ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

26 Αυγούστου 2021

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ: Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ DEUTZ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ. ΟΙ ΡΩΜΙΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ...

 

2. Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

 

Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΙΟΥΔΑΙΟΣ ΜΠΛΙΝΚΕΝ: "ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΜΑΣ Η ΑΓΚΥΡΑ". ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ. Ο ΠΟΥΤΙΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ...

 

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;


1. Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ









Ο κατασκευαστής κινητήρων Deutz ανέπτυξε και εξέλιξε έναν κινητήρα με καύσιμο υδρογόνο Η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2024.

Με έδρα την Κολωνία ο κατασκευαστής κινητήρων (για φορτηγά και μηχανήματα έλξης) Deutz λανσάρει τον πρώτο της κινητήρα με καύσιμο υδρογόνο.

Με κωδικό «TCG 7.8 H2», το νέο μοτέρ χρησιμοποιεί υδρογόνο απευθείας ως καύσιμο και δεν απαιτεί παράκαμψη μέσω κυψέλης. Σύμφωνα με τον Deutz, ο νέος κινητήρας πληροί την οριακή τιμή CO2 για «μηδενικές εκπομπές» που έχει καθοριστεί από την ΕΕ και επομένως ισοδυναμεί με ηλεκτροκινητήρες.



Η Deutz σχεδιάζει να ξεκινήσει τη σειρά παραγωγής του κινητήρα το 2024. Η Γερμανική εταιρεία έχει ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία τις αρχικές δοκιμές του σε εργαστήριο. Ο εξακύλινδρος TCG 7.8 H2, βασίζεται σε μια ήδη υπάρχουσα βάση. Όχι μόνο λειτουργεί με ουδέτερο CO2, είναι επίσης αθόρυβος και αποδίδει ισχύ 271 ίππων. Ο κινητήρας είναι κατάλληλος για όλες τις εφαρμογές που έχει ήδη εξυπηρετεί η Deutz με συμβατική κίνηση. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, ότι για παράδειγμα μπορεί να κινήσει τρακτέρ, φορτηγά, χωματουργικά μηχανήματα, εμπορικά ή επιβατικά σιδηροδρομικά οχήματα.



Ωστόσο, η Deutz υποθέτει ότι ο νέος κινητήρας υδρογόνου θα χρησιμοποιηθεί αρχικά σε χώρους στατικών συστημάτων και γεννητριών, καθώς και στις σιδηροδρομικές μεταφορές λόγω της απαραίτητης υποδομής υδρογόνου. Ένα πρώτο πιλοτικό έργο, με το οποίο η Deutz θέλει να συλλέξει εμπειρίες και να εξελίξει τον κινητήρα της, θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022. Η εφαρμογή αφορά την χρήση του κινητήρα σε σταθερό σύστημα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.


Το υδρογόνο ως πηγή ενέργειας βρίσκεται σε πολλές προτάσεις, αυτές τις ημέρες, αλλά συνήθως σε συνδυασμό με μια κυψέλη καυσίμου, η οποία το χρησιμοποιεί για να παράγει ενέργεια για ηλεκτρικούς κινητήρες.

Η ιδέα της λειτουργίας ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης απευθείας με υδρογόνο δεν είναι νέα. Η BMW είχε ήδη κατασκευάσει αντίστοιχα πρωτότυπα σε διάφορες γενιές της «σειράς 7», αλλά στη συνέχεια διέκοψε την εξέλιξή τους.



ΣΗΜΕΙΩΣΗ  Ζ.Π. : 

 Ο  Ζ.Π. δεν πιστεύει, για πολλούς λόγους, στο μέλλον των ηλεκτροκινητήρων στην συγκοινωνίες.  Ίσως  το μέλλον  να βρίσκεται σε κινητήρες  με καύσιμο υδρογόνο τύπου Deutz.

ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...