ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

22 Απριλίου 2023

ΕΛΣΤΑΤ: "Μειώνεται σταθερά ο πληθυσμός της Ελλάδας – Χώρα γερόντων χωρίς ελπίδα ανάκαμψης. Βαδίζει προς την σταδιακή εξαφάνισή του ο ελληνικός πληθυσμός. ΤΟ 2100 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 2.300.000 ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΞΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΙΕΧΩΒΑ.



ΣΤΙΣ 19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Ο Ζ.Π. ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΖΑΝΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. ΣΤΙΣ 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ Ο ΕΝΤΡΟΜΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΖΑΝΕΡΙΚΟΥ. Όπως ο Παυλόπουλος, που υπέγραψε στις 3 τα ξημερώματα την Προδοσία της Μακεδονίας του Προδότη.

 







ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2010 - 2021 ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 4% (ΣΤΗΝ ΕΕ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 4%). ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΘΟΛΟΥ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 8% (ΕΕ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 2%). ΕΛΛΑΔΑ 2021: ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ, ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΜΟΣ, ΘΡΗΣΚΟΛΗΨΙΑ, ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ, ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ, ΑΝΕΡΓΙΑ, ΑΠΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΣΗ, ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΜΕ ΥΠΕΡΔΑΝΕΙΣΜΟ, ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΜΗ, ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ.






Η UNICEF στον Μητσοτάκη: «Η Ελλάδα είναι η χειρότερη χώρα παγκοσμίως να είσαι παιδί». ΤΑ ΖΩΑ, ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ, ΤΑ ΘΗΡΙΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ, ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΦΩΛΙΕΣ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥΣ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΝΑΘΛΙΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ (ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΚΙ ΟΛΑΣ). ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ, ΦΤΩΧΕΙΑ, ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΜΗΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ «ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ».


 Τα επίσημα στοιχεία της απογραφής του πληθυσμού της χώρας για το 2021, δημοσίευσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.

Οι ολοκληρωμένες μετρήσεις των αποτελεσμάτων των στοιχείων αναφέρουν πως ο συνολικός μόνιμος πληθυσμός της Ελλάδας ανέρχεται σε 10.482.487 άτομα, εκ των οποίων το 51,1% είναι γυναίκες (5.356.510) και το 48,9% άντρες (5.125.977). Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, ο συνολικός αριθμός των πολιτών της Ελλάδας έχει μειωθεί κατά 3,1%, συγκριτικά με την απογραφή του 2011.

Για τους εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπούς στη χώρα δεν έχουν δοθεί στοιχεία καθώς είναι αδύνατο να καταγραφούν.

 

Στις περισσότερες περιφέρειες της χώρας παρατηρείται μείωση του πληθυσμού, με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης καταγράφεται μείωση του πληθυσμού κατά 7,6%, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κατά 4,6%, στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας κατά 10,3%, στην Περιφέρεια Ηπείρου 5%, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας 6,1%, στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας κατά 7,1%, στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων κατά 1,6%, στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατά 4,6%, στην Περιφέρεια Πελοποννήσου κατά 6,6%, στην Περιφέρεια Αττικής μόλις κατά 0,4% και στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου κατά 2,2%.




Ο πληθυσμός του πλανήτη μας αυξάνεται και θα συνεχίσει να αυξάνεται, φθάνοντας τα περίπου 10 δισεκατομμύρια πριν το τέλος του 21ου αιώνα σύμφωνα με το ενδιάμεσο σενάριο των προβολών των Ηνωμένων Εθνών. O πληθυσμός όμως της Ευρώπης, με βάση το ίδιο σενάριο, όχι μόνον δεν θα αυξηθεί, αλλά αντιθέτως θα μειωθεί τις επόμενες δεκαετίες, με αποτέλεσμα ενώ το 1950 αποτελούσε το 22% του παγκόσμιου πληθυσμού και το 9,5% σήμερα θα περιορισθεί στο 7,3% το 2050, ενώ θα μειωθεί και πληθυσμός της Ελλάδα (πιθανότατα, κατά 1,3 εκατομμύρια, δηλ. κατά 12% σε σχέση με σήμερα).

Τα παραπάνω αναφέρονται στο τελευταίο τεύχος (45o) της σειράς «Δημογραφικά Νέα» με θέμα «Ο πληθυσμός της Ελλάδας στον ορίζοντα του 2050», ένα ψηφιακό δελτίο του Εργαστηρίου Δημογραφικών και Κοινωνικών Αναλύσεων του Παν. Θεσσαλίας, στο οποίο οι συγγραφείς (καθ. Βύρων Κοτζαμάνης και μεταδιδάκτορας Γεώργιος Κοντογιάννης), παρουσιάζουν τις προοπτικές για τον πληθυσμό της Ελλάδας με βάση τα πρόσφατά (2022) σενάρια προβολών των Ηνωμένων Εθνών.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν, ο πληθυσμός της Ελλάδας μέχρι το 2050 θα συνεχίσει να μειώνεται, ενώ η μόνη ηλικιακή ομάδα που θα αυξηθεί είναι αυτή των 65 ετών και άνω (+800 χιλ. άτομα σε σχέση με σήμερα, από 2,4 σε 3,15 εκατομμύρια το 2050). Αντιθέτως τόσο οι νέοι 0-19 ετών όσο και ο πληθυσμός εργάσιμης ηλικίας θα συρρικνωθούν, με αποτέλεσμα οι 20-64 ετών (6,03 εκατ. το 2022) να είναι λιγότεροι από 4,5 εκατομμύρια το 2050. Εξαιτίας δε της γήρανσης, και παρά το γεγονός ότι η προσδοκώμενη ζωή θα αυξηθεί, οι θάνατοι δεν αναμένεται να μειωθούν κυμαινόμενοι σε όλα τα σενάρια γύρω από τις 125-130 χιλ. ετησίως μέχρι το 2050, όντας πολύ περισσότεροι από τις γεννήσεις. Ειδικότερα δε, ακόμη και αν η ένταση της γονιμότητας αυξηθεί (αν δηλαδή τα νεότερα ζευγάρια κάνουν περισσότερα παιδιά από τους γονείς τους), οι γεννήσεις στο «ενδιάμεσο» σενάριο θα κυμανθούν ετησίως γύρω από τις 75 χιλ. (αρκετά λιγότερες από τις 89 χιλ. κατά μέσο που είχαμε την δεκαετία 2012-2021) στο δε «υψηλό» -σενάριο πολύ λίγο πιθανό-γύρω από τις 98 χιλ. (ελαφρώς περισσότερες). Τα φυσικά ισοζύγια επομένως (η ζυγαριά δηλαδή γεννήσεις -θάνατοι), διαπιστώνουν, θα είναι για όλα τα επόμενα μέχρι και το 2050 χρόνια αρνητικά -αν και διαφοροποιημένα ανά σενάριο.

Αυτό θα οδηγήσει αναπόφευκτα και στη μείωση του πληθυσμού, καθώς το μικρό θετικό προβλεπόμενο μεταναστευτικό ισοζύγιο σε όλα τα σενάρια προβολών των Ηνωμένων Εθνών για την Ελλάδα (+140 χιλ. για την περίοδο 2022-2049) είναι αδύνατον να αντισταθμίσει την εξαιρετικά αρνητική ζυγαριά γεννήσεις -θάνατοι. Οι αναμενόμενες δε λιγότερες γεννήσεις τις αμέσως επόμενες δεκαετίες σε σχέση με αυτές της περιόδου 2012-2021 οφείλονται, σύμφωνα με τους ερευνητές, σε δυο βασικά παράγοντες:

ι) στη μείωση του πληθυσμού των γυναικών σε ηλικία απόκτησης παιδιών και

ιι) στη χαμηλή γονιμότητα των νέων ζευγαριών, στον περιορισμένο δηλαδή αριθμό παιδιών που φέρνουν στον κόσμο (1,55 παιδιά/γυναίκα κατά μέσο όρο). Η «ανόρθωση» της γονιμότητας τις αμέσως επόμενες δεκαετίες, με την δημιουργία ενός ιδιαίτερα ευνοϊκού περιβάλλοντος, εάν και εφόσον επιτευχθεί, θα οδηγήσει πολύ αργότερα -και σίγουρα όχι πριν το 2050-, αφενός μεν στην ανακοπή της μείωσης του πλήθους των γυναικών 25-44 ετών, αφετέρου δε στη σταθεροποίηση των γεννήσεων γύρω από τις 100 χιλ. (και κατ’ επέκταση σε ένα σχετικά πιο ισορροπημένο φυσικό ισοζύγιο). Επομένως, πολιτικές που στοχεύουν σε αυτόν τον στόχο δεν αναμένεται να έχουν επιπτώσεις στον βραχύ-μέσο χρόνο, αλλά μεσο-μακροπρόθεσμα. Κατ’ επέκταση, οι όποιες αρνητικές στο κοντινό μέλλον επιπτώσεις των δημογραφικών εξελίξεων των προηγουμένων δεκαετιών μπορούν εν μέρει να αμβλυνθούν αν, εκτός από την αύξηση της γονιμότητας, ανακοπεί σύντομα η μετανάστευση των νέων μας και μετατραπεί σε ισχυρά θετικό το ισοζύγιο είσοδοι-έξοδοι (πολύ θετικότερο από αυτό που υιοθετούν οι προβολές των Η.Ε). Μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Κοτζαμάνης, τονίζει ότι «όπως οι δημογραφικές προβολές είναι ασκήσεις γενίκευσης με σχετικά μικρά περιθώρια αβεβαιότητας όταν αναφερόμαστε στον βραχύ και μέσο χρόνο (βλ. 2050-, μπορούμε να οριοθετήσουμε από τώρα τα πεδία του πιθανού και να λάβουμε μέτρα. Οι έχοντες την ευθύνη σχεδιασμού και λήψης αποφάσεων σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο οφείλουν επομένως να θεωρήσουν ως δεδομένες κάποιες μη αναστρέψιμες τις επόμενες δεκαετίες δημογραφικές τάσεις, να εκτιμήσουν τις επιπτώσεις τους και να λάβουν από τώρα τα προσήκοντα μέτρα και για την μεσο-μακροπρόθεμη αναστροφή τους. Επομένως, προσαρμογή στις αναμενόμενες λόγω του «δημογραφικού» αλλαγές και ενεργές δράσεις θα πρέπει να αντικαταστήσουν παθητικότητα και στάσεις αναμονής».


ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


3 σχόλια:

  1. Η Κίνα ξεπέρασε το 2022 την Γερμανία σε εξαγωγές αυτοκινήτων.
    Η ευρωπαϊκή χώρα εξήγαγε πέρυσι 2,61 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας, την περυσινή χρονιά η ασιατική χώρα, εξήγαγε 3,11 εκατομμύρια καινούρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, αριθμός ο οποίος είναι κατά 54% αυξημένος συγκριτικά με αυτόν του 2011.

    Το γεγονός αυτό κάνει την Κίνα τον δεύτερο μεγαλύτερο εξαγωγέα νέων οχημάτων, ξεπερνώντας τη Γερμανία η οποία βρισκόταν στη συγκεκριμένη θέση ως τώρα.

    Η ευρωπαϊκή χώρα εξήγαγε πέρυσι 2,61 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αριθμός ο οποίος ήταν αυξημένος κατά 10% σε σχέση με αυτόν του 2021.

    Βάσει των στοιχείων, οι Κινέζοι βρίσκονται κοντά και στην Ιαπωνία η οποία είναι στην πρώτη θέση της αντίστοιχης λίστας.

    Προς το παρόν, τα δεδομένα για τη χώρα τού Ανατέλλοντος Ηλίου αφορούν μόνο στους πρώτους έντεκα μήνες τής χρονιάς και όχι στο σύνολο του έτους.

    Σε αυτό το χρονικό διάστημα εξήγαγε 3,2 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός που προφανώς θα είναι μεγαλύτερος όταν συμπεριληφθούν και αυτές κατά τη διάρκεια του περασμένου Δεκεμβρίου.

    Ωστόσο, οι αναλυτές τής αγοράς εκτιμούν ότι όσο και να αυξηθούν δεν πρόκειται να φτάσουν στα 3,82 εκατομμύρια οχήματα που εξήγαγε η Ιαπωνία το 2021. Τέλος, βάσει των αναλύσεων που κάνουν αυτοί, προβλέπεται ότι η Κίνα θα γίνει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας καινούργιων αυτοκινήτων στα προσεχή χρόνια.

    Βάσει των εκτιμήσεών τους, ως το 2030 θα εξάγει ετησίως περίπου 5,5 εκατομμύρια οχήματα, με τα 2,5 εκατομμύρια εξ αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Ισραήλ άρχισε να πουλά όπλα στην Ουκρανία.
    Εντοπίστηκαν συντρίμμια αιωρούμενου πυρομαχικού Hero-400EC.
    Η πρώτη επίσημη επιβεβαίωση ότι το Ισραήλ πουλά όπλα στην Ουκρανία έρχεται από ένα βίντεο, όπου απεικονίζονται συντρίμμια ενός ισραηλινού κα καμικάζι drone Ηero-400EC, μετά από κτύπημα σε ρωσική θέση.

    Μέχρι στιγμής το Τελ Αβίβ υποστήριζε ότι «Δεν δίνει όπλα στο Κίεβο».
    https://twitter.com/i/status/1649394617425461249
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  3. ΟΙ ΝΑΡΚΟΒΑΡΩΝΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ.
    Κοκαΐνη αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ βρέθηκε σε πλοίο του εφοπλιστικού ομίλου Λασκαρίδη στην Βενετία.
    Συνολικά βρέθηκαν 570 δέματα βάρους 850 κιλών.
    Οι ιταλικές αρχές εντόπισαν κοκαΐνη αξίας 150 εκατομμυρίων ευρώ κρυμμένη σε εμπορικό πλοίο bulker ιδιοκτησίας της Laskaridis Shipping στη Βενετία.

    Την είδηση αποκάλυψε το TradeWinds το οποίο δείχνει πλάνα από ελικόπτερο την ώρα που πλοία του τελωνείου περικυκλώνουν το ελληνόκτητο πλοίο Atlas.

    Στο πλοίο με σημαία Λιβερίας εστάλησαν στη συνέχεια δύτες για να το επιθεωρήσουν. Βρέθηκε μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών τυλιγμένων σε μαύρο πλαστικό.
    Η ιταλική Οικονομική Αστυνομία αναφέρει ότι η κοκαΐνη ήταν κρυμμένη μέσα σε αγωγούς αερισμού. Συνολικά βρέθηκαν 570 δέματα, βάρους 850 κιλών.

    Το σκάφος υποβλήθηκε σε περαιτέρω έλεγχο χθες, Πέμπτη.

    Κανένας από τους ναυτικούς στο πλοίο δεν έχει συλληφθεί σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.

    Τα στοιχεία δείχνουν ότι το πλοίο παρέμεινε αγκυροβολημένο στη Βενετία το πρωί της Παρασκευής. Είχε αναχωρήσει από το Santos στη Βραζιλία στις 23 Μαρτίου και έφτασε στη Βενετία στις 17 Απριλίου.

    Τα εμπορικά πλοία είναι συνήθως στόχος λαθρεμπορίου ναρκωτικών, αλλά και άλλα πλοία μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από τα καρτέλ εν αγνοία πλοιοκτητών και ναυτικών.

    Τον περασμένο μήνα, η Europol δήλωσε ότι περισσότεροι από 200 τόνοι κοκαΐνης έχουν μεταφερθεί μέσω των δύο πιο πολυσύχναστων λιμανιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης από εγκληματικές συμμορίες, που εξασφάλισαν μοναδικούς κωδικούς εμπορευματοκιβωτίων από πληροφοριοδότες.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη τακτική ολοένα και αυξάνεται από το 2018.
    Τα καρτέλ ναρκωτικών πληρώνουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε διεφθαρμένους εμπλεκόμενους για να παραδώσουν τα μοναδικά στοιχεία ενός κοντέινερ που εκχωρείται μόλις γίνει η πληρωμή για τη μεταφορά.

    Η πρακτική είναι γνωστή ως «PIN code fraud».
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...