ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

27 Δεκεμβρίου 2023

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ. Εκπαιδευτικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας συνετρίβη στην Καλαμάτα με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο πιλότος. Το αεροσκάφος μπήκε σε υπηρεσία το 1976. Σαν αεροσκάφος, παρουσιάστηκε το 1958. Μετά τού έβαλαν δύο φορές άλλες διπλές μηχανές και τα 2 τελευταία μοντέλα δόθηκαν στις Μπανανίες Ελλάδα και Βενεζουέλα, για να "εκπαιδευτούν" - σκοτωθούν οι Έλληνες πιλότοι (από ιουδαίους εκπαιδευτές !).

 


Ορκωμοσία δημάρχου Αθηναίων: Ορκίζεται χωριστά, την Παρασκευή, ο Κασιδιάρης. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (σε συνεργασία με τους αναρχικούς), ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Τύφλα νάχει η βόρεια Κορέα. Αυτά δεν γίνονται ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΛΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ. Η εντολή βέβαια από τον Μητσοτάκη: «Ακυρώστε με οποιονδήποτε τρόπο την άδειά του». Ο Μητσοτάκης και οι κολαούζοι του μόνο τον Κασιδιάρη έχουν στον μυαλό τους. Ο μόνιμος φόβος. Η μοναδική αντιπολίτευση.



Δήλωση του πρώην Δ/ντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ και τώρα Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας κου Χρήστου Τσίτουρα: «υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για «Αεροπορικά Τέμπη». Υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας για 14 αεροδρόμια της χώρας και παρά τις επανειλημμένες αναφορές το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ».
Δεν μας διευκρινίζει ο κ. Τσίτουρας ποια είναι τα εν λόγω αεροδρόμια και αν είναι τα 14 που ανέλαβε η Fraport ή όχι.

 


Εκπαιδευτικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας συνετρίβη στην Καλαμάτα με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο πιλότος.

Στο αεροσκάφος βρισκόταν ένας αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.
Το T-2 μπήκε σε υπηρεσία το 1976. Σαν αεροσκάφος, παρουσιάστηκε το 1958.
Μετά τού έβαλαν δύο φορές άλλες διπλές μηχανές και τα 2 τελευταία μοντέλα δόθηκαν σε Βενεζουέλα - Ελλάδα. Δηλαδή στην Ελλάδα το "πρόσφατο" μοντέλο T-2E.
50 ΧΡΟΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ ΙΚΑΡΟΙ ΜΑΣ.
 

Αεροσκάφη μισού αιώνα που έπρεπε να είχαν αποσυρθεί το 2021. Είχε προβλήματα στους κινητήρες και στο σύστημα εκτόξευσης.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών έπρεπε με βάση ειδική μελέτη που έχει γίνει από την ΠΑ, να είχαν αποσυρθεί το αργότερο το 2021.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες ο χειριστής του παμπάλαιου εκπαιδευτικού αεροσκάφους T-2 που έπεσε στην Καλαμάτα πετούσε σήμερα για τελευταία φορά με το «αρχαίο» T-2.

Ο αξιωματικός της ΠΑ είχε ενημερωθεί για την μετάθεση του στα εκπαιδευτικά T-6 της ΠΑ, πιο σύγχρονα αεροσκάφη που έχουν όμως χαμηλές διαθεσιμότητες, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνικής υποστήριξης…Πετάνε λίγα με κανιβαλισμό, απ ‘ τα καθηλωμένα,  γιατί δεν υποστηρίζεται πλέον σε ανταλλακτικά ο τύπος του αεροσκάφους.

Ένας πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας, ο 40χρονος επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας, πατέρας δύο παιδιών, έχασε τη ζωή του στην Καλαμάτα το πρωί της Τετάρτης καθώς συνετρίβη το εκπαιδευτικό αεροσκάφος Τ-2 της ΠΑ το οποίο χειριζόταν.

To τραγικό γεγονός γίνεται ακόμα πιο θλιβερό καθώς η οικογένεια του πιλότου, παρακολούθησε τα πάντα από κοντά. Η σύζυγος και τα παιδιά του πιλότου παρακολουθούσαν τη μοιραία πτήση.  Ο πιλότος πιθανότατα δεν πρόλαβε να ανοίξει το αλεξίπτωτό του.

Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, αυτή θα ήταν η τελευταία πτήση του 41χρονου επισμηναγού της Πολεμικής Αεροπορίας –ο οποίος πιθανότατα δεν πρόλαβε να ανοίξει το αλεξίπτωτό του- με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών (Τ-2), τα οποία σε λίγους μήνες θα αποσυρθούν από την ενεργό δράση.

Έτσι, ο άτυχος πιλότος θέλησε να έχει κοντά του τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Ωστόσο, η μοίρα του επεφύλασσε έναν τραγικό θάνατο.

Η επίσημη ανακοίνωση της Πολεμικής Αεροπορίας

«Την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 11:28, αεροσκάφος τύπου Τ-2E Buckeye της 363 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος, κατέπεσε, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, μισό ναυτικό μίλι βορειοδυτικά του αεροδρομίου της Καλαμάτας,  με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του, Επισμηναγού (Ι) Επαμεινώνδα Κωστέα, 40 ετών».


ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

 

6 σχόλια:

  1. Πέθανε ο Γκαστόν Γκλοκ που έδωσε το όνομά του στα διάσημα πιστόλια.
    Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 94 ετών ο Αυστριακός μηχανικός και επιχειρηματίας Γκαστόν Γκλοκ, που ανέπτυξε ένα από τα πιστόλια με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλον τον κόσμο, μεταδίδει το αυστριακό πρακτορείο ειδήσεων APA.
    Έγινε δισεκατομμυριούχος και θρύλος χάρη στα πιστόλια που έφεραν το όνομά του, ενώ σύμφωνα με το Forbes η περιουσία του ανερχόταν σε 1,1 δισεκ. δολάρια το 2021.
    Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ έβαλε τα θεμέλια της αυτοκρατορίας του τη δεκαετία του 1980 όταν ο αυστριακός στρατός αναζητούσε ένα νέο, καινοτόμο όπλο. Μέχρι τότε η εταιρεία Glock κατασκεύαζε στρατιωτικά μαχαίρια και είδη εξοπλισμού, όπως κουρτινόξυλα.
    Με τη βοήθεια ειδικών στα πυροβόλα όπλα, ανέπτυξε το Glock 17, ένα ελαφρύ ημιαυτόματο πιστόλι από πολυμερές υψηλής αντοχής. Ο επαναστατικός σχεδιασμός του ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό και χάρισε στον Γκλοκ το πρώτο του παχυλό συμβόλαιο. Μέσα σε μικρό διάστημα, το πιστόλι Glock γνώρισε παγκόσμια επιτυχία.
    «Πάρε ένα Glock και πέτα αυτό το επινικελωμένο αδερφίστικο πιστόλι», έλεγε ο Τόμι Λι Τζόουνς σε μια σκηνή της ταινίας του 1988 «Στα Ίχνη του Φυγά» (U.S. Marshals). Τα πιστόλια Glock χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον από αστυνομικούς στις ΗΠΑ και όχι μόνο, ενώ αναφέρθηκαν σε τραγούδια Αμερικανών ράπερ, όπως το «Protocol» του Snoop Dogg και το «Da Glock» του συγκροτήματος Wu-Tang Clan.
    Το 2003 Αμερικανοί στρατιώτες βρήκαν τον ανατραπέντα πρόεδρο του Ιράκ Σαντάμ Χουσέιν στο υπόγειο κρησφύγετό του, κοντά στο Τικρίτ, με ένα πιστόλι Glock στην κατοχή του. Αργότερα παρέδωσαν το πιστόλι στον τότε πρόεδρο των ΗΠΑ, τον Τζορτζ Μπους τον νεότερο, σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times.
    Ο Γκαστόν Γκλοκ το 2000 αρνήθηκε να υπογράψει μαζί με άλλους κατασκευαστές όπλων συμφωνία με την αμερικανική κυβέρνηση για τον περιορισμό της οπλοκατοχής στις ΗΠΑ.
    Σε ηλικία 70 ετών, τον Ιούλιο του 1999, δέχθηκε επίθεση με βαριοπούλα από έναν πρώην παλαιστή τον οποίο είχε προσλάβει μεσίτης που διαχειριζόταν περιουσιακά στοιχεία του αυστριακού επιχειρηματία. Ο Γκαστόν Γκλοκ δέχθηκε επτά χτυπήματα στο κεφάλι, αλλά επέζησε. Ο μεσίτης Τσαρλς Έβερτ και ο δράστης Ζακ Πεσέρ καταδικάστηκαν για την επίθεση και φυλακίστηκαν.
    Ο γάμος του με την Χέλγκα Γκλοκ – με την οποία απέκτησε τρία παιδιά (δύο γιους και μια κόρη) – κατέληξε το 2011 σε διαζύγιο έπειτα από 49 ολόκληρα χρόνια. Ακολούθως ο μεγιστάνας νυμφεύθηκε τη δεύτερη σύζυγό του, Κατρίν, κατά 52 χρόνια νεότερή του.
    Ήταν ιδιοκτήτης έπαυλης και κέντρου ιππασίας στο αυστριακό κρατίδιο της Καρινθίας, όπου φιλοξενούσε κατά καιρούς πλήθος διασημοτήτων.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. T-2 Buckeye: Το εκπαιδευτικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας

    https://nemesishd.gr/analisis/t-2-buckeye-to-ekpaideftiko-aeroskafos-tis-polemikis-aeroporias/

    T-2E Buckeye: Και άλλα περιστατικά πτώσεων στην Ελλάδα – Το προφίλ του εκπαιδευτικού αεροσκάφους

    https://www.naftemporiki.gr/society/1556522/t-2e-buckeye-kai-alla-peristatika-ptoseon-stin-ellada-to-profil-toy-ekpaideytikoy-aeroskafoys/
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bloomberg: Η Τουρκία ζητά από τις ΗΠΑ άδεια να παράγει κινητήρες F110 για το μαχητικό Kaan
    https://flight.com.gr/tourkia-zita-adeia-paragogis-f110/
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τουρκικό υποβρύχιο έκανε βολή της τορπίλης Akya, τοπικής κατασκευής
    https://flight.com.gr/boli-akya-apo-tourkiko-ipobrixio/
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θάνος Τζήμερος
    Ειδικός δεν είμαι, αλλά σε αεροπλάνα που πετάνε από το 1974 η κόπωση μετάλλου και συγκολλήσεων που οδηγεί σε αστοχία υλικού δεν είναι πιθανότητα, είναι βεβαιότητα. Τα 17 έτη μ.ο. ηλικίας των αυτοκινήτων είναι πολλά. Τα 50 των αεροπλάνων δεν είναι; Τιμή και δόξα στο παλληκάρι!

    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  6. Ο Μητσοτάκης έντρομος αποσύρει άμεσα όλα τα υπέργηρα εκπαιδευτικά αεροσκάφη T2 Buckeye μετά το δυστύχημα στην Καλαμάτα. Η ελληνική Πολεμική Αεροπορία ήταν η μοναδική στον δυτικό κόσμο που διατηρούσε έως σήμερα αεροσκάφη Τ2 σε υπηρεσία, τα οποία είχε αγοράσει ολοκαίνουρια η Χούντα το …1972 και οι πολιτικοί θα τα κρατούσαν 51 χρόνια, μέχρι να αρχίσουν να σκοτώνονται οι πιλότοι μας.
    Δεν πρόκειται να ξαναπογειωθεί κανένα από τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη τύπου T2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας σαν αυτό που κατέπεσε στις 27 Δεκεμβρίου και είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο έμπειρος 40χρονος πιλότος, επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας επιστρέφοντας στη μονάδα του, στην Καλαμάτα, μετά από «άσκηση συντήρησης».
    Tα τζετ που εκπαίδευαν τους Ικάρους και τους νέους Ανθυποσμηναγούς μας εδώ και περίπου μισό αιώνα θα αποσυρθούν άμεσα δια παντός και κανένας ένστολος δεν πρόκειται να πετάξει και πάλι με αυτά. Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι απόφαση για την απόσυρσή τους είχε παρθεί εδώ και καιρό, ωστόσο μετά το δυστύχημα, επιταχύνονται οι σχετικές διαδικασίες. Η Πολεμική Αεροπορία είχε αποκτήσει 40 αεροσκάφη τύπου T2 το 1972, ωστόσο σε πτητική κατάσταση βρίσκονταν μέχρι πρότινος μόλις τα 4 και μάλιστα τα τρία από αυτά πετούσαν την ημέρα του δυστυχήματος.
    Τα υπέργηρα T2, που είχαν αναπτυχθεί κυρίως για τις Ένοπλες Δυνάμεις των Ηνωμένων Πολιτειών από την εταιρεία North American Aviation, θ’ αντικατασταθούν από τα (προβληματικά;) ιταλικά εκπαιδευτικά αεροσκάφη Leonardo M-346, πληρώνοντας τις ανάλογες μίζες σε πολιτικούς. Ήδη έχουμε πάρει τέσσερα, με το τελευταίο εξ αυτών να προσγειώνεται στην Καλαμάτα λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Συνολικά η χώρα μας θα λάβει 10 νέα αεροσκάφη M-346 έως το τέλος του 2024, με την 120η Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος της Καλαμάτας, να μετατρέπεται σε ισραηλινό κέντρο εκπαίδευσης νέων αεροπόρων. Το Μ-346 είναι ένα δικινητήριο, διθέσιο εκπαιδευτικό αεροσκάφος νέας γενιάς που φέρει ψηφιακό πιλοτήριο και ηλεκτρονικά συστήματα.
    Έχει μήκος 11.49 μ., άνοιγμα φτερών 9.72 μ. και μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα ανά ώρα κάνοντας χρήση δύο κινητήρων turbofan τύπου Honeywell F124-GA-200. Παράλληλα, έχει εμβέλεια 1.925 χιλιομέτρων και μπορεί να πετά για 4 ώρες φέροντας τρεις εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου. Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως η ελληνική Πολεμική Αεροπορία ήταν η μοναδική στον δυτικό κόσμο που διατηρούσε έως σήμερα αεροσκάφη Τ2 σε υπηρεσία.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...