ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

09 Ιουλίου 2022

"Θα αποκαλύψω όλα όσα είχαμε αποκρύψει εμείς, οι ίδιοι!" [Συγκλονιστική συνέντευξη του Γ. Λαγού στον Στοχο]

 








Ότι και να γραψω εγω για να προλογίσω αυτή τη συνέντευξη του πολιτικού κρατουμενου* Γιαννη Λαγού στον εν κυκλοφορία Στόχο αυτής της εβδομάδας και στον δημοσιογραφο Θοδωρο Χατζηγώγο, είναι μηδαμινά, μπροστά στο πάθος, στην αταλάντευτη αποφασιστικότητα αλλα και στο εύρος των αποκαλύψεων, που ξεχύνονται μεσα από μια, συνεχόμενη θαρρείς, κραυγή αγωνίας.

Και είναι μόνον η αρχή ενός δράματος που μοιραία θα φτάσει στο τελος του, εχοντας καταστρεψει ζωές ανθρώπων, οι οποίοι σταθηκαν πιστοί στα οράματα τους!

Όχι δεν θα σχολιασω τίποτα.
Θα σας πω μονον διαβαστε την απνευστί, όπως τη διαβασα κι εγω. Ο εν ενεργεια ευρωβουλευτής και πολιτικός κρατούμενος* Γιάννης Λαγός τα λέει όλα και κυρίως, προδιαγραφει και εκείνα που θα έχει να πει στη συνεχεια.
Και βγαλτε τα συμπερασματα σας ανεπηρέαστοι, απο καθε μπλογκερ, δημοσιογραφο ή influencer...  

Α, να μην ξεχασω να συγχαρω και τον φιλο μου Θοδωρο Χατζηγωγο για την αρτιοτητα αλλα και τον ρυθμο της συνεντευξης...

  

Λευτέρης Πανουσης

*Τον χαρακτηρισμο του ως πολιτικού κρατούμενου τον απαιτεί ο ίδιος ο Γιαννης Λαγός και, όπως θα δειτε στη συνεχεια, με πολύ υψηλό κόστος για τον ίδιο!  


Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΓΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ «ΣΤΟΧΟ»

Ο Πολεμιστής δεν έχει ποτέ καλές σχέσεις με τους Δειλούς!

Συνέντευξη στον Θ. ΧΑΤΖΗΓΩΓΟ

Και ξαφνικά, προχθές Τρίτη 28 Ιουνίου, στις 3.18 μ.μ. το μεσημέρι, κτυπάει το κινητό μου τηλέφωνο και ακούω μια γνώριμη φωνή από τις Φυλακές Υψίστης Ασφαλείας Δομοκού: Είναι ο πολιτικός κρατούμενος (όπως επιμένει να δηλώνει…),  εν ενεργεία ευρωβουλευτής και πρώην πρόεδρος της ΕΛΑΣΥΝ Γιάννης Λαγός! «Πέφτω από τα σύννεφα», καθώς ποτέ δεν περίμενα να με πάρει τηλέφωνο ο φίλτατος Γιάννης. Γνωριζόμασταν μεν από το Πατριωτικό Ρεπορτάζ, αλλά ποτέ δεν είχαμε στενές σχέσεις, κι είναι ζήτημα αν έχουμε συναντηθεί από κοντά 3 φορές όλα αυτά τα χρόνια... Με τον Γιάννη τον Λαγό μιλήσαμε για 16,5 ολόκληρα λεπτά και τα όσα μου είπε (κατόπιν δικής του παρακλήσεως δεν τα γράφω όλα…) έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Τα υπονοούμενα που αφήνει ο πολιτικός κρατούμενος ευρωβουλευτής προς τους συγκρατουμένους συναγωνιστές του στην Χρυσή Αυγή είναι εντυπωσιακά. Τα παραθέτω επί λέξει, όπως μού τα είπε ο Λαγός στο τηλέφωνο, κι όποιος καταλάβει – κατάλαβε!..

 «Στόχος»: Το πρώτο που θέλει να μάθει ο Πατριωτικός Χώρος από σένα, είναι τι συνέβη και κατεβαίνεις στο Εφετείο με δικηγόρο τον Κώστα Πλεύρη, για τον οποίον είχες αφήσει υπονοούμενα ότι «σε πούλησε»…

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Έχουνε γίνει πολλά. Αυτή την στιγμή, δυστυχώς, οι διαθέσιμοι δικηγόροι που μπαίνουν  μπροστά είναι απειροελάχιστοι. Πάμε μ’ αυτό το ρίσκο εκεί πέρα κι ελπίζω να πάνε καλά τα πράγματα. Δεν έχουμε πολλές επιλογές, Θόδωρα... Οι επιλογές δικών μας ανθρώπων που μπορούν να έρθουν στο Δικαστήριο και να κάνουν ένα έργο και να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία είναι απειροελάχιστες. »

ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!

 «Στόχος»: Έχεις συνήγορο και τον Γιάννη τον Ζωγράφο, έτσι δεν είναι;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Βεβαίως: Ο Γιάννης είναι πολλά χρόνια μαζί μου, δεν το συζητάμε. Και με την σύμφωνη γνώμη του Γιάννη προχωρήσαμε και στον Πλεύρη. Για μένα, Θόδωρα, το ζητούμενο είναι άλλο: Είναι η τρομερή φοβία που έχει πιάσει τους πάντες μέσα στην Φυλακή. Τους βλέπεις όλους να παριστάνουν τα καλά παιδιά, να είναι πολύ βολικοί με το Σύστημα, να κάθονται στην Φυλακή να κάνουν τα μεροκάματά τους για να σβήσουν την ποινούλα τους, και να μη θέλει κανείς να κοντραριστεί. Εγώ, Θόδωρα, αυτό που έλεγα παλιότερα ότι θα πολεμήσω το Σύστημα, θα συνεχίσω να το κάνω. Γι’ αυτό κατεβαίνω στο Εφετείο. Αντιμετωπίζω πολλές δυσκολίες. Μου βάζουν πολλές τρικλοποδιές για να μην είμαι στο Εφετείο. Εγώ έχω δηλώσει ότι θα είμαι εκεί, ακόμη κι αν μου κάνουν διπλή μεταγωγή κάθε μέρα. Και θ’ ακουστούν αλήθειες. Δεν θα κατεβαίνω για να κάθομαι στο εδώλιο και να παρακολουθώ τα τεκταινόμενα. Όλα αυτά που οι δικοί μας είχαν αποκρύψει πρωτόδικα, θα αποκαλυφθούν. Εγώ δεν τάχω με τους αντιπάλους μας. Οι αντίπαλοί μας κάνανε την δουλειά τους και καλά κάνανε. Με τους δικούς μας, εντός εισαγωγικών, τα έχω!»

«Στόχος»: Πιστεύεις ότι γίνανε μεγάλα λάθη στην Πρώτη Δίκη; Για παράδειγμα, με ποια λογική ο Τάκης ο Μιχαλόλιας με εντολή του αδελφού του, Νίκου Μιχαλολιάκου, ζήτησε από το Δικαστήριο να μη μαγνητοσκοπείται η Δίκη;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Βέβαια, βέβαια, συμφωνώ. Όμως, κράτησέ το αυτό που θα σού πω, και στο λέω γιατί τόχω πεί και σε Κεντρικές Επιτροπές, και σε Πολιτικά Συμβούλια: Ο «Μεγάλος» ήθελε να τηρούμε αυτή την στάση, όμως στις δικές μου αιτιάσεις που τους έλεγα ότι πάνε στραβά τα πράγματα και δεν πρέπει να κρατήσουμε αυτή την στάση, κανείς άλλος δεν συμφωνούσε μαζί μου. Όλοι ακολουθούσαν δική τους γραμμή. ΚΑΝΕΙΣ, με κεφαλαία γράμματα. Κι αυτό μπορώ να το αποδείξω όποια ώρα και στιγμή. »

ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΓΟΣ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ…

«Στόχος»: Και τι διαφορετικό θα κάνεις εσύ στο Εφετείο;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Εγώ από την πρώτη Συνεδρίαση της 6ης Ιουλίου θα ζητήσω να είναι ανοικτή η διαδικασία, να ακούνε όλοι τι συμβαίνει μέσα στην αίθουσα του Δικαστηρίου. Εγώ θα το αιτηθώ αυτό.»

«Στόχος»: Συμφωνείς πως αν υπήρχε μαγνητοσκόπηση της Πρώτης Δίκης, άλλο θα ήταν το αποτέλεσμά της;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Μα βέβαια, βέβαια!.. Αν δεν τα είχα προτείνει αυτά από την πρώτη στιγμή, δεν θα στα έλεγα κι εσένα τώρα. Από την πρώτη στιγμή εγώ είχα ζητήσει να είναι ανοιχτή η Δίκη μας, να υπάρχουν κάμερες και δημοσιογράφοι μέσα οι οποίοι θα καταγράφουν τα γεγονότα, την πραγματικότητα, γιατί δεν είχαμε να φοβηθούμε τίποτα. Γιατί εγώ δεν πήγα να κάνω συμβιβασμό με κανέναν. Εγώ πήγα να ακουστεί η Αλήθεια και να δικαιωθώ, να αποδείξω το δίκιο μου. Κάποιοι άλλοι πήγαν για άλλα πράγματα. »

«Στόχος»: Αφήνεις υπονοούμενα, αλλά αντιλαμβάνομαι τι εννοείς…

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Όπως επίσης είχα πεί και θα το δείτε τώρα, ότι υπήρχε – ας πούμε – μάρτυρας που έλεγε ότι την επόμενη μέρα της δολοφονίας του Φύσσα πήγε ο ίδιος ο Δένδιας και πήρε το υλικό από τις κάμερες. Κι εμείς αυτά τα πράγματα τα αφήναμε ανεκμετάλλευτα. Εγώ θα ζητήσω τώρα να παρευρεθεί ο ίδιος ο Δένδιας στο Δικαστήριο. Όταν θα έρθει ο μάρτυρας και θα πεί αυτό το περιστατικό, εγώ θα ζητήσω να έρθει άμεσα να καταθέσει ο Δένδιας για να μάς πεί αν αυτό είναι αλήθεια ή ψέμματα. Κι αν είναι αλήθεια, να δούμε τι έχει γίνει. Επίσης εγώ δεν θα αναγνωρίσω τους προστατευόμενους μάρτυρες. »

ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΣΑΜΠΟΤΑΡΩ ΤΟΥΣ «ΕΛΛΗΝΕΣ» ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ

«Στόχος»: Για ποιό ακριβώς πράγμα κατηγορείς τους πρώην συναγωνιστές και νύν συγκρατουμένους σου;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Θέλω κάτι να είναι ξεκάθαρο: Δεν κατηγορώ κανέναν συναγωνιστή μου, γιατί κανείς δεν φταίει, όλοι είναι αδίκως Φυλακή, αυτό δεν το συζητάμε. Τους κατηγορώ για την φοβική τους στάση, γιατί έχουν συμβιβαστεί με το Σύστημα που θέλουν να γκρεμίσουνε. Γι’ αυτό, ναι, τους κατηγορώ…!»

«Στόχος»: Το «κατηγορώ» σου αυτό περιλαμβάνει και τον Ηλία Κασιδιάρη; Διότι όλος ο Πατριωτικός Χώρος περιμένει να ακούσει πως τα πάς με τον Ηλία στην Φυλακή…

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Κυρίως τον Κασιδιάρη! Αλλά δεν λέω περισσότερα για να μη πούν κάποιοι ότι πάω να κάνω ζημιά στο κόμμα του τους «Έλληνες», τώρα που πάμε για Εκλογές»…

 «Στόχος»: Τι σχέσεις έχετε μεταξύ σας εσείς οι πολιτικοί κρατούμενοι της Χρυσής Αυγής; Μιλάτε μεταξύ σας ή πλακωνόσαστε; Εσύ, ας πούμε, μιλάς με τον Νίκο τον Μιχαλολιάκο και τον Ηλία τον Κασιδιάρη;

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΚΕΣ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕΙΛΟΥΣ!..

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Κοίταξε κάτι: Οι σχέσεις ενός πολεμιστού με έναν δειλό, δεν μπορεί να είναι αδελφικές. Εγώ, Θόδωρα, έκανα απεργία πείνας και ρίσκαρα την ζωή μου πριν ξεκινήσει το Εφετείο. Οι υπόλοιποι δεν θέλανε να ξεκινήσει το Εφετείο. »

«Στόχος»: Γιατί δεν θέλανε;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Αυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό, μια μεγάλη ερώτηση που έχω απευθύνει κι εγώ σε όλους αυτούς εδώ πέρα να μου εξηγήσουνε και δεν έχω λάβει απάντηση. Εγώ έδωσα μία κατραπακιά για να ξεκινήσει το Εφετείο, κι όλοι οι άλλοι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ να ξεκινήσει το Εφετείο. Κι αυτό, Θόδωρα, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι δεν παρίστανται στην Δίκη! Στο λέω και στο υπογράφω ότι δεν θα κατέβει κανείς στο Δικαστήριο. Δεν θα κατέβει κανένας γιατί θέλουν να είναι φρόνιμα παιδιά στο Σύστημα. Να μη παρίστανται στο Εφετείο, να κάθονται στην Φυλακή και να κάνουν μεροκάματα για να εκτίσουν την Ποινή. Μια άδικη ποινή που τους έχουν επιβάλει και την έχουν αποδεχτεί»

«Στόχος»: Αυτό που λές περιλαμβάνει και τον Νίκο τον Μιχαλολιάκο, και τον Ηλία τον Κασιδιάρη;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Ναι, ναι, βέβαια, βέβαια… Και κάτι άλλο: Εγώ εδώ πέρα είμαι ο μόνος εν ενεργεία ευρωβουλευτής, καλός, κακός ό,τι θέλεις… Ε, λοιπόν, είμαι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ από τα φυλακισμένα μέλη της Χρυσής Αυγής που δεν παίρνω μεροκάματα. Γιατί δηλώνω ότι είμαι πολιτικός κρατούμενος και πληρώνω τις συνέπειες αυτού. Όχι ποινικός. Είμαι πολιτικός κρατούμενος και δεν θα πάρω μεροκάματα. »

ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ RAPID TEST

«Στόχος»: Δηλαδή εσύ δεν θέλεις τα μεροκάματα ή σού τα κόβουν επίτηδες;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Στην αρχή δεν θέλανε να μου δώσουνε. Εν συνεχεία γίνανε κάποιοι έλεγχοι στο κελί μου, αλλά εγώ δεν αποδέχτηκα να μου κάνουν έλεγχο στο κελί μου, Θόδωρα… Κι όχι επειδή έχω ναρκωτικά ή κινητά. Άλλοι είχανε και μπορώ να το αποδείξω αυτό. Αλλά δεν την δέχομαι την έρευνα στο κελί μου, γιατί δεν είμαι ούτε έμπορος ναρκωτικών, ούτε δολοφόνος. Είμαι πολιτικός κρατούμενος κι αυτό το κρατάω ψηλά. »

«Στόχος»: Ο κόσμος εδώ έξω ενδιαφέρεται να μάθει τις λεπτομέρειες της κρατήσεώς σας. Πόσες ώρες την ημέρα σάς βγάζουν από το κελί;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Μάς ανοίγουν τα κελλιά μας στις 8 το πρωΐ και μάς τα κλείνουν στις 8 το βράδυ. Έχουμε και το μεσημέρι 12 με 3 που μας έχουν κλεισμένους στο κελί. Δηλαδή το ωράριο που είμαστε έξω από το κελλί είναι 8 π.μ. μέχρι 12 το μεσημέρι και από τις 3 μ.μ. μέχρι τις 8 το βράδυ. »

«Στόχος»: Δηλαδή όταν είσαστε εκτός κελιού, μπορείτε να κάνετε Γυμναστική, να περπατήσετε και τέτοια;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Ναι μπορούμε. Εμένα για εκδικητικούς λόγους, επειδή είχα κάνει την μεταγωγή στις Φυλακές Κορυδαλλού, τώρα που ανέβηκα πάλι στις Φυλακές Δομοκού (έγινε για εκδικητικούς λόγους αυτή η μεταγωγή επί 20 ημέρες, δεν θα έπρεπε κανονικά να γίνει) ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΨΑΝ να περάσω στην Φυλακή τα βάρη και τα κιλά που είχα για να κάνω προπόνηση! Μου το απαγόρεψαν με αστείες δικαιολογίες. Επίσης να ξέρεις ότι σήμερα (σ.σ.: Τρίτη 28 Ιουνίου) με πέρασαν από Πειθαρχικό Συμβούλιο γιατί είχα αρνηθεί να κάνω rapid test τις ημέρες που ήμουνα στον Κορυδαλλό προκειμένου να πάμε στο Εφετείο. Δεν είχα αρνηθεί από μαγκιά ή από τέτοια πράγματα. Αλλά επειδή τυγχάνει να γνωρίζω τους Νόμους, τους είχα πεί να μου φέρουνε την Διάταξη η οποία εξαιρεί εμένα αυτή την στιγμή (και τους άλλους κρατουμένους) να υποχρεώνομαι σε rapid test όταν πηγαίνω στο Εφετείο. Κι αυτό είναι άδικο γιατί κάθε φορά μέσα στο Εφετείο θα βρίσκονται 200 άνθρωποι από τους οποίους κανείς δεν θα έχει υποβληθεί σε rapid test. Γιατί, λοιπόν, να υποβληθώ εγώ; »

«Στόχος»: Και τι έγινε τελικά;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Με απείλησαν με έναν χρόνο πειθαρχική τιμωρία, στέρηση μεροκάματου κι όλα αυτά. Τελικά σήμερα Τρίτη (σ.σ.: 28 Ιουνίου) υπήρξε δικαίωσή μας ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμμιά καταδίκη, δεν υπάρχει τέτοια διάταξη»

«Στόχος»: Δηλαδή, εσύ είσαι φανατικός αντιεμβολιαστής;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Δεν έχω κάνει και δεν θα κάνω κανένα εμβόλιο. Αυτό, όμως, Θόδωρα, δεν αναιρεί αυτό που λέω ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει όσα εμβόλια θέλει. Σε κανέναν δεν λέω να μην εμβολιαστεί. Αλλά εγώ δεν θα εμβολιαστώ. Είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να εμβολιάζεται»

ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟ!

«Στόχος»: Κατάλαβα ότι έχεις πολλά να πείς για τους συγκρατουμένους σου, αλλά δεν θέλεις να το κάνεις αυτή την ώρα. Αν κάποιος αμφισβητήσει κάτι απ’ όσα μού είπες, θα του απαντήσεις;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Βεβαίως! Εγώ τότε θα βγώ και θα μιλήσω με στοιχεία. Και μπορώ να πώ ποιοι είναι αυτοί που κάνουν τις νοσοκόμες μέσα στην Φυλακή για να παίρνουν τριαντάρια μεροκάματα και παρακαλάνε τους αρχιφύλακες. Μπορώ να πώ ποιοι έχουνε κινητά και δεν τιμωρούνται και γιατί εγώ τιμωρούμαι συνεχώς και μού φέρνονται με αυτόν τον τρόπο!.. »

«Στόχος»: Θέλεις να προσθέσεις κάτι άλλο;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Θέλω να τονίσεις ότι εγώ την Μάχη μου για να αποδείξω την δική μου αθωότητα και την αθωότητα όλων των υπολοίπων (γιατί όλοι είναι αθώοι), θα την δώσω. Είναι ΟΛΟΙ ΑΘΩΟΙ, αλλά είναι και ΟΛΟΙ ΔΕΙΛΟΙ! Μιλάω μετά λόγου γνώσεως. Θα δείς, Θόδωρα, ότι θα είμαστε πάλι κάτω στις 6 Ιουλίου και θα είμαστε πάλι πέντε άνθρωποι. Από τους πρώην βουλευτές, μόνο εγώ κι ο Παππάς θα είμαστε παρόντες και θα το δείς»


Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΠΛΕΥΡΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

«Στόχος»: Επίτρεψέ μου να ξαναρωτήσω γιατί ξαναπροσέλαβες τον Κώστα τον Πλεύρη, εναντίον του οποίου είχες αφήσει  υπονοούμενα. Όλοι αυτό θέλουν να μάθουν στον Πατριωτικό Χώρο: Πώς ο Λαγός έχει πάλι δικηγόρο τον Κώστα τον Πλεύρη;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Θεωρώ ότι ο Κώστας ο Πλεύρης είναι ο μοναδικός άνθρωπος ο οποίος έχει την διάθεση να πολεμήσει στο Δικαστήριο και είναι ο μοναδικός δικηγόρος του Εθνικού Χώρου που θέλει να έρθει να παλαίψει στο Δικαστήριο. Δεν υπάρχουν άλλοι. Οι άλλοι δικηγόροι, Θόδωρα, κρυφτήκανε. Στο λέω μετά λόγου γνώσεως. Έχω μιλήσει με πολλούς, δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα, δεν θέλουν να κάνουν τίποτα. Ο Κώστας ο Πλεύρης, μιλήσαμε, παραδεχτήκαμε κάποια λάθη μας, μη πάμε σ’ αυτό το θέμα,  και μου είπε το εξής, γράφτο όπως το λέω: Ότι είναι γι’ αυτόν Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΑΧΗ που θέλει να δώσει, προκειμένου να κερδίσει την υστεροφημία του. Ευελπιστώ ότι θα το επιβεβαιώσει αυτό που μού είπε.»

«Στόχος»: Με τον Αλέξη Κούγια τι έγινε; Ο ίδιος ο Κούγιας είχε δηλώσει πως θα είναι συνήγορός σου στο Εφετείο.

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Κάποια κουβέντα κάναμε με τον Κούγια, αλλά δεν συμφωνήσαμε πώς θα διαχειριστούμε την κατάσταση. Ήθελε μια άλλη «γραμμή» ο Κούγιας να κρατήσουμε στο Δικαστήριο, αλλά εγώ δεν συμφώνησα. Μιλήσαμε με σεβασμό με τον άνθρωπο, όλα καλά, αλλά τελικά δεν συμφωνήσαμε. »

«Στόχος»: Θέλεις κάτι άλλο να συμπληρώσεις;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Σε παρακαλώ πολύ, εκεί που θα γράψεις «Γιάννης Λαγός», να βάλεις και «πολιτικός κρατούμενος» από κάτω. Και μέσα στο δικαστήριο προχθές, όταν ανακοινώθηκαν τα ονόματα, εγώ σηκώθηκα ευθαρσώς και είπα: «Γιάννης Λαγός, πολιτικός κρατούμενος»…Εντάξει;»

«Στόχος»: Ναι, αυτό το είδαμε όλοι. Το έπαιξαν όλα τα Κανάλια στα ρεπορτάζ τους από την 1η ημέρα του Εφετείου της Χρυσής Αυγής.

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Αυτό πρέπει να το γράψεις, Θόδωρα: Είμαι ο μοναδικός κρατούμενος, εν ενεργεία ευρωβουλευτής, ο οποίος δεν κάνει μεροκάματα μέσα στην Φυλακή, γιατί δεν έχω αποδεχτεί πως είμαι ποινικός κρατούμενος. Είμαι πολιτικός κρατούμενος και δεν θα είμαι ποτέ ποινικός. Όταν, λοιπόν, εγώ δηλώνω πολιτικός κρατούμενος, δεν μπορεί να έχω τα ίδια που παίρνει κι ένας ποινικός, ρε φίλε, δεν γίνεται αυτό… Κι ούτε μπορώ, Θόδωρα, για να παίρνω μεροκάματα, να γλείφω και να τους λέω περάστε να ελέγξετε το κελλί μου. Όχι, δεν το δέχομαι. Είμαι ο μοναδικός που αντέδρασε πάνω σ’ αυτό και θέλω να το τονίσεις. Κι όχι μία, αλλά πολλές φορές. Και πληρώνω τις συνέπειες. Επί έναν ολόκληρο χρόνο με έχουνε βγάλει από τα μεροκάματα. Τους τα χαρίζω, δεν με ενδιαφέρουνε, θα κρατήσω την αξιοπρέπειά μου. Κι αν είναι να βγώ από δώ μέσα, θα βγώ γιατί θα έχει αποδειχτεί η αθωότητά μου, όχι γιατί θα με έχουνε λυπηθεί.

ΣΕ ΣΟΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΛΑΓΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

«Στόχος»: Απ΄ό,τι καταλαβαίνω απ’ αυτά που μού είπες, το Εφετείο της Χρυσής Αυγής θα εξελιχτεί σε ένα καθημερινό σόου με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Λαγό;

Γ. ΛΑΓΟΣ: «Δεν ξέρω σε τι θα εξελιχτεί, αλλά στο ξαναλέω: Εγώ στο Δικαστήριο θα φανερώσω αυτά που αποκρύψαμε εμείς οι ίδιοι στην Πρώτη Δίκη. Θα ζητήσω να παραστεί ο Δένδιας, δεν θα αναγνωρίσω τους προστατευόμενους μάρτυρες, θα αποκαλύψω άγνωστα στοιχεία που πήρα πρόσφατα στα χέρια μου. Τα είχανε κι άλλοι συγκρατούμενοι από παλιά, αλλά δεν τα λέγανε. Θα έχω ολομέτωπη μάχη με όλους αυτούς. Εγώ δεν φοβάμαι, θέλω να ακούγεται η Αλήθεια, να ενημερώνεται ο κόσμος και να σχηματίσει ο καθένας την άποψή του… »

1η δημοσίευση στον «Στόχο» της 30ής Ιουνίου 2022




ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...