Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΝΕΚΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Στην
Ελλάδα κανένας δεν ασχολείται με τα πραγματικά ουσιώδη προβλήματα του
λαού. Ασχολούνται μόνο με ψευδοσυνωμοσίες και τεχνητά, παραπλανητικά,
επουσιώδη και εγκάθετα "προβλήματα" που θέτουν οι κρυφοί διαμορφωτές
γνώμης, όπως με το περιβόητο θέμα των εμβολίων. Πάλι τίθεται ζήτημα
νοημοσύνης.
Η ΕΛΛΑΔΑ EINAI H ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΤΟ
ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ 15ΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΗΝ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ, ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΑΥΞΗΘΗΚΕ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΕΣΕ 17 ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 25Η ΘΕΣΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 42Η.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΕΣΕ 17 ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ 25Η ΘΕΣΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 42Η.
ΟΙ
ΕΒΡΑΙΟΙ
ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΤΟ 1972, ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΓΟΥΩΤΕΡΓΚΕΗΤ, ΠΟΥ
ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΠΕΡΝΣΤΑΪΝ ΚΑΙ
Ο ΣΟΥΛΤΖΜΠΕΡΓΚΕΡ, Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΤΑΪΜΣ
ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ", ΕΞΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΑΓΚΝΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΙΞΟΝ, ΠΟΥ
ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΕΒΡΑΪΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 1974,
ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΙΔΗ, ΤΟΝ ΑΛΑΣΔΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
Ο
ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΗΣ
ΚΥΠΡΟΥ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ
ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
1974, ΤΙΣ
ΕΞΗΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ" ΚΑΙ ΣΤΙΣ "ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ" ΜΑΣΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ:
«Ο
λαός των Ελλήνων είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθή. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες.
Tότε
ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί.
Εννοώ
να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά
του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί,
να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση
Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας».
Οι επιδόσεις των μαθητών της χώρας μας χειροτέρεψαν και στους τρεις τομείς την τελευταία
τριετία, ενώ παραμένουν στάσιμες την τελευταία δεκαετία.
ΤΟ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΣΑΝ ΤΟΝ
ΣΑΜΑΡΑ, ΤΟΝ
ΔΕΝΔΙΑ, ΤΟΝ
ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΦΙΛΗ:
Λιγότερο ανταγωνιστική η Ελλάδα από την Ρουάντα, την Μποτσουάνα και το Τατζικιστάν
Στην
81η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για την ανταγωνιστικότητα έπεσε η
Ελλάδα, σύμφωνα με την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (World Economic Forum) για
το 2015-2016 που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Η
Ελλάδα των αριστερο(SOROS) βουλευτών – πανεπιστημιακών, κατατάσσεται
χαμηλότερα από χώρες όπως η Ρουάντα (58η από 62η πέρυσι), η Μποτσουάνα
(71η από 74η πέρυσι) αλλά και το Τατζικιστάν (80η από 91η πέρυσι).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τακτικής έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Ανάγνωση, η Ελλάδα βρίσκεται στην 42η θέση για το 2015 επί 65 χωρών συνολικά, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στην Ευρώπη αλλά… από το τέλος!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τακτικής έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Ανάγνωση, η Ελλάδα βρίσκεται στην 42η θέση για το 2015 επί 65 χωρών συνολικά, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στην Ευρώπη αλλά… από το τέλος!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τακτικής έκθεσης του ΟΟΣΑ για τις ικανότητες των 15χρονων μαθητών στα Μαθηματικά, τις Φυσικές Επιστήμες και την Ανάγνωση, η Ελλάδα βρίσκεται στην 42η θέση για το 2015 επί 65 χωρών συνολικά, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στην Ευρώπη αλλά… από το τέλος!
Στη μελέτη PISA του ΟΟΣΑ, στην οποία το 2012 συμμετείχαν περίπου 510.000
μαθητές, ηλικίας από 15 έως 16 ετών, από τα 34 κράτη- μέλη του ΟΟΣΑ,
καθώς και από 31 χώρες εταίρους, παρατηρείται ότι η Ε.Ε. στο σύνολο,
υστερεί σημαντικά όσον αφορά στα μαθηματικά, αλλά
η εικόνα είναι πιο ενθαρρυντική όσον αφορά στις φυσικές επιστήμες και
την κατανόηση κειμένου.
Σχετικά με τα ελληνικά δεδομένα τώρα, το επίπεδο απόδοσης των μαθητών της χώρας έπεσε 17 θέσεις κι από την 25η βρέθηκε στην 42η!
Πιο
συγκεκριμένα, το ποσοστό των 15χρονων Ελλήνων μαθητών με χαμηλές
επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές
επιστήμες
αυξήθηκε δραματικά μέσα σε τρία χρόνια. Το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών
με χαμηλές επιδόσεις είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής
Ένωσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα και ειδικά στην ανάγνωση.
Το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα και ειδικά στην ανάγνωση.
Την ώρα που οι Ελλάδα, Ουγγαρία, Σλοβακία, Φινλανδία και Σουηδία παρουσιάζουν αύξηση των χαμηλών μαθητικών επιδόσεων, δέκα κράτη μέλη (Βουλγαρία, Τσεχία, Γερμανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ουγγαρία, Λετονία, Αυστρία, Πολωνία και Ρουμανία) έχουν επιτύχει σημαντική πρόοδο στη μείωση αυτού του ποσοστού. Από τις μετρήσεις προκύπτει επίσης ότι η Ε. Ε. έχει καλύτερες επιδόσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και οι δύο υστερούν σε σχέση με την Ιαπωνία.
Όσοι προέρχονται από νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος είναι πολύ πιθανότερο να έχουν χαμηλότερες
επιδόσεις στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση.
Ο στόχος αυτών των μετρήσεων του ΟΟΣΑ είναι το ποσοστό των ατόμων με
χαμηλές επιδόσεις και στις τρεις δεξιότητες να μειωθεί κάτω από το 15%,
ως το 2020. Η συγκεκριμένη ανάλυση του ΟΟΣΑ τονίζει ότι οι πολιτικές,
για να είναι αποτελεσματικές, πρέπει να εστιάζονται
στη βελτίωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. «Μετά το
επίπεδο αυτό είναι συνήθως πολύ αργά για να αντισταθμιστεί η ευκαιρία
που χάθηκε στο σχολείο», αναφέρει η έκθεση.
Η ίδια ανάλυση επισημαίνει, επίσης, ότι το φύλο, η προσχολική εκπαίδευση και η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των μαθητών αποτελούν σημαντικές παραμέτρους για την απόδοσή τους.
Τα κορίτσια 15 ετών έχουν κατά μέσον όρο καλύτερες επιδόσεις από τα αγόρια και το ποσοστό των αγοριών με χαμηλές επιδόσεις αυξάνεται πολύ ταχύτερα.
Το ποσοστό των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση των Μαθηματικών είναι υπερδιπλάσιο στην Ελλάδα μεταξύ όσων δεν πήγαν νηπιαγωγείο και παιδικό σταθμό.
Όσοι προέρχονται από νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος είναι πολύ πιθανότερο να έχουν χαμηλότερες επιδόσεις στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση.
Η ίδια ανάλυση επισημαίνει, επίσης, ότι το φύλο, η προσχολική εκπαίδευση και η κοινωνικοοικονομική κατάσταση των μαθητών αποτελούν σημαντικές παραμέτρους για την απόδοσή τους.
Τα κορίτσια 15 ετών έχουν κατά μέσον όρο καλύτερες επιδόσεις από τα αγόρια και το ποσοστό των αγοριών με χαμηλές επιδόσεις αυξάνεται πολύ ταχύτερα.
Το ποσοστό των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση των Μαθηματικών είναι υπερδιπλάσιο στην Ελλάδα μεταξύ όσων δεν πήγαν νηπιαγωγείο και παιδικό σταθμό.
Όσοι προέρχονται από νοικοκυριά χαμηλού εισοδήματος είναι πολύ πιθανότερο να έχουν χαμηλότερες επιδόσεις στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση.
Ο δάσκαλος χαράσσει λέξεις σε πινακίδα αλειμμένη με κερί: Παράσταση του αγγειογράφου Δούρι σε
αττικό αγγείο του 5ου αι. π.Χ. (Βερολίνο, Αρχαιολ. Μουσείο)
Σε γενικές γραμμές οι επιδόσεις των μαθητών της χώρας μας χειροτέρεψαν και στους τρεις τομείς την τελευταία τριετία, ενώ παραμένουν στάσιμες την τελευταία δεκαετία.
ΟΙ
ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
«Καθηγητές»
πανεπιστημίου,
που
πολιτικά
ανήκουν
στο
καρκίνωμα
που
λέγεται
«αριστερός
σοσιαλκομμουνιστικός
κόσμος»
και
ειδικά
στο
τραβεστί
κομμουνιστικό
κόμμα
του εβραίου Σόρος ΣΥΡΙΖΑ,
προχθές
υπέγραψαν
κείμενο
με
το
οποίο ζητούν την κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών από το Γυμνάσιο,
διότι «νοθεύεται το γλωσσικό αίσθημα των παιδιών που κάνουν διαρκώς
αυθαίρετες αναγωγές και συγκρίσεις με την αρχαία και μάλιστα με την
αττική γλώσσα, που είναι τόσο απομακρυσμένη από τη
σύγχρονη γλώσσα.
Αυτό πλήττει ακόμη περισσότερο τους
αλλόγλωσσους μαθητές που φοιτούν στο ελληνικό σχολείο και δεν έχουν
γλωσσικό
αίσθημα όσον αφορά την νεοελληνική, αλλά και μαθητές που προέρχονται από
μη προνομιούχα κοινωνικά στρώματα. Όπως είναι γνωστό, η γλώσσα
μαθαίνεται με τη χρήση της και όχι με τη γνώση της ιστορίας της και της
ετυμολογίας των λέξεων.»
Οι
(πραγματικοί)
λόγοι
που προβάλλονται
από την
γνωστή
εβραιοκομμουνιστική
συμμορία
είναι:
1.
Η νεοελληνική γλώσσα δεν έχει μεγάλη σχέση με την αρχαία γλώσσα
(δεδομένου
ότι νέοι
Έλληνες δεν είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων).
2.
Σε μια πολυφυλετική κοινωνία, η εκπαίδευση οφείλει επίσης να είναι διαπολιτισμική.
3.
Η γλώσσα είναι απλά ένα χρήσιμο εργαλείο για το επαγγελματικό
μέλλον των νέων, δεν έχει
καμία
εθνική διάσταση.
«Πρέπει
να
καταλάβετε, οι κορυφαίοι μπολσεβίκοι που κυβέρνησαν την Ρωσία, δεν ήταν
Ρώσοι. Μισούσαν τους Ρώσους. Μισούσαν τους χριστιανούς. Καθοδηγούμενοι
από εθνοτικό μίσος βασάνισαν και έσφαξαν εκατομμύρια Ρώσους χωρίς ίχνος
ανθρώπινης μεταμέλειας. Αυτό δεν μπορεί
να υπερεκτιμηθεί. Ο Μπολσεβικισμός διέπραξε την μεγαλύτερη ανθρώπινη
σφαγή όλων των εποχών. Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου
είναι αδαές και αδιάφορο για αυτό το τεράστιο έγκλημα είναι η απόδειξη
ότι τα παγκόσμια μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι
και σήμερα στα χέρια των δραστών».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΣΟΛΖΕΝΙΤΣΙΝ
(1918
- 2008)
ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΡΟΤΣΚΥ:
«ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ. ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ.
Μέσω
της τρομοκρατίας και των λουτρών αίματος,θα
υποβιβάσουμε τη ΡΩΣΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ σε μια κατάσταση πλήρους
αποβλάκωσης και ηλιθιότητας και σε μια ΖΩΩΔΗ ύπαρξη.
Θα
φέρουμε ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ,
που
θα κάνουν κάθε ανθρώπινη απώλεια που έγινε
στους
καπιταλιστικούς πολέμους, ΑΔΥΝΑΤΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ.
Οι
μεγαλύτεροι τραπεζίτες πέρα από τον ωκεανό θα εργαστούν όσο το δυνατόν πιο στενά μαζί μας».
ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ
ΜΑΡΞ, ΛΕΝΙΝ, ΠΑΡΒΟΥΣ,
ΤΡΟΤΣΚΥ, ΣΙΦ, ΒΑΡΜΠΟΥΡΓΚ, ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΡΟΚΦΕΛΕΡ, ΜΠΕΝΑΡΟΓΙΑ,
ΓΕΝΝΗΣΑΝ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΕΒΡΑΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ.
Έτσι το γνωστό εβραϊκό σκυλολόι που αποκαλείται «ελληνική αριστερά» ζητάει επίσημα πλέον, αφού είναι κυβέρνηση, την πλήρη αποκοπή των Ελλήνων από τον πολιτισμό που τους κληροδότησαν οι πρόγονοί τους, ώστε τα σχολεία να μην είναι τίποτε άλλο παρά μηχανές παραγωγής αποκτηνωμένων και πειθήνιων ατόμων, που δουλεύουν μόνο για να πληρώνουν τα δάνεια των τοκογλύφων των εβραϊκών τραπεζών του Ρότσιλντ και του Ροκφέλερ.
ΖΗΝΩΝ
ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου