ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ. ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΠΟΝΟΥ.
Φαντάζεστε τον Πυθαγόρα, τον Θαλή, τον Ηράκλειτο, τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, τον Ιπποκράτη, τον Αχιλλέα, τον Οδυσσέα, τον Λυκούργο, τον Σόλωνα, τον Λεωνίδα, τον Περικλή, τον Φίλιππο, τον Μ. Αλέξανδρο και ατελείωτους άλλους λαμπρούς ΕΛΛΗΝΕΣ να γιορτάζουν την έναρξη κάθε χρόνου τιμώντας την ...περιτομή ενός ιουδαίου;
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Οι Eβραίοι, πριν την επανάσταση των Μακκαβαίων, κόντεψαν από μόνοι τους να εξελληνιστούν πλήρως, λόγω της ακτινοβολίας τού Ελληνικού πολιτισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί Εβραίοι σταμάτησαν να λέγονται Γιεχοχάναν (Ιωάννης) και έπαιρναν Ελληνικά ονόματα (π.χ Μενέλαος). Πήγαιναν στα γυμναστήρια και στις φιλοσοφικές σχολές και θυσίαζαν στους θεούς.
Ένας Ιουδαίος, ο Ιάσωνας, ο οποίος είχε εξαγοράσει το αξίωμα του Αρχιερέα, πήρε την άδεια από τον Σελευκίδη μονάρχη να οργανώσει την Ιερουσαλήμ στα πρότυπα της Αντιόχειας, δηλαδή να πραγματοποιήσει την ανέγερση Γυμνασίου και Εφηβείου. Εκεί, οι Ελληνιστές Ιουδαίοι, αθλούνταν γυμνοί μιμούμενοι τις ελληνικές συνήθειες και μιλώντας την ελληνική γλώσσα. Είχαν μάλιστα αποδεχθεί και τα ελληνικά ονόματα.
Oι Έλληνες, εδώ και 2.000 χρόνια, μαγεμένοι από την ”ακτινοβολία τού εβραϊκού πολιτισμού” σταματήσαμε να λεγόμαστε Μενέλαοι και γίναμε όλοι Γιάννηδες. (=Ο Ιεχωβά είναι γενναιόδωρος), δεν πάμε στην Ακαδημία, πάμε στα Ιεροσόλυμα. Και υμνούμε τους ιουδαίους στις ιουδαιοχριστιανικές εκκλησίες ως ”ἀγωνισαμένους ὑπὲρ πατρῴων ἐθῶν”. Ξεχάσαμε τα πατρώα έθη τα δικά μας και υμνούμε εκείνους που αγωνίστηκαν για τα δικά τους πατρώα εναντίον μας.
Ζ.Π.
Ο Έλληνας Αντίοχος δεν κυνήγησε κανένα ιουδαίο, ούτε θέλησε να εξελληνίσει τους εβραίους.
ΔιαγραφήΟ ίδιος ο αρχιερέας των Εβραίων, που είχε εξελληνίσει το όνομά του σε Ιάσων, ζήτησε από τον Αντίοχο την άδεια να ιδρύσουν “Γυμνάσιον” στα Ιεροσόλυμα και ο Αντίοχος τούς την έδωσε. Τα βιβλία των Μακκαβαίων ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ότι από μόνοι τους πολλοί Εβραίοι παρατούσαν το νόμο και πήγαιναν στην παλαίστρα “τας μεν πατρώους τιμάς εν ουδενί τιθέμενοι, τας δε Ελληνικάς δόξας καλλίστας ηγούμενοι”.
Είχαν φτάσει στο σημείο ακόμα και “να καλύψουν με εγχείρηση την περιτομή”. Η “ακμή τού Ελληνισμού” δεν είχε έρθει λόγω Ελληνικής επιβολής αλλά λόγω “τής αναγνείας τού αρχιερέως”, τής ασέβειας δλδ τού Ελληνίζοντος αρχιερέα. Απέναντι στούς Ελληνίζοντες στάθηκαν οι Μακκαβαίοι οι οποίοι ασκούσαν τρομοκρατία στούς Ελληνίζοντες ιουδαίους και ήταν τόσο φανατικοί που έκαναν περιπολίες και όποιο παιδί έβρισκαν απερίτμητο το περιέτεμναν με την βία και φυσικά κατέστρεφαν τα “είδωλα”.
Α Μακ. 1,11 Κατά τους χρόνους εκείνους (των Σελευκιδών) παρουσιάσθησαν από τον λαόν των Ισραηλιτών μερικοί άνδρες παράνομοι, καταφρονηταί του θείου Νόμου, οι οποίοι με τας δημαγωγίας των παρέσυραν πολλούς άλλους, στους οποίους και έλεγον· “ας πάμε να κάμωμεν συνθήκην φιλίας με τα ειδωλολατρικά έθνη, τα οποία ευρίσκονται γύρω μας, διότι από την εποχήν, που εχωρίσθημεν από αυτά, μας ευρήκαν μεγάλαι συμφοραί”.
Α Μακ. 1,12 Ο λόγος αυτός ήρεσεν στους Ισραηλίτας.
Α Μακ. 1,13 Μερικοί δε από τον Ιουδαϊκόν λαόν επροθυμοποιήθησαν και μετέβησαν προς τον βασιλέα των Ελλήνων, τον Αντίοχον, ο οποίος και παρεχώρησεν εις αυτούς το δικαίωμα να ζουν σύμφωνα με τα ήθη και έθιμα των ειδωλολατρικών λαών.
Α Μακ. 1,14 Εκτισαν δε και γυμναστήριον με γήπεδον αθλήσεων εις τα Ιεροσόλυμα, σύμφωνα με τα έθιμα των ειδωλολατρικών εθνών.
Α Μακ. 1,15 Εξήλειψαν (δια χειρουργικής επεμβάσεως) τας περιτομάς των, ώστε να φαίνωνται απερίτμητοι, όπως οι εθνικοί, απεμακρύνθησαν από την αγίαν Διαθήκην, που είχαν συνάψει με τον Θεόν, έγιναν ομόζυγοι και ομόψυχοι με τους ειδωλολατρικούς λαούς. Ψυχή και σώματι διέπραττον το κακόν, ώστε έγιναν πλέον δούλοι εις αυτό.
Ζ.Π.
Ο Αντίοχος ενόσω βρισκόταν στην Αίγυπτο, άρχισαν στα Ιεροσόλυμα αλληλοσφαγές μεταξύ των Εβραίων. Το θεώρησε ανταρσία εναντίον του μιάς και στράφηκαν εναντίον τού Ελληνιστή ιουδαίου Μενελάου και έκανε ό,τι θα έκανε κάθε άλλο ηγεμόνας: Επέβαλε την τάξη με όση σκληρότητα χρειαζόταν γιά να επιβληθεί.
ΔιαγραφήΗ Μακκαβαϊκή επανάσταση δεν ήταν απλά ο αγώνας εναντίον των Ελλήνων. Κυρίως ήταν ο αγώνας εναντίον των Ελληνιζόντων συμπατριωτών τους, το μέρος των οποίων πήρε ο Αντίοχος. Oi Eβραίοι λοιπόν, πριν την επανάσταση των Μακκαβαίων κόντεψαν από μόνοι τους να εξελληνιστούν πλήρως, λόγω τής ακτινοβολίας τού Ελληνικού πολιτισμού. Πολλοί Εβραίοι σταμάτησαν να λέγονται Γιεχοχάναν (Ιωάννης) και έπαιρναν Ελληνικά ονόματα (π.χ Μενέλαος). Πήγαιναν στα γυμναστήρια και στις φιλοσοφικές σχολές και θυσίαζαν στους θεούς.
Οι ελληνίζοντες Ιουδαίοι και οι Ιουδαίοι που ήθελαν να διατηρήσουν τα ήθη κι έθιμα τους συγκρούστηκαν μεταξύ τους. Ένας Ιουδαίος, ο Ιάσωνας, ο οποίος είχε εξαγοράσει το αξίωμα του Αρχιερέα, πήρε την άδεια από τον Σελευκίδη μονάρχη να οργανώσει την Ιερουσαλήμ στα πρότυπα της Αντιόχειας, δηλαδή να πραγματοποιήσει την ανέγερση Γυμνασίου και Εφηβείου. Εκεί, οι Ελληνιστές Ιουδαίοι, αθλούνταν γυμνοί μιμούμενοι τις ελληνικές συνήθειες και μιλώντας την ελληνική γλώσσα. Είχαν μάλιστα αποδεχθεί και τα ελληνικά ονόματα. Κατά την βασιλεία του Αντιόχου του Δ΄ Επιφανούς υπήρξαν ορισμένοι ιουδαίοι που αρνήθηκαν να εξελληνιστούν. Αποτέλεσμα ήταν η εξέγερση των Ιουδαίων εναντίον των ελληνιστών Ιουδαίων και των Σελευκιδών που έμεινε γνωστή ως «Εξέγερση των Μακκαβαίων». Οι Ιουδαίοι που εξεγέρθηκαν ονομάστηκαν έτσι επειδή ήταν οπαδοί του Ιούδα του Μακκαβαίου, του γιου του ιερέα Ματταθία. Η εβραϊκή γιορτή Χανουκά είναι η μνήμη αυτής της επανάστασης των Εβραίων. Βέβαια, αυτό που δεν είναι γνωστό και αποκρύπτεται σκοπίμως είναι ότι οι ελληνίζοντες Ιουδαίοι πολεμούσαν μαζί με τους Σελευκίδες τους Ασιδαίους (=Φαρισαίους), ένα κίνημα των Ιουδαίων που μαχόταν υπέρ της διατήρησης της ιουδαϊκής παράδοσης: «Μαζί του (αρχιστράτηγος Σήρων της σελευκιδικής φρουράς στη Συρία) συνεξεστράτευσε και όλος ο στρατός των εξωμοτών Ιουδαίων, δια να τον βοηθήσουν, να εκδικηθούν δε και τιμωρήσουν τους πιστούς στον Θεόν Ισραηλίτας» (Α Μακ 3,15) . Επρόκειτο δηλαδή και για έναν ιουδαϊκό εμφύλιο.
Οι Μακκαβαίοι έβαλαν ένα φρένο σ’ αυτόν τον εθελούσιο εξελληνισμό. Ο Χριστιανισμός του Γαμαλιήλ ουσιαστικά ήταν η συνέχιση του κινήματος των Μακκαβαίων. Οι μέχρι πρότινος παρ’ ολίγον εξαφανισμένοι κατάφεραν να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα στο έθνος από το οποίοι κινδύνεψαν, το Ελληνικό. Είναι οι Έλληνες πιά εδώ και 2.000 χρόνια, που μαγεμένοι από την ”ακτινοβολία τού εβραϊκού πολιτισμού” σταματήσαμε να λεγόμαστε Μενέλαοι και γίναμε όλοι Γιάννηδες. (=Ο Ιεχωβά είναι γενναιόδωρος), δεν πάμε στην Ακαδημία, πάμε στα Ιεροσόλυμα. Και τους υμνούμε στις εκκλησίες ως ”ἀγωνισαμένους ὑπὲρ πατρῴων ἐθῶν”. Ξεχάσαμε τα πατρώα έθη τα δικά μας και υμνούμε εκείνους που αγωνίστηκαν γιά τα δικά τους πατρώα εναντίον μας.
Διόδωρος Σικελιώτης, Βιβλίων ΑΔ’ και ΑΕ’ Αποσπάσματα:
”Αφηγούμενοι όλα τούτα, οι φίλοι του παρακαλούσαν τον Αντίοχο να εξολοθρεύσει ολοκληρωτικά το έθνος των Ιουδαίων ή διαφορετικά να καταλύσει τους νόμους τους και να τους αναγκάσει να αλλάξουν συμπεριφορά. Ο βασιλιάς όμως που ήταν μεγαλόψυχος και ήπιος στον χαρακτήρα, πήρε ομήρους και απάλλαξε τους Ιουδαίους από τις κατηγορίες, αφού εισέπραξε τους φόρους και γκρέμισε τα τείχη των Ιεροσολύμων”.
Ζ.Π.
Κάποια ημέρα οι πολιτικοί μας θα αποπειραθούν να επιβάλλουν την περιτομή και στην Ελλάδα, όπως έγινε στην Γαλλία από τον Σαρκοζί. Δεν θα είναι καθόλου δύσκολο. Με τόσους λαθρομετανάστες μωαμεθανούς περιτετμημένους και την εκκλησία να συμφωνεί. Οι αντιστάσεις άλλωστε των νεοελλήνων δεν είναι και πολύ ισχυρές, όπως έχει αποδειχθεί από άλλα θέματα. Μπόλικο χρήμα από τον Σόρος, κατάλληλη "ιατρική" προπαγάνδα για τα οφέλη της περιτομής από τα ΜΜΕ και σε λίγο θα σχηματίζονται ουρές πανέξυπνων νεοελλήνων έξω από κλινικές, για να τους αφαιρέσουν ανώδυνα την πόσθη τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
Το όνομα Ιωάννης (Yochanan) είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα ανδρικά Εβραϊκά ονόματα, πού επιβλήθηκαν με την βία στον Ελληνικό Λαό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όνομα Ιωάννης προέρχεται από το εβραϊκό όνομα יוחנן (Γιοάναν), που αποτελεί συντομευμένη μορφή του ονόματος יהוחנן (Γιεχόαναν).
Η ακριβής μετάφραση του Γιεχόαναν είναι «ο Γιαχβέ, (ο Ιεχωβά, ο φυλετικός θεός των Εβραίων), υπήρξε γενναιόδωρος» ή αλλιώς «ο Ιεχωβά είναι γενναιόδωρος».
Γιορτάστε Έλληνες τον γενναιόδωρο Γιαχβέ σας.
Ζ.Π.
Ας ψάλουμε αδελφοί το συγκλονιστικό τροπάριο της περιτομής του Κυρίου μας Ναζίρ Γιαχσούα (Χρισμένου-Χριστού Ιησού):
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάρκα οκταήμερος ως βροτός,
ο των όλων Κτίστης περιτέμνεται νομικώς,
την εξ ακρασίας, ημών κακίαν τέμνων.
Αυτού την αγαθότητα μεγαλύνωμεν.
Ζ.Π.
Ἀπολυτίκιον Περιτομής Κυρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήἮχος α’. Τοῦ λίθου σφραγισθέντος.
Μορφὴν ἀναλλοιώτως ἀνθρωπίνην προσέλαβες, Θεὸς ὢν κατ’ οὐσίαν, πολυεύσπλαγχνε Κύριε· καὶ Νόμον ἐκπληρῶν, περιτομήν, θελήσει καταδέχῃ σαρκικήν, ὅπως παύσῃς τὰ σκιώδη, καὶ περιέλῃς τὸ κάλυμμα τῶν παθῶν ἡμῶν. Δόξα τῇ ἀγαθότητι τῇ σῇ, δόξᾳ τῇ εὐσπλαγχνίᾳ σου, δόξα τῇ ἀνεκφράστῳ Λόγε συγκαταβάσει σου.
Κοντάκιον
Ἦχος γ’. Ἡ Παρθένος σήμερον.
Ὁ τῶν ὅλων Κύριος, περιτομὴν ὑπομένει, καὶ βροτῶν τὰ πταίσματα, ὡς ἀγαθὸς περιτέμνει· δίδωσι, τὴν σωτηρίαν σήμερον κόσμῳ· χαίρει δὲ, ἐν τοῖς ὑψίστοις καὶ ὁ τοῦ Κτίστου, Ἱεράρχης καὶ φωσφόρος, ὁ θεῖος μύστης Χριστοῦ Βασίλειος.
Μεγαλυνάριον
Σάρκα ὀκταήμερος ὡς βροτός, ὁ τῶν ὅλων Κτίστης, περιτέμνεται νομικῶς, τὴν ἐξ ἀκρασίας, ἡμῶν κακίαν τέμνων· αὐτοῦ τὴν ἀγαθότητα μεγαλύνωμεν.
Ζ.Π.
Από το 300 μ.Χ. μέχρι το 600 μ.Χ. μία ατελεύτητη Γενοκτονία εξελίχθηκε στην Μεσόγειο. Οι ρωμαίοι αυτοκράτορες ασπάστηκαν τον Χριστιανισμό και θεώρησαν σαν εσωτερικό εχθρό τον Ελληνικό λαό. Ο αρχιεπίσκοπος της Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννης ο Χρυσόστομος άλλωστε είχε διακηρύξει: «ο Χριστός ήρθε στον κόσμο για να καταλύσει τον Ελληνισμό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ: «ὁ ἴδιος Θεός (Ιεχωβάς) πιστεύεται καί λατρεύεται ὑπό τῶν Μωαμεθανῶν σέ ἕνα Τζαμί καί ὑπό τῶν ὀρθοδόξων Χριστιανῶν σέ ἕναν Ναό».
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΛΙΚΑ: η φανατική προσκόλληση στον Ιεχωβά μπορεί να φέρει και άλλα. "Νομιμοποιείται η κλειτοριδεκτομή στην Αίγυπτο. Σάλος από τις αλλαγές που διέρρευσαν σε άρθρα του Συντάγματος".
Ζ.Π.
«Εγώ είμαι πρώτα Χριστιανός και μετά Έλληνας». Άραγε θα μπορούσε, κατ’ αναλογία, να ακουσθεί και το «εγώ είμαι πρώτα χριστιανός και μετά άνδρας»;
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΡΟΪΔΗΣ: «Είχε προ αυτού χάρτην, κάλαμον, μελανοδοχείον (σήμερα υπολογιστή) και παν ό,τι χρειάζεται προς επίδειξιν της αμαθείας του».
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
Η «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ» ΣΚΕΨΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠ’ ΑΥΤΗΝ, ΠΑΝΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΤΣΙΠΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ.
ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΗ ΩΣ ΕΜΠΟΡΟΣ ΚΟΚΑΪΝΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ, ΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ «ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ»:
«ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΓΛΥΤΩΣΑ. ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤO ΕΙΠΕ. ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΘΑ ΑΝΑΨΩ ΚΕΡΙ».
Ζ.Π.
«Νυν ηττώνται Αθηναίοι Γαλιλαίοις».
ΑπάντησηΔιαγραφή«Σίγησον Ορφεύ, ρίψον Ερμή την λύραν, τρίπους ο Δελφοίς δύνον εις λήθην έτι. Δαβίδ γαρ ημίν πνεύματος κρούων λύραν…».
Στο Ψαλτήριον του Δαβίδ που τυπώθηκε το 1494, σαράντα χρόνια μετά την άλωση, περιέχονται και οι ακόλουθοι «Στίχοι εις τον θείον Δαβίδ» :
«Σίγησον Ορφεύ! Ρίψον, Ερμή, την λύραν,
τρίπους ο Δελφοίς, δύνον εις λήθην έτι,
Δαβίδ (ο Εβραίος) γαρ ημίν πνεύματος κρούων λύραν,
τυρανοί τα κρυπτά των Θεού μυστηρίων,
πληθύν παλαιών ιστορεί τεραστίων».
Τα τραγούδια και τους Ελληνικούς ψαλμούς της αρχαίας Ελληνικής ζωής έπρεπε να τα αντικαταστήσουν με ψαλμούς του ιουδαίου Δαβίδ. Έπρεπε εμείς οι Έλληνες να κλέψουμε τα λογοτεχνήματα ενός ξένου λαού.
ΑΓΙΟΣ ΤΕΡΤΥΛΙΑΝΟΣ:
«ΟΙ ΓΑΛΙΛΑΙΟΙ ΤΩΡΑ ΝΙΚΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ».
Άγιος Τερτυλλιανός: «Ποία ομοιότης μεταξύ ενός φιλοσόφου και ενός χριστιανού, μεταξύ ενός μαθητού της Ελλάδος και ενός μαθητού του ουρανού;
Τι κοινόν μεταξύ Αθηνών και Ιερουσαλήμ;
Μεταξύ Ακαδημίας και εκκλησίας, μεταξύ Στοάς του Ζήνωνος και στοάς του Σολομώντος;».
«Νυν ηττώνται Αθηναίοι Γαλιλαίοις».
Ζ.Π.
"Η εορτή των Τριών Ιεραρχών εδώ στην Ελλάδα έχει πάρει αυτήν την μορφή που έχει, ότι δηλαδή οι Τρεις Ιεράρχες είναι συνεχιστές του μεγάλου Ελληνικού πνεύματος της αρχαίας Ελλάδος! Αν όμως διαβάσει κανείς τους Τρεις Ιεράρχες και προ παντός τον ιερό Χρυσόστομο, θα δει ότι ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνέχεια επικρίνει τους αρχαίους Έλληνες. Ο Χρυσόστομος είναι μεγάλος «υβριστής» των αρχαίων Ελλήνων. Για τον Χρυσόστομο δηλαδή το όνομα Έλληνας, που είχε καταλήξει να σημαίνει ειδωλολάτρης, είναι μία βρισιά και τίποτε άλλο. Αλλά και ο Μέγας Βασίλειος, όπως και ο Γρηγόριος ο Νύσσης δεν πάνε πολύ πίσω στο θέμα αυτό."
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοπρεσβύτερος Ιωάννης Ρωμανίδης, "Πατερική Θεολογία" (Από τους σημαντικότερους θεολόγους της Ορθοδοξίας κατά τον 20ο αιώνα, "Προφήτης της "Ρωμηοσύνης" κατά τον Μεταλληνό).
Ζ.Π.
"ΧΑΙΡΕ, Ο ΚΑΘΑΙΡΕΤΗΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ"
ΑπάντησηΔιαγραφή«Χαίρε, θεούς ψευδωνύμους συντρίψας».
«Χαίρε, ο συντρίψας τα άψυχα είδωλα».
«Χαίρε, δαιμόνων ο καταλύτης».
«Χαίρε, ο καθαιρέτης των Ελλήνων».
«Χαίρε, των Αθηναίων τας πλοκάς διασπώσα ... »
«Τί φυσώσιν και βαμβεύουσιν οι Έλληνες;
Τί φαντάζονται προς 'Αρατον τον τρισκατάρατον;
Τί πλανώνται προς Πλάτωνα;
Τί Δημοσθένη στέργουσι τον ασθενή;
Τί μη νοούσι Όμηρο όνειρον αργόν;
Τί Πυθαγόραν θρυλούσιν τον δικαίως φιμωθέντα;»
«Τα των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα... ανάθεμα.» (Συνοδικόν της Ορθοδοξίας)
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα... ανάθεμα.» (ομοίως)
Ζ.Π.
Ο Ευσέβιος αποκαλεί κοπριές τα διανοήματα των Ελλήνων λέγοντας: «τούτον δε τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από... της η κοπριά των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων, μιασμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, όντος λαού αυτού. Είναι δε οι απόστολοι άρχοντες του Εβραϊκού λαού και οι πατριάρχαι με τους οποίους κατασκηνώνουσιν οι εξ εθνών πιστεύσαντες» Ευσέβιος ΕΥΑΓΓ. ΠΡΟΠΑΡ. / ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΑΛΜΟΥΣ / ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ. ΡΙΒ΄ (23.1352.34).
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
Περίπου από το 300 μ. Χ. μία θεμελιώδης ψυχολογική μεταλλαγή επήλθε στο μυαλό των Ελλήνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ερευνητικό πνεύμα, η ανεξαρτησία της γνώμης, η επιτυχία στην ζωή, το «ευ αγωνίζεσθαι», όλα αυτά που χαρακτηρίζουν την Ελληνική ιδιοσυστασία, υποχώρησαν και σχεδόν εξαφανίστηκαν.
Ο ρωμιός βρήκε τον αληθινό «θεό». Έγινε ο φανατικότερος οπαδός του Ιεχωβά. Η Ελλάδα μετονομάστηκε σε «Δυτικό Ισραήλ». Οι έλληνες (ρωμιοί) ζήτησαν να αποκαλούνται «πνευματικοί ισραηλίτες». Θέλουν μόνο να ταξιδέψουν στην «ουράνια Ιερουσαλήμ» και να κερδίσουν μία θέση στην Αγία Σιών. Δεν τους ενδιαφέρουν τα επιτεύγματα στην παρούσα ζωή. Αγωνίζονται μόνο για την καλή μεταθανάτια συνταξιοδότηση και αποκατάσταση.
Οι ιουδαίοι αντίθετα εγκολπώθηκαν στα νεώτερα χρόνια όλες τις ιδιότητες των αρχαίων Ελλήνων. Επιδιώκουν την επιτυχία στην παρούσα ζωή. Βγάζουν τους καλύτερους επιστήμονες, αθλητές, λογοτέχνες, ηθοποιούς, οικονομολόγους, πολιτικούς.
Ζ.Π.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ 6ου Π.Χ. ΑΙΩΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΡΕΒΕΝΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέσεις με οικοδομικά λείψανα δημόσιων κτιρίων -πιθανώς ιερών- αρχιτεκτονικά μέλη και νεκροταφεία που χρονολογούνται από τον 6ο αι. π.Χ. έως και τον 7ο αι. μ.Χ. εντοπίστηκαν στον οικισμό του Αγίου Γεωργίου, βόρεια της πόλης των Γρεβενών, ο οποίος λόγω της κομβικής του θέσης πάνω σε οδικούς άξονες επικοινωνίας, παρουσιάζει ιδιαίτερο αρχαιολογικό ενδιαφέρον.
Πρόκειται για τα πρώτα αποτελέσματα του πενταετούς ερευνητικού προγράμματος σε συνεργασία της Εφορείας Αρχαιοτήτων Γρεβενών με το Institut Catala d’ Arqueologia Classica (ICAC- Ταρραγόνα), με τίτλο «Αρχαιολογικό Πρόγραμμα Γρεβενών», το οποίο ξεκίνησε το 2021 και τα αποτελέσματα του πρώτου έτους θα ανακοινωθούν, σήμερα (Παρασκευή) το απόγευμα, στο συνέδριο για τις αρχαιολογικές εργασίες του έτους 2021 στη Μακεδονία και τη Θράκη, που πραγματοποιείται διαδικτυακά (10-11/3).
«Στην ευρύτερη περιοχή εντοπίστηκαν σε σημεία τα όρια του οικισμού κατά τους οθωμανικούς χρόνους, αρκετές θέσεις της ρωμαϊκής/υστερορωμαϊκής περιόδου, και λιγότερες προϊστορικών και κλασικών-ελληνιστικών χρόνων», αναφέρει στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η επικεφαλής των ερευνών, προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Γρεβενών Σόνια Δημάκη.
Η ανασκαφική έρευνα έφερε επίσης στο φως τμήματα δυο νεκροταφείων ελληνιστικών και υστερορωμαϊκών χρόνων: στην πρώτη περίπτωση ερευνήθηκαν λακκοειδείς τάφοι, που έφεραν επικάλυψη από αργούς λίθους. Στα κτερίσματα που συνόδευαν τις ταφές συγκαταλέγονται αγγεία- σκύφοι, πινάκια, αμφορείς και οινοχόες- αλλά και μεταλλικά αντικείμενα, όπως χρυσά ενώτια και σιδερένιο εγχειρίδιο.
Σε μία από τις ταφές βρέθηκε χάλκινο νόμισμα, ύστερων ελληνιστικών χρόνων, κοπής Θεσσαλονίκης (148 π.Χ. και μετά). Ακόμη, στην ίδια θέση ερευνήθηκαν τέσσερις αποθηκευτικοί πίθοι, οι επιχώσεις των οποίων απέδωσαν ευρήματα, όπως κεραμική και ελάσματα χαλκού. Στη δεύτερη περίπτωση ήρθαν στο φως λακκοειδείς τάφοι, με επικάλυψη αργών λίθων και ένας διαταραγμένος κιβωτιόσχημος. Οι τάφοι ήταν κτερισμένοι με χάλκινα βραχιόλια και δακτυλίδια, χάλκινο ενώτιο καθώς και υάλινη χάνδρα και χρονολογούνται από τον 4ο έως τον 7ο αιώνα μ.Χ.
«Η συνέχεια του ερευνητικού προγράμματος φιλοδοξεί να ιχνηλατήσει και να παρουσιάσει το ρόλο και σημασία που είχε η άγνωστη αρχαιολογικά περιοχή των Γρεβενών στη διαχρονία», επισημαίνει η κ. Δημάκη.
Ζ.Π.
Ἡ ταλμουδικὴ γραμματεία περιέχει περισσότερες ἀπὸ 2.500-3.000 ἑλληνικὲς λέξεις, ἐνῶ ἀκόμη καὶ ἀρχιερεῖς ἔφεραν ἑλληνικὰ ὀνόματα (Ἰάσων, Μενέλαος, Ὀνίας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρακτηριστικὰ τῆς ἔκτασης τοῦ ἐξελληνισμοῦ τῆς Παλαιστίνης εἶναι τὰ στοιχεῖα ποὺ μᾶς παρέχει ἡ μελέτη τῶν ἐπιγραφῶν ποὺ ἡ ἀρχαιολογικὴ σκαπάνη ἀπεκάλυψε στὰ ὀστεοφυλάκια τῆς Ἰερουσαλήμ. Ἡ συνήθεια τῆς ἀποθέσεως τῶν ὀστῶν σὲ πήλινα ἢ λίθινα ὀστεοφυλάκια προέρχεται ἀπὸ τοὺς φαρισαϊκοὺς κύκλους, οἱ ὁποῖοι ἀνέμεναν ἐνσώματη ἀνάσταση, σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς Σαδδουκαίους, καὶ γιὰ τὸ λόγο αὐτὸ διατηροῦσαν τὰ κατάλοιπα τοῦ σώματος γιὰ τὴ στιγμὴ τῆς ἐγέρσεως.
Φαίνεται ὅτι ὀστεοφυλάκια ἄρχισαν νὰ χρησιμοποιοῦνται ἀπὸ τὸ 20-15 π.Χ.. Πολὺ ἐνδιαφέρον ὑλικὸ ἀπὸ 897 ὀστεοφυλάκια περιλαμβάνει τὸ ἔργο τοῦ L.Y. Rahmani A Catalogue of Jewish Ossuaries in the Collections of the State of Israel, τὸ ὁποῖο ἐκδόθηκε τὸ στὴν Ἰερουσαλὴμ ἀπὸ τὴν Ἀρχαιολογικὴ Ὑπηρεσία τοῦ Ἰσραήλ.
Ἀπὸ τὸ σύνολο τῶν 897 ὀστεοφυλακίων ποὺ μελετήθηκαν τὰ 233 εἶναι ἐνεπίγραφα καὶ προέρχονται ἀπὸ τὴν περίοδο ἀνάμεσα στὸ θάνατο τοῦ Ἡρώδη (4 π.Χ.) καὶ στὴν καταστροφὴ τῆς Ἰερουσαλὴμ ἀπὸ τοὺς Ρωμαίους (70 μ.Χ.). Ἀπὸ αὐτὰ τὰ 143 ἔχουν ἰουδαϊκὲς ἐπιγραφές, τὰ 73 ἑλληνικές, 14 ἢ 15 εἶναι δίγλωσσα, τὰ 2 λατινικὲς καὶ 1 ἀπὸ τὴν Παλμύρα.
Δηλαδὴ ποσοστὸ 38% τοῦ συνόλου ἔφερε ἑλληνικὴ ἢ δίγλωσση ἐπιγραφή. Ἀντιστοίχως, ἀπὸ τὰ 147 ὀνόματα ποὺ καταγράφονται τὰ 53 εἶναι ἑλληνικά, 80 ἑβραϊκὰ καὶ 7 λατινικά.
Τὸ 1989 ἀνακαλύφθηκαν στὴν κοιλάδα Κιδρὼν 23 ὀστεοφυλάκια, τὰ ὁποῖα ἐκδόθηκαν τὸ 1996 ἀπὸ τοὺς G. Avni καὶ Z. Greenhut σὲ τόμο μὲ τίτλο The Akeldama Tombs: Three Burial caves in the Kidron Valley. Ἀπὸ αὐτὰ τὰ 13 ἔχουν ἑλληνικὲς ἐπιγραφές, τὰ 5 ἑβραϊκὲς καὶ τὰ 5 εἶναι δίγλωσσα. Τὰ ποσοστὰ σὲ αὐτὴ τὴν περίπτωση εἶναι 56% ἑλληνικές, 22% ἑβραϊκὲς καὶ 22% δίγλωσσες ἐπιγραφές. Ἄρα τὸ 78% περιεῖχε ἑλληνικὲς καὶ μόνο τὸ 22% ἀποκλειστικὰ ἑβραϊκές.
Ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι ὅταν στὴν Ἰερουσαλήμ, ἡ ὁποία ἀποτελοῦσε τὸ κέντρο τοῦ ἰουδαϊσμοῦ ὑπῆρχε τέτοιας ἔκτασης ἐπίδραση τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, ἡ ἐπίδρασή του στὶς κοινότητες τῆς διασπορᾶς ἦταν ἰδιαίτερα ἔντονη. Ἡ λατρεία καὶ ἡ προσευχὴ στὶς συναγωγὲς αὐτῶν τῶν κοινοτήτων γινόταν παράλληλα στὴν ἑλληνικὴ καὶ τὴν ἑβραϊκὴ γλῶσσα.
Κατὰ τὸν 1ο π.Χ. αἰῶνα ὁ ραββὶ Γαμαλιὴλ εἶχε 500 μαθητὲς τῆς ἑλληνικῆς σοφίας καὶ 500 τῆς Τορά. Αὐτὸ δείχνει τὴν ἀδιαμφισβήτητη ἐπίδραση τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ καὶ ἀποδοχὴ αὐτῆς τῆς καταστάσεως ἀπὸ προσωπικότητες ἐγνωσμένου κύρους, ὅπως ὁ Γαμαλιήλ. Παρ’ ὅλα αὐτὰ οἱ Ἰουδαῖοι δὲν ἀπώλεσαν τὴν ἐθνική τους συνείδηση καὶ τὴν ἀντίστοιχη πολιτιστική τους ταυτότητα.
Ὑπάρχουν πολλὰ παραδείγματα ποὺ παρουσιάζουν τὴν ἐκταση τοῦ ἐξελληνισμοῦ τῆς Παλαιστίνης κατὰ τὴν ἑλληνιστικὴ ἐποχή. Ἕνα ἀπὸ αὐτὰ εἶναι τὸ ἀκόλουθο:
Κατὰ τὸ ἔτος 175 π.Χ. ὁ ἀρχιερέας Ἰάσων ἵδρυσε «γυμνάσιο» στὴν Ἰερουσαλήμ, σὲ περιοχὴ πλησίον τοῦ Ναοῦ. Τὸ «γυμνάσιο» ἦταν ἕνας πολύπλευρος θεσμός, ὁ ὁποῖος περιελάμβανε τὴν καλλιέργεια τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ (γλώσσα, διανόηση, ἄθληση, τέχνη, ἤθη) καὶ τὴν προώθησή του σὲ περιοχὲς ποὺ δὲν εἶχε ἐξαπλωθεῖ. Ἡ ἵδρυση «γυμνασίου» ἀποτελοῦσε δήλωση τῆς ἐπιθυμίας μίας πόλεως νὰ χαρακτηριστεῖ ἑλληνική. Στὴν Ἰερουσαλήμ, κατὰ τὸ Β´ Μακκαβαίων, ὄχι ἁπλῶς οἰκοδομήθηκε «γυμνάσιο», ἀλλὰ ἡ θέση του ἦταν δίπλα στὸ Ναό, σὲ τέτοιο σημεῖο ποὺ ἡ ἀκάθαρτη ἀπὸ τὶς ἑλληνικὲς πρακτικὲς περιοχὴ δὲν μποροῦσε νὰ ἀπομονωθεῖ, ἀλλὰ ἐπηρέαζε καὶ τὸ πλάτωμα τοῦ Ναοῦ.
Τὸ Β´ Μακκαβαίων, θέλοντας νὰ δείξει τὴν ἔσχατη ἀλλοτρίωση ποὺ εἶχε ἐπέλθει, σημειώνει τὰ ἑξῆς: «μηκέτι περὶ τὰς τοῦ θυσιαστηρίου λειτουργίας προθύμους εἶναι τοὺς ἱερεῖς ἀλλὰ τοῦ μὲν νεὼ καταφρονοῦντες καὶ τῶν θυσιῶν ἀμελοῦντες ἔσπευδον μετέχειν τῆς ἐν παλαίστρῃ παρανόμου χορηγίας μετὰ τὴν τοῦ δίσκου πρόσκλησιν» (4:14). Ὁ ἴδιος ὁ ἀρχιερέας Ἰάσων πῆρε ἄδεια ἀπὸ τὸν Ἀντίοχο Δ´ νὰ ἐπανιδρύσει τὴν Ἰερουσαλὴμ ὡς ἑλληνικὴ «πόλιν». Αὐτὸ σήμαινε ὅτι πολλὰ θὰ ἄλλαζαν. Μία ἀπὸ τὶς σημαντικότερες ἀλλαγὲς ἦταν ὅτι ἡ ἐκπαίδευση τῶν νέων δὲν θὰ βασιζόταν πλέον στὴν ἐκμάθηση τοῦ Νόμου, ἀλλὰ θὰ ἀκολουθοῦσε τὰ πρότυπα τῆς Ἑλλάδας.
Ζ.Π.
"Ο θεός του Αβραάμ, ο θεός του Ισαάκ, ο θεός του Ιακώβ, ο θεός των πατέρων ημών. Ο Χριστός, τον φτωχό ελληνικό λαό ανόρθωσε και κάθισε αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντως λαόν αυτού". Άγιος Ευσέβιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
Όταν συνάντησα τον Νετανιάχου, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020, Liberal
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου Παναγιώτη Δρακόπουλου, Ο Παναγιώτης Δρακόπουλος είναι δημοσιογράφος, συγγραφέας
Το 1987 συμπληρώθηκαν 40 χρόνια από την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ. Ως διευθυντής του φιλελεύθερου περιοδικού Εποπτεία τότε, επιμελήθηκα ειδικού τεύχους με τίτλο «40 αιώνες Εβραίοι, 40 χρόνια Ισραήλ».
Μετά την έκδοση, συναντήθηκα με τον αντιπρόσωπο του Ισραήλ Μωσέ Γκιλμπόα, ο οποίος εξεπλάγη που ούτε ήμουν Εβραίος ούτε είχα στήριξη από ισραηλινούς για μια τόσο σπουδαία έκδοση.
Τότε άρχισε μια φιλική επικοινωνία μεταξύ μας, που κατέληξε να μπω κι εγώ στους ανθρώπους που προωθούσαν την αναγνώριση από την Ελλάδα του Ισραήλ de jure ως ανεξάρτητου κράτους.
Πέρασαν λίγα χρόνια και η κυβέρνηση του Ισραήλ κάλεσε εμένα και τη σύζυγό μου Ζηνοβία για επίσημη επίσκεψη στη χώρα.
Δεν ήταν η πρώτη φορά που θα πατούσαμε τα χώματα της χώρας της Βίβλου, αλλά αφού ήταν επίσημο ταξίδι, παρακάλεσα να έχω συνάντηση με τον Μπέντζαμιν Νετανιάχου, ανερχόμενο τότε αστέρι και ειδικό σε θέματα γεωπολιτικής. Τον θεωρούσαν σκληρό, και ίσως ήταν, δεδομένου ότι είχε χάσει τον αδελφό του στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας.
Μας δέχθηκε στο απλό γραφείο του στην Ιερουσαλήμ. Μας εντυπωσίασε η ευγένειά του και ο ευθύς του λόγος.
Του είπα πως με ανησυχία παρατηρώ την διαρκώς αυξανόμενη αντισημιτική στάση στην Ευρώπη. Μου απάντησε ότι δεν υπάρχει αυξητική τάση. Αυτή η στάση των Ευρωπαίων κρατάει εδώ και αιώνες. Με τον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, ορισμένες χώρες όπως η Γερμανία και η Ιταλία τσουρουφλίστηκαν και δεν τολμούν σήμερα (τόνισε το today) να κάνουν εκδηλώσεις και να συζητήσουν τον αφανισμό των Εβραίων. Στην Αγγλία ο αντισημιτισμός είναι ελεύθερος, επειδή κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει γι αυτό τους Άγγλους, και δεν έχουν ενοχές για το μίσος προς τους Εβραίους. Αυτό θα γενικευθεί σε όλη την Ευρώπη, με ειδοποίησε, το αργότερο σε μια-δυο γενιές.
Πότε θα σταματήσει αυτό; Ρώτησα. Τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσει; Μη σας τρομάζει το φαινόμενο, με καθησύχασε. Και οι Εβραίοι το έχουν αυτό. Είναι ανάγκη να αντιμετωπίζουμε κάθε απειλή εναντίον της ταυτότητάς μας ως λαού και ως παράδοσης να κατασκευάζουμε έναν εχθρό. Στους Εβραίους, σε εμάς (πρόσθεσε), αυτό το ρόλο κρατάει ένας τράγος (ο αποδιοπομπαίος). Βέβαια, συνέχισε, στο Γιομ Κιπούρ τα βάζουμε μ ΄έναν τράγο και δεν φτιάχνουμε Άουσβιτς εναντίον συνανθρώπων μας. Αλλά, η τάση των λαών είναι σταθερά η ίδια.
Και οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τελετές καθαρμών, είπα, αλλά όμως, θα ήταν δικαιολογημένο να περιμένουμε ότι στον αιώνα μας η πολιτική θα γινόταν με άλλα μέσα. Τι ισχύ μπορεί να έχει ο αντισημιτισμός τώρα που έχει αποδειχθεί ο υπέρτερος λόγος της γεωπολιτικής;
Με κοίταξε, στάθηκε σκεπτόμενος και μου απάντησε αργά : Μη παρασύρεστε. Και σήμερα και αύριο η πολιτική δεν θα υπακούει σε γεωπολιτικά κριτήρια. Σε συμφέροντα ναι, σε άμεσα οφέλη ναι, αλλά τα γεωπολιτικά κριτήρια θα αφεθούν σε διανοούμενους της πολιτικής. Αν λαμβάνονταν υπ όψιν αυτά, θα έπρεπε από τον 9ο αιώνα να είμαστε Έλληνες και Εβραίοι ένας ακλόνητος άξονας. Γιατί; Διότι και οι δύο λαοί έχουμε ακριβώς τον ίδιο εχθρό, τον ίδιον εισβολέα να μας απειλεί. Αλλά βεβαίως δεν συμβαίνει αυτό.
Κι όμως, τόλμησα να επιμείνω. Εξακολουθώ να ελπίζω στην επικράτηση της λογικής. Μα λοιπόν, μου απάντησε αμέσως. Δεν βλέπετε ότι για όλη τη Δύση ο Εβραίος θα μείνει η ενσάρκωση της απειλής; Χρειάζεστε τον Εβραίο για τον ίδιο λόγο που στον Μεσαίωνα χρειάζονταν τον διάβολο για να εξηγήσουν το γιατί οι συμφορές. Είστε διανοούμενος και δεν βλέπετε ότι η πολιτική ζωή ξεψυχάει; Δεν βλέπετε ότι η τρομοκρατία είναι ο μόνος τρόπος πολιτικής αντίδρασης πλέον; Σταθερά θα περάσουμε στην κατάσταση να έχουμε ένα και μόνο πολιτικό δίπολο : Τρομοκρατία εναντίον κράτους. Οι ιδέες δεν μπορούν πια να εκφράσουν δυναμική. Όλο και περισσότερο θα έχετε μπροστά σας τη μέθοδο του Ισλάμ: τρομοκρατία. Στη λογική σας, στη δημοκρατία, στην πάλη των ιδεών, θα απαντούν οι βόμβες.
Βγήκαμε από το γραφείο του και η Ζηνοβία με ρώτησε πως νιώθω. «Το δυστύχημα», απάντησα, «είναι πως έχει δίκιο».
Ζ.Π.
Είπαμε να υμνολογούμε, για ιδιοτελείς σκοπούς τους ιουδαίους, αλλά να μην το παρακάνουμε. Που είδε ο συγγραφέας Δρακόπουλος ιστορία των εβραίων 4.000 χρόνων;
ΔιαγραφήΟ ιστορικός Γκρέηβς, ο εγκυρότερος όλων, τοποθετεί τον Αβραάμ, τον γενάρχη των Εβραίων, στο δεύτερο μισό του 15ου π.Χ. αιώνα (δηλαδή περίπου στο 1450 με 1400 π.Χ. Και πρόκειται για μυθολογημένη ιστορία, δηλαδή ουσιαστικά παραμύθι.
Όπως γράφουν οι ίδιοι οι σημερινοί ιουδαίοι έγκυροι ιστορικοί δεν έχουμε κανένα αδιαμφισβήτητο υπαρκτό στοιχείο υλικού πολιτισμού που να παραπέμπει σε ιουδαίους πριν από τον 7ο αιώνα π.Χ.
Και από εκεί και μετά πάλι, πολύ ισχνά είναι τα υλικά ευρήματα ακόμη και για την εποχή του Χριστού. Μετά δε από αυτήν την εποχή και για 2000 χρόνια εξέλειπε τελείως η παρουσία των Ιουδαίων στην Παλαιστίνη. Σκάβουν οι σημερινοί αρχαιολόγοι του Ισραήλ στην Παλαιστίνη και βρίσκουν...αρχαιοελληνικές πόλεις.
Οι Έλληνες των κλασσικών χρόνων γνώριζαν όλους τους λαούς του κόσμου αλλά αγνοούσαν τελείως τους Εβραίους. Ο μεγάλος ταξιδευτής της Ανατολής Ηρόδοτος δεν γνωριζει τέτοιο λαό.
Όλες οι ιστορίες της Βίβλου για τον Μωυσή του 1200 π.Χ., τον Δαυίδ του 900 π.Χ, τον Σολομώντα κλπ είναι μόνο ιστορίες, αφηγήματα αναπόδεικτα.
Απεναντίας έχουμε ευρήματα υλικού πολιτισμού στην Παλαιστίνη για τους Ελληνοφιλισταίους από το 1100 π.Χ. με ωραία Ελληνόμορφα αγγεία, Μυκηναϊκή γραφή, κτίρια, δρόμους, κλπ.
Ουσιαστικά το έθνος των Ιουδαίων έγινε καταλύτης ιστορικών εξελίξεων με την δημιουργία του Χριστιανισμού και του Ισλάμ. Με την δημιουργία των δύο αυτών θυγατρικών θρησκευτικών κινημάτων (και αργότερα του κομμουνισμού), οι ιουδαίοι είχαν την ευκαιρία να αναδειχθούν στο ιστορικό προσκήνιο και να προσεγγίσουν μέσα απ' αυτές τις δικές τους θρησκείες τα ισχυρά κέντρα αποφάσεων και ιστορικών εξελίξεων. Αυτές οι τρεις δικές τους θρησκείες που ενστερνίστηκαν οι λαοί υπήρξαν οι βάσεις για να αναπτυχθεί στους νέους χρόνους το κίνημα του Σιωνισμού. Αυτές ουσιαστικά, και το αναγνωρίζει ο Νετανιάχου σήμερα, έδωσαν στο έθνος αυτό απίστευτες ευκαιρίες διεθνοποίησης της Εβραϊκής ιστορίας και θεολογίας, κάνοντας παγκοσμίως γνωστό, ένα ασήμαντο, μέχρι τους πρώτους μετά Χριστόν αιώνες, θρησκευτικά και πολιτικά έθνος.
Ζ.Π.
«Στην πραγματικότητα η ελληνική γλώσσα, από επιστημονικής και φιλοσοφικής πλευράς, παρέμεινε καθηλωμένη στα ιδία επίπεδα που την βρήκε ο ιουδαιο-χριστιανισμός. Όταν η ελληνική γλώσσα πέφτει στα χεριά των χριστιανών, είναι ήδη ένας γίγαντας πνευματικότητας, ένας πανάρχαιος ιαματικός συλλεκτήρας σοφίας και ευεργετικών υποδείξεων, ικανός να πετύχει την απελευθέρωση της παγκόσμιας νοημοσύνης. Ένα ασύλληπτο εργαλείο αφύπνισης και μεταφοράς απειράριθμων και παντοειδών γνώσεων, που στα χέρια των χριστιανών, υποχρεώθηκε να περιοριστεί στον ταπεινωτικό ρόλο του υμνητή των ιουδαϊκών βιβλικών ιδεών και ηρώων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποχρεωμένη μάλιστα, να απορροφήσει σταδιακά τα αναρίθμητα δηλητηριασμένα θεολογικά λύματα και ψευδο-σωτηριακά ευρήματα του ιουδαιο-χριστιανισμού, μετεβλήθη σταδιακά από αξιοθαύμαστο ιαματικό της ψυχής φάρμακο και κήρυκα απελευθέρωσης, σε αποτελεσματικό εργαλείο θρησκευτικής υποδούλωσης, με πλούσιο δογματικό λεξιλόγιο, και εντυπωσιακούς μηχανισμούς περίτεχνης ρητορικής σαγήνης!»
Ζ.Π.
Στην Ελλάδα η «κυβέρνηση» και η «αντιπολίτευση» περιμένουν από τους μαύρους και τους πακιστανούς να κάνουν με τις Ελληνίδες κανένα παιδί. Υπάρχει όμως ανταγωνισμός στην επιλογή των λαθρομεταναστών από…δικαστές, πολιτικούς και δημοσιογράφους. Μέχρι και κοκαΐνη τους προσφέρουν για μια νύχτα μαζί τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖ.Π.
Περιτομή με laser: Νέα ανώδυνη μέθοδος χωρίς νυστέρι. ΣΠΕΥΣΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΘΕ 1 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κατάσταση εκείνη, κατά την οποία δεν τραβιέται προς τα πίσω η ακροποσθία, δηλαδή το δέρμα που καλύπτει το κεφάλι του πέους (βάλανος), ονομάζεται φίμωση.
Η χειρουργική αποκατάσταση της φίμωσης είναι η περιτομή και συνιστάται σε κάθε περίπτωση στην οποία ο ασθενής δεν μπορεί να αποκαλύψει τη βάλανο ή όταν αυτή αποκαλύπτεται, δημιουργεί προβλήματα στένωσης και πόνου κατά τη στύση.
Επαναλαμβανόμενες ή χρόνιες φλεγμονές της βαλάνου και της ακροποσθίας, οι οποίες ονομάζονται βαλανοποσθίτιδες, οδηγούν σε φίμωση.
«Η επέμβαση της περιτομής είναι απλή και έχει πολλά οφέλη για την υγεία όπως μειωμένο κίνδυνο των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος, μείωση του κινδύνου για ορισμένα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα στους άνδρες, προστασία ενάντια στον καρκίνο του πέους και μειωμένο κίνδυνο για καρκίνο του τραχήλου της μήτρας στις γυναίκες συντρόφους των αντρών, πρόληψη της βαλανοποσθίτιδας (φλεγμονή της βαλάνου και της ακροποσθίας) και πρόληψη της παραφίμωσης (ανικανότητα να επιστρέψει η ακροποσθία στην αρχική της θέση).
Η περιτομή καθιστά επίσης ευκολότερη την καθαριότητα και την καλύτερη υγιεινή του πέους», αναφέρει ο δρ Στυλιανός Κοντός –Χειρουργός Ουρολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής, μέλος Βασιλικού Κολλεγίου χειρ. Ουρολόγων Ηνωμένου Βασιλείου.
Υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της φίμωσης:
– κατά τον πρώτο γίνεται χρήση της κλασικής μεθόδου με νυστέρι, ενώ,
-ο δεύτερος τρόπος είναι η συσκευή laser.
Ο ασθενής προσέρχεται στην κλινική και υποβάλλεται στην άμεση αποκατάσταση του προβλήματος της φίμωσης, υπό τοπική αναισθησία.
Ο χρόνος παραμονής στην κλινική είναι ελάχιστος, η διαδικασία τελείως ανώδυνη και φυσικά αναίμακτη.
Η επιστροφή στις καθημερινές δραστηριότητες είναι άμεση.
«Όσον αφορά την αποκατάσταση στους άντρες με βραχύ χαλινό, αυτή γίνεται στο ιατρείο, με τοπική αναισθησία και με τη χρήση laser.
Η διαδικασία είναι τελείως ανώδυνη, αναίμακτη με άριστο αποτέλεσμα και άμεση ανακούφιση των συμπτωμάτων.
Αποκαταστήστε το πρόβλημά σας τώρα άμεσα, αναίμακτα και με το σωστό τρόπο», καταλήγει ο δρ Κοντός.
Ζ.Π.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΜΕΤΑ. ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ: «Το 1980 τα βιβλία της Γεωγραφίας της ΣΤ' Δημοτικού έγραφε ότι:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Η Τουρκία είχε πληθυσμό 27 εκ. Τώρα έχει 81 εκ.
2) Η Ελλάδα 8,5 τώρα 10.5
3) Η Αίγυπτος 35 εκ τώρα 90
4) Η Σαουδική Αραβία 8 εκ τώρα 28.
5) Η Υεμένη 7 εκ. τώρα 27.
6) Η Συρία 7 εκ τώρα 22.
Αλλά και η υποσαχάρια Αφρική έχει τεράστια έκρηξη γεννητικότητας της νέγρικης ράτσας. Το 2100 η νέγρικη ράτσα υπολογίζεται από τον Ο.Η.Ε, μόνο στην υποσαχάρια Αφρική θα είναι περίπου 5 δισεκατομμύρια με συνολικό πληθυσμό στην Γη περίπου 11 δισεκατομμύρια. Πού θα πάνε όλοι αυτοί οι νέγροι;
Όσα χρήματα και να επενδυθούν σε τέτοιου είδους χώρες, δεν πρόκειται θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας για όλο τον πληθυσμό. Βέβαια ο υπερπληθυσμός δεν αφήνει περιθώρια σ' αυτές τις χώρες επαρκούς εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Αυτός είναι ο λόγος των πολέμων και όχι ο ιμπεριαλισμός.
Αυτός είναι ο λόγος της μετανάστευσης και όχι ο πόλεμος.
Από την Αρχαία Ελληνική Ιστορία μαθαίνουμε ότι η αύξηση του πληθυσμού κατά τον 7ο και 6ο αιώνα π.Χ. δημιούργησε την απέραντη επέκταση των Ελλήνων σε όλη την Μεσόγειο μέχρι την Ινδία και την Κίνα.
Ζ.Π.
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΛΙΒΑΝΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔάσκαλος του ίδιου του «Μ». Βασιλείου, του Ιωάννου Χρυσοστόμου και του Ιουλιανού ήταν ο Έλληνας Λιβάνιος, ο πολυγραφότερος συγγραφέας της αρχαιότητας και ίσως όλων των εποχών. Κατά το λεξικό Σουίδα, ο Λιβάνιος «έγραψεν άπειρα»…
Ο Έλληνας Λιβάνιος έγραψε 100 φορές περισσότερα έργα από τους Βασίλειο και Χρυσόστομο μαζί.
Σε μια εποχή που η ανθρωπότητα διάβαινε το κατώφλι του Μεσαίωνα, ο Λιβάνιος υπερασπίστηκε τον ελληνικό πολιτισμό. Στην Ελλάδα, το όνομα και το έργο του Λιβάνιου παραμένουν εδώ και αιώνες στην αφάνεια και η «επίσημη» φιλολογία τον αγνοεί σκανδαλωδώς…
Ο Έλληνας Λιβάνιος έγραψε 100 φορές περισσότερα έργα από τους Βασίλειο και Χρυσόστομο μαζί. Σώζονται 1560 επιστολές του και δεκάδες λόγοι του αλλά μην περιμένετε να τα βρείτε εύκολα στα Ελληνικά. Ο Λιβάνιος δεν είναι καλοδεχούμενος από τους σημερινούς ρωμιούς.
Ήταν ένας από τους λίγους Έλληνες διανοούμενους που βγήκαν ζωντανοί από τις χριστιανικές σφαγές κατά των Ελλήνων την δεκαετία του 370. Οι χριστιανοί έβλεπαν στο πρόσωπο του Λιβάνιου τον ιδεώδη δάσκαλο, εκείνον που θα τους παρείχε τα εφόδια ώστε να ξεφύγουν από την πνευματική μιζέρια και να ανοιχτούν στην κοινωνία ως ισοδύναμοι των Ελλήνων.
Οι μεγαλύτερες έγνοιες του Λιβάνιου ήταν η παράδοση κι η ελληνική παιδεία και γλώσσα. Υποτιμούσε επιδεικτικά οτιδήποτε το εξωελληνικό, είτε λατινικό ήταν αυτό είτε ιουδαϊκό-χριστιανικό, διατηρώντας μια βαθιά πίστη στις αξίες του ελληνικού πολιτισμού. Είναι χαρακτηριστικό το ότι δεν καταδέχτηκε να μάθει ή να χρησιμοποιήσει ούτε μια λατινική λέξη.
Προσπαθώντας να σώσει τους Ελληνικούς ναούς από την κατεδάφιση από τους τζιχαντιστές της εποχής, έγραψε επιστολή στον αυτοκράτορα Θεοδόσιο ότι οι Έλληνες είναι δουλευτάδες και παράγουν πλούτο, ενώ οι χριστιανοί είναι κηφήνες και κοινωνικά παράσιτα. Ο …Χρυσόστομος δεν δίστασε αργότερα να επιτεθεί στον δάσκαλό του Λιβάνιο, λούζοντάς τον με βρισιές: «Ω μιαρέ… Ω ληρόσοφε… Άθλιε και ταλαίπωρε».
Ζ.Π.