ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

09 Απριλίου 2021

Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ 1.300 Π.Χ. Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΧΑΪΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

 

Ο  ΠΡΩΤΟΣ  ΦΑΡΑΩ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ  ΜΗΝΗΣ  (3.000  π.Χ.).  
     ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΑΙΓΥΠΤΟΣ
          Στα Αρχαία Αιγυπτιακά το όνομα της χώρας ήταν Kemet (km.t), που σημαίνει «Μαύρη γη» από  τα  εύφορα  μαύρα ιζήματα του Νείλου στα  ετήσια πλημμυριζόμενα  από τον  ποταμό  χωράφια, κατ’ αντιδιαστολή  από την «Κόκκινη γη» (dsr.t) της ερήμου.
         Το όνομα εμφανίστηκε στα πανάρχαια  Ελληνικά  ως «Χημία» («Khēmía»). Ένα άλλο όνομα ήταν το «t3-mry», που σημαίνει «χώρα της όχθης του ποταμού». Τα ονόματα της Άνω και Κάτω Αιγύπτου ήταν «Ta-Sheme'aw» («t3-šmˁw»), δηλαδή «χώρα σπαρτών», και «Ta-Mehew» («t3 mḥw»), δηλαδή «βόρεια χώρα», αντίστοιχα.
        Η  ελληνική ονομασία «Αίγυπτος» προέρχεται από την αρχαιότερη ΓΡΑΜΜΙΚΗ  Β΄   "a-ku-pi-ti-yo". Η  λέξη  είναι  η ελληνική απόδοση  της  αιγυπτιακής  «Hikuptah» των  πινακίδων της  Αμάρνα.   Αυτή  πάλι  προερχόταν     από την παραφθορά της αρχαιότερης  αιγυπτιακής 
 «Hwt-ka-Ptah»,  που σήμαινε «ο  οίκος της ψυχής (ka) του Πτα», ονομασία ενός ναού του θεού ΦΘΑ στη Μέμφιδα.   Ο  αρχαιότατος  Αιγυπτιακός  Θεός  Φθα  έχει  σχέση  με  την  ελληνική  
Φθία (Φθιώτις) και  τον  αρχαίο ελληνικό  λαό  των  Φθιών  (= Μυρμιδόνες).
Η  λέξη  παράγεται  από  το  ρήμα  φθίνω  (=  τελειώνω,  πεθαίνω,  κόσμος   των νεκρών).  
Υπήρχε  και  πόλη  Φθία  στην  παραλιακή  βόρεια  Αίγυπτο.
   Ο  Στράβων είχε δώσει την  ετυμολογία, σύμφωνα με την οποία το Αίγυπτος προέρχονταν από το συνδυασμό των λέξεων «Αιγαίο» και «υπτίως», δηλαδή «κάτω (νότια) από το  Αιγαίο Πέλαγος».
 

Η  ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ

                                    Χάρτης της αρχαίας Αιγύπτου
 
Η  Αίγυπτος  (αρχαία  και  νέα)  μαζί  με  την  χερσόνησο του Σινά,  καταλαμβάνει   το  βορειοανατολικό τμήμα   της  Αφρικής. Ανατολικά συνορεύει με την   Ελληνοφιλισταία,  δυτικά  με τη Λιβύη  και  νότια  με  το σημερινό Σουδάν
Βρέχεται  βόρεια  από την  Μεσόγειο  και  ανατολικά  από  την  Ερυθρά θάλασσα.
Η  χώρα  της  Αιγύπτου  ακολουθούσε τον άξονα του Νείλου ποταμού. Ο Νείλος, γύρω από τον οποίο συναθροιζόταν  το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού, υπήρξε ζωοδότρια πηγή του Αιγυπτιακού πολιτισμού ήδη από την εποχή του Λίθου. 


Η  ΑΡΧΑΙΑ  ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ  ΓΛΩΣΣΑ 

Η   πρωτο-γλώσσα  των  Αιγυπτίων, τα  αρχαία Αιγυπτιακά, ανήκουν  στην   ομάδα  των χαμιτικών γλωσσών.   Δεν  υπάρχουν μελέτες  για  πιθανή  συγγένεια  με  την  γλώσσα  των   Ελληνοπελασγών.  Ο  γράφων  όμως,  είναι  πεπεισμένος,  ότι  η  πρώτη   πανάρχαια  γλώσσα  που  ομιλήθηκε  στο  κράτος  του  Μήνη – Φαραώ,    ήταν  μία  παραλλαγή  της  αρχέγονης ελληνοπελασγικής  γλώσσας.
    Ο  ΜΥΘΙΚΟΣ  ΕΛΛΗΝΑΣ  ΜΕ  ΤΟ  ΟΝΟΜΑ  ΜΙΝΥΣ,  ΜΙΝΩΣ,  ΜΗΝΗΣ        ΜΕΝΗΣ,  ΜΑΝΗΣ.


    Α.      ΣΤΗΝ  ΑΡΧΑΙΑ  ΛΥΔΙΑ,  ο  ιδρυτής  της  πρώτης  αρχαίας  γηγενούς   δυναστείας,  (περί    το  3.000  π.Χ.)   ήταν  ο Μάνης,  ο  γιός  του  Δία  και  της  Γαίας.    Σύμφωνα με  τον  Όμηρο, το  αυθεντικό  και  πανάρχαιο  όνομα  της   Λυδίας, ήταν  χώρα του Μάνητα  ή  Μαιονία).

 ΡΙΖΑ  ΤΟΥ  ΟΝΟΜΑΤΟΣ   ΜΑΝ -   ΚΑΤΑΛΗΞΗ  -ΗΣ. 

Ραδάμανθυς,  Μίνως  και  Αιακός, οι τρείς αρχαίοι βασιλείς - δικαστές του Κάτω Κόσμου.
 
Β.     ΣΤΗΝ  ΑΡΧΑΙΑ  ΚΡΗΤΗ,  ο  ιδρυτής  της  δυναστείας  των  Κρητών   Βασιλέων,  (περί  το  3.000  π.Χ.)  ήταν  ο  Μίνως  ο Α’.   Σύμφωνα  με  την  εκδοχή  του  Διοδώρου  του  Σικελιώτου,  ο  Μίνως  ο  Α’   ήταν  τρισέγγονος  του   Δευκαλίωνα.   Ο Δευκαλίων,  που  στην  εποχή  του  έγινε  ο  μεγάλος  κατακλυσμός,  είχε  γιό τον  Έλληνα, τον  γενάρχη  της Ελληνικής  φυλής. Ένα   από  τα  παιδιά  του Έλληνα,  ο  Δώρος,  από  την  Μακεδονία   κατέβηκε   στην  Κρήτη,  ΜΑΖΙ  ΜΕ    ΑΙΟΛΕΙΣ  ΚΑΙ ΠΕΛΑΣΓΟΥΣ.  Εγγονός  του  Δώρου   ήταν  ο  Μίνως  ο  Α’.  «Ο Δώρος του Έλληνος του Δευκαλίωνος εις  Κρήτην    πλεύσας,  μετά Αιολέων  και  Πελασγών,  εβασίλευσε  της  νήσου. 
Γήμας  δε  Κρηθέως,  θυγατέρα  εγέννησεν  Αστέριον,  ον  βασιλεύοντας  εις Κρήτην,  εγέννησεν  υιούς  ΜΙΝΩΑ,  Ραδάμανθον  και  Σαρπηδώνα».

«Μίνως, ο Διός και Ευρώπης,  βασιλεύων της Κρήτης και μεγάλας δυνάμεις έχων πεζάς και ναυτικάς, ΕΘΑΛΑΣΣΟΚΡΑΤΕΙ, και πολλάς αποικίας εξαπέστειλεν  εκ Κρήτης, της Ασίας δε, την παραθαλαττίαν γην,  κατέσχεν όλην».

ΡΙΖΑ  ΤΟΥ  ΟΝΟΜΑΤΟΣ   ΜΙΝ -  ΚΑΤΑΛΗΞΗ  -ΩΣ.


Λίθινη επιγραφή του Μήνη  (Νερμέρ).
Ο  ΠΡΩΤΟΣ  ΦΑΡΑΩ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ  ΜΗΝΗΣ  (3.000  π.Χ.).  
Προσέξτε  τα  χαρακτηριστικά  του  προσώπου.   

Ο  ΠΡΩΤΟΣ  ΦΑΡΑΩ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ  ΜΗΝΗΣ  (3.000  π.Χ.).  
Προσέξτε  τα  χαρακτηριστικά  του  προσώπου.   


Γ.    ΣΤΗΝ  ΑΡΧΑΙΑ  ΑΙΓΥΠΤΟ,  ο  ιδρυτής  της  πρώτης  δυναστείας,  (περί  το  3.000  π.Χ.)  κατά  τον  Μανέθωνα,  δηλαδή ο  πρώτος  Φαραώ,  ήταν  ο   Μήνης  ή  Μένης,  με  προσωπικό  όνομα  Μεν  και  Ωρικό  όνομα  Ναρμέρ.    Σύμφωνα με τον Αιγύπτιο ιερέα και συγγραφέα  Μανέθωνα,  ο Μίνωας,  ο  Βασιλιάς  της  Κρήτης, βασίλεψε στην Αίγυπτο πριν τον κατακλυσμό.
«Ο Μίνωας,  μαζί με τους επτά  επόμενους  Έλληνες  βασιλείς - απογόνους του,  βασίλεψαν  στην  Αίγυπτο  253  έτη, η ηγεμονία τους  ήταν  μετά   την   βασιλεία των θεών  και  δημιούργησαν  τον  πολιτισμό  στην  Αίγυπτο».   Βιβλιοθήκη των Ελλήνων, Μανέθωνος  Αιγυπτιακά,  Εκδόσεις 
Γεωργιάδης, Γ΄έκδοσις, Αθήνα 1996.

«Μετὰ τοὺς θεοὺς τοίνυν πρῶτόν φασι βασιλεῦσαι τῆς Αἰγύπτου Μηνᾶνκαὶ καταδεῖξαι τοῖς λαοῖς θεούς τε σέβεσθαι καὶθυσίας ἐπιτελεῖνπρὸς δὲ τούτοις παρατίθεσθαι τραπέζας καὶ κλίνας καὶ στρωμνῇ πολυτελεῖ χρῆσθαι».  
 Διόδωρος Σικελιώτης [ι,45] 

 ΡΙΖΑ  ΤΟΥ  ΟΝΟΜΑΤΟς  ΜΗΝ -  ΚΑΤΑΛΗΞΗ  -ΗΣ.     

   

  Δ.   ΣΤΗΝ  ΜΥΘΙΚΗ  ΕΛΛΑΔΑ  υπήρξε  μία  πανάρχαια  ελληνική  φυλή  με   το  όνομα  Μινύες.  Ο  πρώτος  βασιλιάς τους, περί  το  3.000  π.Χ.) λεγόταν   Μινύας.  Σύμφωνα  με  τα  λεξικά  η  ιαπετική -  ινδοελληνική  λέξη  Μινύας    είναι σύνθετη  από  το  Μιν-ύς =  κοντός,  μικρός, ελαττωμένος   και  το  ρήμα  ύω =  βρέχω, ποτίζω  (υετός = βροχή). 
Άρα  Μινύας  = αυτός  που  μικραίνει,  που  ελαττώνει  τα  νερά,  δηλαδή,   ουσιαστικά,  ΑΥΤΟΣ  ΠΟΥ  ΕΛΕΓΧΕΙ   -  ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ  ΤΑ  ΝΕΡΑ.

ΡΙΖΑ  ΤΟΥ  ΟΝΟΜΑΤΟΣ   ΜΙΝ  -  ΚΑΤΑΛΗΞΗ  -ΥΑΣ. 



Η Μυκηναϊκή ακρόπολη του Γλα, έργο των Μινύων της Βοιωτίας  Γενάρχης και επώνυμος ήρωας των Μινύων, όπως επίσης σημειώνει ο Παυσανίας (ΙΧ 37, 7), ήταν ο Μινύας του οποίου τον τάφο (θησαυρό) είχε δει και αυτός ο ίδιος. Επιπρόσθετα όπως σημειώνει και ο Απολλώνιος ο Ρόδιος ο γενάρχης Μινύας καταγόταν από την Ιωλκό της Θεσσαλίας (την γαρ Ιωλκόν Μινύαι ώκουν, ώς φησι Σιμωνίδης εν Συμμίκτοις).

Ο  Μινύας  ήταν  βασιλιάς  του  Ορχομενού


ΤΕΛΙΚΑ  ο  πολιτισμός,  σε  όλες  τις  χώρες  της  Μεσογείου,  ΣΧΕΔΟΝ   ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ,    πέρασε  από  το  πρωτόγονο τροφοσυλλεκτικό  - κυνηγητικό   αρχέγονο  στάδιο  και  έκανε ένα  τεράστιο άλμα  προς  τα  μπρος,    προς  την  οργανωμένη κοινωνία,  γύρω  στο  3.000  π.Χ.  
Αυτό  συνδέεται  στις  διάφορες  χώρες  με  ένα  συγκεκριμένο  άτομο  με  την  ονομασία  ΜΙΝ, ΜΕΝ,  ΜΗΝ,  ΜΑΝ.  Το  πρόσωπο  αυτό  ή  η  φυλή  αυτή  ήταν   ικανό/ή  και  επιτήδειο/α  να  ελέγχει  τα  νερά  (ΜΙΝ –ΥΕΣ).   Πράγματι  οι  Μινύες  της  Ελλάδος  φημίζονταν  για  την  αποστράγγιση  λιμνών,   οι  Κρήτες  εξουσίαζαν τα  νερά  της  Μεσογείου σαν θαλασσοκράτορες,    οι  Λυδοί  αναπτύχθηκαν  ελέγχοντας  τα  ποτάμια  της  Ε.Α.Χ.  και  βέβαια  η  ζωή  των  Αιγυπτίων  ήταν εξαρτημένη  τελείως  από  τις  πλημμύρες  του  Νείλου.   Οι  Αιγύπτιοι  πάλευαν  καθημερινά  με  τον  Νείλο,  με  τα  κανάλια  και   τις  πλημμύρες  του,  έτσι  ώστε  ο  πολιτισμός  τους  ξεκίνησε  και  άνθισε  μόνο   όταν  κάποιος  ΜΗΝ-ΗΣ,  ένας  πραγματικά  ευφυής,  πανάρχαιος   Έλληνας,   τους  έδειξε  τον  τρόπο να  τιθασεύσουν τα  νερά  του  Νείλου.   

Ο  Αιγύπτιος  ιστορικός Μανέθων  γράφει:  «Ο  ΒΑΣΙΛΕΥΣ  ΜΙΝΩΣ  ΤΗΣ  ΚΡΗΤΗΣ   ΒΑΣΙΛΕΥΣΕ  ΣΤΗΝ  ΑΙΓΥΠΤΟ  ΠΡΙΝ  ΤΟΝ  ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ».  
Το  σαφές  και  αδιαμφισβήτητο  συμπέρασμα:   η  πανάρχαια  ελληνική  λέξη  Μίνως  σημαίνει  τον  Κυβερνήτη  
των  νερών,  των  θαλασσών,  τον ΘΑΛΑΣΣΟΚΡΑΤΟΡΑ.  
(Παράβαλε  τον  αγγλικό  εθνικό  ύμνο:  «κυβέρνα  Βρετανία  την  θάλασσα»).   

Και  ένα  ακόμη.  Στην  Μέση Αίγυπτο,  250  χιλιόμετρα  
νότια των  πυραμίδων,  ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΙΛΟΥ, υπάρχει πανάρχαια    (από  το  3.000  π.Χ.)  αιγυπτιακή  πόλη,  με  την  ονομασία  ΜΙΝΥΑΣ (!) 


      Μία  παρέκβαση:  υπάρχουν διάφορες  εκδοχές  για  την  λέξη  Φαραώ.   Ο  γράφων  πιστεύει  ότι  (και)  ο  Αιγυπτιακός πολιτισμός  έχει  προέλευση   ελληνική.  Άρα  θα  ήταν  απίθανο,  η  σημαντική  λέξη  Φαραώ,  να  μην  έχει   ελληνική  ρίζα. 
    Στα  μακεδονικά  τα  χηλικά  σύμφωνα  εναλλάσσονται,  π.χ.  Φερενίκη =  Βερενίκη,  Φερ =  Βερ,  Βέρροια = Βέρροια,   φέρω-ρέω-ροή  νερών   Μακεδονική πόλη,γεμάτη  νερά  και  πηγές, η Βέρροια.

      Το  μακρυνό  Περού  με  τις  Άνδεις  είναι  μία περιοχή  γεμάτη  νερά,   από  κει   πηγάζει  ο Αμαζόνιος  (-  έγινε  πλατιά αποδεκτό  πλέον,  ότι  εκεί  είχαν εγκατασταθεί  αρχαίοι  Έλληνες). 
Περού  =  Βερού=  Φερού =  Χώρα,  που  τρέχουν  πολλά νερά.
    
       Φαραώ  =  Φερ - ρέω.    Άρα:  Μήνης  Φαραώ   =  ο  κυβερνήτης  των   νερών  που φέρνει   ο  Νείλος.   

         Η  μόνη  πανάρχαια  χώρα  που  ο  ιδρυτής  του  πολιτισμού  της    δεν   ονομαζόταν  Μιν  ή   Μαν  ή  Μην  ή  Μεν  ήταν  η Σουμερία.   Εκεί  ο  ιδρυτής  του  πολιτισμού  το  3.000  π.Χ.  λεγόταν  Οάννης,  ήρθε  από  την  θάλασσα  (νερά),  ήταν  ημιδαίμων, ιχθυόμορφος  και  έπρεπε  να  
τιθασύσει  δύο  ποτάμια,  τον  Τίγρη  και  τον  Ευφράτη.  (Βηρωσσός).
       Περιμένω  τους  ευφυείς  Έλληνες  ιστορικούς,  αρχαιολόγους  ή   γλωσσολόγους  να  μας  εξηγήσουν  τι  σημαίνουν  όλα αυτά. 


   Η  ΙΣΤΟΡΙΚΗ  ΑΛΛΑΓΗ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ  ΤΟ  3.000  Π.Χ.

         Το  3.000  π.Χ.  σε,  ιστορικά,  πολύ  σύντομο  χρονικό  διάστημα,  ουσιαστικά  σε  μερικές  δεκαετίες,  οι κυνηγητικοί  και πολεμικοί  θεοί  της  πρωτόγονης   Αιγύπτου αλλάζουν σχετικά  γρήγορα  χαρακτηριστικά,  πράγμα  που  δείχνει   την  εξέλιξη  και την  μετάβασητης  χώρας  σε  μία  εξελιγμένη  αγροτική κοινωνία. Το  3.000  π.Χ  παρουσιάζεται  απότομα  στην  Αίγυπτο πολιτική
 σταθεροποίηση.  Εμφανίζεται  σταθερή κεντρική εξουσία.  Ο ηγέτης  της χώρας  γίνεται  απόλυτος  άρχων  με  το  όνομα  Μήνης - Φαραώ.  Θα ακολουθήσουν   για  τρεις  χιλιετίες 31  δυναστείες Φαραώ.  
       Υπάρχει ένα εκπληκτικό  χαρακτηριστικό.  Η   πρώτη  δυναστεία  της   Αιγύπτου  άρχισε με τον Έλληνα Μίνωα- Μήνη  και  τους επτά επόμενους     Έλληνες Φαραώ  και  κράτησε  253  χρόνια.   Η  τελευταία δυναστεία  της  Αιγύπτου  -31η-  άρχισε  με τον  Έλληνα   Μεγάλο  Αλέξανδρο  και  τους  επόμενους Πτολεμαίους  και  κράτησε  302  χρόνια.  
        Ο   Φαραώ  για  τους  Αιγυπτίους  είναι  ο εκπρόσωπος του θεού  και  η  πηγή  της  δικαιοσύνης. Η  θρησκεία  αποτελεί  την βάση  της   κοινωνικής  ζωής  και  αρχίζει  με  την  λατρεία του Μιν  και του    γερακόμορφου θεού  Ώρου.  Η  πρωτεύουσα  στην Μέμφιδα  προωθεί  τον           Πτα – Φθα  ως υπέρτατο δημιουργό  θεό.  Στην βασιλική λατρεία ενσωματώνεται η λατρεία  του  Ηλίου – Ρα  (δημιουργία της  Ηλιούπολης), ο  Ώρος και ο  Όσιρις.  
Ο Φαραώ ταυτίζεται με τον  Ώρο. Ο νεκρός Φαραώ ταυτίζεται με τον Όσιρι.

   

                              Ο Πτα σε Ιερογλυφικά  

Η  Αίγυπτος  γίνεται  κράτος  και  μάλιστα  απόλυτα  συγκεντρωτικό   παρουσιάζοντας μεγάλη  γραφειοκρατία.  Εμφανίζεται πολύπλοκο  φορολογικό σύστημα  βασισμένο στις πλημμύρες του Νείλου.  Αρχίζει  η  κατασκευή των  πυραμίδων ως βασιλικών τάφων.  Η  κοινωνία γίνεται
αυστηρά στρωματοποιημένη.  Το εξωτερικό εμπόριο βρίσκεται αποκλειστικά στα χέρια του Φαραώ. Δεν  αναπτύσσεται  αξιόλογη  εμπορική τάξη.

ΣΥΝΤΟΜΗ   ΙΣΤΟΡΙΑ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ 

      Ολόκληρη  η  ιστορία  της  Αιγύπτου,  πριν  αναλάβει  την  εξουσία  ο  Έλληνας  Μήνης  περί  το  3.000  π.Χ.  ονομάζεται Προδυναστική  περίοδος.  Για  την  ιστορία  της  προδυναστικής  περιόδου  δεν  γνωρίζουμε  πολλά  πράγματα.
Η τρισχιλιετής ιστορία της αρχαίας Αιγύπτου  χωρίζεται,  για  μεθοδολογικούς   λόγους, σε εννέα περιόδους, οι οποίες αποκαλούνται  Βασίλεια.
Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι χρησιμοποιούσαν  στην ιστορική τους διαδρομή την έννοια  των δυναστειών. 
Τη διάκριση  βέβαια, όπως την χρησιμοποιούμε σήμερα,  σε  τριάντα μία  δυναστείες,  την οφείλουμε στον Μανέθωνα ένα  Αιγύπτιο ιερέα που έζησε στις αρχές  της  Πτολεμαϊκής  Ελληνικής  περιόδου,  ο  οποίος  συνέταξε   και  έγραψε,   στα  ελληνικά,  μία  αιγυπτιακή  ιστορία,  κατ’ εντολήν 
του  Έλληνα  Φαραώ  Πτολεμαίου του  Β΄  του  Φιλάδελφου  (309 – 245  π.Χ.).


Η  πρωτο-Αίγυπτος  διαιρείτο σε δύο βασίλεια, γνωστά ως Άνω (νότια) και Κάτω (βόρεια) Αίγυπτος.
  

ΑΡΧΑΪΚΗ  ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ 


      3.000-  2.680  π.Χ.   Είναι  η  περίοδος  του  Έλληνα  Φαραώ  Μίνωα  (Μήνη)   των  7  Ελλήνων  διαδόχων  του  και  των υπόλοιπων  Αιγυπτίων  Φαραώ,  που   αναπτύχθηκε  σε  3  δυναστείες,  μέσα  σε  320  χρόνια    (μία  αρχική  ελληνική   δυναστεία  και δύο  αιγυπτιακές).



Ο  ΜΗΝΗΣ
  Πρωτεύουσα  της  Αιγύπτου  είναι  η  Μέμφιδα.  Άλλες  σημαντικές  πόλεις  είναι  η  Ιερακόπολις,  η  Άβυδος,  η  Σάκκαρα  (κοντά  στην  Μέμφιδα, εκεί  ο  Έλληνας   Μήνης  αρχίζει  να  χτίζει  τους  πρώτους  επίπεδους  τάφους  -  με  καθιέρωση τελετουργικού ταφής και μουμιοποίηση).   Αρχίζει  να  αναπτύσσεται  η  ναυπηγική και  το  εμπόριο
με  την  Κρήτη  και  την Κύπρο.  Ανοίγουν  ορυχεία  εξόρυξης  χαλκού στη χερσόνησο του Σινά. Οι  λατρεία  του  ηλίου  καθίσταται αποκλειστικότητα της κυβερνώσας δυναστείας. Πρώτα λίθινα μνημεία: Κλιμακωτή  πυραμίδα  του Ζοζέρ στη Σακκάρα. Πυραμίδα του Σνεφρού στο Μεϊντούμ.   Άλλοι  γνωστοί  Φαραώ  της  αρχαϊκής  περιόδου  ο  Ζοζέρ  και  ο  Ουνί.


ΠΑΛΑΙΟ  ΒΑΣΙΛΕΙΟ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ    ΕΠΟΧΗ  ΤΩΝ  ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ)
    2.680   -  2.258  π.Χ.    Την  περίοδο  αυτή,  η  οποία  περιλαμβάνει  3  αιγυπτιακές  δυναστείες,
έχουμε  πολιτική  σταθερότητα,  καλή  κοινωνική οργάνωση, αναπτυγμένη  γεωργία,παραγωγή  εργαλείων  και  όπλων  από  χαλκό, χρήση  του  χρυσού   και  του  αργύρου  στις συναλλαγές.
  Η  οικονομική  ανάπτυξη  επέτρεψε  την  ανέγερση  των  βασιλικών  πυραμιδικών  τάφων.  Έτσι  δημιουργούνται  οι μεγάλες  πυραμίδες  των  Φαραώ   Χέοπα,  Χεφρήνου,  Μυκερίνου  στην  Γκίζα  και  το  βασανιστικό  αίνιγμα   που  αποκαλείται Σφίγγα. 



ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΑ  ΒΑΣΙΛΕΙΑ
     2.258 – 2.000  π.Χ.   Στην  διάρκεια  αυτών  των  τριών  δυναστειών  έχουμε  θεολογικές  ζυμώσεις. Στον  αιγυπτιακό  λαό  αναπτύσσεται  έντονα  η θεωρία  για  μεταθανάτια  ζωή.  Περί  το  2.200  π.Χ.  η πρωτεύουσα   της  Αιγύπτου  από  τις  Θήβες  μεταφέρεται στην Ηρακλειούπολη,  στη Μέση  Αίγυπτο.   Αρχίζει  έντονος  ανταγωνισμός   και  εμφύλιες  συρράξεις   ανάμεσα  στους   παδούς  των Θηβών  και της   Ηρακλειούπολης.   Η  πρωτεύουσα  μεταφέρεται  ξανά  στις  Θήβες  και  η  χώρα  επανενώνεται. 

ΜΕΣΟ  ΒΑΣΙΛΕΙΟ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ
  2.000 – 1.786  π.Χ.   Περιλαμβάνει  μόνο  μία  δυναστεία,  την  12η.  Έχουμε  γενική  ευημερία.
Αναπτύσσεται το  εμπόριο με την Ελληνομινωϊκή Κρήτη.  Δημιουργείται  η περίφημη  «Αιγυπτιακή  Βίβλος  των  νεκρών»  με  κείμενα  αρχαϊκών  πεποιθήσεων.   Ο  Άμων Ρα γίνεται  η  ανώτατη  αιγυπτιακή θεότητα.

ΒΑΣΙΛΕΙΟ  ΤΩΝ  ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ  ΥΞΩΣ
1.786 – 1.550  π.Χ.
  •  Γύρω στο   1.786  π.Χ  η  Σημιτική  φυλή  των  Υξώς    εισβάλλει  και  καταλαμβάνει τη Βόρειο  Αίγυπτο  και  την  Μέμφιδα.   Οι  ξένοι  κατακτητές,  προερχόμενοι από τη Συρία, πνίγουν  στο  αίμα  όλη την Αίγυπτο  και  με  την  νέα  τους  πρωτεύουσα,  την Άβαρι,  δημιουργούν  4   δυναστείες  σαν  «Βασιλείς Ποιμένες».
 Ο  ΑΜΩΣΙΣ,  Ο  ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ  ΤΗΣ  ΑΙΓΥΠΤΟΥ 
  • Η  περίοδος  αυτή  έχει  εξαιρετική  σημασία  για  τους  Έλληνες.   Το  1.613  π.Χ.  το  ηφαίστειο  της  Θήρας, με  μια  τερατώδη  έκρηξη,   προκαλεί  μεγάλες  καταστροφές  σε  ολόκληρη  την  ανατολική   Μεσόγειο.  Ο ελληνοπελασγικός  πολιτισμός  της  Μινωϊκής  Κρήτης   καταστρέφεται.  Οι  Αχαιοί  των  Μυκηνών,  που φαίνεται  επηρεάσθηκαν  λιγότερο  από  την  έκρηξη,  καταλαμβάνουν  την  κατεστραμμένη  Κρήτη  και αρχίζουν  να  επεκτείνονται  σε  όλη  την  Μεσόγειο.
  • Παρέκβαση:   πρέπει  να  σημειωθεί  η  τραγική  ειρωνεία  της  ιστορίας.  Τερατώδεις  φυσικές καταστροφές  ανέκοψαν   δύο  φορές   την  εξέλιξη   του  Ελληνικού  πολιτισμού.  Το  1.613  π.Χ.  χτυπήθηκε και   εξαφανίσθηκε  ο  Ελληνοπελασγικός  Κρητομινωϊκός  πολιτισμός  από   ηφαιστειακή  έκρηξη  και  το 1.250  π.Χ.  καταστράφηκε  από  ψυχρή   κλιματική  διαταραχή  ο  Αχαϊκός  πολιτισμός.
  • Οι  Σημίτες  Υξώς, ως ξένοι  δυνάστες  καθίστανται  μισητοί.     Ο  Αιγυπτιακός  λαός,   μετά  200   χρόνια σκλαβιάς,  το  1.573  π.Χ.   υπό  την ηγεσία  του  Κάμωσις  αρχικά και  του  Άμωσις  στη  συνέχεια,   εξεγείρεται   και  επαναστατεί  εναντίον  του  ασιάτη  κατακτητή.   Ο  αγώνα ς  του  αιγυπτιακού  λαού  είναι δύσκολος.    Ο  Αιγύπτιος  ηγέτης  Κάμωσις  ζητά  την  βοήθεια  των  Αχαιών  για  να  διώξει  τους κατακτητές  Σημίτες  Υξώς  από  την  Αίγυπτο.  Οι  Αχαιοί  με  στόλο  και  χιλιάδες  πολεμιστές  κατεβαίνουν το  1.573  π.Χ.  στην   Αίγυπτο   και  πολεμούν  μαζί  με  τον  επαναστατημένο  Αιγυπτιακό  λαό  τον  Σημίτη κατακτητή.   Ο  Ελληνικός  και  ο  Αιγυπτιακός  λαός   καταδιώκουν  τους   Σημίτες  Υξώς και καταλαμβάνουν την  πρωτεύουσά    τους  Άβαρις.   Ο  Άμωσις,  ο  απελευθερωτής  της  Αιγύπτου  από  τους  Σημίτες  Υξώς, εγκαινιάζει  την  νέα,  17η  αιγυπτιακή  δυναστεία    και  γίνεται  ο  νέος  Φαραώ.   
  • Δεν  έχουμε το  όνομα  του  Μυκηναίου   βασιλιά  που  πήγε  με  στρατό   στην  Αίγυπτο.  Μήπως  ήταν  ο  Ατρεύς;  Τι μας  λένε  οι  αιγυπτιακές   επιγραφές;  Γιατί  μας  τις  κρύβουν;  Πάντως  είναι  ιστορικό  γεγονός   ότι  οι Μυκηναίοι,  φορτωμένοι  με  αιγυπτιακό  χρυσάφι,   επιστρέφουν  με  τεράστια  πλούτη,   από  την  Αίγυπτο έχοντας  την  αιώνια                     ευγνωμοσύνη  του  αιγυπτιακού  λαού.  Ο  Όμηρος  αποκαλεί  τις   Μυκήνες «πολύχρυσες  Μυκήνες».  Οι  Αχαιοί,  εξαιρετικοί  και   αποτελεσματικοί  πολεμιστές  και  ναυτικοί,  μετά  το 1.570  π.Χ.  γίνονται  περιζήτητοι  στις  χώρες  της  Μεσογείου  και  η  ισχύς  της  Αχαιίδος   προβάλλει εντυπωσιακά  στην  τότε  διεθνή  σκηνή.   
 

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ





Σημείωση του Συγγραφέα: Στο παραπάνω άρθρο μου γράφω:
«Η μόνη πανάρχαια χώρα που ο ιδρυτής του πολιτισμού της δεν ονομαζόταν Μιν ή Μαν ή Μην ή Μεν ήταν η Σουμερία. Εκεί ο ιδρυτής του πολιτισμού το 3.000 π.Χ. λεγόταν Οάννης, ήρθε από την θάλασσα (νερά), ήταν ημιδαίμων, ιχθυόμορφος και έπρεπε να τιθασεύσει δύο ποτάμια, τον Τίγρη και τον Ευφράτη. (Βηρωσσός)».
Αναδιφώντας χθες τις πηγές βρήκα κάτι καταπληκτικό. Ο πρώτος οικισμός στην Σουμερία ήταν η πόλη ΕΡΙΝΤΟΥ. Επτά πανάρχαιοι σοφοί με αρχηγό τον ΟΑΝΝΗΣ, (το ίδιο με τους επτά Έλληνες Μίνωες που βασίλευσαν σαν Φαραώ στην πανάρχαια Αίγυπτο), στάλθηκαν από τον ΕΑ, τον θεό της Εριντού, να φέρουν τις τέχνες, τις επιστήμες και τον πολιτισμό στην ανθρωπότητα. Οι σοφοί αυτοί ήταν ιχθυόμορφοι. Είχαν το σώμα του ψαριού, αλλά από κάτω είχαν την μορφή ενός άνδρα. Η κατοικία τους ήταν τα νερά του Περσικού κόλπου. Η πρώτη τους εργασία ήταν να διευθετήσουν τα νερά της Μεσοποταμίας. Οι γλωσσολόγοι βεβαιώνουν ότι η λέξη Οάννης του Βηρωσσού είναι η ελληνική μορφή του Βαβυλωνιακού Uanna (ή ΟΝΑ ) ένα όνομα που χρησιμοποιείται στα κείμενα στη Βιβλιοθήκη του Ασσουρμπανιπάλ .
Τώρα στα κείμενα των Ασσυρίων ο ΟΑΝΝΗΣ αναφέρεται με το όνομα UM MANU, Ουμ Μανού, δηλαδή Μάνης (!) Άρα και ο δημιουργός του αρχαιότατου Σουμεριακού πολιτισμού, ήταν κάποιος που ονομαζόταν ΜΑΝ-ΗΣ.
Ο πρώτος και βασικός θεός των Ινδιάνων της Αμερικής είναι ο Μανού. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό. 

Z. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ 

9 σχόλια:

  1. 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1821. Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.

    "Mετά τη λειτουργία του Πάσχα (10 Απριλίου 1821) ο Γρηγόριος συνελήφθη, κηρύχθηκε έκπτωτος και φυλακίστηκε. Το απόγευμα της ίδιας μέρας απαγχονίστηκε στην κεντρική πύλη του Πατριαρχείου, όπου παρέμεινε κρεμασμένος για τρεις ημέρες, εξευτελιζόμενος από τον όχλο.

    H κεντρική πύλη του Πατριαρχείου, όπου απαγχονίστηκε ο Γρηγόριος Ε΄, η οποία παραμένει κλειστή ως σήμερα
    Κατόπιν, μια ομάδα τριών Εβραίων αγόρασαν το πτώμα του, το περιέφεραν στους δρόμους και το έριξαν στον Κεράτιο κόλπο. Τα ονόματα των τριών αυτών Εβραίων ήταν Μουτάλ, Μπιταχί και Λεβύ".
    Χ. Στασινόπουλος «Λεξικό Ελληνικής Επανάστασης 1821», τομ.Β΄, σελ.64 ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
    Η σκηνή της περιφοράς του σκηνώματος από τους τρεις Εβραίους έχει αποδώσει παραστατικά σε πίνακά του ο Γερμανός ζωγράφος Πέτερ φον Ες.
    Ο Πέτερ φον Ες ήταν Γερμανός ζωγράφος που διακρίθηκε κυρίως στις αναπαραστάσεις μαχών και ειδικότερα ως ζωγράφος που απαθανάτισε τις ιστορικές στιγμές της Ελληνική επανάστασης του 1821 καθώς και στιγμιότυπα από την εισβολή του Ναπολέοντα στη Ρωσία.

    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η γερμανική Curevac αναμένει έγκριση του εμβολίου της από την ΕΕ Μάιο ή Ιούνιο.

    Η Curevac εξακολουθεί να προγραμματίζει ότι θα παρασκευάσει έως και 300 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου φέτος.
    Η γερμανική εταιρεία βιοτεχνολογίας Curevac πιστεύει ότι το εμβόλιό της κατά της COVID-19 μπορεί να λάβει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Μάιο ή τον Ιούνιο, σύμφωνα με εκπρόσωπό της, τον οποίο επικαλείται σήμερα η εφημερίδα Augsburger Allgemeine.


    "Έχουμε ήδη προχωρήσει πολύ στην 3η Φάση των κλινικών δοκιμών και αναμένουμε τα στοιχεία για το πακέτο τελικής έγκρισης", δήλωσε στην εφημερίδα ο εκπρόσωπος της Curevac Τόρστεν Σίλερ.

    Προηγουμένως μια έγκριση του εμβολίου της εταιρείας κατά της COVID-19 αναμενόταν τον Ιούνιο.

    Η Curevac εξακολουθεί να προγραμματίζει ότι θα παρασκευάσει έως και 300 εκατομμύρια δόσεις εμβολίου φέτος, σημείωσε επίσης ο Σίλερ, σύμφωνα με τις δηλώσεις του τις οποίες επικαλείται η εφημερίδα.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ. Διαβάστε το κείμενο του newsbreak.gr:

    “Αυτεπάγγελτη δίωξη της εισαγγελίας κατά του δημοσιογράφου Στέφανου Χίου πριν από λίγο, σύμφωνα με πληροφορίες για «διασπορά ψευδών ειδήσεων». Προφανώς λόγω της θεματολογίας της σημερινής εφημερίδας του, το Μακελειό, στην οποία ισχυρίζεται πως διαθέτει στοιχεία που δείχνουν εμπλοκή κυβερνητικών στελεχών με «νονούς» της νύχτας και άμεση σύνδεση με τους δολοφονους του Γιώργου Καραϊβάζ.

    Είναι μία περίεργη εξέλιξη. Διότι άλλο η συκοφαντική δυσφήμιση που γίνεται κατ έγκληση, από κάποιον που θεωρεί ότι συκοφαντείτε και άλλο η διασπορά ψευδών ειδήσεων που σχετίζεται με δημοσιογραφικούς ισχυρισμούς για μία συγκεκριμένη εγκληματική ενέργεια. Πως γνωρίζει η εισαγγελία ότι έχουμε να κάνουμε με διασπορά ψευδών ειδήσεων; Γνωρίζει τους δολοφόνους του Γιώργου Καραϊβάζ;

    Δεν θα έπρεπε πρώτα να τον καλέσουν να καταθέσει τα στοιχεία που ισχυρίζεται ότι διαθέτει για την δολοφονία; Και έπειτα εάν κριθεί ότι πρόκειται για ψευδείς ειδήσεις, να κινηθούν;

    Αντί λοιπόν να τον καλέσουν να καταθέσει αυτά που υποστηρίζει ότι γνωρίζει, του ασκούν δίωξη για αυτά που υποστηρίζει ότι γνωρίζει!
    Περίεργη εξέλιξη. Ειδικά όταν μιλάμε για έναν δημοσιογράφο που έπεσε θύμα απόπειρας δολοφονίας και σώθηκε από θαύμα. Οπότε λογικό είναι να έχει ψάξει την υπόθεση περισσότερο από τον καθένα.
    Θα την παρακολουθήσουμε.”
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΙΒΑΖ; Η Εισαγγελία της Αθήνας, άσκησε αυτεπάγγελτη δίωξη εναντίον του Στέφανου Χίου και ενεργοποίησε την αυτόφωρη διαδικασία για τη σύλληψή του, με την κατηγορία της διασποράς ψευδών ειδήσεων. Η δίωξη αφορά σε δημοσίευμα της εφημερίδας του Χίου, στο οποίο βλέπει σύνδεση της δολοφονίας του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ, με ανθρώπους στο Μέγαρο Μαξίμου.

    Κατ αρχήν να θυμίσουμε πως σύνδεση με το Μαξίμου, είχε δει και στη δική του απόπειρα δολοφονίας , πριν από εννιά μήνες. Η Εισαγγελία όμως δεν είχε ασκήσει καμία αυτεπάγγελτη δίωξη. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.

    Ο Χίος κατηγορείται πως κάνει διασπορά ψευδών ειδήσεων. Δηλαδή, κανένας από όσους αναφέρει ή φωτογραφίζει στο δημοσίευμα, δεν προσέφυγε εναντίον του, δεν τον μήνυσε και δεν τον κατήγγειλε καν στην κοινή γνώμη. Οπότε , νομικά και λογικά μιλώντας, ένας Εισαγγελέας της Αθήνας, αφού διάβασε το συγκεκριμένο δημοσίευμα και αφού διαπίστωσε πως διασπείρει ψέματα, διέταξε να συλληφθεί.
    Αυτό όμως σημαίνει, πως ο συγκεκριμένος Εισαγγελέας, γνωρίζει ποιος σκότωσε τον δημοσιογράφο Γιώργο Καραϊβάζ, οπότε και εκ των πραγμάτων γνωρίζει πως το δημοσίευμα είναι ψευδές. Αν γνωρίζει όμως ποιος είναι ο δολοφόνος, εκτός από το να διώξει τον Χίο, πρέπει να ενημερώσει τις Αρχές.

    Αν δεν το γνωρίζει, τότε έχει κάνει μια παράνομη πράξη και το χειρότερο, δημιουργεί έντονες υποψίες πως δέχεται εντολές και κάνει παράνομες πράξεις για να δημιουργήσει εντυπώσεις ή για να εκφοβίσει.

    Η Εισαγγελία της Αθήνας, έχει υποχρέωση να καλέσει το Χίο ή οποιονδήποτε δημοσιεύει πληροφορίες σχετικά με τη δολοφονία και να διατάξει έρευνα. Αφού διενεργηθεί η έρευνα, ή αφού βρεθούν οι δολοφόνοι και αποδειχθεί πως δεν ισχύουν όσα δημοσιεύτηκαν, μπορεί η Εισαγγελία να προχωρήσει και σε διώξεις. Διώξεις όμως με χαρακτηρισμούς περί ψευδών ειδήσεων, χωρίς στοιχεία, είναι παράνομες και (ξαναλέω) ύποπτες για τη σκοπιμότητά τους.

    Η προσπάθεια σύνδεσης της αλήθειας και των στοιχείων, αυτομάτως με την ποιότητα δημοσιογραφίας του Χίου είναι νομική παρεκτροπή. Ο νόμος είναι ίδιος για όλους. Αν για παράδειγμα, ο Χίος είναι παρών όταν ένα αυτοκίνητο τραυματίζει έναν άνθρωπο και τον εγκαταλείπει, είναι αυτονόητο πως θα κληθεί ως μάρτυρας να καταθέσει. Δεν υπάρχει νόμος που λέει πως αν ο μάρτυρας είναι ο Χίος, εξαιρείται.

    Η Εισαγγελία δεν κινεί διαδικασίες με βάση την προσωπικότητα των πολιτών, ούτε με βάση υποκειμενικά χαρακτηριστικά, αλλά με βάση τα πραγματικά στοιχεία και το έγκλημα.

    Οπότε η Εισαγγελία πρέπει να απαντήσει αν γνωρίζει ποιος σκότωσε τον Καραϊβάζ (και μάλιστα αν αυτός δεν σχετίζεται με όσα περιγράφει ο Χίος) ή, αν κάνει κάποια νομική ενέργεια, αυτή μπορεί να είναι μόνο έρευνα με βάση τα καταγγελλόμενα.

    Έχουμε να κάνουμε με νομικό Μεσαίωνα. Η Εισαγγελία με την πρακτική της δημιουργεί ένα πλέγμα ενοχοποίησης όλων των Εισαγγελέων και υπόνοιες, πως επιχειρεί να κάνει τη βρόμικη δουλειά για τους εμφανιζόμενους ως θιγόμενους. Οι οποίοι πρέπει επίσης να απαντήσουν γιατί δεν κάνουν μηνύσεις για να αποκαταστήσουν το όνομά τους. Θα έχουμε και συνέχεια.

    Πηγή: documentonews.gr
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντόπισαν μαύρη τρύπα που ίσως υπήρχε πριν τα άστρα και τους γαλαξίες.

    Μια μικρομεσαίου μεγέθους μαύρη τρύπα που ανακαλύφθηκε πρόσφατα είναι πιθανό να δημιουργήθηκε πριν κάνουν την εμφάνιση τους τα άστρα και οι γαλαξίες.
    Σύμφωνα με την κρατούσα θεωρία η περίφημη Μεγάλη Έκρηξη δημιούργησε το «πλαίσιο» (χώρο, χρόνο και κάποια πρώτα υλικά) για να δημιουργηθεί το Σύμπαν όπως εμείς το γνωρίζουμε και αντιλαμβανόμαστε δηλ. την απέραντη σκοτεινή θάλασσα που είναι γεμάτη με γαλαξίες, άστρα και πλανήτες.
    Αρχικά οι επιστήμονες θωρούσαν ότι στο Σύμπαν πρώτα έκαναν την εμφάνιση τους τα άστρα και μετά σχηματίστηκαν οι γαλαξίες. Αργότερα αναπτύχθηκαν θεωρίες σύμφωνα με τις οποίες είναι πιθανό να σχηματίστηκαν πρώτα κάποιες γαλαξιακού τύπου κοσμικές δομές και να ακολούθησαν τα άστρα στην συνέχεια.

    Με δημοσίευση τους στην επιθεώρηση «Nature Astronomy» ερευνητική ομάδα αποτελούμενη από επιστήμονες του Πανεπιστημίου Monash και του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης στην Αυστραλία ρίχνουν στο τραπέζι ένα νέο και απρόσμενο υποψήφιο ως το πρώτο «παιδί» του Σύμπαντος.

    Πρόκειται για μια μαύρη τρύπα με μάζα 55 χιλιάδες μεγαλύτερη από αυτή του Ήλιου την οποία ανακάλυψε η συγκεκριμένη ερευνητική ομάδα. «Αυτή η μαύρη τρύπα μπορεί να είναι πανάρχαια, να δημιουργήθηκε στο πολύ νεαρό Σύμπαν πριν κάνουν την εμφάνιση τους τα άστρα και οι γαλαξίες. Αυτές οι πρώιμες μαύρες τρύπες μπορεί να είναι οι πρόγονοι των κολοσσιαίων μαύρων τρυπών που βρίσκονται στο κέντρο των γαλαξιών σήμερα» αναφέρει ο Ερικ Θρόουν, καθηγητής του Τμήματος Φυσικής και Αστρονομίας του Πανεπιστημίου Monash μέλος της ερευνητικής ομάδας.

    Έχουν εντοπιστεί περίπου 46 χιλιάδες τέτοιου μεγέθους μαύρες τρύπες στον γαλαξία μας και οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η μελέτη αυτής της πανάρχαιας μαύρης τρύπας μπορεί να βοηθήσει στο να γίνει μια εκτίμηση για τον συνολικό τους αριθμό στο Σύμπαν. Κάτι τέτοιο με την σειρά του θα φωτίσει άγνωστες πτυχές της λειτουργίας του Σύμπαντος.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ.
    Η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, κ. Σωτηρία Παπαγεωργακοπούλου, δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα μήνες τώρα για τις δημόσιες καταγγελίες μου για τα εγκλήματα στα δημόσια νοσοκομεία. Καταγγέλλω 52 νοσοκομεία με στοιχεία, αποδείξεις, ονοματεπώνυμα, οπτικό και ακουστικό υλικό. Καταγγέλλω ότι εφαρμόζεται συγκεκριμένο πρωτόκολλο θανάτου σε βάρος ασθενών στα νοσοκομεία αυτά, εξαπολύω βαρύτατες καταγγελίες σε βάρος της κυβέρνησης, των διοικητών των νοσοκομείων, του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού τους, των συνεργαζομένων με την κυβέρνηση επιστημόνων και των Μ.Μ.Ε., και δεν με έχει καλέσει ούτε μία φορά, ούτε με την ιδιότητα του μάρτυρα ούτε με αυτή του υπόπτου έστω για διασπορά ψευδών ειδήσεων ή ακόμα και για την έκθεση των πολιτών σε κίνδυνο αφού υποτίθεται ότι τους αποτρέπω να επισκεφτούν τα νοσοκομεία.

    Τίποτα απολύτως.

    Έχει εξαντλήσει τις αυτεπάγγελτες επεμβάσεις της σε ελάχιστους αντικαθεστωτικούς δημοσιογράφους και μέσα ενημέρωσης, με εξέχουσα θέση στη λίστα της το ΜΑΚΕΛΕΙΟ και τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο. Ενώ οι ανγνώστες της σελίδας μου στο facebook από ένα δεδομένο σημείο και μετά, όταν έφτασα τους 145.000 ακόλουθους με χιλιάδες κοινοποιήσεις των δημοσιεύσεών μου, ήταν πολλαπλάσιοι του αριθμού των αναγνωστών της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ και επομένως ο βαθμός “επικινδυνότητάς” μου πολύ μεγαλύτερος.

    Ίδια απραξία έχει επιδείξει η Εισαγγελία και στο όργιο των παραβάσεων των μέτρων για την αποτροπή της διάδοσης του κορωνοϊού στις τηλεοπτικές εκπομπές, προεχόντως σε αυτήν της εβδομαδιαίας εκπομπής “Στην υγειά μας ρε παιδιά”, με παρουσιαστή τον ηθοποιό Σπύρο Παπαδόπουλο στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

    Χθες Σάββατο, όμως, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ξεπέρασε τον εαυτό της.

    Διέταξε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση και κίνησε και την αυτόφωρη διαδικασία κατά του Στέφανου Χίου για το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων. Η “ψευδής” είδηση είναι ότι πίσω από την δολοφονία του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ είναι το Μαξίμου.

    Εγώ φυσικά δεν γνωρίζω και δεν υιοθετώ την είδηση ή τον ισχυρισμό αυτό.

    Ούτε όμως μπορώ και να τον αποκλείσω.

    Αυτό είναι δουλειά των αστυνομικών αρχών.

    Η Εισαγγελία όμως, με την προκαταρκτική που διέταξε κατά του Χίου φαίνεται πως γνωρίζει.

    Για την ακρίβεια, αποδεικνύεται ότι γνωρίζει την ταυτότητα των δραστών. Και όχι μόνο των φυσικών αυτουργών αλλά και των ηθικών.

    Γιατί μόνο έτσι δικαιολογείται και νομιμοποιείται η απόφασή της να κινηθεί εναντίον του Στέφανου Χίου.

    Για να γνωρίζει δηλαδή ότι το Μαξίμου δεν έδωσε εντολή για την δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ σημαίνει ότι γνωρίζει και ποιος την έδωσε ώστε να αποκλείεται το Μαξίμου.

    Δηλαδή έχει εξιχνιαστεί η υπόθεση; Ώστε όχι απλά να δίδεται εντολή για προκαταρκτική εξέταση κατά του Χίου αλλά και η εντολή για την κίνηση της αυτόφωρης διαδικασίας; Τα πράγματα δηλαδή είναι τόσο ξεκάθαρα ως προς την ταυτότητα των φυσικών και ηθικών αυτουργών της δολοφονίας, ώστε η ακροαματική διαδικασία κατά του Χίου να είναι μία πολύ απλή υπόθεση η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί στα στενά χρονικά πλαίσια της αυτόφωρης διαδικασίας;

    Έτσι είναι;
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν μας λένε και εμάς τότε ποιοι είναι οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας, να χειροκροτήσουμε την ελληνική αστυνομία για την ταχύτατη διαλεύκανση της υπόθεσης και την Εισαγγελία για τα ακόμη ταχύτερα αντανακλαστικά που κινήθηκε αμέσως και κατά του δημοσιογράφου που ισχυρίστηκε ψευδώς ότι άλλοι είναι οι δράστες και όχι εκείνοι τους οποίους υπέδειξε αυτός.

      Ακόμα μάλιστα ούτε ο ίδιος γνωρίζει αν η προκαταρκτική εξέταση έχει ως αντικείμενο το δημοσίευμα της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ, της οποίας όμως δεν είναι εκδότης ούτε υπογράφει κάποιο από τα χθεσινά κείμενά της, ή την προχθεσινή εμφάνισή του (της Παρασκευής) στον τηλεοπτικό σταθμό ART, ώστε άγνωστο παραμένει αν το αυτόφωρο έληξε πριν τρεις ώρες, τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, ή αν λήγει σήμερα, τα μεσάνυχτα της Κυριακής.

      Και αυτό πάλι ξανά με την “διασπορά ψευδών ειδήσεων”;;

      Το άρθρο 191 του Ποινικού Κώδικα προβλέπει ότι όποιος διασπείρει ψευδείς ειδήσεις , με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων ή σε ορισμένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων , που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε μη προγραμματισμένες πράξεις ή την ματαίωσή τους ,

      με κίνδυνο να προκληθεί ζημία στην οικονομία, στον τουρισμό ή στην αμυντική ικανότητα της χώρας ή να διαταρχθούν οι διεθνείς της σχέσεις , τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία χρόνια ή χρηματική ποινή.

      Σοβαρά τώρα, κυρία Παπαγεωργακοπούλου ;;

      Σοβαρά πάλι αυτό το 191 το οποίο το έχει ξεχειλώσει η Εισαγγελία όσο δεν πάει άλλο ;;

      Και αν ήθελα να παραβλέψω τα περί φόβου και κινδύνου , πότε πρόλαβε ή πότε θα προλάβει στο πλαίσιο του αυτοφώρου να αποδειχθεί η ματαίωση προγραμματισμένων πράξεων ή οι μη προγραμματισμένες πράξεις που έγιναν εξαιτίας του φόβου ;;

      Ο κόσμος δυστυχώς καταλαβαίνει.

      Ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα της Εισαγγελίας.

      Και διαπιστώνει με απόγνωση ότι η δικαιοσύνη στη χώρα αυτή είναι a la carte.

      Γιατί αν άλλωστε δεν ήταν, δεν θα μπλόκαραν οι Εισαγγελίες της Αθήνας και της Ηλείας τις νεκροψίες που μόνο αυτές θα έριχαν φως στα πραγματικά αίτια του θανάτου τριών ανθρώπων στο Κ.Α.Τ. και στο νοσοκομείο του Πύργου. Όταν την ίδια ώρα κινεί την αυτόφωρη διαδικασία κατά του Χίου υπό τις συνθήκες που το πράττει, αλλά πριν λίγους μήνες έβαλε φρένο στην σύλληψη του δημοσιογράφου Νίκου Ευαγγελάτου μετά την μήνυσή μου εναντίον του για το ίδιο αδίκημα. Όταν στην περίπτωση αυτή μάλιστα η κατηγορία μπορούσε κάλλιστα να αποδειχθεί και στην ακροαματική διαδικασία στο πλαίσιο του αυτοφώρου, αφού όλη η ιστορία ήταν αν μία ακτινογραφία ήταν του 2015 ή του 2020 και το ψευδές της είδησης του Ευαγγελάτου ήδη αποδεδειγμένο.

      Το κύρος της Δικαιοσύνης συνθλίβεται μέρα με τη μέρα.

      Και στο τέλος δεν θα μείνει τίποτα…
      Ζ.Π.

      Διαγραφή
  7. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Megan Gannon για το ηλεκτρονικό περιοδικό Live Science, οι επιστήμονες πρόσφατα διεξήγαγαν εκτεταμένη ανάλυση γονιδιώματος στο DNA των Μινωιτών και των Μυκηναίων.
    Η μελέτη, δημοσιευμένη στο περιοδικό Nature, βασίζεται στην ανάλυση δείγματος DNA από 19 ανθρώπους που έζησαν την Εποχή του Χαλκού. Η Ann Gibbons από το περιοδικό Science, αναφέρει ότι τα δείγματα προέρχονταν από 10 Μινωίτες της Κρήτης, 4 Μυκηναίους και πέντε ανθρώπους από άλλους πολιτισμούς της πρώιμης Εποχής του Χαλκού που δημιουργήθηκαν στον κυρίως ελλαδικό χώρο και στον χώρο της Μικράς Ασίας. Η ομάδα των ερευνητών σύγκρινε 1,2 εκατομμύρια γράμματα γενετικού κώδικα αυτών των ατόμων, με το γονιδίωμα 334 ατόμων από άλλους αρχαίους πολιτισμούς και επιπλέον 30 ατόμων από την σύγχρονη Ελλάδα.
    Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι δύο πληθυσμιακές ομάδες (Μινωίτες και Μυκηναίοι) είχαν κοινούς προγόνους και επιπλέον συνδέονται γενετικά με τους Έλληνες του σήμερα!
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΙΩΝ.

    Η Pfizer κατά τη διάρκεια του εαρινού Συμποσίου Φαρμακοχημείας της Αμερικάνικης Χημικής Εταιρείας την Τρίτη 6 Απριλίου, ανακοίνωσε λεπτομέρειες σχετικά με τo φάρμακο PF-07321332, για το οποίο προγραμματίζονται κλινικές δοκιμές Φάσης Ι.


    Ο καθηγητής Οργανικής Χημείας-Φαρμακοχημείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Κόκοτος αναφέρει ότι το υποψήφιο αυτό φάρμακο αποτελεί τον πρώτο αναστολέα της κύριας πρωτεάσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2 που χορηγείται από το στόμα για την αντιμετώπιση της COVID-19.

    Η αναστολή αυτού του ενζύμου εμποδίζει τη διάσπαση μεγάλων πρωτεΪνών σε τμήματα που είναι απαραίτητα για την αναπαραγωγή του ιού.

    Το φάρμακο PF-07321332 αναμένεται να χορηγείται ως χάπι σε ασθενείς εκτός νοσοκομείου, εφόσον αποδειχθεί ασφαλές και δραστικό μετά από τις κλινικές δοκιμές. Θα μπορεί να λαμβάνεται προληπτικά από ανθρώπους που έχουν εκτεθεί στον ιό, με τα πρώτα σημάδια της λοίμωξης. Η συνέχιση της πανδημίας COVID-19 επιβάλλει την ανακάλυψη ενός αποτελεσματικού αντι-ιικού φαρμάκου, το οποίο θα συμπληρώσει τα οφέλη του εμβολιασμού.

    Η ανακάλυψη του PF-07321332 αποτελεί αποτέλεσμα πρωτοφανούς προσπάθειας 210 ερευνητών που ξεκίνησε εξαρχής κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας.

    Τα πρώτα 7 mg παρασκευάστηκαν το τέλος Ιουλίου 2020. Τα πολύ υποσχόμενα φαρμακολογικά αποτελέσματα οδήγησαν στη σύνθεση 100 g έως το τέλος Οκτωβρίου 2020, ενώ εντός του επόμενου μήνα, οι χημικοί ανέπτυξαν μέθοδο για τη σύνθεση 1 kg.


    Υπενθυμίζεται ότι από τον Σεπτέμβριο 2020 έχουν ξεκινήσει κλινικές δοκιμές (τώρα σε φάση Ιβ) άλλου αναστολέα της κύριας πρωτεάσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2 (που είχε αναπτυχθεί το 2004 για την αντιμετώπιση του SARS), το οποίο όμως είναι κατάλληλο για χορήγηση ενδοφλέβια σε ασθενείς που νοσηλεύονται σε νοσοκομείο.

    Η συνεχιζόμενη πανδημία απαιτεί επιτακτικά, επιπρόσθετα από την ανάπτυξη και χρήση εμβολίων, την ανάπτυξη πραγματικά αποτελεσματικού αντιικού φαρμάκου για στοχευμένη θεραπεία, το οποίο μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο όπλο επίσης για πιθανές μελλοντικές πανδημίες.

    Ζ.Π.


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...