Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΣΑΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ ΤΗΣ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗΣ ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ (ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΩΝ) ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΡΟΥΤΩΝ (383.000 ΤΟΝΟΥΣ) ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ. Στοιχεία του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής, Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών INCOFRUIT-HELLAS: "Εισάγουμε (γεμάτα φυτοφάρμακα) - και μετά τα ελληνοποιούν - 195.572 τόνους πατάτες από Αίγυπτο, Γαλλία και Γερμανία. 8.239 τόνοι κρεμμύδια από Αυστρία, Ολλανδία, Αίγυπτος, Γερμανία και Περού. 1.392 τόνοι ντομάτας από Τουρκία, Γερμανία και Ολλανδία. 4.329 τόνοι λεμόνια από Τουρκία, Αίγυπτος, Ισπανία, Αργεντινή και Ολλανδία. 3.700 τόνοι αχλάδια από Ιταλία, Ολλανδία, Νότια Αφρική και Αργεντινή. 5.961 τόνοι μανιτάρια από Πολωνία, Ρουμανία και Ολλανδία. 1.348 τόνοι ακτινίδια από Ιράν, Ιταλία και Ισπανία. 1.893 τόνοι μήλων από Σκόπια, Ιταλία και Πολωνία". Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΚΑΙ...ΝΤΟΜΑΤΕΣ.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: στο βιβλίο της ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΕΣΘΗΡ», (και στα βιβλία των «ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ», στο «ΔΑΝΙΗΛ» και σε μερικά άλλα) διάβαζαν και ξαναδιάβαζαν οι ιουδαιοχριστιανοί παπάδες και καλόγεροι ότι ο εχθρός των ιουδαίων στην Περσία και αλλού, ήταν κάποιος «Μακεδών». Αυτό αύξανε το μίσος τους για κάθε τι μακεδονικό. Όταν π.χ. έβλεπαν σε βιβλία την λέξη Μακεδονία σταματούσαν την αντιγραφή και αναπαραγωγή κάθε σχετικής αναφοράς και του αντίστοιχου βιβλίου. Το ψυχοπαθολογικό μίσος τους για κάθε τι μακεδονικό συγκρίνεται μόνο με το μίσος για την Μακεδονία που έχουν οι σημερινοί Κομμουνιστές και Συριζαίοι, (Τσίπρας, Κοτζιάς, Παυλόπουλος) μαζί με τους καθοδηγητές τους (Κομιντέρν, Μπεναρόγια, Τίτο, Πιάντε, Σόρος, Νίμιτς). Το ίδιο μίσος για τους Μακεδόνες είχε και ο ρωμαίος ύπατος Αιμίλιος Παύλος , που νίκησε τον Μακεδόνα Περσέα στη μάχη της Πύδνας το 168 π.Χ. και ισοπέδωσε 70 πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου και πούλησε σαν δούλους 150.000 Μακεδόνες και Ηπειρώτες.
"Η εορτή των Τριών Ιεραρχών εδώ στην Ελλάδα έχει πάρει αυτήν την μορφή που έχει, ότι δηλαδή οι Τρεις Ιεράρχες είναι συνεχιστές του μεγάλου Ελληνικού πνεύματος της αρχαίας Ελλάδος! Αν όμως διαβάσει κανείς τους Τρεις Ιεράρχες και προ παντός τον ιερό Χρυσόστομο, θα δει ότι ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνέχεια επικρίνει τους αρχαίους Έλληνες. Ο Χρυσόστομος είναι μεγάλος «υβριστής» των αρχαίων Ελλήνων. Για τον Χρυσόστομο δηλαδή το όνομα Έλληνας, που είχε καταλήξει να σημαίνει ειδωλολάτρης, είναι μία βρισιά και τίποτε άλλο. Αλλά και ο Μέγας Βασίλειος, όπως και ο Γρηγόριος ο Νύσσης δεν πάνε πολύ πίσω στο θέμα αυτό."
Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης, "Πατερική Θεολογία" (Από τους σημαντικότερους θεολόγους της Ορθοδοξίας κατά τον 20ο αιώνα, "Προφήτης της "Ρωμηοσύνης" κατά τον Μεταλληνό).
"Ὁ μὲν γὰρ Ἑλληνισμὸς πανταχοῦ τῆς γῆς ἐκταθεὶς καὶ τὰς ἁπάντων ἀνθρώπων ψυχὰς κατασχὼν οὕτως ὕστερον μετὰ τὴν τοσαύτην ἰσχὺν καὶ τὴν ἐπίδοσιν ὑπὸ τῆς τοῦ Χριστοῦ κατελύθη δυνάμεως......Οἱ δὲ φιλόσοφοι καὶ δεινοὶ ῥήτορες δόξαν πολλὴν οἱ μὲν ἐπὶ σεμνότητι οἱ δὲ ἐπὶ λόγων δυνάμει παρὰ τοῖς πολλοῖς ἔχοντες μετὰ τὴν πρὸς ἡμᾶς μάχην καταγέλαστοι γεγόνασι καὶ παίδων ληρούντων ἁπλῶς οὐδὲν διαφέρειν ἔδοξαν."
(Χρυσοστόμος, Λόγος εις τον Μακάριον Βαβύλα και κατά Ιουλιανού, ή κατά Ελλήνων)
Οι αρχαίοι μας συγγραφείς έχουν γράψει πολλά για την Μακεδονία, αλλά ατυχώς και δυστυχώς δεν διεσώθησαν πολλά απ' αυτά.
Από αυτά τα «απολεσθέντα» έργα, υπάρχουν και κάποια ειδικώς γραμμένα για την Μακεδονία και τα οποία γνωρίζουμε μόνον από τους τίτλους τους!
Αυτά (αλφαβητικώς κατά συγγραφέα) είναι:
9. Ο Ηγήσιππος ο Μηκυβερναίος - τον οποίο ο Διονύσιος ο Αλικαρνασσεύς θεωρεί εκ των σπουδαιοτέρων συγγραφέων! - έγραψε ένα έργο με τίτλο «Παλληνιακά», δηλ. έργο αναφερόμενο στην ιστορία της χερσονήσου Παλλήνης. Άλλωστε η Μηκύβερνα ήταν πόλις της Χαλκιδικής, επίνειον της Ολύνθου. [Η Παλλήνη λεγόταν και Φλέγρα. Εκεί εμυθολογείτο ότι έγινε η Γιγαντομαχία. Χερσόνησος που επήρε το όνομά της από την ομώνυμη μακεδονική πόλη που ήταν κτισμένη επ' αυτής - σήμερα αυτή λέγεται χερσόνησος της Κασσάνδρας ή λαϊκότερα «πρώτο Πόδι»].
12. Ο Θεόπομπος ο Χίος στα «Ελληνικά» του είχε και 58 βιβλία με τίτλο «Φιλιππικά»! Σε αυτά έγραφε περί οικισμών, περί κτίσεων πόλεων περί βίων βασιλέων, περί ιδιωμάτων τρόπων, περί θαυμασίων και παραδόξων, όσα εκάστη γη και θάλασσα εκφέρει.
«Σύγγραμμα πολυτιμότατον δια την ιστορίαν και γεωγραφίαν της Μακεδονίας» (Διον. Αλικ.).
Κι αυτός έγραψε άγνωστο έργο με τον τίτλο «Μακεδονικά» (Πλούταρχος, Στοβαίος), κ.ά. έργα, όπως «Κυνηγετικά», κλπ.
17. Ο Μαρσύας ο πρεσβυτέρος, συγγραφέας εκ Πέλλης. Αυτός ήταν ιστοριογράφος υιός του Περιάνδρου, ετεροθαλής αδελφός του Αντιγόνου, σύντροφος του Μεγ. Αλεξάνδρου και στρατηγός Δημητρίου του Πολιορκητού στην εκστρατεία της Κύπρου.
Έγραψε ένα 10τομο έργο με τίτλο «Μακεδονικά»!
Σε αυτό πραγματευόταν την ιστορία της Μακεδονίας, από τον πρώτο της βασιλέα, τον Κάρανο έως την έφοδο του Αλεξάνδρου στην Συρία! Επίσης έγραψε και βιβλίο υπό τον τίτλο «Αλεξάνδρου αγωγή» (κατά Σούδα).
21. Ο Πτολεμαίος (υιός του Λάγου και της Αρσινόης εκ Μακεδονίας) ήταν ο αρχηγός των σωματοφυλάκων του Μεγ. Αλεξάνδρου.
Έπειτα λαβών στο μερίδιό του την Αίγυπτο, εβασίλευσε σε αυτήν, από το 323 έως το 284 π.Χ. Αυτός συνέταξε ιστορικά υπομνήματα, πραγματευόμενα πράξεις του βασιλέως, αποσπάσματα των οποίων ετέθησαν στην βάσανο της κριτικής νεωτέρων μελετητών (Κ. Ασώπιος «Λόγος Περί Αλεξάνδρου του Μεγάλου», Αθήναι, 1858, M. Sainte-Croix "Examen critique des anciens historiens d' Alexandre-le Grand", Παρίσιοι, 1810, κ.ά.).
22. Από τον Στράβωνα (66 π.Χ.-24 μ.Χ.), τον πατέρα της Γεωγραφίας, τον περίφημο Έλληνα γεωγράφο εκ της Αμασείας του Πόντου, είχαμε την ατυχία να «απολέσουμε» το τελευταίο μέρος του 7ου βιβλίου του, που πραγματευόταν την Μακεδονία και την Θράκη. Του ιδίου επίσης συγγραφέως «εξηφανίσθη» ολόκληρο σύγγραμμα 48 τόμων με τίτλο «Ιστορικά υπομνήματα».
23. Ο Χριστόδωρος ο Πανίτης εποποιός εκ της αιγυπτιακής πόλεως της Θηβαΐδος Κοπτού, άκμασε τον 5ο μ.Χ. αι. επί βασιλέως Αναστασίου (491-518). Έγραψε σε 25 βιβλία (αν και για τον αριθμό των βιβλίων αυτού του έργου διίστανται οι απόψεις των μελετητών) έργο με τίτλο «Πάτρια Θεσσαλονίκης».
Έλληνες, τίποτε δεν χάνεται οριστικά.
«Χαμένη υπόθεση είναι μόνον αυτή που εγκαταλείπουμε» (Κλεόβουλος).
Πρέπει να οργανωθούν επιστημονικές ομάδες, που θα σηκώσουν τα μανίκια και θα ανατρέξουν σε όλες τις βιβλιοθήκες του κόσμου - επίσημες κι ανεπίσημες, κρυφές και φανερές - και θα εύρουν, έστω αποσπάσματα αυτών των «χαμένων έργων».
Αυτό θα είναι ένα σπουδαίο εθνικό έργο.
Και ευεργέτημα για την Μακεδονία.
Και την Ελλάδα ολόκληρη.
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΗΓΕΣ - ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
Τα αποσπάσματα των χαμένων έργων 42 ιστορικών, πού έγραψαν αποκλειστικά για τη μορφή του Μακεδόνα στρατηλάτη - είτε σύγχρονοί του και συμμέτοχοι της ασιατικής εκστρατείας, είτε μεταγενέστεροι (ως τα ρωμαϊκά χρόνια), των οποίων τα κείμενα συγκρότησαν τη βάση των γνωστών βιογραφιών του Μεγάλου Αλεξάνδρου, απ' τον Αρριανό, τον Πλούταρχο, το Διόδωρο κ.ά.
Πλήρης συλλογή του απαραίτητου υλικού για την κριτική των πηγών, με συνοδευτικά βιογραφικά κ' εργογραφικά σημειώματα για κάθε συγγραφέα, διαφωτιστικούς πίνακες και λεπτομερή ευρετήρια - απόσταγμα της τριακονταετούς ενασχόλησης των Ήρκου και Στάντη Ρ. Αποστολίδη με την περίοδο του Ελληνισμού. Πολύτιμο βοήθημα για τον Ιστορικό μελετητή και την πανεπιστημιακή Έρευνα και Διδακτική.
(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου).
Οι συγγραφείς, τα αδέλφια Ἧρκος & Στάντης Ρ. Ἀποστολίδης, του πολύτιμου βιβλίου: "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Περιεχόμενα
ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Το καλό όσο και το κακό βιβλίο εξίσου έναυσμα για την Έρευνα!
Για μιαν Ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου
ΕΚΔΟΤΙΚΑ
Όρια και σκοπός του έργου
Διάταξη των κειμένων
Μετάφραση και σχολιασμός
Βιογραφίες, σχέδια, χάρτες, πίνακες
Οι συντάκτες ευχαριστούν
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ - ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ
Βασίλειοι Εφημερίδες
Στράττις Ολύνθιος
Βηματιστές
Βαίτων
Διόγνητος (Ερυθραίος;)
Φιλωνίδης Ζωίτου, Κρης
Αμύντας
Αρχέλαος Καππαδόκης
Καλλισθένης Δημοτίμου, Ολύνθιος
Αναξιμένης Αριστοκλέους, Λαμψακηνός
Χάρης Μυτιληναίος
Έφιππος Ολύνθιος
Νικοβούλη
Πολύκλειτος Λαρισαίος
Μήδ(ε)ιος Οξυθέμιδος, Λαρισ(σ)αίος
Κυρσίλος Φαρσάλιος
Μέναιχμος Σικυώνιος
Λέων Βυζάντιος
Νέαρχος Ανδροτίμου, Κρης
Ονησίκριτος Αστυπαλαιεύς
Μαρσύας Περιάνδρου, Πελλαίος
Μαρσύας Κριτοφήμου, Φιλιππεύς
Κλείταρχος Δ(ε)ίνωνος, Αλεξανδρεύς
Πτολεμαίος Λάγου
Αριστόβουλος Αριστοβούλου, Κασ(σ)ανδρεύς
Αντικλείδης Αθηναίος
Αντιγένης
Ηγησίας Μάγνης
Νύμφις Ξεναγόρου, Ηρακλεώτης
Άριστος Σαλαμίνιος
Ασκληπιάδης
Δωρόθεος Αθηναίος
Νικάνωρ
Ποτάμων Λεσβώνακτος, Μυτιληναίος
Απίων Οασίτης/Αλεξανδρεύς
Ανώνυμος (Πάπ. Οξυρύγχου, XV, 1798)
Βάρρων
Αμυντιανός
Σαββαϊτικός κώδικας
Πραξαγόρας Πραξαγόρου, Αθηναίος
Αντιδάμας Ηρακλεοπολίτης
Ανδροσθένης Καλλιστράτου, Θάσιος
Ορθαγόρας
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ - ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΠΗΓΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ JACOBY ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ
ΠΡΟΣΘΕΤΕΑ
ΧΑΡΤΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Τόμοι Α΄-Β΄. Ἀθ., 2006-11. Σελ. 958.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Ζ.Π
Ποιοί είχαν συμφέρον να κάνουν κάτι τέτοιο;
Ποιοί είχαν την δυνατότητα;
Πότε έγινε ιστορικά αυτό;
Γιατί ειδικά για την Μακεδονία; Ήταν τυχαίο;
Περιμένουμε απαντήσεις από τους (ανύπαρκτους) έλληνες ιστορικούς και τα ελληνικά πανεπιστήμια.
Κατά τους υπολογισμούς του Μύλλερ 6 φορές καταλεηλάτησαν οι βάρβαροι την Μακεδονία.
Ειδικώς το Δίον, τις Αιγές (Έδεσσα) και την Πέλλα.
Το 1899 ο Μακεδών Μ. Γ. Δήμιτσας εκυκλοφόρησε το δίτομο (1046 σελ.) έργο του «Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΝ ΛΙΘΟΙΣ ΦΘΕΓΓΟΜΕΝΟΙΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΟΙΣ ΣΩΖΟΜΕΝΟΙΣ» μελέτη ενέχουσα 1600 επιγραφές και 42 εικόνας.
Έργο με 1.600 επιγραφές της αρχαίας Μακεδονίας!
Το έργο βραβεύθηκε με 2.000 φράγκα από την εν Τεργέστη ελληνική κοινότητα. βλ. Εστία, αρ. φ. 8, 9.3.1899.
Έγραψε: «Οι λίθοι διδάξουσιν υμάς, α παρὰ των υμετέρων διδασκάλων ουκ εμάθατε».
Προφανώς το γεγονός έγινε τους πρώτους μ.Χ αιώνες και βέβαια έχει σχέση με τους Έλληνες Μακεδόνες βασιλείς της Αντιοχείας, την σχέση τους με την Ιουδαία και τους Μακκαβαίους, την αγιοποίηση των Μακκαβαίων από την εκκλησία και την παύση παραγωγής αντιγράφων των "καταραμένων" βιβλίων περί Μακεδονίας από τους μοναχούς των μοναστηριών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι διασώθηκαν με προσοχή και σεβασμό όλα τα συγγράμματα αρχαίων ιουδαίων (Φίλωνος, Ιωσήπου κλπ.).
"ΤΑ ΗΡΩΪΚΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΕΣΦΑΞΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΨΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ".
Στην πρώτη σελίδα της χριστιανικής εφημερίδας «Ορθόδοξος Τύπος» (25.1.02) φιλοξενήθηκε άρθρο του θεολόγου κ. Μ. Μιχαηλίδη με τίτλο: «Το άγος των Ελλήνων - Αντιβλασφημικός συναγερμός». Στο άρθρο αυτό διαβάζουμε:
«Στα χρόνια εκείνα τα ηρωικά των Μακκαβαίων, που κυβερνούσε την Παλαιστίνη ο Αντίοχος ο Δ΄ ο Επιφανής - αλλά στην πραγματικότητα ασεβής και αδίστακτος- στρατιώτες δικοί του είχαν καταλάβει κάποιο φρούριο και αγέρωχοι το θεωρούσαν απόρθητο. Μέσα λοιπόν στην αλαζονεία τους βλασφημούσαν τον Θεό και τους πολιορκητές του Ιούδα του Μακκαβαίου με λόγους αθέμιτους και υβριστικούς.
Τα παλληκάρια όμως του Ιούδα άλλους έσφαξαν και άλλους "πυράς ανάψαντες ζώντας τους βλασφήμους κατέκαιον"».
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΑΝΤΙΟΧΟΥΣ.
Ο Αντίοχος Δ΄ ο Επιφανής, ήταν γιός του Αντιόχου του Μεγάλου και της Λαοδίκης και διαδέχθηκε στο θρόνο τον μεγαλύτερο αδελφό του Σέλευκο Δ΄ τον Φιλοπάτορα. Σε όλη τη διάρκεια της βασιλείας του προσπάθησε να ξαναφέρει το κράτος των Σελευκιδών στην παλαιά του ακμή και να επιβάλει τον Ελληνικό Πολιτισμό. Οι πολυάριθμες πόλεις (πάνω από 1000 - χίλιες ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ πόλεις στην Μέση Ανατολή) που ίδρυσε μαρτυρούν την γιγάντια προσπάθειά του και τα ίχνη των αποτελεσμάτων της έμειναν για πολλούς αιώνες μετά τον θάνατό του. Ο ανταρτοπόλεμος των εβραίων Μακκαβαίων εναντίον του δεν έφερε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Τον Αντίοχο τον Επιφανή διαδέχθηκε στο θρόνο ο γιός του Αντίοχος Ε΄ ο Ευπάτωρ. Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του επαναστάτησαν οι Εβραίοι υπό την αρχηγία του Γιεουντά, ο οποίος πέτυχε μεν συμφωνία ειρήνης, αλλά ο επόμενος βασιλιάς Δημήτριος Α΄ ο Σωτήρ έστειλε το στρατηγό Βακχίδη, ο οποίος κατέλαβε τελικά όλη την Ιουδαία.
Δεν υπάρχουν ιστορικές περιγραφές στις οποίες να φαίνεται, ότι οι -χωρίς τακτικό στρατό- επαναστάτες Εβραίοι νίκησαν σε κανονικές μάχες τους Έλληνες.
Προφανώς γίνονταν περιορισμένης εκτάσεως συμπλοκές, ενδεχομένως και σφαγές, αλλά σε συνθήκες ανταρτοπολέμου, περίπου σαν τους σημερινούς Τζιχαντιστές, οι ιουδαίοι ορμούσαν σε κανένα απρόσεκτο μοναχικό Έλληνα στρατιώτη, τον πετσόκοβαν τελετουργικά και μετά υμνούσαν το κατόρθωμά τους. Οι "ηρωισμοί" αυτοί περιγράφονται με πολλές υπερβολές και άφθονες σάλτσες στα βιβλία των Μακκαβαίων.
Στο βιβλίο της ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΕΣΘΗΡ», (και στα βιβλία των «ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ», στο «ΔΑΝΙΗΛ» και σε μερικά άλλα) διάβαζαν και ξαναδιάβαζαν οι ιουδαιοχριστιανοί παπάδες και καλόγεροι ότι ο εχθρός των ιουδαίων στην Περσία και αλλού, ήταν κάποιος «Μακεδών». Αυτό αύξανε το μίσος τους για κάθε τι μακεδονικό. Όταν π.χ. έβλεπαν σε βιβλία την λέξη Μακεδονία σταματούσαν την αντιγραφή και αναπαραγωγή κάθε σχετικής αναφοράς και του αντίστοιχου βιβλίου. Το ψυχοπαθολογικό μίσος τους για κάθε τι μακεδονικό συγκρίνεται μόνο με το μίσος για την Μακεδονία που έχουν οι σημερινοί Κομμουνιστές και Συριζαίοι, (Τσίπρας, Κοτζιάς, Παυλόπουλος) μαζί με τους καθοδηγητές τους (Κομιντέρν, Μπεναρόγια, Τίτο, Πιάντε, Σόρος, Νίμιτς). Το ίδιο μίσος για τους Μακεδόνες είχε και ο ρωμαίος ύπατος Αιμίλιος Παύλος , που νίκησε τον Μακεδόνα Περσέα στη μάχη της Πύδνας το 168 π.Χ. και ισοπέδωσε 70 πόλεις της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου και πούλησε σαν δούλους 150.000 Μακεδόνες και Ηπειρώτες.
"Ὁ μὲν γὰρ Ἑλληνισμὸς πανταχοῦ τῆς γῆς ἐκταθεὶς καὶ τὰς ἁπάντων ἀνθρώπων ψυχὰς κατασχὼν οὕτως ὕστερον μετὰ τὴν τοσαύτην ἰσχὺν καὶ τὴν ἐπίδοσιν ὑπὸ τῆς τοῦ Χριστοῦ κατελύθη δυνάμεως......Οἱ δὲ φιλόσοφοι καὶ δεινοὶ ῥήτορες δόξαν πολλὴν οἱ μὲν ἐπὶ σεμνότητι οἱ δὲ ἐπὶ λόγων δυνάμει παρὰ τοῖς πολλοῖς ἔχοντες μετὰ τὴν πρὸς ἡμᾶς μάχην καταγέλαστοι γεγόνασι καὶ παίδων ληρούντων ἁπλῶς οὐδὲν διαφέρειν ἔδοξαν."
(Χρυσοστόμος, Λόγος εις τον Μακάριον Βαβύλα και κατά Ιουλιανού, ή κατά Ελλήνων)
ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΝΑΡΚΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΟ ΕΞ ΙΟΥΔΑΙΑΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ;
"Η εορτή των Τριών Ιεραρχών εδώ στην Ελλάδα έχει πάρει αυτήν την μορφή που έχει, ότι δηλαδή οι Τρεις Ιεράρχες είναι συνεχιστές του μεγάλου Ελληνικού πνεύματος της αρχαίας Ελλάδος! Αν όμως διαβάσει κανείς τους Τρεις Ιεράρχες και προ παντός τον ιερό Χρυσόστομο, θα δει ότι ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνέχεια επικρίνει τους αρχαίους Έλληνες. Ο Χρυσόστομος είναι μεγάλος «υβριστής» των αρχαίων Ελλήνων. Για τον Χρυσόστομο δηλαδή το όνομα Έλληνας, που είχε καταλήξει να σημαίνει ειδωλολάτρης, είναι μία βρισιά και τίποτε άλλο. Αλλά και ο Μέγας Βασίλειος, όπως και ο Γρηγόριος ο Νύσσης δεν πάνε πολύ πίσω στο θέμα αυτό."
Πρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης, "Πατερική Θεολογία" (Από τους σημαντικότερους θεολόγους της Ορθοδοξίας κατά τον 20ο αιώνα, "Προφήτης της "Ρωμηοσύνης" κατά τον Μεταλληνό).