Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΑΛΛΑ 169 ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΑ ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ. ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1000 ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΝΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΕΙ ΤΑ 400 ΑΡΜΑΤΑ Μ-48.
Οι άγνωστες συναντήσεις Μητσοτάκη στη Νέα Υόρκη με τον Ρότσιλντ, που αποκαλεί τον Κούλη ηλίθιο.
ΠΟΛΛΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ. Το ποσοστό στην Κύπρο των αλλοδαπών συνολικά αγγίζει το 30%.
Στις 22 Απριλίου θα καθελκυστεί το πρώτο από τα τέσσερα, νέα υποβρύχια του ισπανικού Ναυτικού, με σύστημα AIP, τύπου S-80.
Πρόκειται
για το υποβρύχιο S-81 «Issac Peral», το οποίο άρχισε να ναυπηγείται το
2007 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2003. Θα ακολουθήσουν το
S-82 «Narciso Monturiol», το S-83 «Cosme García» και S-84 «Mateo García
de los Reyes», τα οποία αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία το 2025, το
2027 και το 2029 αντίστοιχα.
Τα S-80 έχουν εκτόπισμα 3.200 στην
επιφάνεια και 3.426 τόνους σε βύθιση. Έχουν μήκος 81,05 μέτρα και πλάτος
11,68 μέτρα. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβους (35 χιλιόμετρα
την ώρα) και εμβέλεια 8.000 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τη Navantia το
μέγιστο επιχειρησιακό τους βάθος είναι τα 460 μέτρα. Απαιτούν πλήρωμα 32
ατόμων, ενώ μπορούν να φιλοξενήσουν και οκταμελή ομάδα Υποβρυχίων
Καταστροφών. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες διαμετρήματος
533 χιλιοστών.
Το Σεπτέμβριο του 2003 η Ισπανία ενέκρινε την προμήθεια τεσσάρων υποβρυχίων S-80 και το σχετικό συμβόλαιο, ύψους € 1,756 δισεκατομμυρίων (τιμές 2004), υπογράφηκε τον Μάρτιο του 2004. Το 2010 το συνολικό κόστος είχε αυξηθεί στα € 2,112 δισεκατομμύρια.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα το πρώτο υποβρύχιο έπρεπε να παραδοθεί το 2011, αλλά η καθυστέρηση στην επιλογή συστήματος μάχης μετατόπισε το χρόνο παράδοσης του πρώτου υποβρυχίου στο 2013. Η οικονομική κρίση του 2011 στην Ισπανία, οδήγησε σε νέα καθυστέρηση, για το 2015, με τα υπόλοιπα τρία υποβρύχια να παραδίδονται το 2016, το 2017 και το 2018.
Τον Μάιο του 2013 η Navantia ανακοίνωσε ότι υπάρχει ζήτημα ανισορροπίας βάρους, το οποίο απαιτεί ένα σχεδιασμό, κάτι που επιβάλει την καθυστέρηση παράδοσης του πρώτου υποβρυχίου από το 2015 στο 2017. Το Σεπτέμβριο του 2014 ανακοινώθηκε ότι το πρόβλημα του βάρους λύθηκε και ότι οι εργασίες ναυπήγησης θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο.
Η λύση που προκρίθηκε ήταν η αύξηση που μήκους κατά επτά μέτρα και του εκτοπίσματος κατά 75 τόνους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ισπανικού τύπου, το κόστος ναυπήγησης των υποβρύχιων έχει ανέλθει στα € 3,907 δισεκατομμύρια (τιμές 2020).
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου