαίνει. Και κάτι τέτοιο δεν συνάδει με τον ουτοπικό Ελληνισμό που έχουν κατασκευάσει στο μυαλό τους.

Οπότε έννοιες όπως δημογραφική μηχανική, αναπαραγωγική απομόνωση, αναπαραγωγικός ανταγωνισμός, εξελικτική ανταγωνιστική αναπαραγωγή, δεν εμφανίζονται στον εννοιολογικό τους ορίζοντα, διότι κάτι τέτοιο θα τους προκαλούσε κλονισμό, ίσως και ορισμένες θρομβώσεις στα σκουριασμένα τους μυαλά. (ethnic competitive reproduction, evolutionary competitive breeding, reproductive isolation, reproductive competition)

Από την στιγμή που δεν υπάρχει γι' αυτούς και ούτε επιτρέπεται να υπάρξει θρησκευτικός ανταγωνισμός στον οποίο η Ελληνική Θρησκεία οφείλει να μάχεται για την επιβίωση τής, τότε γιατί να δεχθούν τον δημογραφικό ανταγωνισμό προκειμένου να επιβιώσει βιολογικώς ο Ελληνικός Λαός;

Και κατ' επέκταση γιατί να υπάρχουν πολιτισμικές συγκρούσεις, για τις οποίες ο Ελληνισμός οφείλει να προετοιμάζεται; Δεν είναι καλύτερα να περιορίζεται σε συμπόσια, εκδρομές, και μνημόσυνα για την Αρχαία Ελλάδα;

Οι "ελληνοκεντρικές" οργανώσεις κατάφεραν να μην πάρουν ανοικτή θέση ούτε για το εθνικό νόμισμα. Γιατί να εμπλακούν σε νομισματικούς πολέμους; Αφού με ένα συμπόσιο, μερικούς ύμνους, και ένα "ευοί ευάν", επιλύουν όλα τα προβλήματα, σπρώχνοντάς τα κάτω από το χαλί.

Συγκρίνοντας λανθασμένως και εσκεμμένως διαφορετικές εποχές όπου ο Ελληνισμός ήταν κυρίαρχος με εποχές που είναι υπόδουλος, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι συγκρούσεις, οι ανταγωνισμοί, και οι πόλεμοι, είναι αποκλειστικό γνώρισμα των αβρααμικών αιρέσεων. Έτσι εκλογίκευσαν τον συλλογικό ραγιαδισμό με αρχαιοελληνικό προσωπείο.

Την ίδια στιγμή έχουν το θράσος να κατηγορούν τους παπάδες για την στάση τους το 1821, λες και αυτοί σήμερα κρατούν καλύτερη στάση.

Οι διάφορες οργανώσεις των ηττοπαθών "εθνικών" δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν ποτέ ότι ο Ελληνισμός οφείλει να είναι εμπόλεμος, ανταγωνιστικός, συγκρουσιακός, επαναστατικός, διεκδικητικός, ανατρεπτικός, εκδικητικός, διότι αλλιώς θα έπρεπε να ανακοινώσουν την αυτοδιάλυσή τους.

Εν τούτοις οι Έλληνες στο θρήσκευμα, στην φυλή, στην συνείδηση, στο αξιακό σύστημα, αν θέλουν να επιβιώσουν, πρέπει να ενσωματώσουν στο πολιτικό τους dna ανταγωνιστικές, συγκρουσιακές, αναθεωρητικές, και επαναστατικές ιδέες.

Λείπει η επαναστατική κουλτούρα από τον σύγχρονο Έλληνα στο θρήσκευμα. Τον έχει διαφθείρει ο ραγιαδισμός των "εθνικών". Με αποτέλεσμα να μην ξέρει πώς να ανταγωνιστεί πολιτικώς, οικονομικώς, θρησκευτικώς, δημογραφικώς, κλπ, τους εχθρούς του, και κατ' επέκταση να μην διαθέτει συνειρμικές αποθήκες απ' όπου να αντλεί ψυχικό υλικό για να επιβιώσει. Ούτε διαθέτει θεσμούς και ιδρύματα τα οποία θα συμβάλλουν στην Ελληνική Συνέχεια.

Για τα δεινά των συγχρόνων Ελλήνων στο θρήσκευμα, δεν φταίνε τόσο οι μονοθεϊστές, όσο οι εθνοκτόνες και αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές που διαφημίζουν οι "ελληνοκεντρικές" οργανώσεις.

Ιφικράτης Αμυράς












ΓΙΑΤΙ  ΟΙ  ΠΡΟΓΟΝΟΙ  ΜΑΣ  ΕΧΑΣΑΝ  ΤΗΝ  ΜΑΧΗ  ΤΗΣ  ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ  ΜΑΖΙ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΘΡΗΣΚΕΙΑ  ΤΟΥΣ;   




Οι  υπερήφανοι  φιλοσοφημένοι  Έλληνες  καθήμενοι  με αξιοπρέπεια  στις  φιλοσοφικές  τους  σχολές,  προσπαθούσαν  να  προσελκύσουν  τους  λίγους  και  εκλεκτούς  φιλομαθείς  στον  κόσμο  της  επιστήμης.   Οι  Έλληνες  έψαχναν  τους  λιγοστούς  άξιους  για  να  τους  ανεβάσουν  στην  κορυφή  της  απαιτητικής  γνώσης.  Ήταν  παραδομένοι  στην  παντοειδή  έρευνα,   στην  χαραυγή  των  επιστημών,  στην κατανόηση  της  φύσης  και  των  μυστικών  του  σύμπαντος,  στην  δημιουργία  των  τεχνών.  Ο  Σέξτος  Εμπειρικός  στο  έργο  του  «Προς  αστρολόγους»  σχολιάζει  όλη την  ανατολίτικη  δεισιδαιμονία.  Περιγράφοντας  τους  ισχυρισμούς  των  σημιτών  για  την  αστρολογία,  τα  θαύματα,  τις προβλέψεις  των  σεισμών,   των  λοιμών  και  των  καταποντισμών,  γράφει  ο  Έλληνας  σοφός αγανακτισμένος:  «όλα  αυτά  και  τα  παρόμοια  γέλωτος  μάλλον  παρά  σπουδής  άξια  είναι». 

Οι  καιροί  όμως  είχαν  αλλάξει.  Μία  θρησκευτική  θύελλα  φούντωνε  πάνω  στον  Ελληνικό  κόσμο  και  απειλούσε  να  βουλιάξει  το  σκάφος  του  Ελληνισμού  μαζί  με  όλους   τους σοφούς,  τις  βιβλιοθήκες,  τις  σχολές  και  τα  εργαστήρια.

Από  τις  αρχές  του  1ου  μ.Χ.  αιώνα  ο  θρησκευτικός  λαϊκισμός  σάρωνε  κυριολεκτικά  την  Μεσόγειο  διαλαλώντας  τους  ιουδαϊκούς  μύθους  και  κερδίζοντας  σαρωτικά  τους  λαϊκούς  πόθους.  Μία  οργανωμένη  σαγηνευτική  θύελλα  μάζευε  σωρευτικά  τις  απαίδευτες  ψυχές.  Ο  αδαής  λαός  με  σκοτεινές  γιαφκικές  φοβέρες  και  ελπιδολάγνους  μεταθανάτιους  δελεασμούς,  τυφλωμένος  μαζικά  από  το  «φως»  των  «αποστόλων»,  που  πουλούσαν  «σωτηρία»  και  «ελπίδα»  βάδιζε  αργά  αλλά  σταθερά  στην  παράλυση  από  το  «εξ  ιουδαίας  δηλητήριον».    

Το παιχνίδι  παιζόταν  έξω  στους  δρόμους,  εκεί  δινόταν  το  δράμα  της  λαϊκής  επικράτησης.  Οι  «απόστολοι»  ψάρευαν  τα  ευκολοθήρευτα  αδαή  και  απαίδευτα  ψάρια  σε  μεγάλους  αριθμούς.  Οι  Έλληνες  όμως  προσπερνούσαν  με  περιφρονητική  αδιαφορία  ή  σοβαροφανή  ουδετερότητα.  Δεν  μπορούσαν  να  καταλάβουν  ότι  η νέα  αυτή  εξ  ανατολών  θρησκεία  έδινε  ένα  ορκισμένο  και  μεθοδικό  αγώνα  απόλυτης  επικράτησης.  Ότι  αυτή  η  κοινωνική  απειλή  θα  εξάρθρωνε  στην  Μεσόγειο  εκ  βάθρων  όλα  τα  ήθη,  τα  έθιμα  και  τις  κοινωνικές  δομές  του  Ελληνικού  κόσμου.

ΓΙΑΤΙ   ΕΠΕΣΕ  ΕΤΣΙ  Ο  ΕΛΛΗΝΑΣ  ΓΙΓΑΝΤΑΣ;

Ο  Ελληνισμός  αδράνησε,  δεν  αντέδρασε  στην  εισβολή  του  ιουδαϊκού χριστιανισμού,  λόγω  της  πανάρχαιας  εθιμικής  του ανεξιθρησκίας.    Το  Ελληνικό  πνεύμα  θεωρούσε αδιανόητη  την  εχθρική  συμπεριφορά  (την  μισαλλοδοξία)  κατά  της  πίστης  των  άλλων.  Δεν  κατάλαβε  ότι  η  νέα  ανατολίτικη   πίστη,  θα  γίνει  όπλο  επικράτησης  και  μεθοδικής  εξόντωσης  του  δικού  του  τρόπου  ζωής.

Δεν  κατάλαβε  ότι  οι  κοινωνικές  μάχες  κερδίζονται  ή  χάνονται  σε  επίπεδο  λαϊκής  αποδοχής.  Έτσι  παρέδωσε  μαζικά  τους  αγράμματους  (τα  ψάρια  των  γαλιλαίων  ψαράδων)  στα  επιδέξια  χέρια  των  ιουδαίων  μάγων.  Ο  ιουδαιοχριστιανισμός  με  φαρισαϊκή  μαεστρία  μετέτρεψε  την  «θεολογία»  του  σε  πολυπρόσωπη  πολιτική  τέχνη.  Νάρκωσε  μεθοδικά  κάθε  λαϊκή  αντίδραση.  Στους  απλοϊκούς  μεσόγειους  εμφάνισε το  προσωπείο  της  αγαθής  αγάπης.  Στους  πονεμένους  υποσχέθηκε  συμπόνια,  στους  αδικημένους  εκδίκηση  και  στους  φοβισμένους  τον  προστασία.  Κουνώντας  ασταμάτητα  στα  λαϊκά  μάτια  και  αυτιά  το  δώρο  της  αιώνιας  ζωής  που  υποσχόταν,  κατάφερνε  να  φανατίζει  την  ψυχή  των  λαϊκών  στρωμάτων. 

Στο  φαινόμενο  που  λέγεται  «πίστη»  υπάρχει  μία  πνευματική  ασθένεια.   Οι  «πιστοί»       αποτελούνται   από  ανθρώπους  που  ποτέ  δεν  έχουν  το  κουράγιο  για  σοβαρή  αμφισβήτηση  σε  όσα  τους  μαθαίνουν  να  πιστεύουν.  Όσοι διαβάζουν  τα  βιβλία  της  πίστης  τους,  το  κάνουν  μόνο   λατρευτικά.  Είναι  μελετημένο  επιστημονικά  ότι  η  συντριπτική  πλειοψηφία  των  πιστών  ποτέ  δεν  διάβασε  τα  κείμενα  της  «πίστης»  τους.  Μερικοί  μελετηροί  «πιστοί»  μαθαίνουν  μόνο  μερικά  αποσπάσματα  π.χ.  των  εβραϊκών  γραφών,  παπαγαλίζουν  συγκεκριμένα  υπερασπιστικά  εδάφια  της πίστης τους  και  σχεδόν  κανένας  δεν  διαθέτει  πληρέστερη  επίγνωση  των  γραφών.


ΓΙΑΤΙ  Ο  ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ  ΝΑΡΚΩΘΗΚΕ  ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ  ΣΤΟ  ΕΞ  ΙΟΥΔΑΙΑΣ  ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ;   

Οι  Έλληνες  έγραψαν  κυριολεκτικά  εκατομμύρια  βιβλία  και  νικήθηκαν από  40-50  βιβλιαράκια  ιουδαϊκής  «σοφίας»,  που  προς  μεγάλη  έκπληξη  και  απερίγραπτη  χαρά  κάποιων,  ποτέ  δεν  διαβάστηκαν  ερευνητικά. 

 Τι  πήγε  τόσο  στραβά;  Τι  δεν  έγινε  σωστά  από  την  μεριά  των  Ελλήνων;  Γιατί  παρέδωσαν  το  βαρύ  άρμα  του  πολιτισμού  στους  βάρβαρους  χαλδαίους  μάγους;  Γιατί  οι Έλληνες  διανοητές  δεν  απάντησαν  στους  ισχυρισμούς  της  νεοϊουδαϊκής  θρησκείας  με  έρευνα  βάθους  και  συστηματική  αναγωγή  στις  πηγές;  Γιατί  δεν  σάρωσαν  ερευνητικά  μία  προς  μία  προσεχτικά  όλες  τις  προσωπικότητες  της  παλαιάς  και  καινής  διαθήκης;  Το  σωτηριο-αγαπητικό  άλλοθι  της  ολιγομελούς  ομάδας  των  εξελληνισμένων   ιουδαίων  επισκόπων,  που   σταθερά  προΐσταντο  στην  εφαρμογή  των  αβρααμικών  παλαιοδιαθηκικών  όρκων,  δεν  ξεσκεπάστηκε  ποτέ.  Οι  πρόγονοί  μας  δεν  κατενόησαν   ότι  ο  χριστιανισμός  ήταν  ο  Δούρειος  Ίππος  του  ιουδαϊσμού.  Ο  καθαρόαιμος  ιουδαϊσμός  είχε  σκληρές  φυλετικές  δομές.  Ποτέ  δεν  θα  μπορούσε  να  λειτουργήσει  ως  Μεσογειακή  θρησκευτική  πραμάτεια.*  Η  διπλή  όψη  του   χριστιανισμού  ποτέ  δεν  έγινε  αντικείμενο  συστηματικής  έρευνας.  Οι  Έλληνες  στοχαστές  δεν  έστρεψαν,  για αδιευκρίνιστους  λόγους,  το  πανίσχυρο  αναλυτικό τους  κάτοπτρο  στις  καταβολές  και  στα  αδύνατα  σημεία  της  αβρααμογενούς  θρησκείας.  Όλοι  μπορούσαν  να  κρίνουν  και  να  κατακρίνουν  τα  πολιτισμικά  προϊόντα  των  Ελλήνων.  Οι  Έλληνες  όμως,  δεν  καταδέχθηκαν  να  ρίξουν  ούτε  μία  ματιά  στα  δήθεν  πολιτισμικά  μεγαθήρια  των  αντιπάλων  τους.

           *ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  «Οι  πρόγονοί  μας  δεν  κατενόησαν   ότι  ο  χριστιανισμός  ήταν  ο  Δούρειος Ίππος  του  ιουδαϊσμού.  Ο  καθαρόαιμος  ιουδαϊσμός  είχε  σκληρές   φυλετικές  δομές.  Ποτέ  δεν  θα  μπορούσε  να  λειτουργήσει  ως  Μεσογειακή  θρησκευτική  πραμάτεια». 

Ακριβώς το ίδιο  ομολογεί σήμερα  στο  Ισραήλ  ο  ιουδαίος  Βλαδίμηρος Μίνκοβ

Άρθρο του VLADIMIR MINKOV, 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016, Jerusalem post: «The jews should celebrate Christmas as a Torah victory over paganism». «Οι Εβραίοι πρέπει να γιορτάζουν τα Χριστούγεννα ως νίκη της Τορά ενάντια στον παγανισμό». https://www.jpost.com/blogs/intellectual-judaism/the-jews-should-celebrate-christmas-as-a-torah-victory-over-paganism-476358

«Επειδή απαγορεύεται στους Εβραίους να προσηλυτίζουν στον ιουδαϊσμό αυτούς που γενετικά δεν ανήκουν στην εβραϊκή φυλή, ο μόνος τρόπος να ακολουθήσουν οι μη Εβραίοι (οι γκοΐμ) την Τορά ήταν η δημιουργία μιας νέας θρησκείας, κατευθυνόμενης από την Τορά. Και ο ραββίνος Γιόσουα, που έγινε Ιησούς Χριστός στα μυαλά των τότε παγανιστών, έκανε ακριβώς αυτό, επομένως εμείς οι Εβραίοι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για τις προσπάθειες του να εκπληρώσει την εβραϊκή αποστολή του Μεσσία». 


Οι  Έλληνες  έγραψαν  κυριολεκτικά  εκατομμύρια  βιβλία  και  νικήθηκαν από  40-50  βιβλιαράκια  ιουδαϊκής  «σοφίας»,  που  προς  μεγάλη  έκπληξη  και  απερίγραπτη  χαρά  κάποιων,  ποτέ  δεν  διαβάστηκαν  ερευνητικά.  
 Αν  μόνο  δέκα  εξ  αυτών,  δηλαδή  η  Πεντάτευχος,  ο  Ιησούς  του  Ναυή,  οι  Κριταί  και  οι  τρεις μεγάλοι  προφήτες  Ησαΐας,  Ιερεμίας  και  Ιεζεκιήλ,  δηλαδή  ένα  πραγματικό  σύνολο  από  350  σελίδες,  περνούσαν  από  εξονυχιστικό  Οδυσσειακό  έλεγχο,  η  δυσοσμία  της  αναβλύζουσας  κακότητας  και  η  μαγική  δηλητηριολογία  της  Παλαιάς  Διαθήκης  θα  χαλούσε  οπωσδήποτε   την  ειδυλλιακή  συνεύρεση  των  μάγων  με  τις  λαϊκές  προσδοκίες.
 Αν  λοιπόν  οι  πνευματικοί  υπερασπιστές  του  Ελληνισμού,  καταλάβαιναν  τις  ιστορικές  τους  ευθύνες  και  αποφάσιζαν,  ως  όφειλαν,  να  διεισδύσουν  στην  oλοφάνερη  κακία  της  νέας  θρησκείας, θα  μπορούσαν  να  δημιουργήσουν  μία  καθ’ όλα  νόμιμη  σχολή   αναλυτικής  κριτικής  μελέτης  των  βιβλικών  κειμένων.
Χωρίζοντας  τα  κείμενα  της  παλαιάς  διαθήκης  σε  10 διαφορετικούς  ομίλους  μελέτης,  κάθε  όμιλος  μελέτης  θα  είχε  αντικείμενο  κριτικής  έρευνας  μόνο  85  σελίδες. 
 Σύντομα  και  με  την  πλέον  επιφανειακή  κριτική  διάθεση  δεν  θα  έμενε  τίποτε  κρυφό  από   τις  κατάμαυρες  αυτές  συνταγές  δαιμονοποίησης  της  ιστορίας  του  κόσμου.  Σε  λίγο  θα γνώριζαν  όλες  τις  αδυναμίες  των  εβραϊκών  κειμένων  και  θα  απαντούσαν  ως  ίσος  προς  ίσον  στους  μεθοδικούς  σπιλωτές  του  Ελληνισμού.
Ένα  ολιγομελές, οργανωμένο  αντεπιθετικό  ιερατείο  πολιτισμού  θα  μπορούσε  να  αποτρέψει  τότε  την πολιτισμική μας  γενοκτονία.  Θα  μπορούσε  με  κάθε  λεπτομέρεια  να  προσωπογραφήσει  τους  βασικούς  γενέθλιους  αστέρες  της  νέας  θρησκείας:  Νώε,  Αβραάμ,  Λωτ,  Ιωσήφ,  Μωυσής,  Ιησούς  του  Ναυή,  Σαμψών,  Γεδεών  κλπ. 
 Φαντάζεστε  τι  θα συνέβαινε  αν  ο  Αθηναίος  Κέλσος  δημιουργούσε  τότε  ένα  κέντρο  μελέτης  της  παλαιάς  διαθήκης;  Πόσα  ιστορικά  δεδομένα  θα  έμπαιναν  σε  διαφορετική  τροχιά  εξέλιξης,  μόνο  με  μία  τέτοια  επισταμένη  έρευνα  στα  πρωτο-αρχεία  της αβρααμικής  θρησκείας.
 Τρελαίνεται  πραγματικά  κανείς  στην  σκέψη  ότι  η  συστηματική  μελέτη  μιας  ολιγομελούς  ομάδος  σοφών  Ελλήνων,  στα  αρχεία  της  παλαιάς  διαθήκης, θα  μπορούσε  να  ανατρέψει  άρδην  τον  ρουν  της  ιστορίας.
 Τρελαίνεται  κανείς στην  σκέψη  ότι  κάτι  τόσο  απλό,  θα  μπορούσε  να μεταφέρει  τον  πόλεμο  στην  έδρα  των  αντιπάλων,  στην  έδρα  των  ορκισμένων  εχθρών  του  Ελληνισμού  και  από  επιτιθέμενους  συκοφάντες  να  τους  μεταβάλει  σε  ασήμαντους  αμυνόμενους,  ανεπαρκείς  υπερασπιστές  μιας  χονδροειδούς  κακότητας.
Ας  υπήρχε,  έστω  και  μία  μικρή,  οργανωμένη  αντεπιθετική  ομάδα,  από  μια  οποιαδήποτε  πανεπιστημιακή  σχολή,  από  ένα  ασκληπιείο,  από  ένα  ισχυρό  οικονομικά  μαντείο,  από  ένα  βουλευτήριο,  μία  βιβλιοθήκη,  μία  πλούσια  πατριωτική  οικογένεια,  μία  συντεχνιακή  κοινότητα,  μία  οποιαδήποτε  πνευματική,  ιερατική  ή  στρατιωτική  οικογένεια,  ένα  οποιοδήποτε  αυτόκλητο  υπερασπιστικό  κέντρο  του  Ελληνισμού.  Μετά  από  επισταμένη  έρευνα  θα  δημοσιοποιούσε  τις  ατελείωτες,  κυριολεκτικά  φρικτές  παλαιοδιαθηκικές  λεπτομέρειες,  θα  προκαλούσε  ισχυρή  κρίση  ταυτότητας  στον  γιαφκικό  νεοϊουδαϊσμό  καθώς  και  απολογητικό  πανικό  στις  τάξεις  των  επίδοξων  εθνοδιαμελιστών  και  σταδιακά  θα  συγκρατούσε  τουλάχιστον  τις  εξελίξεις.  Ξεσκεπάζοντας  και  δημοσιοποιώντας  όλα  τα  απίστευτα  αίσχη  της  παλαιάς  διαθήκης,  θα  αποκάλυπταν  ότι  κάτω  από  το  χαμογελαστό  προσωπείο  του  αβρααμογενούς  ιουδαιοχριστιανισμού,  κρύβεται  ένα  κατασχετικό  και  πολιτισμοκτόνο  ιερατείο,  με  καταβολές  από  τους  αρχαίους  απατεώνες  χαλδαίους  μάγους.
 Είναι  σύμπτωση  ότι  οι  κορυφές  του  κόσμου  σήμερα  είναι  κατειλημμένες  από  τους  εκλεκτούς  απογόνους  του  πατριάρχη – μάγου  Αβραάμ;
Μία  τέτοια  πρωτοβουλία  θα  άφηνε  τα  βαθιά  υπερασπιστικά  της  ίχνη  στο  διάβα  της  ιστορίας  και  ίσως  μέχρι  σήμερα,  οι  διαχρονικοί  τους  εκπρόσωποι  να  ζούσαν  δοξασμένοι  ανάμεσά  μας.       








ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

1 σχόλιο:

  1. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ από το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
    26 Δεκεμβρίου 2021.•
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΗΛΙΑ ΜΟΣΙΑΛΟ
    Ανακοίνωση 405/ 26.12."2021"
    Αν κάποιοι σε αυτήν την χώρα, δεν δικαιούνται να ομιλούν για «σεβασμό στην θρησκεία του άλλου», είναι οι εκπρόσωποι της ελληνόφωνης ορθοδοξίας.
    Και όμως ο εσμός των ρασοφόρων που απομυζά το δημόσιο ταμείο ξύπνησε και πάλι απότομα από τον μεσαιωνικό του λήθαργο και εξέδωσε ανακοίνωση για ένα σατιρικό σκίτσο που ανάρτησε ο κ. Ηλίας Μόσιαλος. Πρόκειται για ένα σκίτσο το οποίο κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο και απεικονίζει την Μαρία να βρίσκεται πάνω σε ένα γαϊδούρι και να ρωτάει τον Ιωσήφ "Γιατί δεν φοράς μάσκα;" Ο Ιωσήφ απαντά "Δεν πιστεύω στον κορωνοϊό" και η Μαρία ανταπαντά "Ότι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως ε; Αμάσητο το κατάπιες".
    Ενώ η ύπαρξη και η αναπαραγωγή του συγκεκριμένου σκίτσου στο διαδίκτυο ήταν γνωστή εδώ και μήνες, η ανάρτησή του από τον κ. Ηλία Μόσιαλο προκάλεσε μείζον θέμα και μεγάλη αντίδραση από την εκκλησία για λόγους προφανείς: Ο κ. Μόσιαλος είναι Ιατρός, πρώην υπουργός και εν ενεργεία καθηγητής Πολιτικής της Υγείας στο Πανεπιστήμιο London School of Economics.
    Η αδηφάγα ορθόδοξη ακρίδα, που καταπίνει ανεξέλεγκτα ευρωπαϊκά και ελληνικά κονδύλια, προφανώς και δεν δικαιούται να ομιλεί για θρησκευτικό σεβασμό, όταν η ίδια πρωτοστατεί στην βεβήλωση των Ελληνικών Ιερών και στην καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας των Ελλήνων Εθνικών και της μακραίωνης Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας. Όταν πραγματοποιεί ορθόδοξες «ιερολογήσεις» μέσα στα καταπατημένα και κατεστραμμένα Ελληνικά Ιερά σε ολόκληρη την χώρα, όπως για παράδειγμα συμβαίνει κάθε χρόνο στο Ασκληπιείο κάτω από την Ακρόπολη των Αθηνών. Ή όπως συμβαίνει κάθε χρόνο στον Άρειο Πάγο όπου «δοξολογείται» ο μισάνθρωπος και μισέλληνας Σαούλ ή όπως συμβαίνει στο Ολυμπιείο όπου ο ελληνισμός βεβηλώνεται από τα λείψανα ενός θεομανούς ορθόδοξου μάρτυρα.
    Η ορθόδοξη μάστιγα του δημόσιου ταμείου, την στιγμή που υπολειτουργούν τόσο η εκπαίδευση, όσο και η δημόσια υγεία, δεν δικαιούται να εκφέρει άποψη για ιατρικά θέματα. Ήδη με την εναντίωσή της στην επιστήμη και στον ορθολογισμό, έχει αποστείλει αρκετούς αφελείς ρωμιούς, δια των «πνευματικών συμβουλών της» για τον μη εμβολιασμό τους, στον άλλο κόσμο, για να περιμένουν στο επέκεινα την «σωτηρία».
    Ο ορθόδοξος συρφετός δεν δικαιούται να ομιλεί περί «βλασφημίας» μέσω της σάτιρας, καθώς μετατρέπει ένα πολιτικό κεκτημένο, αυτό της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, σε θρησκευτικό παράπτωμα, ζητώντας επιτακτικά να αντιμετωπίζεται η σάτιρα και η κριτική μόνο ως συμβατή ή όχι με τα θρησκευτικά τους κριτήρια και όχι ως αυτομάτως απορρέουσα από το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της πολιτικής ελευθερίας. Μόνο που με την ίδια ακριβώς αιτιολόγηση, δηλαδή θρησκευτική κρίση ενός κοσμικού, επιστημονικού ή πολιτικού ζητήματος, έδρασε και η «ιερά εξέταση» τόσο στην δυτική όσο και στην ανατολική εκδοχή της.
    Η σάτιρα και η κριτική δεν συνιστούν κίνδυνο για τις πολιτικές ελευθερίες, αλλά αντιθέτως αυτές αποτελούν θεμελιώδη συστατικά στοιχεία μιας ευνομούμενης πολιτείας και χρήζουν της προστασίας της.
    Ο κίνδυνος για την Ελευθερία, την Δημοκρατία και το Έθνος μας, προέρχεται από αυτούς που διαχρονικά θέλουν τον άνθρωπο υποταγμένο, θεωρούν την Δημοκρατία «πολίτευμα του διαβόλου» και τα Έθνη ιδιαιτερότητες προς εξόντωση.
    Ο κίνδυνος για την Ελευθερία προέρχεται από τον σκοταδισμό και την μισαλλοδοξία που διαχέει το ορθόδοξο κήρυγμα περί «θρησκευτικής πολιτικής ορθότητας» δηλητηριάζοντας την κοινωνία.
    Κρείττον του λαλείν το σιγάν, λοιπόν.
    Τιμή και Μνήμη σε Θεούς και Προγόνους
    Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...