Ουγγαρία: Ποινικό αδίκημα η προώθηση της ομοφυλοφιλίας σε εφήβους κάτω των 18 ετών. Η κυβέρνηση του Β.Όρμπαν κήρυξε τον πόλεμο και κατά της παιδοφιλίας. ΡΩΣΙΑ: Ψηφίστηκε νόμος με τον οποίο θα απελαύνονται οι ξένοι που προωθούν ομοφυλοφιλική προπαγάνδα. ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΜΠΑΝ. Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΒΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΕΜΒΟΛΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 2 ΕΩΣ 18 ΕΤΩΝ. Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΒΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΖΕΙ ΠΑΙΔΙΑ 2 ΕΤΩΝ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ...
ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ Ο ΠΑΡΙΟΣ
Γέννηση: 680 π.Χ. (περίπου), Πάρος
Θάνατος: 645
π.Χ. Νάξος
Κωνσταντίνος Μπογδάνος: "Ο κώλος του καθενός είναι κάτι το ιερό".
"Ο κώλoς του καθενός είναι κάτι το ιερό" τόνισε ο δημοσιογράφος και βουλευτής της ΝΔ στην πρωινή εκπομπή της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα.
Τις θέσεις του για την σεξουαλική ταυτότητα ξεκαθάρισε, στην κάμερα του "Πρωινού", ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος .
Ειδικότερα, ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος σημείωσε χαρακτηριστικά πως "από τη μία μεν είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος είμαι υπέρ των δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ και από την άλλη είμαι ένας άνθρωπος που λέει ευθαρσώς ότι δεν χωράει ούτε ένας Αφγανός ή Πακιστανός παραπάνω στην Ελλάδα. Γιατί; Διότι δεν θέλουν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι να ενταχθούν σε μία χώρα δυτική, φιλελεύθερη, δημοκρατική, ελεύθερη. Είμαι της άποψης ότι, όταν η πατρίδα σου κινδυνεύει, κάθεσαι στην πατρίδα σου και πολεμάς. Εμένα οι παππούδες μου αυτό έκαναν".
"Έχω άπειρους φίλους ομοφυλόφιλους, έχω φίλες τρανσέξουαλ. Είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος ποτέ δεν έχει κρίνει τον πλησίον του από την έμφυλη του ταυτότητα. Θα πω κάτι και, αν θέλεις, κόψε το… Ο κώλoς του καθενός είναι κάτι το ιερό" πρόσθεσε ο δημοσιογράφος και βουλευτής της ΝΔ στην πρωινή εκπομπή της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα στον αέρα.
"Το ίδιο μυαλό έχουνε ο πούστης κι η πουτάνα".
«ΙΣΟΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΗΣ ΠΟΡΝΗΣ Ο ΝΟΥΣ»!..
Θ. ΧΑΤΖΗΓΩΓΟΣ 1η δημοσίευση στον «Στόχο» της 2 Σεπτεμβρίου 2021
Tο εξαίρετο αυτό ποίημα του Αρχιλόχου του Παρίου είναι από την περίφημη «Παλατινή Ανθολογία» (328, W). Δείτε το εδώ https://tinyurl.com/3jzzvccu Όλοι οι ειδικοί παγκοσμίως συμφωνούν ότι πρόκειται για ένα αριστούργημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ τι πίστευαν για τους κιναίδους οι Αρχαίοι Έλληνες, πρώτα στο αρχαίο κείμενο και κατόπιν στην εκπληκτική έμμετρη μετάφραση που έκανε ο Ελληνόψυχος φιλόλογος Ι.Ν. Κυριαζής στο εξαίρετο βιβλίο του «Παλατινή Ανθολογία» που εκδόθηκε το 2009 από τις εκδόσεις «Ενδυμίων» και μπορείτε να διαβάσετε στο διαδίκτυο, στην διεύθυνση … https://tinyurl.com/3saeaccy
ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ (αρχαίο κείμενο, 328 W):
«Ἴσος κιναίδου καὶ κακῆς πόρνης ὁ νοῦς
χαίρουσιν ἄμφω λαμβάνοντες κέρματα
κινούμενοί τε καὶ διατρυπώμενοι
βινούμενοί τε καὶ διεσπεκλωμένοι
γομφούμενοί τε καὶ διασφηνώμενοι
χορδούμενοί τε καί κατασποδούμενοι.
Ἀμφοῖν δ’ ὀχευτὴς οὐκ ἀπέχρησέν ποθ’ εἷς,
ἀλλ’ αἰὲν ἄλλο κἂλλο λασταύρων ὅλον
εἰδῆνον ἐκροφοῦντες ἥδονται πέος,
πειρώμενοί τε μειζόνων καὶ πασσόνων
νεύρων, κυβιστώντων τε διφώντων θ’ ὁμοῦ
ἅπαντα τἄνδον σύν τε δηιούντων βαθὺ
δεινοῦ βερέθρου χάσμα, καὶ διαμπερὲς
μέσου προκοπτόντων παράχρις ὀμφαλοῦ.
τοιγὰρ καπρῶσα μαχλὰς ἄρδην ἐρρέτω
πασχητιώντων εὐρυπρώκτων σὺν γένει·
ἡμῖν δὲ Μουσῶν καὶ βίου σαόφρονος
μέλοι φρέαρ τε, τοῦτο γιγνώσκουσ’ , ὅτι
ἥδ’ ἐστὶ τέρψις, ἥδ’ ἀκίβδηλος χαρά,
ἥδ’ ἡδονὴ πέφυκε, μὴ συνειδέναι
αἰσχρᾶι ποθ’ ἡδυνθεῖσιν αὑτοῖς ἡδονῆι.»
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ την εκπληκτική νεοελληνική μετάφραση του Ελληνόψυχου φιλολόγου Ι.Ν. Κυριαζή, για να αντιληφθείτε τι πίστευαν για τους κιναίδους οι Αρχαίοι μας πρόγονοι… Ζητάμε συγγνώμη για τις αισχρές λέξεις που θα διαβάσετε, αλλά τι να κάνουμε; Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα ποιήματα των Αρχαίων Ελλήνων, πραγματικό στολίδι της «Παλατινής Ανθολογίας», που στα 191 χρόνια υπάρξεως του Ελληνικού Κράτους, ποτέ κανείς δεν τόλμησε να το βάλει σε κάποιο σχολικό αναγνωστικό!..
ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ: «Το ίδιο έχουνε μυαλό ο πούστης κι η πουτάνα:
κι οι δύο χαίρονται σαφώς αν κάποιος τους πληρώνει...
κουνιούνται για να πηδηχτούν, τρυπιούνται, καβαλιούνται,
καρφώνονται, ξεσκίζονται και διαρκώς γαμιούνται.
Τον ίδιο να ’χουνε γαμιά, το φέρουνε βαρέως
κάθε φορά επιθυμούν νά ’βρουν κι έν’ άλλο πέος.
Να δοκιμάζουνε καυλιά παχιά και πιο μεγάλα
που μέσα τους να χώνονται, στη φοβερή κουφάλα...
αλύπητα να τους τρυπούν, αυτό πώς τους αρέσει
και από μέσα ως του αφαλού να φτάνουνε τη μέση.
Να πάνε οι ξεκωλιάρηδες κι οι πόρνες στα κομμάτια!
Στις Μούσες μόνο να ’χουμε εμείς στραμμένα μάτια ·
εκεί είναι η γνήσια χαρά, η απόλαυση κι η τέρψη
σε ηδονές αισχρές κανείς την προσοχή μη στρέψει.»
ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ Ο ΠΑΡΙΟΣ
Ο Αρχίλοχος (π. 680 π.Χ. - 630 π.Χ.) ήταν
αρχαίος λυρικός ποιητής.
Απόσπασμα
που βρίσκεται σήμερα στην συλλογή παπύρων στην Κολωνία της Γερμανίας. (P. Köln
II 58)
Συνέθεσε ελεγείες, ύμνους και ποιήματα σε ιαμβικό και τροχαϊκό
μέτρο. Θεωρείται ο δημιουργός του λόγιου ιάμβου και της χρήσης του
με σκοπό τη σάτιρα. Ιδιαίτερα γνωστός
έμεινε ο στίχος του "Πολλ' οίδ' ἀλώπηξ, ἐχῖνος δέ έν, μέγα".
μετάφραση: Η αλεπού ξέρει πολλά και ο σκαντζόχοιρος ένα, μεγάλο.
Η Παλατινή Ανθολογία περιλαμβάνει
δύο επιγράμματα του Αρχίλοχου (VI 133 και VIΙ 441).
Γεννήθηκε στη Πάρο και γνώρισε τη
μεγαλύτερη του ακμή περίπου το 650 π.Χ. Ο πατέρας του, Τελεσικλής, καταγόταν
από αριστοκρατική οικογένεια και υπήρξε αρχηγός της αποικιστικής εκστρατείας
στη Θάσο. Από αυτόν κληρονόμησε
το ριψοκίνδυνο χαρακτήρα και το θαρραλέο αποικιστικό πνεύμα. Μητέρα του ήταν
η δούλα Ενιπώ, η οποία
τον προίκισε με τη γνώση της λαϊκής γλώσσας και την ευαισθησία της ταπεινής της
καταγωγής.
Έζησε πολυτάραχη ζωή και αναγκάστηκε να γίνει μισθοφόρος.
Πολέμησε στην Ιωνία, στη Θράκη, στη Μακεδονική Τορώνη και
στην Εύβοια. Σκοτώθηκε
πολεμώντας τους Νάξιους, χωρίς να γνωρίζουμε ακριβώς αν ο Νάξιος Κόρακας τον
σκότωσε στη Νάξο ή στην αποικία της, που βρισκότανε στη Θράκη. Ο αριστοκράτης
Κριτίας κατηγορεί τον Αρχίλοχο πως ο ίδιος ο ποιητής είναι υπεύθυνος για όσα
του προσάπτουν και την κακή φήμη που απέκτησε. Σημαντική βιογραφική μαρτυρία
για τον ποιητή αποτελεί και η επιγραφή από την Πάρο, που δημοσίευσε πρώτος ο Ν.
Κοντολέων.
Για τον χρόνο της ζωής του ποιητή διατυπώθηκαν κατά καιρούς
διάφορες απόψεις. Είναι σήμερα βέβαιο πως ο ποιητής έζησε και έγραψε στα μέσα
του 7ουπ.Χ. αιώνα. Εκεί μας οδηγούν και οι εσωτερικές ενδείξεις από τους ίδιους
τους στίχους του. Έτσι στο απόσπασμα 122 W. (= 74D.,), όπου γίνεται λόγος για
έκλειψη Ηλίου, αποτελεί ένα βασικό τεκμήριο, διότι η χρονολόγηση της έκλειψης
αποτελεί ένδειξη και ξέρουμε σήμερα ότι οι στίχοι αναφέρονται στην έκλειψη της
6ης Απριλίου του έτους 648 π.Χ. Πρόκειται για την παλαιότερη ακριβή χρονολογία
που έχουμε στην αρχαία ελληνική λογοτεχνία.
Αἰσώπου Μῦθοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΖεὺς καὶ αἰσχύνη
Ζεὺς πλάσας τοὺς ἀνθρώπους τὰς μὲν ἄλλας διαθέσεις αὐτοῖς ἐνέθηκε, μόνην δ’ ἐνθεῖναι τὴν αἰσχύνην ἐπελάθετο. Διὸ καὶ μὴ ἔχων πόθεν [ἂν] αὐτὴν εἰσαγάγῃ, διὰ τοῦ ἀρχοῦ αὐτὴν εἰσελθεῖν ἐκέλευσεν. Ἡ δὲ τὸ μὲν πρῶτον ἀντέλεγεν ἀναξιοπαθοῦσα. Ἐπεὶ δὲ σφόδρα αὐτῇ ἐνέκειτο, ἔφη• «Ἀλλ’ ἔγωγε ἐπὶ ταύταις εἰσέρχομαι ταῖς ὁμολογίαις ὡς Ἔρως μὴ εἰσελεύσεται• ἂν δ’ εἰσέλθῃ, αὐτὴ ἐξελεύσομαι παραυτίκα.» Ἀπὸ δὴ τούτου συνέβη πάντας τοὺς πόρνους ἀναισχύντους εἶναι.
ΑΠΟΔΟΣΗ:
Όταν ο Δίας έπλασε τους ανθρώπους, τοποθέτησε μέσα τους όλες τις αρετές. Ξέχασε μόνο την Ντροπή. Γι αυτό μετά βρέθηκε σε αμηχανία και δεν ήξερε από πού να την βάλει στον άνθρωπο. Τότε πρόσταξε την Ντροπή να μπει στον άνθρωπο από τον κώλο του. Η Ντροπή δεν το δεχόταν: «Όχι, δεν θα περάσω από τέτοια τρύπα. Δεν μου αξίζει τέτοια μεταχείριση. Είμαι η βάση των αρετών». Ο Δίας όμως την πίεζε επίμονα: «Δεν κάνει να μείνουν οι άνθρωποι δίχως Ντροπή. Πρέπει να μπεις απ΄τον κώλο. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος». Τελικά η Ντροπή υπάκουσε δηλώνοντας: «Θα μπω στον άνθρωπο απ΄τον κώλο, αλλά θα φύγω αμέσως, αν μπει εκεί το πέος». Από τότε άντρας που χώνει ξένο πέος στον κώλο του, χάνει για πάντα την Ντροπή του.
Ζ.Π.
https://zenonpapazaxos.blogspot.com/2023/06/400-400.html?sc=1691137396625#c6761165446650359893
ΔιαγραφήΖ.Π.