ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

05 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

 ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ KAKO-ΕΡΕΥΝΕΣ ΥΠΕΡ ΝΕΟ-ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ

14 σχόλια :

  1. Το εκτεταμένο αυτό άρθρο σε τρία μέρη Α-Β-Γ είναι κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
    Φίλτατε ΣΠΙΡΟ ΜΑΚΡΗ η κλοπή ιδεών διώκετε με νομούς ακόμα και στην Ελλάδα.
    Το άρθρο αυτό που δημοσιεύσατε: ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΞΕΡΞΗ - Β΄ ΜΕΡΟΣ By ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΚΡΗΣ αποτελεί δικό μου πόνημα στο βιβλίο μου: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2005 και αναπτύσσει αναλυτικά το θέμα στις σελίδες 139-169 και στους υποτίτλους:
    Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα
    Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας
    Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!
    Η κάθε ιστορική μελέτη, πρέπει να συνοδεύεται από τις πηγές της. Αν σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν κοινοποιήσετε τις πηγές του άρθρου σας θα έχουμε δικαστική συνέχεια.


    Νίκος Κυρίτσης Το άρθρο αυτό που δημοσιεύθηκε είναι από το βιβλίο του Μιχάλη Καλόπουλου: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ», Απρίλιος 2005, σελ. 139-169, α. Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα, β. Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας και γ. Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!
    Κύριε Μακρή θα πρέπει βάσει της νομοθεσίας αλλά και της συγγραφικής δεοντολογίας να αναφέρετε πάντα τις πηγές όταν τις αντιγράφετε από έργα άλλων συγγραφέων. Παρακαλώ σε όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις να αναφέρετε τις πηγές.

    Απάντηση
  2. Δυστυχώς εσφαλμένε έχουμε εκλάβει τον Κύριο Σπύρο Μακρή ως τον δημιουργό του κλεμμένου από βιβλίο μου παραπάνω άρθρου. Παρακαλώ λοιπόν τους διαχειριστές του: «Αυτόχθονοι Έλληνες», να μας πουν ποιος ακριβώς είναι ο ανεύθυνος λογοκλόπος αρθρογράφος, για να απευθύνουμε τις παρατηρήσεις μας σ' αυτόν! Μ. Καλόπουλος E-mail: Michael@greatlie.com και Τηλ: 2310 770100

    Απάντηση
  3. Αγαπητέ κύριε Καλόπουλε, χαίρετε!
    Ανακούφιση αισθάνθηκα όταν διάβασα και το δεύτερο σχόλιο σας, το οποίο διευκρινίζει την απεμπλοκή του κ. Σπύρου Μακρή ο οποίος δεν ξέρω πως ενεπλάκη εφόσον δεν αναφέρεται το όνομα του σε κανένα σημείο αυτής της έρευνας.
    Τον ερευνητή, ο οποίος μας παρέθεσε την εργασία του, δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά αλλά από τις ελάχιστες κουβέντες που έχουμε ανταλλάξει μαζί του, είμαστε σε θέσει να βεβαιώσουμε ότι δεν υπάρχει δόλος ή πρόθεση οικειοποίησης των αναγραφομένων του καθώς τον διακρίνει η σεμνότητα και μία απέραντη αγάπη για την ιστορία και τον Ελληνισμό όπως και την διασάφηση της αλήθειας. Καταλαβαίνετε! μιας και αυτό το μεράκι και το πάθος για την ιστορική αλήθεια χαρακτηρίζει η πολύχρονη ενεργεί παρουσία σας διαμέσου των συγγραμμάτων σας, των τηλεοπτικών εμφανίσεων σας, και ομιλιών σας.

    Όταν ζητήσαμε από τον συγγραφέα αυτού του πονήματος στοιχεία της ταυτότητας του διότι τέτοιες μελέτες αξίζει να είναι υπογεγραμμένες από τους δημιουργούς τους, μας εξήγησε ότι δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν μιας και, όπως μας τόνισε, το 90% των δεδομένων της μελέτης είναι εργασία άλλων ιστορικών και εκείνος απλά έκανε ορισμένες προσθήκες, τροποποιήσεις και συρραφές για να γίνει πιο συνεκτικό το κείμενο.

    Έχετε απόλυτο δίκιο κύριε Καλόπουλε να είστε ενοχλημένος καθώς αισθάνεστε ότι έχει κλαπεί μέρος την πνευματικής σας περιουσίας αλλά πιστεύω ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει δόλος. Ίσως ο συγγραφέας να μην είναι εξοικειωμένους με τους διαδικτυακούς νόμους οι οποίοι απαιτούν σε μία εργασία να αναφέρονται πάντα οι Πηγές. Ίσως να είναι και λάθος μας που δεν τον σκεφτήκαμε κι εμείς και δεν του ζητήσαμε να τις προσθέσει όποιες χρησιμοποίησε, μιας και αναφέρει κυρίως τους αρχαίους συγγραφείς.

    Επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τις πηγές αυτού του πονήματος δεν μπορούμε να προσθέσουμε κάτι άλλο παρά να σας ζητήσουμε συγνώμη για την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε θεωρώ χωρίς σκοπιμότητα.
    Ευχόμαστε να ξεκαθαρίσει σύντομα το θέμα και θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε σε αυτό.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση σας.

    Με εκτίμηση,

    Ιφιγένεια
    Αυτόχθονες Έλληνες

    Απάντηση
  4. ΥΓ: Να σημειώσω επίσης ότι ο συγγραφέας αυτού του άρθρου είναι ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που έχουν έλθει σε επαφή μαζί μας και δημοσιεύσαμε εργασία τους, και δεν αποσκοπούσαν αποκλειστικά στην ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ τους αλλά αποκλειστικά για την προβολή της ΓΝΩΣΗΣ.
    Αυτούς τους έχουμε διώξει από τον ιστολόγιο μας!

    Απάντηση
  5. Αγαπητή Ιφιγένεια, ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου.
    Άπειρες φορές έχουν χρησιμοποιήσει δικά μου αποσπάσματα, χωρίς αυτό να με ενοχλήσει καθόλου, μια και η αποκατάσταση αληθειών και η αποκάλυψη του ψεύδους είναι το τελικό ζητούμενο της αναζήτησης.
    Εντούτοις για κάποια σημαντικά σημεία της εικοσάχρονης και πλέον συγγραφικής μου έρευνας, δικαιολογημένα θα έλεγα, έχω κάποιες επιπλέον ευαισθησίες. Παραδείγματος χάριν τον αποσυμβολισμό του Μαιάνδρου, που δημοσίευσα το 1995 σε βιβλίο μου, και δέκα χρόνια μετά βάλθηκε (ο συμπαθής κατά τα άλλα) τραγουδιστής Μηλιώκας να οικειοποιηθεί αναίσχυντα, δημοσιεύοντας τα δικά μου συμπεράσματα, σε ολιγοσέλιδο βιβλίο του, χωρίς καθόλου να αναφερθεί σε μένα.
    Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω άλλους να διεκδικήσουν την όποια υστεροφημία, (ότι κι αν σημαίνει αυτό) συνδέοντας το όνομά του, με την ερμηνεία ενός τέτοιου υπερ-διάσημου, διεθνώς αναγνωριζομένου συμβόλου, με την δική μου εργασία!
    Επίσης άλλες σημαντικές αλλά και ιστορικότητες εργασίες μου που δεν θέλω να τις χαρίσω σε κανέναν, είναι η π.χ. η ερμηνεία του δηλητηριασμένου βέλους, που σκότωσε τον παγκοσμίως γνωστό ομηρικό ηρώα Αχιλλέα! Σημαντική θεωρώ επίσης και την μοναδική παγκοσμίως προσέγγιση μου (εκδοχή) για τον δηλητηριασμό του πασίγνωστου Μεγάλου Αλεξάνδρου, από τους Χαλδαιο-Ιουδαίους της Βαβυλώνας, που προφητεύουν τον θάνατό του… την οποία επίσης αποπειράθηκαν σκαιότατα να μου υποκλέψουν.
    Η συγκεκριμένη τώρα εργασία (ιστορική εκδοχή) τριάντα σελίδων, περί των περιέργων αιτιών της καθόδου του Ξέρξου στην Ελλάδα (480 π.Χ.) για την οποία κάνουμε εδώ λόγο, είναι ένα σοβαρότατο θέμα, με το οποίο έχουν ασχοληθεί χιλιάδες διαπρεπείς ιστορικοί παγκοσμίως, χωρίς να εντοπίσουν την δική μου ενδιαφέρουσα εκδοχή. Μήνες ολόκληρους χρειάστηκα για να ταυτίσω τον βιβλικό Αχασβερό, με τον ιστορικό Ξέρξη, καθώς και την απόλυτη χρονολογική τους σύμπτωση, μια και χωρίς αυτά, η όλη εργασία θα ήταν ένα απλό αποκύημα φαντασίας.

    Όπως καταλαβαίνεις, τέτοιες σημαντικές ιστορικές εργασίες, που μου έδωσαν το προνόμιο της αναγνώρισης, πολύ πέραν των συνόρων της Ελλάδος, δεν σκοπεύω όπως είναι φυσικό, να το χαρίσω στον πρώτο άγνωστο καλοθελητή, (για μένα εξαιρετικά ύποπτο και αήθη) που με εγκληματική αφέλεια, και πολύ κόπο, κάθετε και αντιγράφει λέξη-λέξη την δική μου εργασία, και προσθέτει αφελέστατες παρατηρήσεις που αλλοιώνουν, προσβάλουν, και εν τέλη γελοιοποιούν την συνολική έρευνά μου.
    Όπως καταλαβαίνεις, το λιγότερο που θα ήθελα από σένα, είναι το συντομότερο δυνατόν να αποσύρεις την συγκεκριμένη ανάρτηση (άρθρα Α-Β-Γ) και σου υπόσχομαι να δημοσιεύσω εγώ αυτολεξεί την δική μου αυθεντική εργασία.

    Με εκτίμηση
    Μ. Καλόπουλος

    Απάντηση
  6. Η άλλη αποδεκτή λύση είναι να προσθέσετε στο τέλος των τριών άρθρων αυτό που έκανε και το DIADRASTIKA:
    Το παραπάνω, άρθρο καθώς και τα μέρη Α-Β-Γ αποτελούν πόνημα του Μιχάλη Καλόπουλου από το βιβλίο του: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2005 και αναπτύσσει αναλυτικά το θέμα στις σελίδες 139-169 και στους υποτίτλους:
    Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα
    Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας
    Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!

    Απάντηση
  7. Αγαπητέ μου κύριε Καλόπουλε,

    Δυστυχώς ένα χαρακτηριστικό του νεοέλληνα, αποκτηθέν ίσως μετά πεντακοσίων κοντά ετών ραγιαδισμού, είναι να... στέφεται με ξένες δάφνες... και στο διαδίκτυο ειδικά, αυτό το φαινόμενο έχει λάβει πλέον αστρονομικές διαστάσεις μιας και οι Μούσες αρνούνται να επισκεφθούν ορισμένους ανθρώπους και με το δίκιο τους θα έλεγα...!

    Για την περίπτωση του φίλου αναγνώστη, ο οποίος μας παρέθεσε αυτήν την μελέτη δεν μπορώ να είμαι βέβαιη για τις προθέσεις του. Διατηρώ ακόμη μία καλοπροαίρετη στάση μέχρις αποδείξεως του εναντίου, περιμένω κάποιο σχόλιο... είναι βλέπετε η θέση μου αρκετά δύσκολη...

    Το έργο σας, και η συμβολή σας στην γνώση της Αλήθειας, δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει κανείς όπως και την πολύχρονη παρουσία σας και τον αγώνα σας διαμέσου και των συγγραμμάτων σας και δικαιολογώ απόλυτα την στάση σας! την διεκδίκηση του δίκαιου και το... οξύμωρο της διεκδίκησης των δικαιωμάτων σας. Αν μη τι άλλο, σε αυτήν την περίπτωση οφείλουμε και αισθανόμαστε να στεκόμαστε στο πλευρό σας! Διότι όλη αυτήν την γνώση και την διάδοση της, την ΚΑΤΑΚΤΉΣΑΤΕ! με χρόνο, κόπο και Ψυχή!
    Αν για κάτι χαίρομαι μετά από αυτήν την κατάσταση που δημιουργήθηκε με την δημοσίευση αυτών των άρθρων είναι ότι μας δίνεται η ευκαιρία να σας γνωρίσουμε καλύτερα και να ανακαλύψουμε τον διαδικτυακό θησαυρό σας τον οποίο βρήκαμε σελιδοσκοπόντας την ιστοσελίδας και αν μας επιτρέπετε, θα επιθυμούσαμε να δημοσιεύσουμε άρθρα σας.

    Ελπίζω στις προσεχείς ημέρες να έχουμε ένα σχόλιο από τον φίλο αναγνώστη, ωστόσο, παραβαίνοντας τους κανόνες της δεοντολογίας μας, μιας και δεν έχουμε την συγκατάθεση του αναγνώστη, θα προχωρήσουμε προσθέτοντας την σημείωση την οποία μας παραθέτετε με την ευχή να ξεκαθαριστεί η παρεξήγηση αυτή.

    Την καλημέρα μου και την εκτίμηση μου!

    Απάντηση

    1. Αγαπητή Ιφιγένεια

      Τις τελευταίες ημέρες ήμουν στο χωριό μου και έσκαβα το αμπέλι (βγάζω θαυμάσιο δικό μου κρασί), έτσι δεν πήρα χαμπάρι τον κατακλυσμό που έγινε και απαντώ λίγο καθυστερημένα.

      Το άρθρο μου για την «Εσθήρ» που δημοσιεύσατε τελειώνει ως εξής:

      «Ο μέγιστος Μακεδών, πριν προλάβει να μετατρέψει ολόκληρο τον κόσμο σε μια απέραντη Ελλάδα, έπεσε νεώτατος, χτυπημένος ύπουλα από τις δηλητηριώδεις μαγγανείες των εκεί παρεπιδημούντων εβραιοχαλδαίων μάγων.
      Αυτό, ωστόσο, είναι μία άλλη ιστορία».-

      Η συνέχεια αυτής της ιστορίας που ετοίμαζα, θα αφορούσε την δολοφονία του Μεγάλου Αλεξάνδρου από τους εβραιοχαλδαίους μάγους της Βαβυλώνας. Την ιδέα και τα περισσότερα στοιχεία τα ξεσήκωσα από τις εργασίες του Καλόπουλου. Σαν πρωτόπειρος ερασιτέχνης ιστορικός το μόνο που επιζητώ από αυτές τις μελέτες, είναι η ευρύτερη διάδοση και συζήτηση αυτών των απόψεων, γιατί όντως θα είναι μεγάλη ιστορική ανατροπή αν αυτές αποδειχθούν αληθινές. Δεν επιθυμώ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ και κανένα κέρδος γι’αυτό που κάνω, άλλωστε  είμαι ένας επιτυχημένος επαγγελματίας.

      Το άρθρο θα τελείωνε με την παρακάτω ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ βιβλιογραφική αναφορά στο έργο του Καλόπουλου:

      «Για όλους εμάς τους ερασιτέχνες - αλλά φαντάζομαι και τους επαγγελματίες - που ασχολούνται με την ελληνική ιστορία, ο Καλόπουλος είναι βασική πηγή ιδεών, γνώσεων, κατευθύνσεων.
      Δεν νοείται σήμερα (2015), να είσαι μορφωμένος άνθρωπος και να αγνοείς τα 4 εξαιρετικά βιβλία του Καλόπουλου, που περιγράφουν αναλυτικά την γέννηση και την εξέλιξη του Ιουδαϊκού ιερατείου.

      1. Το Μεγάλο Ψέμα - 1995
      2. Ο Ένοπλος Δόλος - 1998
      3. Αβραάμ ο Μάγος - 2000
      4. Το θέατρο της Σωτηρίας - 2005
      ( Στο βιβλίο αυτό αναλύεται η ιστορία της «Εσθήρ», στις σελίδες 139 - 169, από όπου και εγώ πήρα τις περισσότερες πληροφορίες).

      Η παραπάνω ΤΕΤΡΑΛΟΓΙΑ του Καλόπουλου είναι ένα σημαντικό έργο με μεγάλη ιστορική και πνευματική αξία.
      Όλοι οι Έλληνες, είτε συμφωνούν, είτε διαφωνούν με τις ιδέες του Καλόπουλου, θα πρέπει να διαβάσουν αυτά τα βιβλία. Αναμφισβήτητα πολλά τμήματα στα βιβλία αυτά θα ήθελαν ένα δεύτερο «χτένισμα». Η ανάλυση όμως συγκεκριμένων ιστορικών γεγονότων από την γραφίδα του Καλόπουλου, πραγματικά σε καθηλώνει.
      Ειδικά το δεύτερο βιβλίο της τετραλογίας, «Ο ένοπλος δόλος», είναι θησαυρός βιολογικών – ιστορικών γνώσεων και θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους βιολογικούς επιστήμονες (ιατρούς, βιολόγους, φαρμακοποιούς κλπ).

      Τα ερωτήματα που θέτει ο Καλόπουλος, αργά ή γρήγορα, πρέπει να απαντηθούν. Δεν μπορεί πλέον να αγνοούνται. Στα βιβλία του δεν κατηγορεί , δεν συκοφαντεί, δεν εξυβρίζει. Παρουσιάζει τα γεγονότα όπως έχουν, διερευνά και εμβαθύνει στις αιτίες τους, δίνει εναλλακτικές απαντήσεις, δηλ. κάνει αυτό που λέγεται φιλοσοφία της ιστορίας .

      Θα πρότεινα η πολιτεία μαζί με την Αγία Γραφή, να διανείμει δωρεάν στα σχολεία και την τετραλογία του Καλόπουλου».

      .
      Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

    2. Πραγματικά ξαφνιάστηκα - με εξέπληξε δυσάρεστα - η βιαστική παρέμβαση - αντίδραση του Καλόπουλου στο άρθρο μου «Εσθήρ».
      Σαν να τον τσίμπησαν οι σφήκες, που τόσο καλά τις περιγράφει στον «Ένοπλο Δόλο».
      Τον περίμενα περισσότερο ατάραχο, στοχαστικό, ήρεμο, συγκρατημένο, Επικούρειο, λάθος έκανα;

      « Ανεύθυνος λογοκόπος αρθρογράφος.
      Πρώτος άγνωστος καλοθελητής.
      Εξαιρετικά ύποπτος και αήθης.
      Εγκληματικά αφελής που κοπιάζει πολύ.
      Ο προσθέτων αφελέστατες παρατηρήσεις.
      Αλλοιώνει, προσβάλλει, γελοιοποιεί την συνολική έρευνα».

      Οι παραπάνω χαρακτηρισμοί και κρίσεις που έγραψε βιαστικά ο Καλόπουλος, δεν αξίζει να απαντηθούν, δεν αντέχουν στην κριτική και τους αντιπαρέρχομαι.
      Προφανώς πρόκειται για μία κακή στιγμή του Καλόπουλου.

      Ας κάνω και εγώ ορισμένες (καλοπροαίρετες) παρατηρήσεις στον Καλόπουλο:


      1. Την 28/3/2015 ο Καλόπουλος ανάρτησε (ανυπόγραφα) στην ιστοσελίδα του το άρθρο «Οι Φιλισταίοι ήταν Έλληνες». Την ανταπόκριση αυτή εγώ την ανακάλυψα, εγώ την διέδωσα, εγώ την σχολίασα. Εγώ έγραψα και την συνέχειά της «Οι Φιλισταίοι και οι Έλληνες» που ανάρτησαν οι «Αυτόχθονες Έλληνες». Το δικό μου άρθρο προβάλλει καμαρωτά στην ιστοσελίδα του Καλόπουλου. Σ΄αυτήν την περίπτωση οι σχολιασμοί μου δεν είναι ύποπτοι, αήθεις, ανεύθυνοι, αφελέστατοι κλπ;

      2. Λεξικό, λέξη Μωσαϊκό = δάπεδο από ψηφίδες και τσιμέντο.
      Μωϋσής - θέμα Μωυσ- τα έργα του Μωϋσή με κατάληξη -αϊκός
      Π.χ. Μωυσαϊκός νόμος
      Στα βιβλία του Καλόπουλου συνεχώς αναφέρονται οι Μωσαϊκοί νόμοι κλπ. Άρα λογικώς οι μωσαϊκοί νόμοι - κατά τον Καλόπουλο, δεν μπορεί να είναι παρά οι νόμοι για τα δάπεδα και τα ψηφιδωτά.


      Λεξικό, Δεκαετία = δέκα έτη
      Δεκαετηρίδα = η δέκατη επέτειος ενός γεγονότος, δηλ. τα πανηγύρια για την συμπλήρωση 10 ετών.

      Το ίδιο, Χιλιετία = χίλια έτη
      Χιλιετηρίδα = η χιλιοστή επέτειος ενός γεγονότος, δηλ. τα πανηγύρια που γίνονται όταν συμπληρωθούν 1000 χρόνια. Στα βιβλία του Καλόπουλου όλο χιλιετηρίδες έχουμε (αντί χιλιετίες), συνεχώς γίνονται αδιάκοπα πανηγύρια.

      Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

    3. 3. Ανακάλυψα σε ηλικία 13 ετών (προ 40/τίας και πλέον), για πρώτη φορά το βιβλίο «Εσθήρ». Τότε διάβαζα ακατάπαυστα ό, τι έπεφτε στα χέρια μου, μεταξύ αυτών και πολύ θρησκευτική ιστορία. Το βιβλίο «Εσθήρ» που διάβασα ήταν στο πρωτότυπο κείμενο με μετάφραση και σχόλια του αρχιμανδρίτη Ιωήλ Γιαννακόπουλου, έκδοση 1957, ευλογημένη επίσημα από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως και την Εκκλησία της Ελλάδος. Μου έκανε τρομερή εντύπωση, ιδίως ο εχθρός του Μαρδοχαίου, ο Αμάν ο Μακεδών. Κατάλαβα από την αρχή - παιδί 13 χρονών - ό,τι κάτι πολύ ύποπτο συμβαίνει εδώ, ό,τι ο Ασουήρης δεν πρέπει να ήταν ο Αρταξέρξης, αλλά ο Ξέρξης. Μου το επιβεβαίωσε μετά ο Ιωήλ Γιαννακόπουλος, ο οποίος αναφέρει στα σχόλιά του τα εξής:

      «Ο αναφερόμενος εδώ Αρταξέρξης δεν είναι παρά ο Ξέρξης Α΄, ο υιός Δαρείου, υιού του Υστάσπους. Το εβραϊκό κείμενο έχει Ασουήρος και κατά τις περσικές επιγραφές αυτός συνταυτίζεται προς τον Ξέρξη. Στα εβραϊκά AHASUROS (Ασουήρος) είναι μεταγραφή του περσικού KSAYARSA. Οι (…Θεόπνευστοι) Ο΄ ΚΑΚΩΣ μετέφρασαν το όνομα αυτό σαν Αρταξέρξης. Η Εσθήρ είναι ο τύπος της … Θεοτόκου. Ο Αμάν ο Μακεδών είναι ο τύπος του … Σατανά».

      Μετά από όλα αυτά μου φαίνεται παράξενη η ομολογία Καλόπουλου ότι:
      «Μήνες ολόκληρους χρειάστηκα για να ταυτίσω τον βιβλικό Αχασβερό, με τον ιστορικό Ξέρξη, καθώς και την απόλυτη χρονολογική τους σύμπτωση, μια και χωρίς αυτά, η όλη εργασία θα ήταν ένα απλό αποκύημα φαντασίας».

      Οι βασανιστικοί μήνες του Καλόπουλου ήταν μια βραδυά μελέτης και περίσκεψης για ένα δεκατριάχρονο παιδί πριν από 40 χρόνια.

      Θα μπορούσα να συνεχίσω με εκατοντάδες (όχι εκατονταετηρίδες) τέτοιες παρατηρήσεις από τα βιβλία του Καλόπουλου, αλλά φοβάμαι ό,τι θα γίνω βαρετός.-

      Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ


  8. Υ.Γ.

    Διερωτώνται ορισμένοι πότε η εκκλησία εορτάζει την μνήμη της … Αγίας Εσθήρ και του …Αγίου Μαρδοχαίου. Ιδού η απάντηση:

    ΑΠΟ ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ
    ( Τον Άγιο Μαρδοχαίο παρ΄ολίγο να τον γιορτάζαμε αντί του Μαλαχία και μάλιστα κατ΄απαίτηση του Ταλμούδ).

    Μνήμη τοῦ ἁγίου προφήτου Μαλαχίου 9 Ιανουαρίου.
    ῾Ο προφήτης Μαλαχίας καταγόταν ἀπό τή φυλή Λευΐ καί ἐγεννήθηκε στό Σοφερό μετά τήν ἐπιστροφή τῶν ᾿Ιουδαίων ἀπό τή βαβυλώνια αἰχμαλωσία. ῎Εζησε περί τόν 5ο π.Χ. αἰώνα, κατά τούς χρόνους τοῦ Νεεμία, καί ἐργάσθηκε στήν ῾Ιερουσαλήμ μετά τόν Προφήτη ᾿Αγγαῖο καί τόν Ζαχαρία. Αὐτό συνάγεται ἀπό τό γεγονός ὅτι ἀνοικοδόμηση τοῦ ναοῦ εἶχε πλέον ἀποπερατωθεῖ καί εἶχαν ἀρχίσει οἱ προσφερόμενες θυσίες.
    ῎Οντας ἀκόμη νέος, κατέκτησε τήν ἀρετή καί διακρινόταν γιά τή θεοσεβή συμπεριφορά καί διαγωγή του. Γιά τό λόγο αὐτό ἔλαβε καί τήν προσωνυμία Μαλαχίας, πού στήν ἑλληνική γλώσσα μεταφράζεται «ὁ ἄγγελός μου». Κατά παλαιά γνώμη (ΤΑΛΜΟΥΔ) ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΛΑΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ τοῦ ῎Εσδρα ἤ τοῦ Νεεμία ἤ τοῦ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ. Χρονολογικά ὑπῆρξε ὁ τελευταῖος ἀπό τούς Προφῆτες τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης.

    ΟΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ. Η ΕΣΘΗΡ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ …ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

    Εορτάζονται την "Κυριακή των Προπατόρων" που είναι κινητή γιορτή. Η αρχή υπολογισμού είναι η 11η Δεκεμβρίου και πάντοτε Κυριακή. Αν η 11η Δεκεμβρίου τύχει καθημερινή τότε η εορτή μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.

    Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ



    Απάντηση

    1. Σύμφωνα με χρονολογική σειρά oι προπάτορες του Ιησού είναι οι εξής :

      Οι Πρωτόπλαστοι ΑΔΑΜ & ΕΥΑ (παράγωγο --> Αδαμάντιος, Διαμαντής, Αδαμαντία, Διαμαντούλα, Διαμάντω
      ο δίκαιος ΑΒΕΛ γιος του Αδάμ
      ο Δίκαιος ΣΗΘ γιος του Αδάμ
      ο Δίκαιος ΕΝΩΣ γιος του ΣΗΘ
      ο Δίκαιος ΚΑΪΝΑΝ γιος του Ενώς
      ο Δίκαιος ΜΑΛΕΛΕΗΛ γιος του Καϊνάν
      ο Δίκαιος ΙΑΡΕΔ γιος του Μαλελεήλ
      ο Δίκαιος ΕΝΩΧ γιος του Ιάρεδ
      ο Δίκαιος ΜΑΘΟΥΣΑΛΑΣ γιος του Ενώχ
      ο Δίκαιος ΛΑΜΕΧ γιος του Μαθουσάλα
      ο Δίκαιος ΝΩΕ γιος του Λάμεχ
      ο Δίκαιος ΣΗΜ γιος του Νώε
      ο Δίκαιος ΙΑΦΕΘ γιος του Νώε
      ο Δίκαιος ΑΡΦΑΞΑΔ γιος του Σήμ
      ο Δίκαιος ΚΑΪΝΑΝ γιος του Αρφαξάδ
      ο Δίκαιος ΣΑΛΑ γιος του Καϊνάν
      ο Δίκαιος ΕΒΕΡ γιος του Σάλα από τον οποίο οι Ιουδαίοι ονομάστηκαν Εβραίοι
      ο Δίκαιος ΦΑΛΕΚ γιος του Εβέρ
      ο Δίκαιος ΡΑΒΑΓ γιος του Φαλέκ
      ο Δίκαιος ΣΕΡΟΥΧ γιος του Ραγάβ
      ο Δίκαιος ΝΑΧΩΡ γιος του Σερούχ
      ο Δίκαιος ΘΑΡΡΑ γιος του Ναχώρ
      ο Δίκαιος και Πατριάρχης ΑΒΡΑΑΜ γιος του Θάρρα
      ο Πατριάρχης ΙΣΑΑΚ γιος του Αβραάμ
      ο Πατριάρχης ΙΑΚΩΒ γιος του Ισαάκ
      ο Πατριάρχης ΡΟΥΒΙΜ πρώτος γιος του Ιακώβ (παράγωγο --> Ρουμπίνη)
      ο Πατριάρχης ΣΥΜΕΩΝ δεύτερος γιος του Ιακώβ
      ο Πατριάρχης ΛΕΥΙ τρίτος γιος του Ιακώβ από τον οποίο και η Λευιτική φυλή
      ο Πατριάρχης ΙΟΥΔΑΣ γιος του Ιακώβ από τη φυλή του οποίου κατάγεται ο Χριστός
      ο Πατριάρχης ΖΑΒΟΥΛΩΝ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή παράλια
      ο Πατριάρχης ΙΣΑΧΑΡ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή "γηπόνος"
      ο Πατριάρχης ΔΑΝ γιος του Ιακώβ από τη φυλή του οποίου ήταν οι Κριτές (παράγωγο --> Δανάη)
      ο Πατριάρχης ΓΑΔ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή πάντα λήστευε αλλά και ληστευόταν
      ο Πατριάρχης ΑΣΗΡ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή ήταν σε χώρες πλούσιες και σιτοφόρες
      ο Πατριάρχης ΝΕΦΘΑΛΕΙΜ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή ήταν πολυπληθής
      ο Πατριάρχης ΙΩΣΗΦ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή ήταν ένδοξη και περήφανη
      ο Πατριάρχης ΒΕΝΙΑΜΙΝ γιος του Ιακώβ του οποίου η φυλή στην αρχή ήταν άγρια και στη συνέχεια έγινε ήρεμη και άκακη.
      Ο ΦΑΡΕΣ και ΖΑΡΑ δίδυμοι γιοι του Ιούδα του Πατριάρχη
      ο ΕΣΡΩΜ γιος του Φάρες
      ο ΑΡΑΜ γιος του Εσρώμ
      ο ΑΜΙΝΑΔΑΒ γιος του Αράμ
      ο ΝΑΑΣΩΝ γιος του Αμιναδάβ
      ο ΣΑΛΜΩΝ γιος του Ναασών
      ο ΒΟΟΖ γιος του Σαλμών
      ο ΟΒΗΔ γιος του Βοόζ από τη Ρουθ
      ο ΙΕΣΣΑΙ γιος του Οβήδ
      ο ΔΑΒΙΔ ο βασιλιάς γιος του Ιεσσαί
      ο ΣΟΛΟΜΩΝ ο βασιλιάς γιος του Δαβίδ
      ο ΡΟΒΟΑΜ ο βασιλιάς γιος του Σολομώντα
      ο ΑΒΙΑ ο βασιλιάς γιος του Ροβοάμ
      ο ΑΣΑ ο βασιλιάς γιος του Αβια
      ο ΙΩΣΑΦΑΤ ο βασιλιάς γιος του Ασά
      ο ΙΩΡΑΜ ο βασιλιάς γιος του Ιωασαφάτ
      ο ΟΖΙΟΥ ο βασιλιάς γιος του Ιωράμ
      ο ΙΩΑΘΑΜ ο βασιλιάς γιος του Οζίου
      ο ΑΧΑΖ ο βασιλιάς γιος του Ιωάθαμ
      ο ΕΖΕΚΙΑΣ ο βασιλιάς γιος του Αχάζ
      ο ΜΑΝΑΣΗΣ ο βασιλιάς γιος του Εζεκία
      ο ΑΜΜΩΝ ο βασιλιάς γιος του Μανασή
      ο ΙΩΣΙΑΣ ο βασιλιάς γιος του Αμμων
      ο ΙΕΧΟΝΙΑΣ ο βασιλιάς γιος του Ιωσία
      ο ΣΑΛΑΘΙΗΛ γιος του Ιεχονία
      ο ΖΟΡΟΒΑΒΕΛ γιος του Σαλαθιήλ που ανήγειρε τον ναό των Ιεροσολύμων όταν είχε καεί
      ο ΑΒΙΟΥΔ γιος του Ζοροβάβελ
      ο ΕΛΙΑΚΕΙΜ γιος του Αβιούδ
      ο ΑΖΩΡ γιος του Ελιακείμ
      ο ΣΑΔΩΚ γιος του Αζώρ
      ο ΑΧΕΙΜ γιος του Σαδώκ
      ο ΕΛΙΟΥΔ γιος του Αχείμ
      ο ΕΛΕΑΖΑΡ γιος του Ελιούδ
      ο ΜΑΤΘΑΝ γιος του Ελεάζαρ
      ο ΙΑΚΩΒ γιος του Ματθάν
      ο ΙΩΣΗΦ ο μνήστωρ γιος του Ιακώβ
      ο Δίκαιος ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ
      ο Δίκαιος ΙΩΒ
      ο Προφήτης ΜΩΫΣΗΣ και ΩΡ και ΑΑΡΩΝ οι Ιερείς
      ο Δίκαιος ΙΗΣΟΥΣ του Ναυή
      ο Προφήτης ΣΑΜΟΥΗΛ
      ο Προφήτης ΝΑΘΑΝ
      ο Προφήτης ΔΑΝΙΗΛ
      η Δίκαια ΣΑΡΡΑ γυναίκα του Αβραάμ
      η Δίκαια ΡΕΒΕΚΚΑ γυναίκα του Ισαάκ
      η Δίκαια ΛΕΙΑ πρώτη γυναίκα του Ιακώβ
      η Δίκαια ΡΑΧΗΛ δεύτερη γυναίκα του Ιακώβ
      η Δίκαια ΑΣΙΝΕΘ γυναίκα του Ιωσήφ του Πάγκαλου
      η Δίκαια ΜΑΡΙΑ αδελφή του Μωϋσέα
      η Δίκαια ΔΕΒΟΡΑ
      η Δίκαια ΡΟΥΘ
      η Δίκαια ΣΑΡΑΦΘΙΑ προς την οποία εστάλη ο Ηλίας
      η Δίκαια ΣΩΜΑΝΙΤΙΔΑ που φιλοξένησε τον Ελισσαίο
      η Δίκαια ΙΟΥΔΙΘ


      η Δίκαια ΕΣΘΗΡ που λύτρωσε τον Ισραήλ από τον θάνατο

      η Δίκαια ΑΝΝΑ μητέρα του Σαμουήλ
      η Δίκαια ΣΩΣΑΝΝΑ

      Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

  9. Χαίρε αγαπητέ μου Ζ. Παπαζάχο!

    Με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνω ότι η διαίσθηση μου δεν με ξεγέλασε στο ελάχιστο μιας και από την πρώτη στιγμή που η παρουσία σου έγινε αισθητή σε αυτόν τον τόπο άφησε το ανεξίτηλο στίγμα της με την σπάνια ποιότητα του χαρακτήρα, του ήθους, της μεγαλοψυχίας, του Οδυσσειακού πνεύματος το οποίο διαπερνά τα σύνορα με την ταχύτητα της αστραπής, των τεσσαρακονταετών ταξιδιών της μιας στιγμής με πλοία ωσάν των Φαιάκων, της αρετής της Αρήτης, της σύνεσης και καρτερικότητας της Ηνιόχου Πηνελόπης!

    Χαίρομαι ακόμη περισσότερο που σε συναντώ...!

    Επειδή εκ των πραγμάτων η διαίσθηση αυτή δεν με απατά, θεωρώ ότι ο κύριος Καλόπουλος με αυτούς τους χαρακτηρισμούς τους οποίους εκφράζει, άφησε κατά κάποιον τρόπο, έναν ασκό να ανοίξει, από αγανάκτηση για την υποκλοπή της χρόνια έρευνας του η οποία καπηλεύτηκε και καπελώθηκε από διάφορους καλοθελητές και βρήκε αντίκτυπο στο πρόσωπο σου, στόχευε όμως κατά την γνώμη μου σε πολλούς αποδέκτες.

    Η παρεξήγηση πιστεύω ότι λύνεται και ξεδιαλύνεται και εύχομαι ολόψυχα να μην αφήσει κανένα σκοτεινό σημείο ή σημάδι τόσο στην δική σου ψυχή όσο και στου κ. Καλόπουλου. Οι σχέσεις μεταξύ Ανδρείων- Ελλήνων πρέπει να είναι σχέσεις αγάπης και όχι έριδας και συστράτευσης σε αυτόν το κοινό αγώνα από το δικό του μετερίζι ο καθένας.

    Τονίζω ότι σε θέλουμε κοντά μας για να δημοσιεύσουμε τις μελέτες σου! θα έχεις καταλάβει ότι δεν μας ενδιαφέρει να προβληθούμε εμείς, αλλά η γνώση, η ιστορική αλήθεια, το Ελληνικό Πνεύμα και η σημασία του να είσαι Αυτόχθων Έλλην!

    Την εκτίμηση και την αγάπη μου μαζί με την Καλημέρα μου!

    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ: Όταν ένας άνθρωπος καλλιεργεί την γη και το πνεύμα του ταυτόχρονα, σημαίνει... πάρα πολλά... και ο νοών νοείτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...