ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

06 Ιουλίου 2022

ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΡΩΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ

 


OTAN O ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΠΡΙΓΚΗΨ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΚΑΤΑΔΕΧΟΝΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΟΥ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

 




http://panusis.blogspot.com/2022/07/blog-post_84.html


Πάνε τώρα πεντέμισυ χρόνοι, αφόρου με ενημέρωσαν σε πνευμονολογική κλινική του Σωτηρία. ότι έχω καρκινο στον πνευμονα και δη σε στάδιο μη χειρουργίσιμο πλέον. Που παναπεί [στατιστικώς] 3 με 5 χρονακια ζωής, το πολύ...
Προς το παρόν, ίσα που τα έχω ξεπεράσει αλλα όπως δείχνει το πραγμα, το σχοινάκι μου κοντεύει πια να φτάσει στο τελος του... 
 

Θυμάμαι λοιπον ότι είχα λάβει την απόφαση να δώσω τη μάχη κατα του θηρίου, δημοσιοποιώντας τακτικά τις φάσεις των όποιων θεραπειων μου επέβαλλαν, ώστε και οι αναγνωστες μου να έχουν μιαν εικόνα τι περιμένει κάποιον, αν διαγνωστεί με καρκίνο στον πνεύμονα και αρχίσει να βουλιαζει στην κινούμενη άμμο των δημόσιων νοσοκομείων.
Προς τούτο δημοσίευσα κατα καιρούς διάφορα άρθρα, με γενικό τιτλο: "Ημερολόγια Σωτηρίας", που μπορείτε να τα βρείτε εδώ στο ιστολογιο μας.

Η αλήθεια είναι ότι το Σωτηρία αποτελούσε άλλοτε το καλύτερο νοσοκομείο νοσηματων θωρακος στα Βαλκανια. Ωστόσο, περνωντας τα χρόνια και προπαντός μετά τη λαίλαπα ενός Πολάκη και τον τυφώνα της φαμίλιας Μητσοτακη, πολύ λιγα πραγματα θυμίζουν πια το καλα οργανωμενο νοσοκομείο, στο οποίο είχαν πεθάνει απο την ίδια ασθένεια, ο παππούς μου και ο πατέρας μου!
Το άσθμα [την παλια ασθενεια των μαρμαραδων]

Βεβαιως εγω δεν δουλεψα ποτε μου ως μαρμαρας αλλα κατα ειρωνεία της "τυχης" [αν και τυχη ονομαζουμε ότι δεν γνωριζουμε] πιθανότατα να πεθανω κι εγω απο ασθενεια του πνευμονα και ίσως στο ίδιο νοσοκομείο!
Ή ετσι τουλαχιστον νομιζα, μεχρι που [λιαν προσφατως] μου ανακοινωσαν κοφτα, ότι η γκαμα των θεραπειων που μπορουσαν να εφαρμοστουν σε μενα, ειχε πλεον φτασει στο τελος της και ότι μετα από μια τελευταια προσπαθεια, δεν θα μπορουσε να γινει τιποτε αλλο...

Η αληθεια είναι ότι συμβαίνουν αυτά στην αρρωστια που έχω, εφοσον δεν σηκωνει εγχειρηση. Δοκιμαζεις διαφορες θεραπειες και, αν καποια σε πιασει, εχει καλως. Μπορει ακομα και να τον ξεπερασεις οριστικα [μικρες πιθανοτητες αλλα υπαρκτες]
Δυστυχως σε εμενα δεν φαινεται να επιασε καμία.
Το παλευω εδω και 5,5 χρονια, αλλα δεν δειχνει ουτε καν σημαδια σταθεροποιησης.
Με καταπινει σιγά-σιγά, όπως ένας βόας καταπινει ολοκληρο, ενα παχυ κουνελι...

Οντας όμως καθ' υπερβολην φιλυποπτος, δεν μπορω να μην συλλογιεμαι ότι αυτό, το άλλοτε εξαιρετικό νοσοκομείο, αρχιζει να εμφανιζει σημεια διαλυσης, μετα την μετατροπη των πνευμονολογικων του κλινικων, σε κλινικες μίας νοσου [κοβιντ] και της προφανούς βούλησης της φαμιλιας Μητσοτακη να διαλυσει ολοσχερως το δημοσιο συστημα υγειας, υποκαθιστωντας το με ενα απο εκεινα τα απανθρωπα αμερικανικα συστηματα, όπου αφηνουν τους ανθρωπους να πεθαινουν αβοηθητοι στα πεζοδρομια.

Οι ελλειψεις σε προσωπικο ολων των βαθμιδων ειναι απιστευτες! 
Θα σας αφηγηθω εν ταχει ενα μονο περιστατικό, ενδεικτικο της όλης καταρρευσης...

Ο αξονικος τομογραφος λοιπον του Σωτηρια [ενα παμπαλαιο μηχανημα της Philips] ειχε προβληματα απο τοτε που πρωτξεκινησα τις θεραπειες.
Περυσι το νοσοκομειο ειχε ξεμεινει εναν ολοκληρο μηνα χωρις αξονικο τομογραφο, λογω βλαβης [και καταλαβαινετε τι παναπει νοσοκομειο νοσηματων θωρακος χωρις της δυνατοτητα μιας αξονικης θωρακος!]
Φετος το ιδιο μηχανημα που φτιαχτηκε κουτσα-στραβα, ήδη εχει κολλησει άλλη μια φορα, κοντα μια εβδομαδα κι όπως το κοβω, αμφιβαλλω αν θα βγαλει το καλοκαιρι.

Και μεχρις εδω καλα.
Μπορει να πει κανεις ότι δεν υπαρχουν λεφτα να αγοραστει κανουριος αξονικος τομογραφος [μηχανημα που η αξια του δεν ξεπερναει το 1.000.000!]

Έλα όμως, που στη διπλανη αιθουσα του γέρικου Philips σκουριαζει εδω και μια διετια ενας ολοκαινουριος, τελευταιας τεχνολογίας, αξονικος τομογραφος!
Ο οποιος βρισκεται ακομα μεσα στα κουτια του!

Αυτον τον αξονικο τομογραφο λοιπον τον ειχαν δωρισει στο νοσοκομειο καποιοι καλοι Ελληνες, την ιδια εποχη που ειχαν δωρισει και την 50κλινη ΜΕΘ, ωστε να ανταποκριθει το Σωτηρια στη θυελλα της πανδημιας  
Ευτυχως η ΜΕΘ λειτουργησε κι εχει σωσει κοσμακη, αλλα ο αξονικος δεν βγηκε ποτε απο τη συσκευασια του!

Βλεπεις αδερφε μου Ελληνοπουλε, για να λειτουργησει ενα τετοιο μηχανημα δεν φτανουν μονον οι πορδες του όποιου υπουργου υγειας. Χρειαζεται να προσλαβουνε και κανα γιατρό, καμια νοσοκομα, κανα τεχνολογο - αλλιως ας το χαρισουν στους γυφτους να πανε να το πουλησουν για παλιοσιδερα στην Πειραιως! 

Αυτη λοιπον ειναι η κατασταση στο Σωτηρια, την αλλοτε ναυαρχιδα των νοσοκομειων νοσηματων θωρακος στα Βαλκανια. Και αναμενεται να χειροτερεψει. Οι φιλοτιμες προσπαθειες των γιατρων που εχουν απομεινει, δεν ειναι δυνατον να σωσουν την κατασταση.
Κριμα!
Κι ακομα πιο πολυ κριμα, διοτι υπουργος υγειας ειναι και μια απο τις πρωην διευθυντριες των καλυτερων πνευμονολογικων κλινικων του νοσοκομειου, που γνωριζει αριστα τις αδυναμιες και τα προβληματα...

Ετσι οπως εχει η κατασταση λοιπον [και θα μπορουσα να σας πω και πολλα αλλα] χρονια πασχοντες ασθενεις όπως εγω, που όλο τους το ιστορικο βρισκεται στο Σωτηρία, αναγκαζονται να αρχισουν το ψαξιμο για αλλου.
Θα μου πεις - και τι εγινε;
Σαμπως αλλου θα ειναι καλυτερα;
Αυτοι εχουν παρει αποφαση να διαλυσουν τη δημοσια υγεια και θα το πραξουν, σε ολη της την εκταση.
Σας το λεω και να το θυμηθείτε...

Σε 2-3 χρονια δεν θα υπαρχει καν δημοσιο συστημα υγειας, αλλα καποιο υποτιθεται "μεικτο συστημα" ιδιωτικης και δημοσιας περιθαλψης, στο οποιο η ανθρωπινη ζωη, θα μετραει οσο ενα πακετο ληγμενα μακαρονια...

Μιας λοιπόν και φτασαμε ως εδω, και δεν εχω αλλη επιλογη απο το να τα παρατησω κι ότι μου εχει γραμμενο ο Θεός ή να συνεχισω να το παλευω εστω και εν γνωσει μου, οτι το παιχνιδι ειναι χαμενο, συλλογιστηκα να εξαντλησω ολες τις πιθανοτητες, ερευνωντας τι προοπτικες υπαρχουν για την κατασταση μου, σε αλλα ογκολογικα νοσοκομεια των Αθηνων.
Και ασφαλως πρωτα στον Αγιο Σαββα, που βρισκεται πολυ κοντα μου.

Λογω όμως του ότι δεν γνωριζω κανεναν γιατρό απο εκεί, ειπα να ρωτησω τους φιλους/ες αναγνωστες...
Μπας και ξερετε εσεις κανεναν ογκολογο στον Αγιο Σαββα, ρε παιδια - να μου τον συστησετε;
Και μιλαω για ογκολογο που να εχει ασχοληθει με καρκινο στον πνευμονα. Και προπαντος να εργαζεται κανονικα στο δημοσιο συστημα υγειας, ωστε να μπορει να αναλαβει τις τυχον θεραπειες μου το νοσοκομείο.

Και οχι εναλλακτικές θεραπείες, ματζουνια, κομπογιανιτισμούς, καφετζουδες, χαρτοριχτρες, ρέικυ και άλλα τετοια ανατριχιαστικα. Τα  εχω φαει στη μαπα όλα αυτα και δεν εχω αλλη ορεξη ουτε για να γελασω...

Αν λοιπον γνωριζετε γιατρο-ογκολογο στο εν λογω νοσοκομειο, παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στο μεηλ: orpheas57@gmail.com

Ευχαριστω για την υπομονη σας, να διαβασετε ενα κειμενο, που μοιαζει καπως με αυτα τα απελπισμενα μηνυματα που στελνουν οι ναυαγοι σε μπουκαλια...   


ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
   
  
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...