Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν σαν σκυλιά 6 έφηβους Παλαιστίνιους στη Τζενίν.
ΙΜΑΜΗΣ ΜΟΧΑΜΑΝΤ ΤΑΟΥΧΙΝΤΙ: «Ο ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΕΞΤΡΕΜΙΣΜΟ - ΑΥΤΟΙ ΚΟΥΒΑΛΗΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ. ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΟΥΣΑΜΕ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΙΕΣ ΜΕ ΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ».
Ο Οπλίτης (Hoplite) είναι ένα ελληνικό τεθωρακισμένο όχημα που έκανε την εμφάνισή του πριν από δύο χρόνια.
Ένα όχημα πολλαπλού ρόλου που έχει τη δυνατότητα να αλλάζει χαρακτήρα σε ελάχιστα λεπτά και να μετατρέπεται από όχημα μεταφοράς προσωπικού σε… πυροσβεστικό, κ.ο.κ.
Το συγκεκριμένο εξελίχτηκε και κατασκευάστηκε στην Θεσσαλονίκη από την εταιρεία EODH, η οποία δραστηριοποιείται για περισσότερα από 20 χρόνια στο χώρο της άμυνας και της τεχνολογίας.
Μάλιστα η εν λόγω, είναι αυτή που κατασκευάζει τη θωράκιση για άρματα μάχης Leopard και για τέσσερις χώρες όπως Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία και Νορβηγία.
Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν γίνει πολλές προσπάθειες από την EODH, αναφορικά με τον Οπλίτη προκειμένου να παραχθεί και να προμηθεύσει στρατούς του NATO ανά τον κόσμο.
Μάλιστα το όχημα έχει παρουσιαστεί και δοκιμαστεί από τον Eλληνικό Στρατό, έχει λάβει πολύ ψηλή βαθμολογία αλλά δεν έχει προχωρήσει η συμφωνία για να προμηθευτεί ο Ελληνικός Στρατός με αυτό.
Παρ’ όλο αυτά, η ελληνική εταιρεία ετοιμάζεται εντός του έτους να προχωρήσει σε συμφωνία με χώρα του NATO (προς τα τέλη του 2023), προκειμένου να την προμηθεύσει με 700 μονάδες. Το ερώτημα είναι πού θα γίνει η παραγωγή, δηλαδή στην Ελλάδα ή στη χώρα που θα το παραγγείλει.
Σκοπός των ανθρώπων της EODH είναι να παραχθούν όλα τα οχήματα στην Θεσσαλονίκη ή έστω τα 300 από τα 700 που κατά πάσα πιθανότητα θα κατασκευαστούν.
Να σημειώσουμε πως το ελληνικό όχημα εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 6.7 λίτρων που αποδίδει 300 ίππους και παράγει 1.100 Nm ροπή.
Η αυτονομία του ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα καθώς η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 300 λίτρα. Η σχεδίαση του είναι τέτοια για να μπορεί να λειτουργεί σε θερμοκρασίες από -23°C έως +49 °C.
Το ενδιαφέρον για τον Οπλίτη δεν σταματά μόνο στην πώληση σε Ελλάδα ή άλλες χώρες καθώς υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματά του και μάλιστα όχι από μία αλλά από δύο ευρωπαϊκές χώρες.
ΖΗΝΩΝ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Ρομποτικό όχημα με σύστημα λέιζερ για την κατάρριψη drones κατασκεύασε Λαρισαίος επιχειρηματίας. ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ: Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τέσσερις δεκαετίες στον τομέα της άμυνας, ο επιχειρηματίας Κωνσταντίνος Σούκος έχει συνεργαστεί με τον ελληνικό στρατό.
Ο επιχειρηματίας και εφευρέτης ρομποτικών συστημάτων υψηλής τεχνολογίας, Κωνσταντίνος Σούκος, κινείται και παράγει έργα, που μπορούν να προκαλέσουν ακόμη και την κατάρρευση drones.
«Όραμά μας να δώσουμε σε κάθε χώρα τη δύναμη να αμυνθεί ενάντια σε πιθανές απειλές» λέει.
Μετρώντας τέσσερις δεκαετίες ενασχόλησης με τον τομέα της άμυνας και έχοντας πιστοποίηση από τον αμερικανικό στρατό, ο κ. Σούκος δηλώνει στο protothema.gr ότι με ένα από τα τελευταία εγχειρήματά του, που διαθέτει συστήματα εκτύφλωσης εχθρικών στόχων και καμουφλάζ, είναι δυνατό να καταρριφθεί ακόμη και τουρκικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος.
Συγκεκριμένα, ο «Μινώταυρος» αποτελεί μεγάλο ρομποτικό μη επανδρωμένο όχημα εδάφους, το οποίο παρέχει υποστήριξη σε αμυντικές αποστολές, όπως είναι η προστασία απειλούμενων εδαφών και η αποτροπή εχθρικών δυνάμεων.
Στόχος της επιχείρησής του, είναι να προσφέρει στις επόμενες γενιές ένα άθικτο περιβάλλον, ενώ από τα τελευταία καινοτόμα έργα του ξεχωρίζει η τεχνολογία Helw, ένα σύστημα λέιζερ, το οποίο έχει τη δυνατότητα να παρέχει προστασία σε περιοχές στρατηγικού ενδιαφέροντος απέναντι σε drones, πυραύλους και πλοία.
Οι δράσεις του επιχειρηματία από τη Λάρισα πληθαίνουν τη στιγμή που αυξάνονται και οι κινήσεις αμφισβήτησης εδαφών. Σε μια περίοδο που αποστέλλονται οπλικά συστήματα από τη Δύση στο Κίεβο, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ο κ. Σούκος έχει συνεργαστεί και με το ουκρανικό υπουργείο Άμυνας.
Στα βασικά του έργα και το αυτόνομο σύστημα παραγωγής ενέργειας που καλύπτει απαιτήσεις σε περιπτώσεις κατά τις οποίες η σύνδεση στο δίκτυο ηλεκτροδότησης είναι αδύνατη.
Αντλώντας έμπνευση από την αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία, ο κ. Σούκος έχει «βαφτίσει» αναλόγως τα έργα του. Η «Κνωσός» για παράδειγμα είναι μονάδα κατασκευής τεχνητών δομικών υλικών, ο «Αίολος» σύστημα Ψυχρής – Μηχανικής, Βιολογικής Επεξεργασίας Αστικών Στερεών Απορριμμάτων και ο «Ποσειδώνας» σύγχρονη ρομποτική πλατφόρμα που μπορεί να τοποθετηθεί σε φρεγάτες.
Ζ.Π.
ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ: Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΟΥΝ. Ποιος είναι ο Κωνσταντίνος Σούκος.
ΔιαγραφήΓεννηθείς το 1954, έλκει την καταγωγή του από τη Λάρισα και είναι γιος στρατιωτικού, ο οποίος παρασημοφορήθηκε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Εμπνεύστηκε την πρώτη του εφεύρεση, τη δεκαετία του 1970, καθώς σπούδαζε στην Ανώτερη Σχολή Ηλεκτρονικών και το 1974 συνέχισε τις σπουδές του στην Κολωνία της Γερμανίας, στη θεωρία Φωτοτεχνικής.
Βραβεύτηκε το 1975 με χρυσό μετάλλιο και του απονεμήθηκε δίπλωμα Παγκόσμιας οργάνωσης Προόδου και Πολιτισμού, για τη συμβολή του στον τομέα της έρευνας της Τέχνης και της Επιστήμης.
Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας, εφευρίσκει ένα παθητικό ραντάρ, με τον στρατό να εκδηλώνει το ενδιαφέρον του, να τον καλεί και να εκφράζει την επιθυμία για άμεση συνεργασία μαζί του. Από τότε, ο Κωνσταντίνος Σούκος άρχισε να εργάζεται στο Κέντρο Ερευνών Εθνικής Άμυνας (ΚΕΕΘΑ) για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση του Ερευνητικού Προγράμματος Παθητικού Αντιαεροπορικού Συστήματος τετράδυμων πυροβόλων.
Σταθμός στη μετέπειτα καριέρα του τα ανθρωπόμορφα ρομπότ, τα οποία κινούνται, μιλούν και ανταποκρίνονται σε εντολές των ιδιοκτητών τους.
Το πρώτο ελληνικό κλασικό ρομπότ που κατασκευάστηκε ήταν η «Αθηνά». Ακολούθησαν ο «Ερμής», ο «Απόλλων», η «Άρτεμις» και ο «Δίας». Όλα εκτελούσαν πλειάδα εντολών και επιτελούσαν πληθώρα εργασιών.
Έχει διαθέσει και στην Αντιτρομοκρατική Μονάδα της Αστυνομίας έργο, όπως ρομπότ εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών.
Ζ.Π.
Μινώταυρος: Αυτό είναι το ελληνικό τεθωρακισμένο όχημα παντός καιρού και εδάφους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θωράκισή του αποτελείται από ειδικές μεταλλικές πλάκες και αλεξίσφαιρους υαλοπίνακες.
Η Soukos Defense, παρουσίασε ένα εντυπωσιακό σε όψη και προδιαγραφές τεθωρακισμένο στρατιωτικό όχημα, δίνοντας την καλύτερη απάντηση σε εκείνους που αμφισβητούν ότι η ελληνική βιομηχανία δεν μπορεί να εξελίξει αλλά και να παράξει σύγχρονα αμυντικά συστήματα.
Με έδρα τη Λάρισα, η Soukos Defense δημιούργησε ένα θωρακισμένο όχημα παντός καιρού και εδάφους, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε να συνδράμει σε αμυντικές αποστολές, όπως η υπεράσπιση απειλούμενων εδαφών.
Ο Μινώταυρος, όπως ονομάζεται, αποτελεί ένα όχημα 8×8 το οποίο έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει τη μέγιστη ταχύτητα των 100 km/h.
Η θωράκισή του αποτελείται από ειδικές μεταλλικές πλάκες και αλεξίσφαιρους υαλοπίνακες, κάτι που του εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή προστασία από εκρηκτικούς μηχανισμούς και εκρηκτικά βλήματα.
Μάλιστα, ο Μινώταυρος προσφέρει τη δυνατότητα ακόμα και του εξ αποστάσεως ελέγχου, μέσω RF σημάτων από δορυφόρους ή μέσω κωδικοποιημένου lazer, ενώ ανάμεσα στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται δύο τύπου οπλικά συστήματα κατευθυνόμενης δέσμης μικροκυματικής ακτινοβολίας & laser, μια τηλεχειριζόμενη βάση πολυβόλου & laser, αλλά και συστήματα επιτήρησης – εκτύφλωσης εχθρικών στόχων, ηλεκτρονικά οπτικά συστήματα καμουφλάζ για την πλήρη αορατότητα και την αυτοπροστασία του ιδίου οχήματος από εχθρικά drones, ελικόπτερα, επίγεια οχήματα, κ.α.
Πρόσθετα, ο Μινώταυρος είναι εξοπλισμένος με ένα παθητικό Radar για την ανίχνευση, εγκλωβισμό και ακολουθία των στόχων, αλλά και έναν αισθητήρα LIDAR για την καθοδήγησή του, ενώ διαθέτει όλα τα απαραίτητα οπλικά συστήματα ώστε για την προστασία του από ελεύθερους σκοπευτές, RPG και πολλαπλά βλήματα εδάφους-εδάφους και αέρος-εδάφους.
Μένει να απαντηθεί αν και πότε ο ανίκητος Μινώταυρος των Ελλήνων θα ενταχθεί στο δυναμικό των ενόπλων δυνάμεων της χώρας ώστε να θητεύσει στις πλέον “ευαίσθητες” περιοχές, όπου οι Τούρκοι συνηθίζουν να αμφισβητούν, παίζοντας το άκρως επικίνδυνο παιχνίδι των προκλήσεων.
Ζ.Π.
Ξανά στον αέρα για δοκιμές το Ελληνικό UAS TALOS. https://twitter.com/i/status/1596123966120550402
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουν αναπτυχθεί δύο είδη του UAS TALOS
Ο ΤΑΛΩΣ ένα UAS (Unmanned Aircraft Systems) όχι μόνο έγινε πραγματικότητα, αλλά συνεχίζει τις εναέριες δοκιμές, σκορπώντας χαμόγελα για την ραγδαία ανάπτυξη όλων των ειδών μη επανδρωμένων εναερίων οχημάτων στην χώρα μας.
Ο «μυθικός φύλακας» της Κρήτης, δεν θα φυλάει πλέον μόνο την μεγαλόνησο, αλλά το Αιγαίο, μαζί με άλλα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα, τα οποία όπως είναι γνωστό ευρίσκονται στο στάδιο κατασκευής.
Το UAS ΤΑΛΩΣ είναι μία εναέρια πλατφόρμα, η οποία έχει εμβέλεια δράσης και διάρκεια πτήσης αρκετά μεγάλη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά σύμφωνα με ελληνικές πηγές
Ύψος: 1.37 μέτρα
Μήκος: 4.40 μέτρα
Ταχύτητα: 180 χιλιόμετρα ανά ώρα
Ταχύτητα Πλεύσης: 140-150 χιλιόμετρα ανά ώρα
Βεληνεκές δράσης: περίπου 500 χιλιόμετρα
Έχουν αναπτυχθεί δύο είδη του UAS TALOS.
Τα ελληνικής κατασκευής μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα αποτελούν το μέλλον των ενόπλων δυνάμεων μας αλλά και της εξαγωγικής μας στόχευσης προς το εξωτερικό.
Ο Ελληνικός Στρατός έχει ανάγκη από UCAV όλων των τύπων και των κατηγοριών, για να αντιμετωπίσει τα τουρκικά σχέδια, τα οποία μεταλλάσσονται δυστυχώς σιγά-σιγά σε ανοικτή πρόκληση.
Το ελληνικό Πεντάγωνο εδώ και αρκετό καιρό έχει βάλει στο μικροσκόπιο του αυτή τη νέα μορφή «πολέμου» στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.
Αναλύει τις δυνατότητες των Τούρκων και εξετάζει πάντα τρόπους αντιμετώπισής τους, και αυτό έχει τεράστια σημασία για το επόμενο διάστημα στο οποίο θα “τρέξουμε κατοστάρι” έτσι και αλλιώς.
Οι ελληνικές εταιρείες που εμπλέκονται σε όλα αυτά τα προγράμματα, πρέπει, σιωπηλά και χωρίς τυμπανοκρουσίες, σε συνεργασία με το ΓΕΕΘΑ, και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, να “τρέξουν” πρόγραμμα, εξοπλισμού κάθε μη επανδρωμένου εναερίου οχήματος κατασκευαστεί και εγκριθεί ως κατάλληλο για τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας για μια πολυεπίπεδη δυνατότητα στο σύγχρονο πεδίο της μάχης.
Ο πόλεμος αλλάζει μορφή ραγδαία, χωρίς να χάνει βέβαια τους σταθερούς κανόνες του, (με UCAV και UAV δεν κερδίζεται ολοκληρωτικά κανένας πόλεμος), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αδιαφορούμε για τις νέες τεχνολογίες και τακτικές στο νέο πολύπλοκο και “μολυσμένο” από παρεμβολές περιβάλλον μιας πολεμικής αναμέτρησης.
Όσοι αγνόησαν τις τεχνολογικές εξελίξεις ιστορικά, υπέστησαν μεγάλες ήττες, και αυτό είναι μάθημα στο διηνεκές για τον τομέα των ενόπλων δυνάμεων σε κάθε χώρα του πλανήτη.
Τα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα εξοπλισμένα με ειδικό οπλισμό, βοηθούν τα μέγιστα σε κάθε στρατιωτική επιχείρηση , όπως είδαμε να λαμβάνει χώρα στο Ναγκόρνο, στην Λιβύη, στην Συρία, και τώρα στην Ουκρανία.
Ζ.Π.
Αλόη: Ο ΠΟΥ εξετάζει το ενδεχόμενο να μπει σε λίστα με τις πιθανώς καρκινογόνες ουσίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφορμή στάθηκε έρευνα που έγινε σε ποντίκια.
Η αλόη μπορεί να διαφημίζεται εδώ και χρόνια ως «αντικαρκινική» ουσία, ωστόσο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξετάζει το ενδεχόμενο να την προσθέσει σε λίστα με πιθανώς καρκινογόνες ουσίες.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ αφορμή στάθηκε έρευνα που έγινε σε ποντίκια. Όπως φάνηκε από τη μελέτη, τα τρωκτικά που έπιναν νερό ανακατεμένο με φύλλα αλόης είχαν περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνο του παχέος εντέρου.
«Αυτή είναι μια μελέτη που είχε κάνει θόρυβο. Είχε βγει το 2016 και έδειχνε ότι έχει μια καρκινογενή δράση. Αλόη Βέρα είναι κι αυτό που χρησιμοποιούμε αλλά αυτό (το πόρισμα) ήταν από εκχύλισμα από όλο το φυτό, από όλα τα φύλλα του φυτού», είπε χαρακτηριστικά ο ενδοκρινολόγος Λεωνίδας Ντούντας.
Τι είναι η αλόη
Η αλόη βέρα άρχισε να χρησιμοποιείται στη φαρμακοποιία από το 1820, ενώ εγκρίθηκε ως θεραπεία εγκαυμάτων το 1930.
Σήμερα, οι εταιρείες καλλυντικών τη συμπεριλαμβάνουν σε σαπούνια, αντιηλιακά, κρέμες ξυρίσματος, σαμπουάν και χαρτομάντιλα, ενώ πλέον χρησιμοποιείται ως βρώσιμο συστατικό σε γιαούρτια, ροφήματα και επιδόρπια.
Ειδικοί που μίλησαν στην εκπομπή του Mega, είπαν ότι τα οφέλη της είναι πολλά αν καταναλώνεται με μέτρο. Η αλόη βέρα βοηθά στις δερματικές παθήσεις, τις λοιμώξεις, τις μυκητιάσεις και τη δυσκοιλιότητα αλλά η κατάχρησή της επιφέρει σοβαρές παρενέργειες.
Επίσης, το τζελ της αλόης είναι θεραπευτικό, ενώ η πράσινη φλούδα είναι επικίνδυνη λέει από τη μεριά της η αναπληρώτρια καθηγήτρια κλινικής φαρμακολογίας στο ΑΠΘ, Χρύσα Σαρδέλη
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας λοιπόν, πρόκειται να εξετάσει σοβαρά το θέμα, καθώς οι μελέτες που είχαν γίνει μέχρι στιγμής, έδειχναν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα.
Υπενθυμίζεται ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), αναμένεται να ανακοινώσει τον ερχόμενο μήνα και επίσημα πως και η ασπαρτάμη, ένα από τα πιο διαδεδομένα τεχνητά γλυκαντικά στον κόσμο, είναι πιθανή καρκινογόνα ουσία.
Ζ.Π.
Καθηγήτρια φαρμακολογίας για αλόη βέρα: «Ο φλοιός του φυτού έχει ανθρακινόντες».
Διαγραφή«Η πόσιμη αλόη είναι αυτή που θα μας δημιουργήσει πρόβλημα».
Η αναπληρώτρια καθηγήτρια Φαρμακολογίας στο ΑΠΘ, Χρύσα Σαρδέλη, εξήγησε σε τηλεοπτική εκπομπή τι είναι αυτό που σήμανε «καμπανάκι κινδύνου» για την αλόη βέρα η οποία μετά την ασπαρτάμη, ενδέχεται να ενταχθεί στις πιθανώς καρκινογόνες ουσίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
Όπως είπε στην ΕΡΤ το πρόβλημα δεν αφορά την αλόη βέρα συνολικά ως φυτό αλλά μια ομάδα ουσιών που περιέχεται στη φλούδα του.
«Το ζελέ έχει τις φαρμακευτικές ιδιότητες όπως καλλυντικές και επουλωτικές με αντιφλεγμονώδεις δράσεις. Ο φλοιός του φυτού έχει, όμως, ανθρακινόντες που είναι ουσίες που περιλαμβάνονται στην ομάδα των πιθανά καρκινογόνων» συνέχισε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Φαρμακολογίας.
Στο ερώτημα αν χρησιμοποιείται ο φλοιός από την αλόη βέρα για τα προϊόντα που παράγονται από αυτή, η Χ.Σαρδέλη απάντησε «μην είμαστε σίγουροι, γιατί μπορεί στην προσπάθεια να βγάλουμε περισσότερα προϊόντα να χρησιμοποιούμε μέρη του φυτού που είναι πιο τοξικά. Μπορεί κάποιοι να βράζουν τις φλούδες».
Σύμφωνα με την ίδια την αλόη βέρα «πρέπει κανείς να τη χρησιμοποιεί στην ελάχιστη ποσότητα και μόνο εξωτερικά. Η πόσιμη αλόη είναι αυτή που θα μας δημιουργήσει πρόβλημα» συμπληρώνοντας ότι σε κάθε περίπτωση «δεν χρειάζεται ανησυχία γιατί είναι δοσοεξαρτομένα όλα αυτά».
Η Χ.Σαρδέλη επέμεινε ότι «η φλούδα του φυτού δεν πρέπει να χρησιμοποιείται, να πολτοποιείται, να τη βράζουμε, να τη βάζουμε επάνω μας» συνιστώντας σε όσους έχουν επιβάρυνση γενετική για καρκίνο να μην χρησιμοποιούν πόσιμη αλόη ενώ αντίθετα, όπως είπε, η επάλειψη δεν έχει πρόβλημα.
«Αυτά τα προϊόντα δεν ελέγχονται με τον ίδιο τρόπο με τα φάρμακα» επισήμανε η ειδική στη φαρμακολογία.
Η Χ.Σαρδέλη ρωτήθηκε και για την ασπαρτάμη και είπε ότι «υπάρχουν δεδομένα ότι ίσως είναι βλαπτική αλλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί πολύ.
Για παράδειγμα ένας άνθρωπος 70 κιλών πρέπει να καταναλώσει 2,8 κιλά καθαρής ασπαρτάμης καθημερινά για να υπάρχουν οι κίνδυνοι που έχουν καταγραφεί».
«Σίγουρα και η μακροχρόνια χρήση και σε μεγάλες ποσότητες είναι βλαπτική. Δεν έχει να κάνει με την ίδια την ασπρατάμη αλλά με κάποιους μεταβολίτες της. Είναι βέβαιο, πάντως, ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από εγκύους, μικρά παιδιά, παχύσαρκους και όσους έχουν προδιάθεση για καρκίνο» κατέληξε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Φαρμακολογίας για την ασπαρτάμη.
Η έρευνα στους αρουραίους που σήμανε συναγερμό
Η αλόη βέρα προστέθηκε στην Ομάδα 2Β του ΠΟΥ για πιθανές καρκινογόνες ουσίες μετά από διετή μελέτη σε αρουραίους, όπως μετέδωσε το BBC.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι όσοι κατανάλωσαν πόσιμο νερό, όπου υπήρχε ένα εκχύλισμα των φύλλων της αλόης είχαν περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρκίνους του παχέος εντέρου.
Το σημαντικότερο είναι ότι άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι ορισμένες χημικές ουσίες της αλόης μετατρέπονται σε εκείνες που μπορεί να βλάψουν το DNA – και επομένως πιθανώς να προκαλέσουν καρκίνο – στο σύστημα τόσο των αρουραίων όσο και των ανθρώπων.
Έτσι, υπάρχουν ενδείξεις πιθανής καρκινογένεσης στα ζώα αλλά αποτελούν και έναν λόγο, που αυτό θα μπορούσε θεωρητικά να συμβεί σε ανθρώπους.
Σημειώνεται πως οι κατευθυντήριες γραμμές του ΠΟΥ δεν ποσοτικοποιούν τον κίνδυνο από οποιαδήποτε ουσία της Ομάδας 2Β, ούτε συνιστούν όρια για την έκθεση των ανθρώπων σε αυτές. Αντ’ αυτού, η κατηγορία δείχνει απλώς πόσο ισχυρές είναι οι ενδείξεις ότι έχουν κάποιες καρκινογόνες επιδράσεις.
Ζ.Π.
Η Βρετανία (δηλαδή η Στοά Φόκους που ξεκίνησε τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο), θα αγοράσει τα ισραηλινά βλήματα αέρος – εδάφους Rampage! Tην δεκαετία του 50 και του 60 έδωσε κρυφά την πυρηνική τεχνολογία στο Ισραήλ, για να φτιάξει αυτό ατομικά όπλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με δημοσιεύματα, η Βρετανία προσανατολίζεται στην προμήθεια των ισραηλινών βλημάτων αέρος-εδάφους Rampage, της IAI, για χρήση από τα μαχητικά αεροσκάφη Eurofighter, προκειμένου να αντικαταστήσει τα βλήματα Storm Shadow, τα οποία έστειλε στην Ουκρανία.
Ο Rampage είναι στην ουσία η ρουκέτα πυροβολικού EXTRA (Extended Range Artillery) που έχει τροποποιηθεί με ελάχιστες παρεμβάσεις σε αερομεταφερόμενο πύραυλο.
Η ρουκέτα EXTRA μπορεί να εκτοξευτεί από διάφορους εκτοξευτές, έχει ακτίνα 150 χιλιομέτρων, πολεμική κεφαλή βάρους 120 κιλών και ακρίβεια προσβολής (CEP) 10 μέτρων.
H ακτίνα του Rampage εικάζεται ότι υπερβαίνει τα 150 χιλιόμετρα.
Πρόκειται για πύραυλο με συστήματα καθοδήγησης INS τεχνολογίας μικροηλεκτρομηχανικής και GPS με ενσωματωμένο σύστημα ADA εναντίον παρεμβολών.
Η βασική φιλοσοφία επιχειρησιακής χρήσης του Rampage είναι καταστροφή της αεράμυνας ή στόχων του εχθρού, με τα μαχητικά που το εξαπολύουν να παραμένουν εκτός της ακτίνας των αντιαεροπορικών του πυραύλων.
Ζ.Π.
Οι επόμενες νομοθετικές κινήσεις της ΝΔ σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Κοραή στον Ευαγγελάτο :
ΑπάντησηΔιαγραφή- Αυστηροποίηση στο νομοθετικό πλαίσιο περί αιτήσεων αποφυλάκισης (προκειμένου να μην βγει ο Κασιδιάρης τον Φεβρουάριο).
- Θέσπιση χρονικού ορίου για την έκδοση οριστικών δικαστικών αποφάσεων στους 5 μήνες (προκειμένου να τελειώνουν και τελεσίδικα μαζί του).
- Αύξηση του ορίου εισόδου στη βουλή από 3% στο 5%.
Δηλαδή όλο το «νομοθετικό» έργο του Μητσοτάκη, αφορά το πως θα κρατήσει ένα πρόσωπο, στην προκειμένη περίπτωση τον Ηλία Κασιδιάρη, στην φυλακή.
Ζ.Π.
Γερμανία: Με παραγγελία για 35 μαχητικά κερδίζει εργοστάσιο για την κατασκευή 400 ατράκτων F-35.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η γερμανική εταιρεία Rheinmetall, έγινε γνωστό ότι σε συνεργασία με τις αμερικανικές εταιρείες Northrop Grumman και Lockheed Martin, ξεκινούν οι διαδικασίες για την δημιουργία ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου στο ομοσπονδιακό κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας, για την παραγωγή τμημάτων της ατράκτου των stealth μαχητικών αεροσκαφών πολλαπλών ρόλων πέμπτης γενιάς τύπου F-35.
Όπως τονίζει η Rheinmetall, πρόκειται για μια απόφαση ορόσημο που αναδεικνύει την σημασία της αμυντικής συνεργασίας μεταξύ ΗΠΑ και Γερμανίας, από την οποία επωφελούνται οι Ένοπλες Δυνάμεις των δύο χωρών.
Το νέο εργοστάσιο πρόκειται να παράγει τουλάχιστον 400 τμήματα της ατράκτου των stealth μαχητικών αεροσκαφών τύπου F-35 για τις αεροπορικές δυνάμεις της Γερμανίας και άλλων συμμαχικών κρατών, ενώ η λειτουργία του εργοστασίου αναμένεται να ξεκινήσει το 2025.
Βάσει πληροφοριών, οι νέες αυτές υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις θα έχουν εμβαδόν 60.000 τετραγωνικά μέτρα και θα έχει πάνω από 400 άτομα εργατικό δυναμικό στη γραμμή συναρμολόγησης και παραγωγής μέτρων.
Επιπλέον, θα περιλαμβάνει εγκαταστάσεις logistics, κέντρα έρευνας και δοκιμών, αίθουσες διδασκαλίας και μονάδες ποιοτικού ελέγχου.
Υπενθυμίζεται ότι η Γερμανία θα αποκτήσει 35 stealth μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-35A μαζί με συναφή εξοπλισμό, υλικοτεχνική υποστήριξη και σχετική εκπαίδευση, σε ένα «πακέτο» που υπολογίζεται στα 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ζ.Π.