ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

18 Ιουλίου 2022

TOGG: Η πρώτη τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία ανοίγει μεγάλο εργοστάσιο στην Γερμανία! Ο Ερντογάν στηρίζει την τουρκική εταιρεία με φορολογικές ελαφρύνσεις. ΤΟΥΡΚΟΓΕΡΜΑΝΟΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΒΟΥΡΑΛ ΕΖΕΛ: «Θα ολοκληρώσουμε αυτό που άρχισε ο Σουλεϊμάν µε την πολιορκία της Βιέννης το 1529. Θα κατακλύσουμε την Ευρώπη χάρη στους καρπερούς άνδρες µας και στις υγιείς γυναίκες µας. Το 2100 στη Γερμανία θα ζουν 35 εκατομμύρια Τούρκοι και 20 εκατομμύρια Γερμανοί».

 

 

 

ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΕΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ. Κόρινθος: Μια 18χρονη και ένας 16χρονος νεκροί – Το ΙΧ οδηγούσε ο 15χρονος αδερφός της. Φωκίδα: Δύο νεκροί από θανατηφόρο τροχαίο στην Ιτέας-Ναύπακτου. Θάνατος 23χρονου λουόμενου στη Θεσσαλονίκη.

 

 

Η ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΑΣ, ΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΤΟΥΡΚΙΑΣ. ΜΠΕΛΙΤ ΟΝΑΪ, Ο ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΒΕΡΟΥ. ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΕΤΑΞΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΪΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.



Η τουρκική TOGG γίνεται η πρώτη τουρκική αυτοκινητοβιομηχανία που θα ανοίξει μεγάλο εργοστάσιο στην Γερμανία.

Στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση του εργατικού δυναμικού της, δημοσιεύοντας δεκάδες αγγελίες για τη στελέχωση των εγκαταστάσεών της σε Τουρκία και Γερμανία.

Οι τελευταίες λεπτομέρειες απομένουν για το λανσάρισμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Τουρκίας, το οποίο θα αποτελέσει τον σημαιοφόρο της γειτονικής μας χώρας στην προσπάθειά για την εδραίωσή της ανάμεσα στις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη.

Πρόκειται για ένα μικρομεσαίου μεγέθους SUV το οποίο θα λανσαριστεί στις αρχές του 2023, παραγόμενο στο εργοστάσιο της πόλης Gemlik, ενώ υποβάλλεται σε εξουθενωτικές δοκιμές, με φόντο να διασφαλιστεί η μηχανολογική του αρτιότητα.

Επιπροσθέτως, συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η ενίσχυση του εργατικού δυναμικού του τουρκικού brand, το οποίο αναζητά άρτια καταρτισμένους εργαζομένους που θα συνδράμουν στην υλοποίηση των μαξιμαλιστικών βλέψεων της TOGG.

 


Επισκεπτόμενος κανείς τον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στην επαγγελματική πλατφόρμα Linkedin θα εντοπίσει δεκάδες αγγελίες, οι οποίες έχουν δημοσιευθεί τις τελευταίες εβδομάδες και στη συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούν τη στελέχωση των εγκαταστάσεων της TOGG στην πόλη Gebze στην επαρχία Kocaeli, ενώ αναζητείται και ένας μικρός αριθμός εργαζομένων για τη γερμανική πόλη Στουτγάρδη.

Οι θέσεις εργασίας καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων, από σχεδιαστές, προγραμματιστές, ειδικούς στο blockchain και οικονομολόγους.

Αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τις θέσεις εργασίας και τις προαπαιτούμενες δεξιότητες προσφέρονται στον λογαριασμό της TOGG στο Linkedin.

Υπενθυμίζεται ότι το εργοστάσιο της TOGG θα έχει έκταση 1.200 στρέμματα και θα απασχολεί 4.300 υπαλλήλους, το 30% εκ των οποίων θα είναι γυναίκες.

Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για το εμπορικό ντεμπούτο του πρώτου Made in Turkey αυτοκινήτου, το οποίο φέρει την υπογραφή της TOGG και συνιστά ένα ηλεκτρικό SUV που θα διατεθεί στην εγχώρια αγορά στις αρχές του 2023.

Με στόχο την παραγωγή 175.000 μονάδων ετησίως, η κοινοπραξία 5 εταιρειών-κολοσσών (Anadolu, BMC, Kok, Turkcell και Zorlu) αναμένεται να προσφέρει 20.000 νέες θέσεις εργασίας και θα συνεισφέρει καθοριστικά (με 50 δισ. δολάρια) στο ΑΕΠ της χώρας

Δεδομένου, λοιπόν, του σημαίνοντος ρόλου που θα διαδραματίσει η TOGG στην ενίσχυση της τουρκικής οικονομίας, η κυβέρνηση της χώρας προβάλλει έτοιμη να διευκολύνει την απόκτηση των προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως αναφέρει η τουρκική εφημερίδα Daily Sabah, η κυβέρνηση θα αναθεωρήσει τον ειδικό φόρο κατανάλωσης σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, παρέχοντας καθαυτό τον τρόπο σημαντική ώθηση στα τετράτροχα προϊόντα της TOGG που – ως γνωστόν – θα είναι μηδενικών ρύπων.

Ειδικότερα, νομοσχέδιο που εκτιμάται ότι θα κατατεθεί μέσα στις επόμενες μέρες στη βουλή, προβλέπει τη μείωση του φορολογικού συντελεστή από 60% σε 10% σε όλα τα ηλεκτρικά που έχουν ισχύ έως και 160 kW (217 PS) και ταυτόχρονα η λιανική τιμή τους δεν υπερβαίνει τις 700.000 τουρκικές λίρες, δηλαδή τα 39.931 ευρώ με βάση τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από εν λόγω ευνοϊκή φορολογική ρύθμιση θα επωφεληθεί μόνο η προσθιοκίνητη έκδοση του επερχόμενου SUV της ΤOGG, ο ηλεκτροκινητήρας της οποίας αποδίδει 203 ίππους (υπάρχει και τετρακίνητη των 400 PS).

Επιπροσθέτως, στα αυτοκίνητα με μέγιστη ισχύ 160 kW αλλά τιμή άνω των 700.000 τουρκικών λιρών, ο ειδικός φόρος κατανάλωσης θα μειωθεί σε 40%. Παράλληλα, ο φορολογικός συντελεστής για οχήματα ισχύος άνω των 160 kW και τιμή κάτω από 750.000 τουρκικές λίρες (42.780 ευρώ) θα διολισθήσει στο 50%, ενώ για όλα τα αυτοκίνητα με την ίδια ιπποδύναμη (160 kW) αλλά με τιμή άνω των 750.000 τουρκικών λιρών, ο φόρος θα διαμορφωθεί στο 60%.

«Με τις αλλαγές (σ.σ. στον φορολογία) προσπαθούμε να μειώσουμε τις τιμές των οχημάτων που παράγονται στην Τουρκία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μουσταφά Ελίτας, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Ομίλου AK Party και Υπουργός Οικονομίας της Τουρκίας.

Σημειώνεται ότι το Φεβρουάριο του 2021, η Τουρκία είχε αυξήσει σημαντικά τους φορολογικές συντελεστές στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά ενόψει της εμπορικής διάθεσης των μοντέλων της TOGG προχωρά σε μια τολμηρή αναθεώρηση η οποία θα τα καταστήσει πιο ελκυστικά στους καταναλωτές.

Ποιο θα είναι το πρώτο μοντέλο της TOGG

Όπως προαναφέρθηκε, η παρθενική παρουσία της κοινοπραξίας TOGG στον αυτοκινητικό κόσμο θα γίνει μέσω ενός ηλεκτρικού SUV το οποίο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Μία δικίνητη των 200 ίππων που θα επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και μία τετρακίνητη των 406 ίππων που θα ολοκληρώνει το «σπριντ» 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δλ.

Οι μπαταρίες του μοντέλου θα προσφέρεται από την εταιρεία Farasis, ενώ η κορυφαία σε επίπεδο ισχύος έκδοση θα έχει αυτονομία 500 χλμ, με τη φόρτιση από το 0-80% να ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

 

ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

 

1 σχόλιο:

  1. Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΚΡΥΨΕ ΑΘΟΡΥΒΑ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟ ΤΗΣ.
    Στην Ελβετία είναι κρατικό μυστικό ότι η κεντρική τράπεζα αποθηκεύει τον χρυσό της στο εσωτερικό.
    Σύμφωνα με την Gainesville Coins, η ελβετική κεντρική τράπεζα αποθηκεύει κυρίως τον χρυσό της —και αυτόν των ξένων κεντρικών τραπεζών και της Τράπεζας Διεθνών Διακανονισμών (η υπερτράπεζα του Ρότσιλντ)— στην Bundesplatz 1 στην πρωτεύουσα Βέρνη.
    Αυτό το θησαυροφυλάκιο μπορεί να είναι ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως.
    Ωστόσο, λόγω ανακαίνισης το θησαυροφυλάκιο είναι πλέον άδειο.
    Το πολύτιμο μέταλλο έχει μεταφερθεί προσωρινά σε ένα ομοσπονδιακό καταφύγιο κοντά στο Kandersteg, βαθιά στα ελβετικά βουνά.
    Η έρευνα του ιστότοπου ξεκίνησε με αφορμή την μια πολυετή καθυστέρηση μιας αποστολής χρυσού από την αυστριακή κεντρική τράπεζα (OeNB) από το Λονδίνο στην Ελβετία.
    Η αποστολή της OeNB έπρεπε να ήταν στη Βέρνη μέχρι τώρα, αλλά λόγω καθυστέρησης στην ανακαίνιση του θησαυροφυλακίου, ο χρυσός δεν έχει μεταφερθεί ακόμα.
    Οι Ελβετοί σκάβουν σπηλιές εδώ και αιώνες Αν υπάρχει μια χώρα που διαπρέπει στην κατασκευή τούνελ και σπηλαίων, αυτή είναι η Ελβετία.
    Η Βέρνη ιδρύθηκε γύρω στο 1200 σε μια χερσόνησο στον ποταμό Aare.
    Η χερσόνησος έχει διαμορφωθεί ως λόφος λόγω της φθοράς του νερού.
    Περικλείεται από το Aare, η Παλιά Πόλη θα μπορούσε εύκολα να υπερασπιστεί με ένα τείχος στη Δύση.
    Η ασφάλεια μέσα σε αυτό το φυσικό φρούριο επέτρεψε στην πόλη να ανθίσει.
    Η τεράστια αγορά χρυσού της Ελβετίας
    Η Ελβετία είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές φυσικού χρυσού παγκοσμίως. Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πολλά για αυτό, επειδή η διακριτικότητα είναι μία από τις υπηρεσίες που κάνουν αυτή την αγορά ελκυστική.
    Πριν από τη δεκαετία του 1930 το τραπεζικό απόρρητο ήταν ένας άγραφος κανόνας στην Ελβετία.
    Αυτός ο κανόνας κατοχυρώθηκε στη νομοθεσία το 1935, η οποία, μαζί με την πολιτική ουδετερότητα, έκανε τις ελβετικές τράπεζες ελκυστικές για ξένα κεφάλαια: νόμισμα, τραπεζικές καταθέσεις και χρυσό.
    Όταν το 1968 κατέρρευσε το Gold Pool και έκλεισε η αγορά χρυσού του Λονδίνου για δύο εβδομάδες, οι ελβετικές τράπεζες αντέδρασαν επιθετικά προσπαθώντας να πάρουν μερίδιο αγοράς από το Λονδίνο.
    Η ικανότητα διύλισης άρχισε να μετατοπίζεται από το Λονδίνο στην Ελβετία.
    Επί του παρόντος, δεν έχουν απομείνει διαπιστευμένα διυλιστήρια London Bullion Market Association (LBMA) στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στην Ελβετία υπάρχουν τέσσερις γίγαντες: Valcambi, PAMP, Argor-Heraeus και Metalor.
    Κάθε χρόνο περίπου 2.000 τόνοι χρυσού διακινούνται μέσω των ελβετικών διυλιστηρίων, μετρούμενοι από τις μη νομισματικές εισαγωγές και εξαγωγές χρυσού.
    Τα μυστικά των Άλπεων
    Δίπλα στα θησαυροφυλάκια των διυλιστηρίων, υπάρχουν τα αντίστοιχα τραπεζών, εταιρειών εφοδιαστικής (Brinks, Loomis, Malca-Amit κ.λπ.) και της ελβετικής κεντρικής τράπεζας.
    Επιπλέον, μετά τον Ψυχρό Πόλεμο, αρκετές στρατιωτικές αποθήκες στις Άλπεις έχουν πουληθεί σε εξειδικευμένες εταιρείες που κατασκεύαζαν αποθηκευτικούς χώρους για πολύτιμα μέταλλα και άλλα τιμαλφή στα βαθιά σπήλαια. Δεν υπάρχει κεντρική ανταλλαγή χρυσού στην Ελβετία, επομένως όλες οι συναλλαγές γίνονται εξωχρηματιστηριακά.
    Επειδή μερικές μεγάλες ελβετικές τράπεζες χρυσού έχουν την έδρα τους στο κέντρο της Ζυρίχης, μια συχνά χρησιμοποιούμενη σύντομη αναφορά στην ελβετική αγορά χρυσού είναι, “Ζυρίχη”.
    Ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι παραπλανητικό καθώς δεν συγκεντρώνονται όλες οι φυσικές συναλλαγές στη Ζυρίχη.
    Πολλά άλλα θησαυροφυλάκια μπορούν να βρεθούν σε παλιές στρατιωτικές αποθήκες στις Άλπεις στο νότο.
    Οι έμποροι λιανικής και οι θυρίδες ασφαλείας βρίσκονται σε όλη τη χώρα.
    bankingnews.gr
    Ζ.Π.




    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...