14 σχόλια :
Δυστυχώς εσφαλμένε έχουμε εκλάβει τον Κύριο Σπύρο Μακρή ως τον δημιουργό του κλεμμένου από βιβλίο μου παραπάνω άρθρου. Παρακαλώ λοιπόν τους διαχειριστές του: «Αυτόχθονοι Έλληνες», να μας πουν ποιος ακριβώς είναι ο ανεύθυνος λογοκλόπος αρθρογράφος, για να απευθύνουμε τις παρατηρήσεις μας σ' αυτόν! Μ. Καλόπουλος E-mail: Michael@greatlie.com και Τηλ: 2310 770100
ΑπάντησηΑγαπητέ κύριε Καλόπουλε, χαίρετε!
Απάντηση
Ανακούφιση αισθάνθηκα όταν διάβασα και το δεύτερο σχόλιο σας, το οποίο διευκρινίζει την απεμπλοκή του κ. Σπύρου Μακρή ο οποίος δεν ξέρω πως ενεπλάκη εφόσον δεν αναφέρεται το όνομα του σε κανένα σημείο αυτής της έρευνας.
Τον ερευνητή, ο οποίος μας παρέθεσε την εργασία του, δεν τον γνωρίζουμε προσωπικά αλλά από τις ελάχιστες κουβέντες που έχουμε ανταλλάξει μαζί του, είμαστε σε θέσει να βεβαιώσουμε ότι δεν υπάρχει δόλος ή πρόθεση οικειοποίησης των αναγραφομένων του καθώς τον διακρίνει η σεμνότητα και μία απέραντη αγάπη για την ιστορία και τον Ελληνισμό όπως και την διασάφηση της αλήθειας. Καταλαβαίνετε! μιας και αυτό το μεράκι και το πάθος για την ιστορική αλήθεια χαρακτηρίζει η πολύχρονη ενεργεί παρουσία σας διαμέσου των συγγραμμάτων σας, των τηλεοπτικών εμφανίσεων σας, και ομιλιών σας.
Όταν ζητήσαμε από τον συγγραφέα αυτού του πονήματος στοιχεία της ταυτότητας του διότι τέτοιες μελέτες αξίζει να είναι υπογεγραμμένες από τους δημιουργούς τους, μας εξήγησε ότι δεν είναι απαραίτητο να αναφερθούν μιας και, όπως μας τόνισε, το 90% των δεδομένων της μελέτης είναι εργασία άλλων ιστορικών και εκείνος απλά έκανε ορισμένες προσθήκες, τροποποιήσεις και συρραφές για να γίνει πιο συνεκτικό το κείμενο.
Έχετε απόλυτο δίκιο κύριε Καλόπουλε να είστε ενοχλημένος καθώς αισθάνεστε ότι έχει κλαπεί μέρος την πνευματικής σας περιουσίας αλλά πιστεύω ότι σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει δόλος. Ίσως ο συγγραφέας να μην είναι εξοικειωμένους με τους διαδικτυακούς νόμους οι οποίοι απαιτούν σε μία εργασία να αναφέρονται πάντα οι Πηγές. Ίσως να είναι και λάθος μας που δεν τον σκεφτήκαμε κι εμείς και δεν του ζητήσαμε να τις προσθέσει όποιες χρησιμοποίησε, μιας και αναφέρει κυρίως τους αρχαίους συγγραφείς.
Επειδή δεν γνωρίζουμε ακριβώς τις πηγές αυτού του πονήματος δεν μπορούμε να προσθέσουμε κάτι άλλο παρά να σας ζητήσουμε συγνώμη για την παρεξήγηση που δημιουργήθηκε θεωρώ χωρίς σκοπιμότητα.
Ευχόμαστε να ξεκαθαρίσει σύντομα το θέμα και θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε σε αυτό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόηση σας.
Με εκτίμηση,
Ιφιγένεια
Αυτόχθονες ΈλληνεςΥΓ: Να σημειώσω επίσης ότι ο συγγραφέας αυτού του άρθρου είναι ένας από τους ελάχιστους Έλληνες που έχουν έλθει σε επαφή μαζί μας και δημοσιεύσαμε εργασία τους, και δεν αποσκοπούσαν αποκλειστικά στην ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ τους αλλά αποκλειστικά για την προβολή της ΓΝΩΣΗΣ.
Απάντηση
Αυτούς τους έχουμε διώξει από τον ιστολόγιο μας!Αγαπητή Ιφιγένεια, ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου.
Απάντηση
Άπειρες φορές έχουν χρησιμοποιήσει δικά μου αποσπάσματα, χωρίς αυτό να με ενοχλήσει καθόλου, μια και η αποκατάσταση αληθειών και η αποκάλυψη του ψεύδους είναι το τελικό ζητούμενο της αναζήτησης.
Εντούτοις για κάποια σημαντικά σημεία της εικοσάχρονης και πλέον συγγραφικής μου έρευνας, δικαιολογημένα θα έλεγα, έχω κάποιες επιπλέον ευαισθησίες. Παραδείγματος χάριν τον αποσυμβολισμό του Μαιάνδρου, που δημοσίευσα το 1995 σε βιβλίο μου, και δέκα χρόνια μετά βάλθηκε (ο συμπαθής κατά τα άλλα) τραγουδιστής Μηλιώκας να οικειοποιηθεί αναίσχυντα, δημοσιεύοντας τα δικά μου συμπεράσματα, σε ολιγοσέλιδο βιβλίο του, χωρίς καθόλου να αναφερθεί σε μένα.
Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω άλλους να διεκδικήσουν την όποια υστεροφημία, (ότι κι αν σημαίνει αυτό) συνδέοντας το όνομά του, με την ερμηνεία ενός τέτοιου υπερ-διάσημου, διεθνώς αναγνωριζομένου συμβόλου, με την δική μου εργασία!
Επίσης άλλες σημαντικές αλλά και ιστορικότητες εργασίες μου που δεν θέλω να τις χαρίσω σε κανέναν, είναι η π.χ. η ερμηνεία του δηλητηριασμένου βέλους, που σκότωσε τον παγκοσμίως γνωστό ομηρικό ηρώα Αχιλλέα! Σημαντική θεωρώ επίσης και την μοναδική παγκοσμίως προσέγγιση μου (εκδοχή) για τον δηλητηριασμό του πασίγνωστου Μεγάλου Αλεξάνδρου, από τους Χαλδαιο-Ιουδαίους της Βαβυλώνας, που προφητεύουν τον θάνατό του… την οποία επίσης αποπειράθηκαν σκαιότατα να μου υποκλέψουν.
Η συγκεκριμένη τώρα εργασία (ιστορική εκδοχή) τριάντα σελίδων, περί των περιέργων αιτιών της καθόδου του Ξέρξου στην Ελλάδα (480 π.Χ.) για την οποία κάνουμε εδώ λόγο, είναι ένα σοβαρότατο θέμα, με το οποίο έχουν ασχοληθεί χιλιάδες διαπρεπείς ιστορικοί παγκοσμίως, χωρίς να εντοπίσουν την δική μου ενδιαφέρουσα εκδοχή. Μήνες ολόκληρους χρειάστηκα για να ταυτίσω τον βιβλικό Αχασβερό, με τον ιστορικό Ξέρξη, καθώς και την απόλυτη χρονολογική τους σύμπτωση, μια και χωρίς αυτά, η όλη εργασία θα ήταν ένα απλό αποκύημα φαντασίας.
Όπως καταλαβαίνεις, τέτοιες σημαντικές ιστορικές εργασίες, που μου έδωσαν το προνόμιο της αναγνώρισης, πολύ πέραν των συνόρων της Ελλάδος, δεν σκοπεύω όπως είναι φυσικό, να το χαρίσω στον πρώτο άγνωστο καλοθελητή, (για μένα εξαιρετικά ύποπτο και αήθη) που με εγκληματική αφέλεια, και πολύ κόπο, κάθετε και αντιγράφει λέξη-λέξη την δική μου εργασία, και προσθέτει αφελέστατες παρατηρήσεις που αλλοιώνουν, προσβάλουν, και εν τέλη γελοιοποιούν την συνολική έρευνά μου.
Όπως καταλαβαίνεις, το λιγότερο που θα ήθελα από σένα, είναι το συντομότερο δυνατόν να αποσύρεις την συγκεκριμένη ανάρτηση (άρθρα Α-Β-Γ) και σου υπόσχομαι να δημοσιεύσω εγώ αυτολεξεί την δική μου αυθεντική εργασία.
Με εκτίμηση
Μ. ΚαλόπουλοςΗ άλλη αποδεκτή λύση είναι να προσθέσετε στο τέλος των τριών άρθρων αυτό που έκανε και το DIADRASTIKA:
Απάντηση
Το παραπάνω, άρθρο καθώς και τα μέρη Α-Β-Γ αποτελούν πόνημα του Μιχάλη Καλόπουλου από το βιβλίο του: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2005 και αναπτύσσει αναλυτικά το θέμα στις σελίδες 139-169 και στους υποτίτλους:
Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα
Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας
Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!Αγαπητέ μου κύριε Καλόπουλε,
Απάντηση
Δυστυχώς ένα χαρακτηριστικό του νεοέλληνα, αποκτηθέν ίσως μετά πεντακοσίων κοντά ετών ραγιαδισμού, είναι να... στέφεται με ξένες δάφνες... και στο διαδίκτυο ειδικά, αυτό το φαινόμενο έχει λάβει πλέον αστρονομικές διαστάσεις μιας και οι Μούσες αρνούνται να επισκεφθούν ορισμένους ανθρώπους και με το δίκιο τους θα έλεγα...!
Για την περίπτωση του φίλου αναγνώστη, ο οποίος μας παρέθεσε αυτήν την μελέτη δεν μπορώ να είμαι βέβαιη για τις προθέσεις του. Διατηρώ ακόμη μία καλοπροαίρετη στάση μέχρις αποδείξεως του εναντίου, περιμένω κάποιο σχόλιο... είναι βλέπετε η θέση μου αρκετά δύσκολη...
Το έργο σας, και η συμβολή σας στην γνώση της Αλήθειας, δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει κανείς όπως και την πολύχρονη παρουσία σας και τον αγώνα σας διαμέσου και των συγγραμμάτων σας και δικαιολογώ απόλυτα την στάση σας! την διεκδίκηση του δίκαιου και το... οξύμωρο της διεκδίκησης των δικαιωμάτων σας. Αν μη τι άλλο, σε αυτήν την περίπτωση οφείλουμε και αισθανόμαστε να στεκόμαστε στο πλευρό σας! Διότι όλη αυτήν την γνώση και την διάδοση της, την ΚΑΤΑΚΤΉΣΑΤΕ! με χρόνο, κόπο και Ψυχή!
Αν για κάτι χαίρομαι μετά από αυτήν την κατάσταση που δημιουργήθηκε με την δημοσίευση αυτών των άρθρων είναι ότι μας δίνεται η ευκαιρία να σας γνωρίσουμε καλύτερα και να ανακαλύψουμε τον διαδικτυακό θησαυρό σας τον οποίο βρήκαμε σελιδοσκοπόντας την ιστοσελίδας και αν μας επιτρέπετε, θα επιθυμούσαμε να δημοσιεύσουμε άρθρα σας.
Ελπίζω στις προσεχείς ημέρες να έχουμε ένα σχόλιο από τον φίλο αναγνώστη, ωστόσο, παραβαίνοντας τους κανόνες της δεοντολογίας μας, μιας και δεν έχουμε την συγκατάθεση του αναγνώστη, θα προχωρήσουμε προσθέτοντας την σημείωση την οποία μας παραθέτετε με την ευχή να ξεκαθαριστεί η παρεξήγηση αυτή.
Την καλημέρα μου και την εκτίμηση μου!- Ανώνυμος15 Απριλίου 2015 - 11:05 π.μ.
Υ.Γ.
Απάντηση
Διερωτώνται ορισμένοι πότε η εκκλησία εορτάζει την μνήμη της … Αγίας Εσθήρ και του …Αγίου Μαρδοχαίου. Ιδού η απάντηση:
ΑΠΟ ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ
( Τον Άγιο Μαρδοχαίο παρ΄ολίγο να τον γιορτάζαμε αντί του Μαλαχία και μάλιστα κατ΄απαίτηση του Ταλμούδ).
Μνήμη τοῦ ἁγίου προφήτου Μαλαχίου 9 Ιανουαρίου.
῾Ο προφήτης Μαλαχίας καταγόταν ἀπό τή φυλή Λευΐ καί ἐγεννήθηκε στό Σοφερό μετά τήν ἐπιστροφή τῶν ᾿Ιουδαίων ἀπό τή βαβυλώνια αἰχμαλωσία. ῎Εζησε περί τόν 5ο π.Χ. αἰώνα, κατά τούς χρόνους τοῦ Νεεμία, καί ἐργάσθηκε στήν ῾Ιερουσαλήμ μετά τόν Προφήτη ᾿Αγγαῖο καί τόν Ζαχαρία. Αὐτό συνάγεται ἀπό τό γεγονός ὅτι ἀνοικοδόμηση τοῦ ναοῦ εἶχε πλέον ἀποπερατωθεῖ καί εἶχαν ἀρχίσει οἱ προσφερόμενες θυσίες.
῎Οντας ἀκόμη νέος, κατέκτησε τήν ἀρετή καί διακρινόταν γιά τή θεοσεβή συμπεριφορά καί διαγωγή του. Γιά τό λόγο αὐτό ἔλαβε καί τήν προσωνυμία Μαλαχίας, πού στήν ἑλληνική γλώσσα μεταφράζεται «ὁ ἄγγελός μου». Κατά παλαιά γνώμη (ΤΑΛΜΟΥΔ) ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΛΑΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ τοῦ ῎Εσδρα ἤ τοῦ Νεεμία ἤ τοῦ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ. Χρονολογικά ὑπῆρξε ὁ τελευταῖος ἀπό τούς Προφῆτες τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης.
ΟΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ. Η ΕΣΘΗΡ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ …ΠΡΟΠΑΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Εορτάζονται την "Κυριακή των Προπατόρων" που είναι κινητή γιορτή. Η αρχή υπολογισμού είναι η 11η Δεκεμβρίου και πάντοτε Κυριακή. Αν η 11η Δεκεμβρίου τύχει καθημερινή τότε η εορτή μετατίθεται την επόμενη Κυριακή.
Ζ. ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Χαίρε αγαπητέ μου Ζ. Παπαζάχο!
Απάντηση
Με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνω ότι η διαίσθηση μου δεν με ξεγέλασε στο ελάχιστο μιας και από την πρώτη στιγμή που η παρουσία σου έγινε αισθητή σε αυτόν τον τόπο άφησε το ανεξίτηλο στίγμα της με την σπάνια ποιότητα του χαρακτήρα, του ήθους, της μεγαλοψυχίας, του Οδυσσειακού πνεύματος το οποίο διαπερνά τα σύνορα με την ταχύτητα της αστραπής, των τεσσαρακονταετών ταξιδιών της μιας στιγμής με πλοία ωσάν των Φαιάκων, της αρετής της Αρήτης, της σύνεσης και καρτερικότητας της Ηνιόχου Πηνελόπης!
Χαίρομαι ακόμη περισσότερο που σε συναντώ...!
Επειδή εκ των πραγμάτων η διαίσθηση αυτή δεν με απατά, θεωρώ ότι ο κύριος Καλόπουλος με αυτούς τους χαρακτηρισμούς τους οποίους εκφράζει, άφησε κατά κάποιον τρόπο, έναν ασκό να ανοίξει, από αγανάκτηση για την υποκλοπή της χρόνια έρευνας του η οποία καπηλεύτηκε και καπελώθηκε από διάφορους καλοθελητές και βρήκε αντίκτυπο στο πρόσωπο σου, στόχευε όμως κατά την γνώμη μου σε πολλούς αποδέκτες.
Η παρεξήγηση πιστεύω ότι λύνεται και ξεδιαλύνεται και εύχομαι ολόψυχα να μην αφήσει κανένα σκοτεινό σημείο ή σημάδι τόσο στην δική σου ψυχή όσο και στου κ. Καλόπουλου. Οι σχέσεις μεταξύ Ανδρείων- Ελλήνων πρέπει να είναι σχέσεις αγάπης και όχι έριδας και συστράτευσης σε αυτόν το κοινό αγώνα από το δικό του μετερίζι ο καθένας.
Τονίζω ότι σε θέλουμε κοντά μας για να δημοσιεύσουμε τις μελέτες σου! θα έχεις καταλάβει ότι δεν μας ενδιαφέρει να προβληθούμε εμείς, αλλά η γνώση, η ιστορική αλήθεια, το Ελληνικό Πνεύμα και η σημασία του να είσαι Αυτόχθων Έλλην!
Την εκτίμηση και την αγάπη μου μαζί με την Καλημέρα μου!
Το εκτεταμένο αυτό άρθρο σε τρία μέρη Α-Β-Γ είναι κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
ΑπάντησηΦίλτατε ΣΠΙΡΟ ΜΑΚΡΗ η κλοπή ιδεών διώκετε με νομούς ακόμα και στην Ελλάδα.
Το άρθρο αυτό που δημοσιεύσατε: ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΞΕΡΞΗ - Β΄ ΜΕΡΟΣ By ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΚΡΗΣ αποτελεί δικό μου πόνημα στο βιβλίο μου: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» που εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2005 και αναπτύσσει αναλυτικά το θέμα στις σελίδες 139-169 και στους υποτίτλους:
Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα
Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας
Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!
Η κάθε ιστορική μελέτη, πρέπει να συνοδεύεται από τις πηγές της. Αν σε εύλογο χρονικό διάστημα δεν κοινοποιήσετε τις πηγές του άρθρου σας θα έχουμε δικαστική συνέχεια.
Νίκος Κυρίτσης Το άρθρο αυτό που δημοσιεύθηκε είναι από το βιβλίο του Μιχάλη Καλόπουλου: «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ», Απρίλιος 2005, σελ. 139-169, α. Εσθήρ, το χρονικό ενός θεατρικού έρωτα, β. Βίβλος: ένα εγχειρίδιο πολέμου και κατασκοπείας και γ. Ξέρξης, Εσθήρ και... Θερμοπύλες!
Κύριε Μακρή θα πρέπει βάσει της νομοθεσίας αλλά και της συγγραφικής δεοντολογίας να αναφέρετε πάντα τις πηγές όταν τις αντιγράφετε από έργα άλλων συγγραφέων. Παρακαλώ σε όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις να αναφέρετε τις πηγές.