ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

25 Ιανουαρίου 2023

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΝΑΥΠΗΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΡΕΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΚΛΑΣΗΣ ISTΙF. ΗΔΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ. Η…ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΟΥΤΕ ΒΑΡΚΑ.

 


Άδωνις Γεωργιάδης: «Η ΕΥΠ είναι μία άχρηστη υπηρεσία – Πρέπει να κλείσει και να επανιδρυθεί».




Τρεις φρεγάτες κλάσης MİLGEM İstif (İ) ταυτόχρονα θα ναυπηγήσει η Τουρκία, ενώ βρίσκεται υπό κατασκευή η φρεγάτα TCG Istanbul του έργου MİLGEM İstif (İ) που αποτελεί τη δεύτερη φάση συνέχειας των κορβετών κλάσης MİLGEM Ada.
Αυτό σημαίνει ότι ξεκινά η ναυπήγηση για τα 2ο, το 30 και το πλοίο ταυτόχρονα.

 


Ο πρόεδρος της Προεδρίας των Αμυντικών Βιομηχανιών, Ισμαήλ Ντεμίρ, μιλώντας για το πρόγραμμα MİLGEM και τη ναυπήγηση των φρεγατών İ-class δήλωσε ότι καθένα από τα ναυπηγεία Anadolu, Sedef και Sefine, που περιλαμβάνονται σε αυτήν την επιχειρηματική συνεργασία στο πλαίσιο του έργου, σχεδιάζονται να κατασκευαστούν ταυτόχρονα από μια φρεγάτα I-class.
Ανέφερε ότι έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στον σχεδιασμό και την κατασκευή πολεμικών πλοίων.
Όπως είπε αυτές οι επιχειρήσεις έχουν αναπτύξει τις χρηματοοικονομικές τους δομές μαζί με τη διαχείριση έργων και το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό τους και ότι έχουν αποκτήσει τη γνώση και την εμπειρία για την επιτυχή εκτέλεση έργων και διαχείρισης κινδύνου για πολεμικά ναυπηγικά έργα.


Τα πλοία θα παραδοθούν σε τρία χρόνια
«Θεωρήθηκε σκόπιμο να γίνει η κατασκευή πλοίων με μοντέλο στο οποίο συμμετέχουν ιδιωτικά ναυπηγεία ως κατασκευαστές προκειμένου να δημιουργηθεί μια βιώσιμη στρατιωτική ναυπηγική βιομηχανία.
Επιπλέον, με αυτό το μοντέλο, θα παρέχεται πλεονέκτημα στον χρόνο παράδοσης για τρία πλοία, η γνώση και η εμπειρία θα διατηρηθούν και θα ενοποιηθούν σε ναυπηγεία του ιδιωτικού τομέα στη στρατιωτική ναυπηγική. Θα υποστηριχθεί η ανάπτυξη και βιωσιμότητα του κλάδου με βάση τα ταλέντα. θα εισαχθεί εξειδικευμένο προϊόν με υψηλές εξαγωγικές δυνατότητες και θα παρασχεθεί συμβολή στην οικονομία.
Τα τρία πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν σε 36 μήνες. Η TCG Istanbul, η πρώτη από τις φρεγάτες της κατηγορίας I, έχει τοπικό ποσοστό 75 τοις εκατό.
Ωστόσο, στο έργο συμμετέχουν περίπου 80 τοπικοί υπεργολάβοι. Ο συνολικός αριθμός των εταιρειών που εργάζονται στο έργο είναι περίπου 200», είπε ο Ισμαήλ Ντεμίρ.


Τα εξαρτήματα από εγχώριες παραγωγές
Ο Ισμαήλ Ντεμίρ τόνισε ότι ενώ τα περισσότερα όπλα και αισθητήρες στα προηγουμένως σχεδιασμένα και κατασκευασμένα πλοία προμηθεύονταν από το εξωτερικό, τώρα σχεδόν όλα σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν σε εθνικό επίπεδο για τη φρεγάτα İstanbul.
Όπως είπε, έχουν κατασκευαστεί στην Τουρκία το σύστημα κλειστής αεράμυνας Gökdeniz, το τρισδιάστατο ραντάρ αναζήτησης Cenk, το ραντάρ ελέγχου πυρός Scorpion, το ραντάρ φωτισμού, ο σωλήνας τορπιλών, το Εθνικό σύστημα κάθετης εκτόξευσης MIDLAS, Hisar-D.


ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

2 σχόλια:

  1. Πως έφτασαν οι Τούρκοι να κατασκευάζουν προηγμένα πολεμικά πλοία.

    https://slpress.gr/ethnika/pos-eftasan-oi-toyrkoi-na-kataskeyazoyn-proigmena-polemika-ploia/



    Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία

    Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία είναι σε μεγάλο βαθμό σε χέρια ιδιωτών (εκτός των ναυπηγείων Gölcük τα οποία διαχειρίζεται το Ναυτικό). Εκτός από την βιομηχανική και τεχνολογική βάση, ο ναυπηγικός τομέας και οι συνδεδεμένες βιομηχανίες υποστήριξης είναι σημαντικοί εργοδότες και συμβάλλουν ουσιαστικά στην τουρκική οικονομία μέσα από τις εξαγωγές τους. Έτσι η Τουρκία καθιερώθηκε ως ένας από τους σημαντικούς κατασκευαστές πλοίων πέραν των μεγάλων (Κίνα, Κορέα και Ιαπωνία). Το 2008 η Τουρκία ήταν ο πέμπτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, αλλά, μετά από την παγκόσμια οικονομική κρίση και μέχρι το 2010 είχε πέσει στην όγδοη θέση.

    Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία, λοιπόν, είναι εδώ και θα μείνει. Ακόμη και όταν εκλείψει ο Ερντογάν, η Τουρκία θα έχει χτίσει τη βάση για την μελλοντική ναυτική ισχύ της. Η εικόνα είναι θλιβερή από την άλλη πλευρά του Αιγαίου, όπου η ελληνική ναυπηγική βιομηχανία παραπαίει, χαντακωμένη από παραλογισμούς δεκαετιών που την οδήγησαν στην έκπτωση και τον αφανισμό.

    Οι δυνάμεις του τουρκικού Ναυτικού και της Ακτοφυλακής χρησιμοποιούν περισσότερα από 300 πλοία όλων των μεγεθών. Πάνω από 230 εξ αυτών (υποβρύχια, φρεγάτες, κορβέτες και πλοία αμφίβιων επιχειρήσεων) είναι κατασκευασμένα σε τουρκικά ναυπηγεία. Οι ναυπηγικές προσπάθειες της Τουρκίας ωρίμασαν κατά τη δεκαετία του 1980 με το σχεδιασμό και την κατασκευή σύγχρονων πολεμικών πλοίων, συμπεριλαμβανομένου ενός υποβρυχίου 1.000 τόνων και της φρεγάτας TCG Fatih στο ναυπηγείο Gölcük. Η Τουρκία κατασκεύασε επίσης πλοία υποστήριξης και αποβατικά στα ναυπηγεία Anadolu, Desan και Istanbul.

    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ Η ΣΟΥΗΔΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.
    Με το φόβο του τουρκικού βέτο: Η Φινλανδία χορήγησε ξανά άδεια εξαγωγής στρατιωτικού εξοπλισμού στην Άγκυρα.
    Η Φινλανδία χορήγησε άδεια εξαγωγής στρατιωτικού εξοπλισμού στην Τουρκία, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Άμυνας, αίροντας την αναστολή που είχε επιβληθεί από το Ελσίνκι από το φθινόπωρο του 2019 λόγω τουρκικής στρατιωτικής επιχείρησης στη Συρία.
    Η επανέναρξη αυτών των αδειών εξαγωγής εξοπλισμού ήταν ένας από τους όρους που είχε θέσει η Άγκυρα στη Φινλανδία και τη Σουηδία για να δώσει το πράσινο φως για την ένταξή τους στο ΝΑΤΟ.
    Η Στοκχόλμη είχε προβεί σε παρόμοιο βήμα στα τέλη Σεπτεμβρίου.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...