ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

19 Ιανουαρίου 2021

Οι πρώτες εικόνες από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Ακούγιου στην Τουρκία. Ο Πούτιν εκπαιδεύει 500 τούρκους στην Μόσχα στην Πυρηνική Μηχανική. Γιατί ο Ερντογάν και οι τούρκοι κάνουν μαζικά το κινεζικό εμβόλιο και όχι το εμβόλιο του τούρκου Χακίν; Μήπως οι κινέζοι τους υποσχέθηκαν πυρηνική τεχνολογία μέσω Πακιστάν;

 ΟΙ "ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ"  ΔΕΝ  ΜΙΛΟΥΝ  ΚΑΘΟΛΟΥ  ΓΙΑ  ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ  ΑΠΕΙΛΗ, ΤΗΝ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ  ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΑΠΌ  ΤΟΥΣ  "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ"  ΡΩΣΟΥΣ  ΣΤΗΝ  ΤΟΥΡΚΙΑ.  ΟΥΤΕ  ΜΙΑ  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ. 

 

 Δείτε τις πρώτες εικόνες από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Ακούγιου στην  Τουρκία (βίντεο) | Pronews

https://twitter.com/i/status/1351290911653826560

 Τουρκία: Οι πρώτες εικόνες από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Ακούγιου

 Τις πρώτες εικόνες από την εξέλιξη των εργασιών κατασκευής του πυρηνικού εργοστασίου στο Ακούγιου της Ν.Α. Τουρκίας, μετέδωσαν τα τουρκικά ΜΜΕ.

Η Τουρκία δείχνει τις πρώτες εικόνες από το υπό κατασκευή πυρηνικό  εργοστάσιο στο Ακουγιού | PronewsΤουρκία: Οι πρώτες εικόνες από το πυρηνικό εργοστάσιο στο Ακούγιου (video)  | Cyprus Times

Σύμφωνα με δηλώσεις του Τούρκου αξιωματούχου, ο πρώτος αντιδραστήρας στο Ακούγιου θα τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2023 για παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. Ο ίδιος έκανε λόγο για : «όνειρο 60 ετών της Τουρκίας, που γίνεται πράξη», ενώ επεσήμανε πως : «H τουρκική βιομηχανία θα πρέπει να εκμεταλλευτεί προς όφελός της τη σημαντική αυτή εξέλιξη, που αλλάζει τα δεδομένα στη χώρα».

Ο πρώτος πυρηνικός σταθμός της Τουρκίας καλύπτει έκταση 10 τετρ. χλμ και θα διαθέτει τέσσερις αντιδραστήρες συνολικής ισχύος 4.800 MW. Ο σταθμός κατασκευάζεται από την ρωσική εταιρία Rosatom και το συνολικό κόστος θ’ αγγίξει τα 25 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, για τη λειτουργία του έχουν εκπαιδευτεί στη Μόσχα 500 Τούρκοι, τα τελευταία χρόνια.

 ΖΗΝΩΝ  ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

3 σχόλια:

  1. Το ναυάγιο του ατμόπλοιου «Χειμάρρα» που είχε παραχωρηθεί στην Ελλάδα ως πολεμική αποζημίωση. Σπύρος Χατζάρας

    Η βύθιση του ατμόπλοιου «Χειμάρρα» τα ξημερώματα της Κυριακής 19 Ιανουαρίου 1947 , στον Νότιο Ευβοϊκό, είναι το πιο πολύνεκρο ναυτικό δυστύχημα στην Ελλάδα.

    Το «Χειμάρρα», πρώην «S/S Hertha», όταν βυθίστηκε, ήταν ηλικίας 42 ετών.
    Ναυπηγήθηκε το 1905 στην Γερμανία , και στη διάρκεια του πολέμου είχε χρησιμοποιηθεί ως πλωτό νοσοκομείο.

    Παραχωρήθηκε στην Ελλάδα το 1946 σαν λεία πολέμου, στο πλαίσιο των γερμανικών επανορθώσεων και μετά από κάποιες επισκευές στον Πειραιά, εκτελούσε την ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη-Βόλος-Πειραιάς.

    Το «Χειμάρρα», απέπλευσε στις 8:30 το πρωί της 18ης Ιανουαρίου 1947, από τη Θεσσαλονίκη για τον Πειραιά, με 544 επιβάτες και 86 άνδρες πλήρωμα. Από τον Βόλο έφυγε με 528 επιβάτες.

    Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 1947, στις 4:10 το πρωί, ενώ βρισκόταν 1,5 μίλι από τη νησίδα Καβαλλιανή στον Κάτω Κάβο της Εύβοιας, μεταξύ Νέων Στύρων και Αγίας Μαρίνας υποτίθεται ότι προσέκρουσε σε νάρκη.

    Το πλοίο άρχισε να βάζει νερά και υπήρξε πρόβλημα στο πηδάλιο . Επικράτησε πανικός.
    Αν και το «Χειμάρρα» βυθίστηκε μιάμιση ώρα αργότερα και σε απόσταση μόλις ενός μιλίου από την Αγία Μαρίνα, πνίγηκαν 385. Μεταξύ των πνιγμένων 200 χωροφύλακες και στρατιώτες.
    Μπόρεσαν να σωθούν, αφού πάλεψαν με τα κύματα, 227 άτομα.
    Οι έρευνες για την αναζήτηση των ναυαγών άρχισαν μετά 10 ώρες! Ναρκαλιευτικά του Ναυτικού και αλλά ιδιωτικά πλοιάρια για δύο μέρες μάζευαν επιπλέοντα πτώματα στον Ευβοϊκό.

    Το πιο πιθανό είναι και να έγινε σαμποτάζ των κομμουνιστών αλλά την εκδοχή αυτή ποτέ κανείς δεν την ερεύνησε σε βάθος, ούτε και τώρα που υπάρχουν τα τεχνικά μέσα έχει ερευνηθεί το ρήγμα στα ύφαλα.
    Οι "εξερευνητές" βρήκαν τον Τιτανικό και μας εξήγησαν πως βυθίστηκε.
    Το «Χειμάρρα» είναι καθισμένοι στα ρηχά. Δεν θέλει και βαθυσκάφος.

    Τόσα χρόνια που πέρασαν κανείς δεν μας έδειξε το ναυάγιο, κανείς δεν το μελέτησε, κανείς δεν φωτογράφησε το «ρήγμα», για να το δούμε, και κανείς δεν μελέτησε τη φορά του. Κανείς δεν μας έδωσε μια επιστημονική εξήγηση για το ναυάγιο σαν και αυτή του «Τιτανικού».
    Και ακόμα, τόσα χρόνια μετά, δεν μας έχουν δώσει τα βιογραφικά των μελών του πληρώματος, Πόσοι ήταν "κομμουνιστές ναυτεργάτες";
    Και ποιους κομμουνιστές μετέφερε το πλοίο;
    Ποιοι πνίγηκαν, ποιοι σώθηκαν, και ποιοι χάθηκαν ;

    Με τη θλιβερή επέτειο της βύθισης του «Α/Π Χειμάρρα», μετά από σαμποτάζ των κομμουνιστών ναυτεργατών που το κουκούλωσε το δεξιό Κράτος, συνδέεται και το ζήτημα των γερμανικών επανορθώσεων.


    Το ηλικίας 42 ετών , πρώην «S/S Hertha», δόθηκε από τους συμμάχους στην Ελλάδα ως «επανόρθωση». Και η αξία του, επειδή βυθίστηκε. ήταν σύμφωνα με τους «Λόυντς» 70.000 στερλίνες.

    Το ελληνικό ρουφιανοκράτος δεν έχει δώσει ποτέ στους πολίτες του, έναν πλήρη κατάλογο, του τι έλαβε ως αποζημίωση, και ποια ήταν η αξία του.
    Ούτε η Επιτροπή Αληθείας της αριστερής μαντάμ το έκανε, και ούτε η ρουφιανοεπιτροπή του Κόκκινου Γλέζου το ζήτησε ποτέ.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαδοχικές εκρήξεις στο εργοτάξιο του πυρηνικού εργοστασίου Ακούγιου στην Τουρκία. Στην περιοχή έχει μεταβεί η Στρατοχωροφυλακή.
    Δύο εκρήξεις, η μία μετά την άλλη, σημειώθηκαν στο Πυρηνικό Εργοστάσιο Ακκούγιου στην Τουρκία το απόγευμα της Τρίτης 19 Ιανουαρίου, περί τις 18.20.
    Από τις εκρήξεις προκλήθηκαν υλικές ζημιές, έσπασαν παράθυρα, τοίχοι τζάμια και πόρτες στη γύρω περιοχή, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για την αιτία αλλά ούτε για την ύπαρξη τραυματιών.
    Η είδηση έγινε γνωστή μέσω ανακοίνωσης του τοπικού δημάρχου, αλλά και από βουλευτή της αντιπολίτευσης, ωστόσο δεν υπάρχουν για την ώρα άλλες λεπτομέρειες εκτός του ότι έχουν υποστεί ζημιές 86 σπίτια.
    Η έκρηξη έγινε στο εργοτάξιο του εργοστασίου και στο σημείο βρίσκεται η στρατοχωροφυλακή και ο έπαρχος.
    Όπως αναφέρει το τουρκικό μέσο Haberler, η έκρηξη ήταν προγραμματισμένη για την κατασκευή εγκαταστάσεων για τους εργαζόμενους στο πυρηνικό εργοστάσιο προκάλεσε ζημιές σε γύρω σπίτια και θερμοκήπια.
    Σε δηλώσεις της η τοπική αρχή της Επαρχίας Μερσίν ανέφερε πως ξεκινά άμεσα έρευνα προκειμένου να καταγραφούν οι ζημιές στις περιουσίες των πολιτών.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η προετοιμασία της Tesla για να στείλει 100 άτομα στο φεγγάρι.
    H SpaceX του Elon Musk προχώρησε πέρυσι στην εξαγορά δύο εξεδρών πετρελαίου βαθέων υδάτων, με σκοπό να τις μετατρέψει σε πλωτές βάσεις εκτόξευσης για να υποστηρίξει τις αποστολές των τεράστιων πυραύλων Starship που κατασκευάζει η εταιρεία, οι οποίοι θα μπορέσουν να μεταφέρουν φορτίο και 100 άτομα κάθε φορά στο φεγγάρι και στον Άρη, υλοποιώντας το όραμα του δισεκατομμυριούχου.
    Μάλιστα, ο συγκεκριμένος πύραυλος έχει τεθεί σε κορυφαία προτεραιότητα της SpaceX, ενώ πρόσφατα έκανε δοκιμαστική πτήση ένα πρωτότυπο, το οποίο έφτασε το υψηλότερο σημείο, παρά το γεγονός ότι κατά την προσγείωση εξερράγη.
    Οι εξέδρες βρίσκονται στο λιμάνι του Μπράουνσβιλ, κοντά στην εγκατάσταση ανάπτυξης Starship της SpaceX στο Boca Chica του Τέξας.
    Οι εξέδρες έχουν μετονομαστεί σε Deimos και Phobos, πιθανώς σε φόρο τιμής στα φεγγάρια του Άρη.
    Σύμφωνα με τα αρχεία που υπάρχουν, οι δύο εξέδρες εξαγοράστηκαν με το ποσό των 3,5 εκατ. η καθεμία.
    Ζ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...