2. Η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΛΗ ΝΑΖΑΡΕΤ
3. ΟΙ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
4. ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ. ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΪΣΜΟΣ. A΄ ΜΕΡΟΣ
5. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΝΟΝ
6. ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΕΙ Η 22Α ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
7. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΙΩΝΙΣΜΟΣ.«ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ».
8. Η ΕΥΦΥΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
9. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΓΛΟΪΣΡΑΗΛΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
10. ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ; Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΡΕΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΒΡΑΙΑ ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΕ ΣΕ ΕΒΡΑΪΚΟ ΝΑΟ. ΠΑΝΟΣ ΒΙΓΛΑΡΗΣ: «ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΙΣΤΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣ».
11. 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΛΩΤ.
12. Η ΓΑΛΙΛΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
13. Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΦΕ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ"
ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΙΩΝΑΘΑΝ ΑΝΤΛΕΡ: «Ο ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΝΕΥΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΤΟ 280 Π.Χ. ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ».
Γέννηση: Gamla
Απεβίωσε: 52 μ.Χ., Ιερουσαλήμ, Παλαιστίνη
Γονείς: Σιμεόν Μπέν Χίλλελ
Παιδιά: Simeon ben Gamliel, Abibon
Εγγόνια: Γκαμαλιέλ Β', Ίμα Σαλόμ
Παππούς/γιαγιά: Χιλλέλ ο Πρεσβύτερος
(Πρ. 5:34· 22: 3).
Ο Γαμαλιήλ, κατά γενική παραδοχή, ταυτίζεται με τον Γαμαλιήλ τον Πρεσβύτερο. Ο Γαμαλιήλ ο Πρεσβύτερος έχαιρε μεγάλης εκτίμησης και ήταν ο πρώτος στον οποίο αποδόθηκε ο τίτλος «Ραββάν». Αυτός ο τιμητικός τίτλος ήταν μεγαλύτερος και από τον τίτλο «Ραββί». Αναφερόμενο στον Γαμαλιήλ, το Μισνά (Σοτά 9:15) λέει: «Όταν πέθανε ο Ραββάν Γαμαλιήλ ο Πρεσβύτερος, η δόξα του Νόμου εξέλιπε και η αγνότητα και η αποχή χάθηκαν». (Μετάφραση, στην αγγλική, Χ. Ντάνμπι).
Ο Ιώσηπος βέβαια δεν ήταν απλά ένας εβραίος ιστορικός του καιρού εκείνου. Πριν τον ιουδαϊκό πόλεμο του 63 μ.Χ. διορίσθηκε από τον Ιουδαίο αρχιερέα Ανανία, διοικητής της Γαλιλαίας, με αποστολή να καταδιώξει τα ριζοσπαστικά ιουδαϊκά κινήματα της περιοχής. Μια από τις αντάρτικες ομάδες με τις οποίες ασχολήθηκε μέσα και γύρω από την λίμνη Τιβεριάδα διοικείτο από αρχισυμμορίτη ονομαζόμενο …Ιησού.
Στις 2 Αυγούστου η ορθόδοξη εκκλησία εορτάζει (μαζί με την ανακομιδή του λειψάνου του πρωτομάρτυρα Στεφάνου) και τον άγιο Αβελβούλ, υιού Γαμαλιήλ, Γαμαλιήλ Διδάσκαλος Παύλου.
Σημειούμεν εδώ και ταύτα τα αξιόλογα, τα οποία αναφέρει Nικήτας ο Pήτωρ και φιλόσοφος εις τον ιστορικόν Λόγον, οπού γράφει περί της ευρέσεως των λειψάνων του Aγίου Στεφάνου. Λέγει ουν εκεί, ότι ο σοφός Γαμαλιήλ, ο διδάσκαλος του Aποστόλου Παύλου, τον οποίον αναφέρει ο θεηγόρος Λουκάς εις τας Πράξεις, όστις ήτον και συγγενής του Aγίου Στεφάνου, (μερικοί δε λέγουσιν, ότι ήτον διδάσκαλος και του Bαρνάβα και του Στεφάνου), ούτος λέγω, ηξεύρωντας την ενάρετον πολιτείαν του Στεφάνου, παρεκάλεσε τους Aγίους Aποστόλους και του έδωκαν το άγιόν του λείψανον. Tούτο δε παίρνωντας ο Γαμαλιήλ, το έθαψεν εις το κοιμητήριον, οπού είχεν ετοιμασμένον διά λόγου του, εις το εδικόν του χωρίον, το οποίον ήτον μακράν από την Iερουσαλήμ έως είκοσι μίλια. Eπήγαν δε μαζί και οι Aπόστολοι και το ενταφίασαν.
Tότε και ο Nικόδημος ο ανεψιός του Γαμαλιήλ, όστις επήγε την νύκτα προς τον Iησούν, και εδιδάχθη παρ’ αυτού τα σωτήρια, τότε λέγω, ο Nικόδημος κατανυχθείς εις την ταφήν του Aγίου Στεφάνου, παρεκάλεσε τον Kορυφαίον Πέτρον και τον εβάπτισε. Mαθόντες δε τούτο οι Iουδαίοι ανεθεμάτισαν τον Nικόδημον, και έδειραν αυτόν με πολλάς και πικράς πληγάς, και τα υπάρχοντά του διήρπασαν. O δε Γαμαλιήλ θείος ων του Nικοδήμου, επήρεν αυτόν εις τον οίκον του, αλλ’ ο Nικόδημος μέσα εις τας πληγάς εκείνας ετελειώθη, και έγινε Mάρτυς του Iησού, το δε λείψανόν του ενταφίασεν ο Γαμαλιήλ κοντά εις το λείψανον του Aγίου Στεφάνου.
Mετά ταύτα δε και ο Γαμαλιήλ εβαπτίσθη. (Προσθέττει δε ο θείος Xρυσόστομος, Oμιλ. ιθ΄ εις τας Πράξεις, ότι ο Γαμαλιήλ επίστευσε προ του Παύλου. Iστορούσι δέ τινες, ότι εβαπτίσθη υπό Πέτρου και Iωάννου. Όρα εις την νεοτύπωτον Eκατονταετηρίδα.) Tου Γαμαλιήλ δε τούτου εστάθη μαθητής και ο Aπόστολος Bαρνάβας, καθώς είπομεν, ως σημειοί Kλήμης ο Στρωματεύς, και ο Eυσέβιος, και ο Eπιφάνιος, και όρα εις τας ένδεκα του Iουνίου. Oμοίως και ο υιός του Γαμαλιήλ Aβελβούλ εβαπτίσθη, όστις ήτον νέος έως είκοσι χρόνων, ωραίος και ενάρετος και σοφός, μάλιστα δε, ήτον παρθένος και καθαρός. Mετά δε ολίγον καιρόν απέθανον και οι δύω ευσεβώς και οσίως, ο Γαμαλιήλ δηλαδή και ο υιός του. Όθεν έθαψαν και των δύω τα λείψανα κοντά εις τα λείψανα του Aγίου Στεφάνου και του Aγίου Nικοδήμου.
Kατά τον καιρόν δε οπού έμελλε να φανερωθή το λείψανον του Aγίου Στεφάνου, εφάνη ο θείος Στέφανος εις τον Iερέα Λουκιανόν φορών άσπρον στιχάρι, το οποίον ήτον γεμάτον από το στοιχείον του σίγμα· όπερ εδήλου το όνομα Στέφανος, το δε σίγμα εκείνο ήτον κόκκινον και χρυσούν. Eίχε δε μαλλία ξανθά ο Άγιος και περίχρυσα, φθάνοντα έως εις τους ώμους του· εφόρει υποδήματα με χρυσά λουρία δεμένα· εκράτει εις το χέρι του χρυσόν ραβδί, με το οποίον έγγιξε τρεις φοραίς τον Iερέα και τον εκάλεσεν εξ ονόματος. Eίπε δε προς αυτόν, πού είναι τεθαμμένον το λείψανόν του. Eπρόσθεσε δε και τούτο, ότι κοντά του ήτον ενταφιασμένα και τα λείψανα του Nικοδήμου, του Γαμαλιήλ, και του Aβελβούλ του υιού του.
Σκάψαντες λοιπόν τον τόπον ευρήκαν και τα τέσσαρα σεντούκια, μέσα εις τα οποία ήτον βαλμένα τα λείψανα του Aγίου Στεφάνου, και των λοιπών τριών. Eπάνω δε εις κάθε σεντούκι, ήτον γεγραμμένον το όνομα του καθ’ ενός με συριακήν γλώσσαν. Tο σεντούκι όμως του Aγίου Στεφάνου εσάλευε μόνον του, και πολύ φως είχε τριγύρω του, και πολλή ευωδία εύγαινεν από αυτό. Έγινε δε και σεισμός φοβερός. Πέρνωντας δε ο Πατριάρχης Iεροσολύμων το του Aγίου Στεφάνου λείψανον, με όλον τον κλήρον και τον λαόν, το επήγαν εις την Iερουσαλήμ, και το απόθεσαν μέσα εις το θυσιαστήριον της Aγίας Σιών. Έλεγον δε οι ιδόντες το άγιον εκείνο λείψανον, ότι η πληγαίς οπού έγιναν από τα κτυπήματα των πετρών, έλαμπον ωσάν τα άστρα του ουρανού.
(Διαβάστε το άρθρο των "Αυτόχθονων Ελλήνων" της 18.10.2016: "Η ΓΑΛΙΛΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ" και τα άρθρα της 24.12.2016: "Η ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΟΛΗ ΝΑΖΑΡΕΤ).
ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΑΡΤΥΡΟΛΟΓΙΟ
ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑΣ
Τότε και ο Νικόδημος, ο ανεψιός του Γαμαλιήλ, ο οποίος επήγε νύκτα προς τον Ιησού, με κατάνυξη πήγε εις την ταφή του Αγίου Στεφάνου, παρεκάλεσε τον κορυφαίον Πέτρο και τον εμβάπτισε. Μαθόντες δε αυτό οι Ιουδαίοι αναθεμάτισαν τον Νικόδημο και τον έδειραν πολύ άσχημα, και του άρπαξαν και την περιουσία του με τα κτήματα Ο δε Γαμαλιήλ, θείος του Νικόδημου, παρέλαβε αυτόν εις την οικία του αλλά ο Νικόδημος από το πολύ και άγριο ξύλο που του έριξαν ετελείωσε την ζωή του, και έγινε μάρτυς του Ιησού, το δε λείψανων του ενταφίασε ο Γαμαλιήλ δίπλα από το λείψανο του Αγίου Στεφάνου.
Μετά ταύτα και ο Γαμαλιήλ εβαπτίσθει (ομιλία Χρυσοστόμου) από τον Πέτρο και τον Ιωάννη----Εις τας Πράξεις, ¨Ότι ο Γαμαλιήλ επίστευσε προ του Παύλου,. Του Γαμαλιήλ δε τούτου εχρημάτησε μαθητής και ο Απόστολος Βαρνάβας όπως μας βεβαιώνει ο Κλήμης ο Στρωματεύς, και ο Ευσέβιος και ο Επιφάνειος Ομοίως εβαπτίσθει και ο υιός του Γαμαλιήλ Αβελβούλ νέος εικοσαετής. Ωραίος και ενάρετος και σοφός, μάλιστα δε ήτο παρθένος και καθαρός.
Μετ’ ολίγον δε εκοιμήθησαν και οι δύο ευσεβώς και οσίως όπου έθαψαν και των δύο τα λείψανα, δίπλα από τα λείψανα του Αγίου Στεφάνου και του Νικόδημου. Κατά τον χρόνο που έμελλε να φανερωθεί το λείψανο του Αγίου Στεφάνου εφάνη εις τον Ιερέα Λουκιανό φορών λευκόν στιχάριον, πλήρες εκ του στοιχείου σίγμα εκείνο ΄ήτο ερυθρόν και χρυσούν.
Είχε δε την κόμην ξανθήν ο Άγιος και περίχρυσον πίπτουσαν μέχρι των ώμων, εφόρει υποδήματα με χρυσά λωρία περιδεδεμένα, εκράτει εις την χείρα χρυσούν ραβδίον, με το οποίον ήγγισε τρις τον Ιερέα, καλέσας αυτόν εξ’ ονόματος, είπε δε προς αυτόν που είναι τεθαμένον το λείψανον του, και προσέθεσε, ότι πλησίον αυτού ήσαν ενταφιασμένα και τα λείψανα του Νικοδήμου, του Γαμαλιήλ και του υιού του Αβελβούλ.
Έσκαψαν λοιπόν τον τάφο ευρικαν και τοις τέσσαρες θήκες που είχαν τεθεί τα λείψανα τους. Ήταν γραμμένα τα ονόματα τους εις την Συριακή γλώσσα. Η θήκη όμως του Αγίου Στεφάνου σάλευε μόνη της και πολύ φως έχυνε τριγύρω. Καθώς και πολλήν ευωδία Μύρου, και σεισμός φοβερός έγινε.
Λαβών δε ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων το του Αγίου Στεφάνου λείψανον, μεθ’ όλου του κλήρου και του λαού, έφερε αυτό εις την Ιερουσαλήμ και το απέθεσεν εντός του θυσιαστηρίου της Αγίας Σιών.
ΟΙ ΝΑΖΙΡΑΙΟΙ,
ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ ΓΑΜΑΛΙΗΛ.
ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΡΙΤΑΙ, "Ο ΣΑΜΨΩΝ, ΝΑΖΙΡ ΘΕΟΥ ΕΣΤΑΙ".
(Ευσέβιος, Ευαγγελικής αποδείξεως 7.2.48-50)
Αυτό που καταλαβαίνει κανείς από τα παραπάνω είναι ότι, ο Ευσέβιος, που ξέρει πολύ καλά τα εβραϊκά τα έχει μπερδέψει τελείως, αφού από τη μια κάνει πλήρη ανάλυση του «ναζέρ» και των «Ναζιραίων» και λέει ότι ο Ιησούς ήταν εκ του φυσικού του Ναζιραίος (χρισμένος) και μετά προσθέτει και την ανύπαρκτη Ναζαρά για να δικαιολογήσει προφανώς τις ανοησίες του Ματθαίου.
Ναζωραίος στα Εβραϊκά na • zir ( נָזִיר , n - z - r ), προφέρεται naw • zeer σημαίνει «ο αφιερωμένος». Αυτή η λέξη βασίζεται σε αποσπάσματα από την Γένεση και το Δευτερονόμιο. Ο Ναζωραίος ήταν ένα άτομο αφιερωμένο στο Θεό από τη γέννηση, όπως ο Σαμψών και ο Σαμουήλ, για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η λέξη nazur στην αραμαϊκή σχετίζεται με Nazir. Υπάρχουν αρκετές αναφορές στους Ναζιρίτες / Ναζηραίους στην Παλαιά Διαθήκη και στην Καινή Διαθήκη. Ένας Ναζωραίος ή Ναζιρίτης Nazarite ( נְזִיר ) ήταν ένας Ισραηλίτης, που είχε δώσει ειδικούς όρκους για αφοσίωση στο Γιαχβέ, σύμφωνα με τους οποίους ο ίδιος θα απείχε για μια καθορισμένη περίοδο του χρόνου από τη χρήση αλκοόλ, το κόψιμο των μαλλιών και το πλησίασμα σε πτώματα.
Στο τέλος αυτής της περιόδου θα έπρεπε να βυθίσει τον εαυτό του στο νερό.
Έτσι το βάπτισμα του Ιησού ( Ματθαίος 3:13 - 15 ) από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή, θα μπορούσε να είχε γίνει για να εκπληρώσει ο Ναζηραίος τον όρκο του.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ , ΤΟΜΟΣ Α’ , ΚΕΦΑΛΑΙΑ 1-8, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΧΑ Χριστιανική Ελπίς , Θεσσαλονίκη, 2008, σελίδες 400
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΗΣ» (!)
"Πατρίδα του Ιωάννη κατά μία παράδοση φέρεται η Χεβρών, κατ΄ άλλη όμως γνώμη φέρεται η πόλη Ιούττα.
Σύμφωνα με τον Ευαγγελιστή Λουκά ο Ιωάννης ήταν γιος του ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΙΕΡΕΑ Ζαχαρία (Λουκάς 1, 7) και της Ελισάβετ (Λουκάς 1, 5). ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ.
Οι γονείς του ανήκαν σε ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ οικογένειες.
(Δηλαδή σε οικογένειες του Ιουδαϊκού Σανχεντρίν ! ).
Ο Ιωάννης συνελήφθη στην κοιλία της Ελισάβετ έξι μήνες νωρίτερα από τον Ιησού, ενώ ήταν και ξάδελφός του, αφού Ελισάβετ και Θεοτόκος ήσαν ξαδέλφες.
ΛΟΥΚΑΣ Ι, 34-36
34 εἶπε δὲ Μαριὰμ πρὸς τὸν ἄγγελον· πῶς ἔσται μοι τοῦτο, ἐπεὶ ἄνδρα οὐ γινώσκω;
35 καὶ ἀποκριθεὶς ὁ ἄγγελος εἶπεν αὐτῇ· Πνεῦμα ῞Αγιον ἐπελεύσεται ἐπὶ σὲ καὶ δύναμις ὑψίστου ἐπισκιάσει σοι· διὸ καὶ τὸ γεννώμενον ἅγιον κληθήσεται υἱὸς Θεοῦ.
36 καὶ ἰδοὺ ᾿Ελισάβετ ἡ συγγενής σου καὶ αὐτὴ συνειληφυῖα υἱὸν ἐν γήρει αὐτῆς, καὶ οὗτος μὴν ἕκτος ἐστὶν αὐτῇ τῇ καλουμένῃ στείρᾳ·
Χαρακτηριστική σκηνή μέσα στις περιγραφές της Καινής Διαθήκης είναι η συνάντηση της εγκυμονούσας Ελισάβετ με την επίσης εγκυμονούσα Θεοτόκο, όπου ο Ιωάννης σκίρτησε από αγαλλίαση (Λουκάς 1, 44).
Ό Ιωσήφ ό Μνήστωρ ήτο πρώτος εξάδελφος της Θεοτόκου Μαρίας. Ή Ελισάβετ, ή μητέρα του Τιμίου Προδρόμου, ήτο πρώτη εξαδέλφη της Θεοτόκου Μαρίας. Ό Τίμιος Πρόδρομος ήτο δεύτερος εξάδελφος του Ιησού Χριστού, κατά το ανθρώπινο, με τον όποιον είχε εξ μήνες διαφορά ηλικίας. Ό Ιωάννης ό Θεολόγος ένομίζετο ανεψιός του Κυρίου, επειδή ό Κύριος ένομίζετο υιός του Ιωσήφ του Μνήστορος και αδελφός της κόρης του Ιωσήφ του Μνήστορος, της Σαλωμης, ή όποια ήτο ή μητέρα του άγιου Ιωάννου του Θεολόγου.
Ή άγια Ελισάβετ, όταν γέννησε τον Τίμιον Πρόδρομον, ήτο τουλάχιστον 90 ετών. Ή Θεοτόκος Μαρία, όταν γέννησε τον Χριστόν, ήτο 16 ετών. Άρα, ή άγια Ελισάβετ ήτο μεγαλύτερη της Θεοτόκου κατά τουλάχιστον 74 έτη. Αυτό σημαίνει, ότι ή άγια Άννα, κατά το γήρας αυτής, επίσης, γέννησε την Θεοτόκο, υπέρ τούς νόμους της φύσεως.
Και τούτο, διότι, αφού ή άγια Ελισάβετ ήτο ανεψιά της άγιας Αννης, και ήτο τουλάχιστον 74 ετών ηλικίας όταν έγεννήθη ή Θεοτόκος, έπεται, ότι, μάλλον, και ή άγια Άννα, ή θεία της, ήτο και αυτή πολύ μεγάλης ηλικίας, όταν γέννησε την Θεοτόκο. (Ή άγια Άννα πρέπει να ήτο τουλάχιστον 60 ετών ηλικίας, όταν γέννησε την Θεοτόκο).
Δηλαδή και ή Θεοτόκος, και ό Τίμιος Πρόδρομος, έγεννήθησαν από στείρες και γηραλέες μήτρες, υπέρ τούς νόμους της φύσεως, όντες καρποί προσευχής και ευδοκίας του Θεού.
Μέχρι τα 30 του χρόνια έζησε ζωή ασκητική στην έρημο, η οποία ήταν αφιερωμένη στην προσευχή και την πνευματική ολοκλήρωση. Περί της νεανικής ζωής του Ιωάννη και του ιδιωτικού του βίου καμία πληροφορία δεν υπάρχει εκτός της πολύ λιτής αναφοράς του ίδιου του Ευαγγελιστή ότι: "το παιδίον ηύξανε και εκραταιούτο πνεύματι και ήν εν ταις ερήμοις έως ημέρας αναδείξεως αυτού προς τον Ισραήλ" (Λουκάς 1,80). Με τη λέξη "ερήμοις" χαρακτηρίζονται τα διάφορα μέρη της ίδιας της ερήμου της Ιουδαίας οι οποίες έφεραν διάφορες επιμέρους ονομασίες. Στις ερήμους αυτές φαίνεται να κατέφυγε ο Ιωάννης, για προπαρασκευή του έργου του όπως παλαιότερα είχαν ομοίως καταφύγει ο Μωϋσής και ο προφήτης Ηλίας» Δύο από τους μαθητές του, μεταξύ των οποίων ήταν και ο Ανδρέας και ο Ιωάννης, αργότερα έγιναν μαθητές του Ιησού (Ιωάννης 1,35-41). Αναγνωρίζεται ως ό μεγαλύτερος των Προφητών όπως αναφέρεται στο Απολυτίκιο του".
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΤΟΥ ΤΑΛΜΟΥΔ
(ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΠΕΝ ΓΚΟΥΡΙΟΝ).
Ο Στέφανος, επονομαζόμενος και πρωτομάρτυρας, υπήρξε, σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη διάκονος και πρώτος μάρτυρας της Χριστιανικής εκκλησίας. Συγκαταλέγεται στους αγίους του Χριστιανισμού.
Στις Πράξεις των Αποστόλων (κεφ. 6-8), αναφέρεται πως κατηγορήθηκε από τους Ιουδαίους, ότι βλασφημούσε τον Μωυσή και τον Θεό. Ο Στέφανος απολογούμενος ενώπιον του συνεδρίου, προέβαλε επιχειρήματα υποστηρίζοντας ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν ο Μεσσίας, κάτι το οποίο εξόργισε τους απληροφόρητους φανατικούς Ιουδαίους οι οποίοι, αφού τον έβγαλαν έξω από την πόλη της Ιερουσαλήμ, τον λιθοβόλησαν. Ο φίλος και προστάτης του Γαμαλιήλ δεν πρόλαβε να δράσει.
Τα τμήματα του παζλ μπαίνουν σιγά σιγά το καθένα στην θέση τους.
7. ΟΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ
Ανάλογα περιστατικά προστασίας, φιλοξενίας και στημένης αντιπαλότητας περιγράφονται ατελείωτα στην "Καινή Διαθήκη".
Ο μυστικός ιδρυτής του χριστιανισμού, ο επιστημονικός διευθυντής του Σανχεντρίν στο μυστικό ιουδαϊκό πρόγραμμα: «Πορευθέντες Ναζιραίοι, μαθητεύσατε πάντα τα έθνη».
Περίφημος Εβραίος νομοδιδάσκαλος του 1ου μ. Χ αιώνα, Φαρισαίος με μεγάλο κύρος στο ιουδαϊκό λαό. Διαδέχτηκε τον πατέρα του Σίμωνα και τον παππού του, ραβίνο Χιλλέλ, στου οποίου τη σχολή ανήκε και ήταν νασί (=πρόεδρος) του Συνεδρίου (Σανχεντρίν). Υπήρξε ο πρώτος που έλαβε την ονομασία rabban (=δάσκαλος) και κατείχε τον τίτλο ha-Zaqen (πρεσβύτερος).
Βέβαια οι χριστιανοί έχουν και άλλους εβραίους "αγίους", τους Μακκαβαίους.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΟΧΟΥΣ.
Ο Αντίοχος Δ΄ ο Επιφανής, ήταν γιός του Αντιόχου του Μεγάλου και της Λαοδίκης και διαδέχθηκε στο θρόνο τον μεγαλύτερο αδελφό του Σέλευκο Δ΄ τον Φιλοπάτορα. Σε όλη τη διάρκεια της βασιλείας του προσπάθησε να ξαναφέρει το κράτος των Σελευκιδών στην παλαιά του ακμή και να επιβάλει τον Ελληνικό Πολιτισμό. Οι πολυάριθμες πόλεις (πάνω από 1000 - χίλιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ πόλεις στην Μέση Ανατολή) που ίδρυσε μαρτυρούν την γιγάντια προσπάθειά του και τα ίχνη των αποτελεσμάτων της έμειναν για πολλούς αιώνες μετά τον θάνατό του. Ο ανταρτοπόλεμος των εβραίων Μακκαβαίων εναντίον του δεν έφερε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Τον Αντίοχο τον Επιφανή διαδέχθηκε στο θρόνο ο γιός του Αντίοχος Ε΄ ο Ευπάτωρ. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του επαναστάτησαν οι Εβραίοι υπό την αρχηγία του Γιεουντά, ο οποίος πέτυχε μεν συμφωνία ειρήνης, αλλά ο επόμενος βασιλιάς Δημήτριος Α΄ ο Σωτήρ έστειλε το στρατηγό Βακχίδη, ο οποίος κατέλαβε τελικά όλη την Ιουδαία.
Δεν υπάρχουν ιστορικές περιγραφές στις οποίες να φαίνεται, ότι οι -χωρίς τακτικό στρατό- επαναστάτες Εβραίοι νίκησαν σε κανονικές μάχες τους Έλληνες.
Προφανώς γίνονταν περιορισμένης εκτάσεως συμπλοκές, ενδεχομένως και σφαγές, αλλά σε συνθήκες ανταρτοπολέμου, περίπου σαν τους σημερινούς Τζιχαντιστές, οι ιουδαίοι ορμούσαν σε κανένα απρόσεκτο μοναχικό Έλληνα στρατιώτη, τον πετσόκοβαν τελετουργικά και μετά υμνούσαν το κατόρθωμά τους. Οι "ηρωισμοί" αυτοί περιγράφονται με πολλές υπερβολές και άφθονες σάλτσες στα βιβλία των Μακκαβαίων.
ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΝΑΡΚΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΟ ΕΞ ΙΟΥΔΑΙΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ;
Μ. ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ»
Ο συνολικός ιουδαϊσμός της εποχής του Ιησού, ήταν ασφυκτικά ζωσμένος από την πολιτισμική υπεροχή των Ελλήνων και την υλικοστρατιωτική υπερδύναμη των Ρωμαίων. Το πανούργο αβρααμικό ιερατείο βρισκόταν μπροστά σε μια σφοδρή αφανιστική συρρίκνωση. Μια αδυσώπητη ιστορική καταβαράθρωση, που απειλούσε να αφανίσει το αβρααμικό ιερατείο, μαζί με τα ανεκπλήρωτα όνειρά του για παγκόσμια κυριαρχία.
Ο ίδιος ο εβραϊκός λαός, το μόνιμο υποχείριό τους, έδειχνε διαθέσεις διαφυγής προς διαφορετικές, εθνικίζουσες μορφές κοινωνικότητας.
Η σκοτεινή πτέρυγα του ιερατείου, η ισχυρότερη ομάδα θεουργίας στην πανανθρώπινη ιστορία, ένοιωθε το έδαφος να φεύγει κάτω από τα πόδια της. Όμως ο θεός των μεταμορφώσεων που αιώνες τώρα εκπροσωπούσε, δεν είχε πει ακόμα την τελευταία του λέξη. Όταν οι βαθυστόχαστοι σοφοί του μυστικού ιερατείου, ένοιωσαν περικυκλωμένοι και κατάλαβαν την κατεπείγουσα ανάγκη της αναγέννησής τους, ανέσυραν απ’ την αρχαία τους οπλοθήκη, την κατάλληλη μεταμόρφωσή τους, σε πανανθρώπινους θεραπευτές.
Στους έκτακτους εκείνους καιρούς της ραγδαίας συρρίκνωσης και του μαζικού ιουδαϊκού αφανισμού, ο βαθυστόχαστος δάσκαλος Γαμαλιήλ (Σ.Σ. με το ιουδαϊκό πανεπιστήμιό του των χιλίων μαθητών, όπου 500 μαθητές διδάσκονταν τον ιουδαϊκό νόμο και 500 την σοφία των Ελλήνων - ο ίδιος ο απόστολος Σαούλ Παύλος αναφέρει ότι σπούδασε «παρά τους πόδας του Γαμαλιήλ»), ανέσυρε από την κρυφή οπλοθήκη του Ιουδαϊσμού, το κατάλληλο όπλο για την μάχη, μία βελτιωμένη εκδοχή πα-ιαματικής σολομωνικής σαγήνης.
Μέλη του κρυφού ιερατείου επιδίωξαν και με σχετική ευκολία αναβίωσαν οργανωμένα, το νέο σολομώντιο κίνημα δαιμονοαπαλλαγής. Ητούμενο, τα θαύματα και κυρίως οι καθημερινές θεραπείες. Με τέτοιο αποτέλεσμα ήταν απολύτως βέβαιο, πως ένας τεράστιος αριθμός ενδιαφερομένων, θα κυνηγούσε με πολύ πείσμα, κάθε ελπίδα θεραπείας.
Για άλλη μία φορά η θρησκεία ανακάλυπτε τις πραγματικές γενέθλιες διαδικασίες της… δημιουργία ελπίδας ίασης ψυχών και σωμάτων. Η βασική ιδέα ήταν αρχέγονη, μυθική, απόλυτα μαγική και πανίσχυρη. Στην προκειμένη δε περίπτωση… και απολύτως σολομωνική.
Οι ευφυείς σχεδιαστές του θεραπευτικού Χριστιανισμού, έβλεπαν μακρύτερα. Στρατηγεύοντας με πλήρεις όρους πνευματικής εκστρατείας, στηρίχτηκαν πάνω στον ανθρώπινο πόνο και έστησαν ένα απαράμιλλο εμπόριο ελπίδας. Με τους κατάλληλους χειρισμούς και με σταθερά επαναλαμβανόμενη την επίδειξη αξουσίας πάνω στους ασθενοποιούς «δαίμονες» το ανταποδοτικό αυτό σύστημα ΠΙΣΤΗ ΑΝΤΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ είχε πράγματι την δύναμη, όχι μόνο να συντηρηθεί στον χρόνο, αλλά με τον καιρό να εξαπλωθεί πολύ μακρύτερα απ’ τα στενά όρια της Ιουδαίας.
Για πρώτη φορά καταλαβαίνουμε ότι το νεογέννητο κίνημα του θεραπευτικού νέο-ιουδαϊσμού, δεν έχει τυχαία δομή και σύσταση. Κάποιοι αφανείς σοφοί είχαν ανακαλύψει έναν μοναδικό τρόπο αξιοποίησης του τεράστιου ανεκμετάλλευτου αποθέματος του ανθρώπινου πόνου. Μετέτρεψαν τον πανταχού παρόντα ανθρώπινο πόνο σε μια αστείρευτη πηγή αλιεύσιμης ελπίδας.
Μόνο αλάστορες δολοπλόκοι και αδίστακτοι θεοκάπηλοι επαγγελματίες υποκριτές μπορούσαν να αντιληφθούν και να εκμεταλλευτούν έτσι τον ανθρώπινο πόνο. Αλλά το σκοτεινό ιερατείο γνώριζε, πως όταν το αποτέλεσμα σε δικαιώνει, τα μέσα δεν αποτελούν ποτέ εμπόδιο.
Κυρίες και κύριοι υποκλιθείτε. Βρισκόμαστε μπροστά στο ευφυέστερο κοινωνικό τέρας της πανανθρώπινης ιστορίας. Το χαμογελαστό ελπιδοβόρο τέρας της σαγηνευτικής (λευκής) μαγείας. Τον ολετήρα της πονεμένης ανθρώπινης ψυχής, το μεγαλύτερο ψεύτη όλων των εποχών, τον ψευδο-θεραπευτή ασθενειών, τον ψευδο-πανιαματικό νέο-ιουδαϊσμό, που με σκοπό την απόκρυψη των καταβολών του, μετονομάσθη σε χριστιανισμός. Από την γέννησή του, το ψευδολόγο αυτό τέρας, έχει τη δυνατότητα να θρέφεται και να διαιωνίζεται, καλλιεργώντας και καταναλώνοντας τις ελπίδες των πονεμένων και ευάλωτων ανθρώπων… να τρέφεται από την ευπιστία και την αγωνία για υγεία και μακροημέρευση των ύθραστων και ανίσχυρων ανθρώπων. Αυτή η ένδοξη θεατρική γέννηση ενός επαναστατικού, απατηλού, θεραπευτικού, θρησκευτικού και επεκτατικού συστήματος θα μπορούσε να εξαπλωθεί σε όλη την Μεσόγειο. Σε ικανά χέρια και με την κατάλληλη οργάνωση μια τέτοια εντυπωσιακή κοινωνικο-θρησκευτική μεθόδευση θα μπορούσε να συντηρηθεί επ’ αόριστο, δημιουργώντας ένα πανίσχυρο τέρας. Θα εκτόπιζε με κάθε ευκολία τις πιο καλοριζωμένες πεποιθήσεις στην Μεσόγειο και την ευρύτερη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Με τον κατάλληλο αριθμό στημένων θαυμάτων θεραπείας, ο χριστιανισμός, με ορμητήριο τις αναρίθμητες ιουδαϊκές συναγωγέςτου σε ολόκληρη την ρωμαϊκή επικράτεια, κατάφερε να συλλέξει στα δίχτυα της ελπιδο-σαγήνης του, τον μεγαλύτερο αριθμό βασανισμένων ανθρώπων, ώστε με την δική τους αρχικά πεισματική αρωγή, να γίνει κίνημα ικανό να ξεριζώσει από τα θρεπτικά χώματα της έρευνας και του ελληνικού σκεπτικισμού όλες τις ζωντανές ελληνικές αντιλήψεις και να τις θάψει στον αφανιστικό ξερότοπο και τις κατάξερες αλυκές της Ιουδαιο-χριστιανικής θεολογίας.
Ο Ναζιραίος Γιάχσουα υπήρξε η δημιουργία ενός παν-ιαματικού θρύλου, ικανού να προκαλέσει μια διεθνή σαρωτική ζήτηση, με κοινωνικο-θρησκευτικές προεκτάσεις τέτοιες, που στην διαχρονία, θα ήταν σε θέση να σκίσει την νέα «Ερυθρά Θάλασσα» που χώριζε τους ιουδαίους από τα έθνη (την νέα γη της επαγγελίας) και να δρομολογήσει μια δεύτερη «έξοδο», μεγαλύτερη και ουσιαστικότερη από εκείνη του Μωυσέως. Μάλιστα αν το δούμε μέσα από τα «μάτια» (και τους ευσεβείς πόθους) των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης, τότε θα καταλάβουμε, ότι ουσιαστικά επρόκειτο για την αναμενόμενη απόπειρα ολοκλήρωσης της αρχικής εκείνης εξόδου.
Υποστηριζόμενος από ικανές παρασκηνιακές δυνάμεις, ο υποψήφιος θεός Ιησούς, ο νέος αυτός Μωυσής, έθεσε τις βάσεις μιας ιδεολογικής «εξόδου» των ασφυκτικά εγκλωβισμένων στην αυστηρή γιαχβική θεολογία Ισραηλιτών, προς τα έθνη. Με έναν τέτοιων διαστάσεων θεραπευτικό θόρυβο, ο παν-ιαματικός γιος του Γιαχβέ, μπορούσε να δημιουργήσει τρισένδοξο ιστορικό όνομα (ανάλογο του Μωυσέως) εφαρμόζωντας σε κάποιο βαθμό αντίστροφα, τα πρότυπα εκείνης της αρχετυπικής μωυσιακής εξόδου. Με μια απλή παραλλαγή της ίδιας διαδικασίας, επιτυγχάνει την ιαματική παράτρεξη (πεσάχ) μοιράζοντας επιλεκτικά, όχι πλέον θάνατο, αλλά εικονικές θεραπείες και εξορκισμούς με το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα, δηλαδή την εκρηκτική θεοποίησή του και την δημιουργία μιας νέο-γιαχβικής, νέο-ιουδαϊκής θρησκείας, ικανής στον κατάλληλο χρόνο, να ηγηθεί μιας δεύτερης «εξόδου» προς μια ευτύτερη και πλουσιότερη «γη Χαναάν» δηλαδή την οποιαδήποτε «γη» και «κτήμα» των εθνικών.
Έχουμε λοιπόν μπροστά μας την ξεκάθαρη εικόνα ενός ιερατείου που προετοιμάζει το ίδιο του το μέλλον. Έχει την αίσθηση της εποχιακής στενότητας και είναι ικανό να «παίξει» και να εξαπατήσει πρώτα τον δικό του λαό, για να το πετύχει. Το ιουδαϊκό ιερατείο απεδείχθη μια ολοζώντανη δύναμη αναγέννησης, με την απαιτούμενη ιστορική ευαλιξία και την έγκαιρη διάθεση ριζοσπαστικής μεταμόρφωσης.
Το μυστικό της διαχρονικής επιτυχίας αυτού του ιερατείου είναι σαφές: ο σκοπός ορίζει τα μέσα. Ο νόμος και τα ιερατεία ήταν μέτρα προσωρινά. Ο στόχος ανέκαθεν ήταν η εξουσία επί των εθνών και τα μέσα όφειλαν να αναπροσαρμόζονται όσες φορές οι ανάγκες αυτού του σκοπού το απαιτούσαν.
Ο πατέρας του, Μωυσής Σιφ εργάζοταν ως μεσίτης για τους Ρότσιλντ.
Μετανάστευσε στις ΗΠΑ μετά το τέλος του εμφυλίου (που προκάλεσε ο Ρότσιλντ με σκοπό την δημιουργία Κεντρικής Τράπεζας) στις 6 Αυγούστου το 1865. Πήρε άδεια μεσίτη στην Νέα Υόρκη και προσχώρησε στην εταιρεία Budge, Schiff & Company το 1867. Πολιτογραφήθηκε Αμερικανός πολίτης το 1870.
Μετά την διάλυση της Budge το 1872 ο Σιφ απεφάσισε να επιστρέψει στην Γερμανία. Το 1873 έγινε διευθυντής του υποκαταστήματος της London & Hanseatic Bank. Επέστρεψε στην Φρανκφούρτη με τον θάνατο του πατέρα του την ίδια χρονιά. Το 1874 ο επίσης Εβραίος Abraham Kuhn ιδιοκτήτης της τράπεζας Kuhn, Loeb & Company τον κάλεσε να επιστρέψει στην Νέα Υόρκη και να μπει στην εταιρεία.
Ο «Αμερικανός» τραπεζίτης πλέον Jacob Henry Schiff άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα γνωστός και ως φιλάνθρωπος μέσω της χρηματοδοτήσεως της εβραϊκής οργανώσεως B’nai B’rith που φρόντιζε τους Εβραίους μετανάστες απ’ την Ρωσσία, τους οποίους κυνηγούσε ο Τσάρος εξαιτίας της προσπάθειάς τους να τον ανατρέψουν.
Απ’ την έδρα του στην Wall Street έγινε ο κύριος ηγέτης των Εβραίων απ’ το 1880 μέχρι το 1920, σε αυτό που αργότερα έγινε γνωστό ως η «Εποχή του Σιφφ», αφού είχε κεντρικό ρόλο σε όλα τα μεγάλα εβραϊκά ζητήματα της εποχής, συμπεριλαμβανομένου φυσικά και της των διωγμών που δέχονταν οι Εβραίοι της Ρωσσίας απ’ τον Τσάρο.
Πολέμησε τον αντιημιτισμό διεθνώς και στην Αμερική και φρόντισε για τους Εβραίους μετανάστες και την άνοδο του Σιωνισμού. Έγινε επίσης διευθυντής σε πάρα πολλές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου της National City Bank of New York, Equitable Life Assurance Society, Wells Fargo & Company, και της Union Pacific Railroad.
Χρηματοδότησε μεταξύ άλλων την Ιαπωνία στον πόλεμό της ενάντια στην Τσαρική Ρωσσία στον Ρωσσο-ιαπωνικό πόλεμο.
Ο Jacob Schiff, πρόεδρος του τραπεζικού οίκου Kuhn, Loeb & ΣΙΑ και τσιράκι των Ρόθτσιλντ, ανέλαβε την φροντίδα των επαφών μεταξύ του «επαναστατικού κινήματος στην Ρωσσία» και της B’nai B’rith. (Gerald B. Winrod, “Adam Weishaupt – A Human Devil”, p. 47.)
Μετά τον αντισημιτικό διωγμό στην Ρωσία του 1881-2, ο Jacob Schiff οργάνωσε και χρηματοδότησε το πρόγραμμα της B’nai B’rith, το 1890 , για την εκπαίδευση «επαναστατών», από τους πρόσφυγες που έφταναν από την Ρωσσία. Πολλοί από αυτούς έπαιξαν ρόλο και στην αποτυχημένη επανάσταση του 1905 και σε αυτή του 1917.
Συνδετικός του κρίκος με τους επαναστάτες στην Ρωσσία ήταν ο επίσης Εβραίος υπερ-πράκτορας Αλεξάντερ Πάρβους.
Στις 3 Φεβρουαρίου 1949 στο Νέο-Υορκέζικο περιοδικό Journal American ο εγγονός του Σιφ , John, αναφέρθηκε από τον αρθρογράφο Cholly Knickerbocker πως είπε, ότι ο παππούς του είχε δώσει περίπου $20 εκατομμύρια για το θρίαμβο του Κομμουνισμού στη Ρωσία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΤΟ ΣΥΜΜΑΧΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ:
Οι εβραίοι στο Ισραήλ ομολογούν:
«Ο κομμουνιστής Genrikh Yagoda» είναι ο μεγαλύτερος Εβραίος δολοφόνος του 20ου αιώνα».:
"Δημιουργούμε ολόκληρες οργανώσεις που υπάρχουν απλά για να λένε σε όλους ότι «οι Εβραίοι δεν ελέγχουν τίποτα». Οι αντισημίτες έχουν δίκιο. Ο Mel Gibson έχει δίκιο που λέει ότι χρησιμοποιούμε συνειδητά τη δύναμή μας για να κυριεύσουμε τον κόσμο. Παρακαλώ μην μου πείτε ότι οποιαδήποτε άλλη ομάδα στον κόσμο το έχει κάνει ποτέ αυτό. Μόνο οι Εβραίοι. Και το έχουμε κάνει και παλιά. Γι’ αυτό οι Εβραίοι υποδουλώθηκαν στην Αίγυπτο. Ήταν πολύ επιτυχείς. Πηγαίνετε και κοιτάξτε την Τορά - είναι εκεί. Και το κάναμε και στη Γερμανία".
Νεουορκέζος Εβραίος που ονομάζεται Elad Nehorai, ο οποίος γράφει και στην φιλελεύθερη (‘αριστερή’) Huffington Post.
ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ: «ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ».
«Πρέπει να καταλάβετε, οι κορυφαίοι μπολσεβίκοι που κυβέρνησαν την Ρωσία δεν ήταν Ρώσοι. Μισούσαν τους Ρώσους. Μισούσαν τους χριστιανούς. Καθοδηγούμενοι από εθνοτικό μίσος βασάνισαν και έσφαξαν εκατομμύρια Ρώσους χωρίς ίχνος ανθρώπινης μεταμέλειας. Αυτό δεν μπορεί να υπερεκτιμηθεί. Ο Μπολσεβικισμός διέπραξε την μεγαλύτερη ανθρώπινη σφαγή όλων των εποχών. Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου είναι αδαές και αδιάφορο για αυτό το τεράστιο έγκλημα είναι η απόδειξη ότι τα παγκόσμια μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι και σήμερα στα χέρια των δραστών».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΟΛΖΕΝΙΤΣΙΝ
(1918 - 2008)
ΑΒΡΑΑΜ ΜΠΕΝΑΡΟΓΙΑ
Ένας από τους καλύτερα γνωστούς ρώσσους επαναστάτες εκείνης της περιόδου ήταν ο Λέων Τρότσκυ (Leon Trotsky). Τον Ιανουάριο του 1916 ο Τρότσκυ απελάθηκε από τη Γαλλία και ήλθε στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έχει υποστηριχτεί ότι οι δαπάνες του πληρώθηκαν από τον Ιακώβ Σιφ. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη για να τεκμηριώσει αυτό τον ισχυρισμό, αλλά τα λεπτομερή στοιχεία δείχνουν πραγματικά έναν πλούσιο χορηγό στη Νέα Υόρκη. Παρέμεινε για αρκετούς μήνες, γράφοντας για ένα ρωσικό σοσιαλιστικό έγγραφο, το Novy Mir (Νέος Κόσμος) και έδινε επαναστατικές ομιλίες σε μαζικές συγκεντρώσεις στην πόλη της Νέας Υόρκης.
Σύμφωνα με τον Τρότσκυ τον ίδιο, σε πολλές περιπτώσεις μια λιμουζίνα με σωφέρ μπήκε στην υπηρεσία του από έναν πλούσιο φίλο, που προσδιορίστηκε ως Δρ M.
Στο βιβλίο του, η ζωή μου, ο Τρότσκυ έγραψε:
"Η σύζυγος του δόκτορα πήρε τη σύζυγό μου και τα αγόρια έξω για βόλτα με το αυτοκίνητο και ήταν πολύ καλή μαζί τους. Αλλά ήταν απλώς μια θνητή, ενώ ο σοφέρ ήταν μάγος, ένας τιτάνας, ένας υπεράνθρωπος! Με το κούνημα του χεριού του έκανε τη μηχανή να υπακούσει στη μικρότερη εντολή του. Να καθίσει κάποιος πίσω του ήταν η ανώτατη απόλαυση. Όταν πήγαν σε ένα τεϊοποτείο, τα αγόρια θα ρωτούσαν αγωνιωδώς την μητέρα τους, «γιατί ο σοφέρ δεν μπαίνει;» (Leon Τρότσκυ : Η Ζωή μου, εκδότης της Νέας Υόρκης: Scribner’s, 1930, σελ. 277).
Στη Νέα Υόρκη τη νύχτα πριν από την αναχώρησή του ο Τρότσκυ είχε δώσει μια ομιλία, στην οποία είπε:
«Επιστρέφω στη Ρωσία για να ανατρέψω την προσωρινή κυβέρνηση και να σταματήσω τον πόλεμο με τη Γερμανία.»
(Μια πλήρης αναφορά σχετικά με αυτήν την συγκέντρωση υποβλήθηκε στην στρατιωτική αντικατασκοπία των ΗΠΑ. Δείτε το έγγραφο αριθ. 62, του 66ου συνεδρίου, αναφορά και ακροάσεις της υποεπιτροπής στο δικαστικό, Σύγκλητος Ηνωμένων Πολιτειών, 1919, Τόμος ΙΙ, σελ. 2680).
Ο Πρόεδρος Woodrow Wilson ήταν η νονά νεράιδα, η οποία προμήθευσε στον Τρότσκυ ένα διαβατήριο για να επιστρέψει στη Ρωσία για «προχωρήσει» την επανάσταση… Συγχρόνως οι προσεκτικοί γραφειοκράτες του υπουργείου εξωτερικών, ανησυχούσαν σχετικά με τέτοιους επαναστάτες που έμπαιναν στη Ρωσία, και προσπαθούσαν μονομερώς να σφίγξουν τις διαδικασίες έκδοσης διαβατηρίων. Άντονυ Σ. Σάττον (Αντονυ C. Sutton, Ph. D.: Γουώλ Στρητ και η μπολσεβικική επανάσταση, έκδοση Arlington House στη New Rochelle, Νέα Υόρκη, 1974, σελ. 25)
«Απομνημονεύματα του Aron Simanovich», (“Memoirs of Aron Simanovich”) ενός Εβραίου κοσμηματοπώλη στην αυλή του Τσάρου, που ενήργησε ως γραμματέας και βοηθός του Ρασπούτιν και επεδίωξε να επηρεάσει τον Τσάρο (μέσω του Ρασπούτιν) προκειμένου να βελτιωθεί η κατάσταση των Εβραίων στη Ρωσία. Τα απομνημονεύματα γράφτηκαν το 1928, αλλά μόλις τώρα μεταφράστηκαν στα αγγλικά. Τα παραπάνω λόγια βρίσκονται και σε πολυάριθμες ρωσικές ακαδημαϊκές εργασίες, συμπεριλαμβανομένης της «Φύσης του Σιωνισμού» (‘The Nature of Zionism’) του Vladimir Stepin, που δημοσιεύθηκε (στα ρωσικά) στη Μόσχα, το 1993 και μεταφράστηκε στα αγγλικά από τον Clive Lindhurst.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου