ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΝΕΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΕΛΛΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 5.000.000 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΠΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ;
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΙΣΤΙΚΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ EINAI H ΑΘΗΝΑ. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΤΣΙ, ΤΗΝ ΧΑΡΑΡΕ, ΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΛΑ, ΤΟ ΚΑΡΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΑΜΑΣΚΟ. Η δομή της σημερινής Αθήνας μετέτρεψε τους κατοίκους της σε αλλόκοτες ψυχοπαθητικές προσωπικότητες, που ψηφίζουν τις ίδιες μαφιόζικες οικογένειες.
Το
έργο θα αλλάξει για πάντα
την γεωστρατηγική σημασία της Θεσσαλονίκης.
ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΥΡΩΠΗ
Στόχος του έργου είναι η διασύνδεση της Μεσογείου με την Κεντρική Ευρώπη μέσω υδάτινων δρόμων, έτσι ώστε τα φορτία να μεταφέρονται από τις αγορές της Κίνας συντομότερα και με χαμηλότερο κόστος. Οι υποστηρικτές του καναλιού Αξιός - Μοράβας - Δούναβης επισημαίνουν ότι με το συγκεκριμένο έργο ενισχύεται η μεταφορά προϊόντων στις αγορές της Κεντρικής και της Βόρειας Ευρώπης αλλά και του Καυκάσου και της Μαύρης Θάλασσας, ενώ υποβαθμίζεται αισθητά ο ρόλος των θαλάσσιων μεταφορών και ο στρατηγικός χαρακτήρας των Στενών του Βοσπόρου.
Σύμφωνα με τις προμελέτες που έχει εκπονήσει το υπουργείο Φυσικών Πόρων, Ορυχείων και Χωροταξίας της Σερβίας, το κανάλι θα έχει συνολικό μήκος 650 χλμ. και θα απαιτηθούν εκβαθύνσεις και διαπλατύνσεις στο μεγαλύτερο τμήμα της κοίτης των ποταμών Μοράβα (346 χλμ.) και Αξιού (275 χλμ). Δύσκολα σημεία των ποταμιών θα παρακαμφθούν με τεχνητές διώρυγες, ενώ κοντά στα σύνορα Σερβίας και Σκόπων προβλέπεται κατασκευή τεχνητού καναλιού 30 χλμ. που θα ενώνει τον Μοράβα με τον Αξιό. Παράλληλα θα υπάρξουν και έργα που θα δώσουν λύση στο πρόβλημα άρδευσης μεγάλων γεωργικών εκτάσεων, ενώ θα επιτραπεί η κατασκευή και λειτουργία υδροηλεκτρικών σταθμών σε όλο το μήκος του έργου.
Οσον αφορά το ελληνικό τμήμα του καναλιού, θα έχει μήκος 73 χλμ. και θα καταλήγει στον Θερμαϊκό, όπου θα λειτουργεί λιμάνι terminal. Τα 57 χλμ. θα είναι εντός της φυσικής κοίτης του ποταμού, ενώ τα υπόλοιπα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα γίνονται σε τεχνητό κανάλι εντός του ποταμού.
Το Βελιγράδι στηρίζει με πάθος την υλοποίηση του project, το οποίο θα αναβαθμίσει τη χώρα και θα της δώσει εμπορική διέξοδο τόσο προς την Κεντρική Ευρώπη όσο και τη Μεσόγειο, αφού μετά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας δεν διαθέτει διέξοδο στην Αδριατική.
ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΤΑΞΙΟΥ
Η Κίνα θεωρεί τη Σερβία σημαντικό κομμάτι του Νέου Δρόμου Μεταξιού -One Belt One Road (OBOR), όπως το αποκαλεί το Πεκίνο-, με στόχο να φτάνουν τα προϊόντα της γρηγορότερα και με λιγότερο κόστος στις αγορές της Ευρώπης. Κατά την επίσκεψή του στο Βελιγράδι το 2016, ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τσινπίνγκ συζήτησε διεξοδικά την κατασκευή του καναλιού, που αποτελεί τα τελευταία χρόνια προτεραιότητα της σερβικής ηγεσίας.
Ηδη η κινεζική εταιρεία Cajna Gezoba Grup Korporejsn, που έχει υπογράψει πρωτόκολλο κατανόησης με τη σερβική κυβέρνηση, παρέδωσε στο Βελιγράδι ολοκληρωμένη έκθεση σχεδιασμού του έργου καθορίζοντας τα επόμενα βήματα, για τα οποία όμως αναγκαία είναι η συναίνεση και συγκατάθεση Αθηνών και Σκόπων. Σύμφωνα με τους Κινέζους εμπειρογνώμονες, το έργο θεωρείται εφικτό και βιώσιμο. Στις ενστάσεις που ακούγονται ότι είναι φαραωνικό και δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στην υλοποίησή του οι οικονομίες των βαλκανικών χωρών που θα εμπλακούν, ήδη η Κίνα έχει δείξει ενδιαφέρον να αναλάβει τη χρηματοδότηση, ενώ υπάρχει και η λύση να παραχωρηθούν δικαιώματα εκμετάλλευσης, όπως συμβαίνει και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. Παράλληλα εφόσον το έργο κριθεί εφικτό και βιώσιμο, θεωρείται βέβαιη και η εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που έχει ως προτεραιότητα τις ποτάμιες μεταφορές, οι οποίες εντάσσονται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.
Ο Δούναβης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Ευρώπης (μετά τον Βόλγα), πηγάζει από τον Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία και ακολουθεί πορεία κυρίως ανατολική για 2.872 χλμ., διασχίζοντας αρκετές πρωτεύουσες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης και εκβάλλοντας στη Μαύρη Θάλασσα.
Εκτιμάται πως μέσω του Αξιού η διαδρομή από τη Βόρεια Ευρώπη προς το Αιγαίο Πέλαγος θα είναι συντομότερη κατά 1.200 χιλιόμετρα.
Στα μέσα του 19ου αιώνα, και μετά την ίδρυση της ισχυρής Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, η Βιέννη ξεκίνησε τον σχεδιασμό ενός μεγαλόπνοου έργου για τη διασύνδεση με το Αιγαίο με την υποστήριξη μεγάλων εταιρειών ναυσιπλοΐας που εκπόνησαν σχετικές προμελέτες. Ωστόσο η κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στα Βαλκάνια, με τους Βαλκανικούς Πολέμους το 1912 και το 1913, η χάραξη νέων συνόρων στην περιοχή, η κήρυξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου το 1914 και η διάλυση της Αυστροουγγαρίας είχαν ως αποτέλεσμα να παραμείνει ο σχεδιασμός στα χαρτιά.
Παραμονές του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου η ιδέα για την πλωτή ένωση Αξιού - Μοράβα - Δούναβη τέθηκε εκ νέου, με τον Ιωάννη Μεταξά να είναι κάθετα αντίθετος, με το σκεπτικό ότι το πλωτό ποτάμι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς - επιθετικούς σκοπούς από την τότε ισχυρή Γερμανία και τους συμμάχους της.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, λόγω και της τότε πετρελαϊκής κρίσης, η πρόταση για πλωτή διασύνδεση της Κεντρικής Ευρώπης με το Αιγαίο επανήλθε στην επιφάνεια με πρωτοβουλία του ΟΗΕ, που μέσω της UNIDO -οργανισμού για τη βιομηχανική ανάπτυξη- είχε εκπονήσει λεπτομερέστατες μελέτες για τη σύνδεση του Δούναβη με τον Μοράβα και από εκεί μέσω του Αξιού με το Αιγαίο.
Μάλιστα, στο νέο χωροταξικό σχέδιο της Θεσσαλονίκης, που συντασσόταν την ίδια περίοδο, προβλεπόταν και λιμένας της προτεινόμενης διώρυγας.
Στην Σερβία ακούγονται φωνές για την οικονομική βιωσιμότητα του έργου και για το κατά πόσο θα μπορέσει να αντεπεξέλθει οικονομικά η χώρα στην υλοποίησή του. Στους Σκόπους εκφράζονται φόβοι για την υποβάθμιση ή καταστροφή μεγάλων γεωργικών εκτάσεων και παρακείμενων οικισμών, ενώ αλβανικές εφημερίδες στρέφονται κατά του έργου, επισημαίνοντας πως το κανάλι θα διασχίζει την κοιλάδα του Πρέσεβο στη Νοτιοανατολική Σερβία, που κατοικείται κυρίως από αλβανόφωνο πληθυσμό.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
- Ανώνυμος9 Φεβρουαρίου 2019 - 4:26 μ.μ.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΑΜΑΡΩΝΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΞΑΦΝΙΑΣΜΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΓΡΑΨΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΥΝΑΒΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ..........
Απάντηση
ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ( ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ) ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΔΟΥΝΑΒΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ; ; ;
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΩΣΑΤΕ ΤΟΣΗ ΑΞΙΑ ; ; ;
ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ .....
ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΩΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΤΕ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ;;;;;;;
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ - Ανώνυμος9 Φεβρουαρίου 2019 - 8:46 μ.μ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ .
ΓΡΑΦΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΩΣ ( ΑΓΑΠΗΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ) ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΚΛΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ .
ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ,
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΖΗΣΑΜΕ , ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ .
ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΔΡΟ ΤΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΕΛΑΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΜΕ .
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ , ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΔΡΟΥ .
ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΩΚΕΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΛΕΠΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ,
ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΡΥΦΟΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
ΣΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΙΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥΣ ,
ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ………..
ΜΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,
ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΗ - Υ Π Ο Κ Ρ Ι Σ Ι Α - ΟΛΩΝ ! ! !
ΤΟ ΟΤΙ O Ελληνικός λαός είναι σπουδαίος λαός. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΧΘΡΙΚΑ ΜΕΤΩΠΑ ΕΝΑ ΓΥΡΩ .
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ .
ΖΟΥΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ .
ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ...
ΑπάντησηΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΡΓΟΝ!
ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ....ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΙ ΕΔΩ;
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΟΡΟΣ+ΚΛΙΝΤΟΝ ΟΤΑΝ ΕΣΠΡΩΧΝΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΡΝΤΑΡΗΔΕΣ ΝΑ ΒΑΦΤΙΣΤΟΥΝ ΜΑΚΕΝΤΟΝΣΚΙ;ΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΔΩ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΣΑΝ.ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.ΟΛΑ ΜΠΙΖΝΕΣ ΕΣ ΓΙΟΥΖΟΥΑΛ.....
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΧΑΖΟΙ ΕΙΝΑΙ;ΟΛΟΣ Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΥΠΟΘΑΛΆΣΣΙΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΎ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΕΡΝΑ ΚΑΖΑΝ ΚΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.....
ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΤΑ ΒΟΥΤΑΝΕ.ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΕΡΟΙ ΜΑΡΡΑΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.ΤΟΥ ΜΠΟΥΤΑΡΗ Η ΦΥΛΗ.ΟΧΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΘΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ,ΕΝΤΕΛΩΣ.